V americkém Ohiu se testuje víc než stovka elektromobilů Tesla Model 3

Jan Horčík - 17 Květen 2017

Podle informací spolku "Tesla Model 3 Owners Club" se v americkém státě Ohio testuje více než stovka elektromobilů Tesla Model 3. Probíhají tam crash-testy i testy spotřeby.auto elektromobil Tesla Model 3 v bílé

V poslední době se na amerických silnicích daří zachycovat stále nové předvýrobní prototypy elektromobilu Tesla Model 3. Tento v čistě bílé barvě.
foto: Teslarati

Po Kalifornii sice jezdí minimálně pět prototypů elektromobilu Tesla Model 3, ale údajně víc než sto jich je v americkém státě Ohio v okolí města East Liberty.

Právě tam se nachází Dopravní výzkumné centrum, největší nezávislé testovací zařízení v USA. V několika halách a na velkém okruhu se testuje bezpečnost, spotřeba, emise, odolnost, hlučnost i výkon auta.

Centrum funguje 24/7 a k dispozici je 4500 akrů nejrůznějších cest i 12,1 km dlouhý ovál. Zařízení se nachází zhruba 2,5 hodiny od Detroitu, kde sídlí tři největší americké automobiky GM, Ford a Chrysler.

Výroba elektromobilu Tesla Model 3 má začít už v červenci a rychle se vyšplhat na 5000 kusů týdně. Tesla tedy potřebuje mít auto otestované doslova do posledního šroubku.

Zpět na HybridPřidat komentář

Elon Musk? Velká mystifikace!

https://www.youtube.com/watch?v=eOPy38wb0JU&t=3s

Díky za odkaz. To je neskutečnej kašpar!
Ruskej Brouk Pytlík — všude byl, všechno zná a ví a umí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zkousel jste nekdo z majitelu rezervaci zkouset dohledavat kolikati jste v poradi? Vyznacuje neco rezervacni cislo, nebo je to jen nahodne cislo?

Obrázek uživatele Kuk

Zavážet se má hlavně podle regionů.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

My niesme Tesla uctivaci. Naopak, osobne na to auto cakam bo nie je nic co by sa mojej predstave mobilnej dopravy 21.storocia priblizilo viac ako TM3.

Jednodycho Elon trafil urcitu skupinu zakaznikov uplne presne.

Vrzganie, klepanie ci nuteny vylet do Viedne su VZDY mensie zlo ako financovanie terorizmu ci dobrovolne nicenie pluc nasich deti.

To je vsetko. A ine EV co stoji za kupu nepoznam.......zial.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

přesně můj postoj, nemám rád ty neschopný Tesla designery, co jsou spíš malé děti bez zkušeností, co neumí ani udělat hardwarové tlačítko na klimatizaci, ale konkurence prostě neexistuje, bohužel

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jako pardon, ale to jak řada lidí naprosto nerealisticky a nekriticky uctívá Teslu, to už hraniční s fanatismem...holt Ryhlé šípy měli Uctívače Ginga, dnešní doba Uctívače Tesly...

Musk netrefil někoho přesně, je prostě mistr rétoriky a manipulace, že si každý v jeho proslovech a činech najde to, co chce slyšet a vidět...a čím víc něčemu věří, tím menší má nadhled... a je nutné si uvědomit, on nechce zbohatnout (to už je), on nechce spasit svět (to se mu beztak nepodaří), on chce pozornost, moc a obdiv...a to je zatraceně nebezpečná kombinace... a ještě těžší je nebýt ovčanem daného manipulátora a držet si k tomu střízlivý postoj...když se to naposled jenomu národu nepovedlo stálo to zbytečně moc životů...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ahoj slepý a omezený hateře, jaké jiné auto má podobný dojezd, má síť rychlých nabíječek a autonomní řízení? Ty vidíš ještě jiné auto?
Ty moc v tom mozečku nemáš, co :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

auto auto auto.....sakra je to jenom auto, jsi to schopen pochopit, že auto je pozlátko věci..že core je úplně jinde? Myslíš nebo papouškuješ?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

my se nebavíme o autech, nebo ti jen mamimka náhodně mačká tlačítka na klávesnici? :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nevies o nom nic a budes hovorit. Keby si bol fanda, tak vies, ze je to par mesiacov, co povedal (a je to aj vidiet) ze bude verejnym vystupeniam venovat len polovicu casu z toho co doteraz, aby sa viac mohol venovat vyvoju. A uprimne, aj ma to mrzi, ze ho uz nevidat tak casto v roznych rozhovoroch. Jeho sposob myslenia je vynimocny. Ale to uz je udel geniov, ze si ich ludstvo zacne vazit az po smrti.

Obrázek uživatele Kuk

Vem si prášek už zase blouzníš.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Josef

Já si myslím, že nová verze ioniqu s trochu větší baterií, která má přijít letos v létě, bude za koupi stát. To auto už teď ujede pohodlných 200 km na nabití. Pak to bude 300 km na nabití a to už je tolik, že není třeba nic moc řešit.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobrý den, Josefe,
můžu se zeptat, z jakého zdroje máte informaci, že nová verze Ioniqu s větší baterií má přijít letos v létě? Nikde jsem na nic takového nenarazil. Maximálně, že nový Ioniq má přijít v roce 2018.
Díky

Obrázek uživatele Josef

Četl jsem to někde na zahraničních stránkách. Opět to může být pouze spekulace.

Obrázek uživatele Kuk

Jelikož má Hjůnday problémy s dodávkami pro uspokojení stávajících objednávek po celým světě tak pochybuju že se přetrhnou s nabídkou větší baterky.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Josef

Podle mého názoru půjde o stejný upgrade jako u KIA Soul EV. V podstatě modelový facelift. Vnitřek těch dvou aut je v podstatě identický, když teď stála vedle na srazu, bylo to krásně vidět.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Už současný Ioniq nijak úspornou jízdou ujede 230-240 km. 2 měsíční zkušenost. Na youtube je video asi z německa, kde pouze po městě najel přes 290 km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jako houpat s ostatnimi ctenari klidne muzete, ale bacha at vam z te houpacky nevypadnou. To auto ma dojezd 250 km v cyklu NEDC, to je extremne usporna jizda. Vy tvrdite, ze neuspornou jizdou ujedete o necelych 10 % mene? Uvedomujete si, jak neduveryhodne to vypada?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pouze osobní zkušenost. Nejezdím většinou nijak sportovně. Normální jízdou jsem dojel z Hradce do Prahy, velkou část po dálnici 115 km/h. A po ujetí 110 km mi zbyl dojezd 130 km. V kombinaci město a okresky je reálný dojezd zcela určitě 240 km.

Obrázek uživatele Josef

Berme v úvahu zimu. V zimě to bude spíš těch 200 km. Letní klidné ekorallye nelze brát v úvahu. Já dovedu ujet s BMW i3 180 km na nabití (22 kWh), když se opravdu snažím. Ale rozhodně ne stylem, kterým jsem jel dneska, když jsem se honil s čipovanou Fábií RS. Snažil se mi ujet a moc mu to nešlo ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

TM3 vnimam ako jedine EV čo stoji za to, pretože si nemusim požičiavať od rodinných prislušnikov auta na cestu do Tatier, k moru a pod. To dnes nedokaže ine EV ako Tesla. Všade potrebujete lokalne Rfit karty a ja neviem čo ešte. Pre fanatikov EV ok, ale pre bežneho uživatela s malym dietatom....nepoužitelne.

Tesla spravila celý rad opatrení, aby to auto malo zmysel a bolo univerzalne. Aktualizacia SW, pristup na net su len bomboniky, ale SC je to čo ich odčlenuje a asi dalších 20 rokov bude.

Jasne ze ak chce niekto EV na behanie po SR/ČR tak majú aj mnoho iných možností.

No a dostupnosť iných EV budem zohladňovať až bude dostupné TM3.....zatial sa zda že aj v tejto kategorii budú víťazi....uvidime koncom roka.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No ono to se zakladni verzi baterky bude asi ocistec, ale je fakt, ze to asi pujde (na rozdil od doslova "expedicniho" cestovani jinymi EV)....
Jen mam obavu z tech cest k mori, aby z toho i s teslou nakonec nebyla nocni mura. S ohledem na to jak jsou dneska bezne precpane parkoviste na odpocivadlech, se trochu bojim toho jak budou vypadat exponovanych dnech dobijeci stanice, kdyz se zacnou tesly prodavat ve velkem (zatim je pocet superchargeru ku poctu prodaych aut dost naddimenzovany)....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Áno sojazdom budú viaceré autá konkurovať a TM3.
Čoho som si však istý že zo bude auto 21 storočia. Budem ovládať základne parametre
Cez smartfon a SW auta sa bude aktualizovať cez net . A palubná nabíjačka bude bez kompromisov nie jednofazove výsmechy ( v cene autá hneď možnosť nabíjať z červenej zásuvky pomocou priloženého kabla). Zatiaľ to všetci ostatny buď poseru jenofazovou nabkou,neschopnosťou riešiť sw na diaľku, ovládať auto na diaľku hoci len prostredníctvom pripojenia lokálnej wifi. Základným príslušenstvom nabíjať doma smiešnou rýchlosťou a snahou predať k autu predražený wallbox.
Alebo len jednoducho dodať auto v rozumnej dobe vid ioniq ampéra-e

Pokud nezapracuji na dostupnosti, tak je to sumak, kolik to ujede :(

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Josef

Jsou nedostupné? Já se přiznám, že nevím. To by pak vycházelo, že dostupné elektromobily jsou dnes Leaf 30 kWh, nový eGolf (u něj nevím, jak je to s dostupností) a i3 s 33 kWh. A pak samozřejmě drahé Tesly. i3 a leafy jsou dostupné okamžitě, mají je skladem.

Kdyz jsem byl asi pred mesicem vyzkouset, rikal prodejce, ze do konce roku je dostupnost nejista. Pred par dny tu nekdo psal, ze pri objednani ted dodani v prosinci... Takze cekam na nove modely od Nissanu a Hyundai, nema dneska cenu rezervovat neco, co bude v dobe dodani zastarale (navic pro me na hrane pouzitelnosti, to bych asi byl ochotny akceptovat pri dodani "hned")...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Kuk

http://www.trcpg.com/virtual-facility-tour/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Nedodělky z Fremontu :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

někdo ti platí za ty lži, VW nebo BMW, co teď tak rádo všude hoří? Ubohá bytosti, ty musíš mít smutný život :)

Obrázek uživatele Kuk

Copak, stará ti zase nedala? Vodevři si svoje oblíbený Sputniknews to tě uklidní :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

testování skutečně bylo omezeno, protože jde o jednodušší model S, což je pro nechápavé nepochopitelné, pro ostatní naprosto pochopitelné, Tesla totiž vynechala beta testování

goo.gl/SyTLEH

hoši, nedělejte už ze sebe neschopné chápat komplexní problémy :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to je VELMI dobrá zpráva, M3 opravdu není důvod moc testovat, jde jen o odlehčenou verzi roky otestovaného Modelu S
takže příští rok M3 bude, sice je hnusná a nepraktická, ale bohužel konkurence neexistuje

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No jiste, auto vyrazne odlisnych rozmeru, uplne jinou kastli, zasadne odlisnymi vyrobnimi postupy a vubec cele dost jinak resene "neni duvod testovat", jenjo ty si prosimte dej spise nick jaryn....
S ohledem na to, ze je dukladne testuji (jak pro potreby samotne automobilky, tak pro ucely homologace) I auta, ktere k sobe nesrovnatelne blize nez model 3 model S, tak je ta tvoje uvaha totalne zcestna.
I z pohledu toho, ze tesly nejsou zrovna etalon spolehlivosti a tesla ma precejen porad minimalni zkusenosti s masovou vyrobou a launchem novych aut, tak to auto potrebujou otestovat dukladne, at nedelaji za chvili masove stahovacky, ktere jim muzou snadno zlomit vaz...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ty jsi jak ze školky, ani číst neumíš "není důvod moc testovat", navíc citací lžeš, hochu
víš, svět není černobílý, jak tě učí maminka :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hochu, ty máš velmi omezený pohled, raději se nevyjadřuj, když i Musk uvádí, že je to jednodušší verze M S, takže vůbec neočekávají takové problémy jako s M s
tebe je koukám snadné oblbnout i rohlíkem, když nedokážeš chápat souvislosti :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jasný jak facka soudruzi, auto zmenšený koncepce už otestovanýho Ska s technologií výroby do posledního šroubku podobnou ne-li stejnou TESLA není třeba testovat už otestované. Vomrknou jen novinky aby to nevrzalo, nějaký ten krešík a je hotovka k výrobnímu pásu. Jen doufám že to nebude mít zas až tak debilně vodrbanou palubovku ;)

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

kdo tvrdí, že nění třeba testovat, ty asi neumíš číst
navíc Musk vynechal testování Beta verze, tedy nedělej ze sebe hlupáka, ale to ty asi neděláš :-D

goo.gl/SyTLEH

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a ty už moc nechlastej :) se tady něééjak rozepisuješ jako kdybysežral rádio poslední dobou poslouchej :)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdyby jste byl v technice profesionál, tak by jste věděl, že: "není důvod moc testovat, jde jen o odlehčenou verzi" je nejrychlejší a nejsnazší cesta k průseru a uvažování hodné politika...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

další omezenec, co vidí svět jen černobíle, je vidět, že profík rozhodně nejsi, když vidíš svět tak jednoduše :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Souhlas!

Pardon, ale rict, ze neni treba poradne testovani neceho tak sloziteho jako auto (pocitac na koleckach) muze napsat jen nekdo, kdo nikdy nevytvarel nic slozitejsiho nez caj...

Zvlast kdyz dosavadni informace ukazuji, ze vystupni kontrola dotycne znacky stoji za prd (napr. viz Michelin a jeho skripla hadicka od ostrikovace; jinde krive dvere, praskly A sloupek...).

A ne, nestaci to, ze NEKTERE komponenty uz byly otestovany na jinem modelu.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ty musíš mít velmi jednoduché chápání světa, ty profík nikdy nebudeš, když vidíš svět tak černobíle :)
tobě se to bude muset vysvětlovat jako malému dítěti, tedy vzkaz je ten, že M3 je již dávno otestovaný M S, tedy netřeba z toho důvodu, že to bude "zbytečné" (rozuměj předimenzované), protože testování bude prostě probíhat naprosto bez problémů, prostě budou jezdit téměř bez závad

Testování samozřejmě nikdo rozumný nemůže nikdy úplně zrušit, takové chápání je pod úrovni dítěte ze školky :)

jenjanku, chlapce, pokud mas stejny pristup pri praci pro sve zakazniky, tak je uprimne lituju. Ale chapu, nefunkcni nebo hacknuty web takova katastrofa neni. Nicmene to ukazuje, v jakem marastu IT trh je a co si zakaznici nechaji libit...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hošánku, takže Musk vynecháním Beta testu dělá dle tvého "geniálního" mozku chybu?
lituju tvé zákazníky, ti se nedočkají asi nikdy, když nejsi schopen vyhodnotit fázi projektů :)

Obrázek uživatele Michelin

S tou kontrolou je to fakt tragedie. Trochu je podeziram, ze na nasich kouscich se podepsal i tlak na vyexpedovani co nejvice aut do konce ctvrtleti. Hned se pak objevili zpravy jak dodali za prvni ctvrtleti vice nez 25tis. aut a akcie leteli nahoru. Me dokonce (dle slov pana Kubise to pry jeste nikomu v CR nenabidli) auto zdarma dovezli az pred barak jen aby ho mohli vpatek 31.3. vyexpedovat. A jeste me presvedcili abych jim v ten patek dopoledne (pritom teprve odpoledne auto nakladali v Tilburgu na kamion) na webu potvrdil, ze jsem ho prevzal. No melo to vyhodu, ze se mi tim padem objevilo v mobilni aplikaci a mohl jsem sledovat podle polohy jak mi ho vezou.

---

Více než 170tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

přeháníte tu všichni, Tesla má naprosto stejnou poruchovost (ne-li menší) jako obyč rakoviné nové modely (snadné ovlivnění snadno ovlivnitelných "diskutérů"), navíc BMW jim začíná hořet všude, jak se nyní ukazuje

Obrázek uživatele Michelin

Skoda, ze tak peclive netestovali i Model S a X. Nemusel by clovek hned s novym autem do servisu. Pritom kvuli kravinam, ktere jen zbytecne kazi jinak dobry dojem ze skveleho auta.

---

Více než 170tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Ale testovali. S temi "kravinami"se u Tesel pocita a vi se to od samého zacatku firmy. Taky jsou ty "kraviny" v servisech Tesly bezplatne a rychle vyrizeny.Stava se i v lepisch autorodinach. Akceptujte, nebo prodejte a kupte , napr. Superba, ten je treba bez "kravin".

---

heros

No ale kdyz se o tech "kravinach" vi a stejne se opravuji zadarmo, proc je sakra neopravi nez predaji auto zakaznikovi (nebo rovnou neupravi proces pri vyrobe, aby tyhle systematicke a ZNAME zmetky nevznikaly)?

Jak asi kazdy krome jenjanka vi, cim driv se (v prubehu vyvojoveho/vyrobniho/predavaciho procesu) problem najde a odstrani, tim je to levnejsi (o povesti firmy nemluve).

A co hur, v objemu aut, ktery se ocekava u T3, kazda takovahle prkotina zahlti servisni centra.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Sdelte svůj názor panu Muskovi. Třeba se dovite duvody, proc. Zda se ale, ze takto to firme Tesla zcela vyhovuje. A co vic, v praxi to jiz několik let takto s uspechem praktikuje..Bezna Tesla realita, ikdyz ne zrovna muj salek caje..

---

heros

Ja myslim, ze odpoved je jasna (alespon ta z pragmatickeho hlediska) - zakaznici (nechci uplne napsat uctivaci) jsou zatim ochotni chyby (za ktere by VW/GM/Mercedes/Audi/... sezrali) prehlizet pripadne obetovat den sveho casu na zbytecny "vylet" do servisu, tak proc by investoval do kontroly kvality misto do zvysovani prodanych kusu...

EDIT: Hadam, ze kdyby par "Michelinu" pozadovalo proplaceni casu straveneho takovou zbytecnou cestou, ledy by se hnuly sakra rychle.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Nejsem uctivac, ale majitel. Tesla X je fantasticke auto a ty 2 navstevy v servisu kvůli drobnostem mne nevadily a byly nakonec velmi prijemne. Vždy jsem dostal okamzite Teslu S a bylo se mnou zachazeno nadstandartne (kompletni obcerstveni zdarma... ) se zajmem a velmi slusne..Kdyz jsem se o koupi kdysi zacal zajímat, vedel jsem, do ceho jdu. Jako každý, kdo o Tesle něco vedel.Proste se jim to stava a patri to k teslackemu zivotu. Kdo to(na to) auto nemá, tak tady u komentaru bude vždy jen nesmyslne bublat a slovíčkařit. Každý , kdo auto vlastní ( a s kym jsem dosud mluvil), je i pres tyhle drobnosti s provozem nadseny..

---

heros

Majitel je Michelin, ktery si prizna, ze i kdyz ma auto skvele vlastnosti, nedodelavky ho se*ou.
Uctivac me tady presvedcuje, ze je to vlastne dobre, ze si muzu udelat celodenni zbytecny vylet do servisu.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Precti si znova co psal, troubo.

Myslis tohle?

Vložil/a Heros, St, 2017-05-17 15:55 "...Tesla X je fantasticke auto a ty 2 navstevy v servisu kvůli drobnostem mne nevadily a byly nakonec velmi prijemne. Vždy jsem dostal okamzite Teslu S a bylo se mnou zachazeno nadstandartne (kompletni obcerstveni zdarma... ) se zajmem a velmi slusne..."

EDIT: ze navsteva byla prijemna nic nemeni na jeji zbytecnosti...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Jestli jste si nevsiml,nikoho k nicemu nepresvedcuji.Jen konstatuji, ze male nedostatky, které se tak elegante vyresily jsou ve srovnanim s fantastickym prožitkem při kazde jizde autem rychle zapomenuty.Tot vse..

---

heros

Obrázek uživatele Kuk

Zamindrákovenej Erich už se zase věnuje svým nejoblíbenějším tématům - svý sociální deprivaci maskované za jízlivé poznámky a nálepkování ostatních. :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

U modelů Tesla S to už jasně není problém předběžného testování, ale v drtivé většině případů lenosti amerických průmyslových dělníků a dozorců na lince.

Vy jste tam u te drtive vetsiny asistoval jako ocity svedek ?

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To nejspíš ne, ale četl asi Kola od Haileyho, tak ví, že pondělní a páteční auta jsou nejhorší.

Jistě, roboty na lince jsou po sobotním flámu ještě částečně mimo mísu a v pátek utíkají dřív z práce.

Obrázek uživatele Kuk

Modrý pondělky a pátek to je prostě malá sobota :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

takový problémy má každý nový model rakovinového průmyslu, který to špinavě zveličuje jen u Tesly, nenech si vymýt mozek ;)

Obrázek uživatele Michelin

No, ze bychom meli s kolegou tak vymytej mozek, ze jedeme kvuli tomu v pondeli oba do servisu si nemyslim.

---

Více než 170tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hochu, ty moc zákon velkých čísel neznáš, že?
na základě výskytů děláš závěry, že Tesla má nové modely poruchovější jako rakovinové automobilky?
nejdřív se vzdělej, pak diskutuj ;)

Obrázek uživatele Josef

Jenjo, přepočítej si počet problémů na počty vyrobených aut a pak zjistíš, kde je pravda... Pán není sám. Mluvil jsem i s majitelem Tesly v modré metle v Olomouci a tomu například nefunguje od převzetí auta radar. To by sám o sobě nebyl problém. Ale on kvůli tomu nefunguje ani žádný tempomat, nic. Což už trochu problém je. A další „drobnosti“. Jelikož je servis poměrně daleko, málokdo má čas se urvat a jet to řešit do Vídně.

To snad vedel uz před koupi, kde je nejblizsi servis,ne? Ocekavat ze koupim bezchybne auto a nebudu potrebovat servis, to snad muze jen hlupak,,

---

heros

Lidi vy jste fakt neskutecna sekta.

Podle me je naprosto normalni ocekavat, ze koupim bezchybne auto (nebo jiny vyrobek) a zarucni oprava by mela byt vyjimka, ne standard...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Jak vidno, vite o Tesle velmi malo.Pokud byste jen trochu sledoval zahranicni Tesla fora, vedel byste,ze problémy s detailnim zpracovanim si musite při prebirani nového vozu hlidat.To je proste dane, at se to nekomu libi, nebo ne. Komu se to nelibi, tak auto nemusi kupovat a pak je jedna z moznosti napr. pravidelne remcat na tomto foru. Proto jsem také jel osobne do Tilburgu a par nepresnosti nechal okamzite na miste ještě vyladit..otázka několika minut. Pokud si auto někdo necha privezt domu, tak je jaksi pozde.Tesla je naprosto vyjimecne vozidlo, vymyka se vsem etablovanym standartum jinych znacek...Ano..a majitele Tesel jsou urcite svým zpusobem sektari..Zaplatpanbu..doufam, ze ještě dlouho zustanou..

---

heros

Ale ja to vim, to se neda prehlednout :)
Jen se snazim pochopit, v cem je neochota automobilky s tim neco udelat (po x letech). Zvlast kdyz se (tusim to byl dokument od National Geographic) honosi, jak se kazdy kus dukladne prohlizi na bambusovem podklade, aby vynikly sebemensi nedokonalosti).

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Nezapomente, ze po vystupni kontrole se auto zase rozlozi do 3 dilu, ceka ho 3-4 tydenni cesta v kontejneru(rech) do Evropy, kde ho zase slozi a ve finále predaji kupujícím. Jestli bych nekoho vinil ze nepresnosti, tak to spis Tilburg, nez Fremont.

---

heros

Co jsem videl na forech, tak amici si stezuji taky, takze jen rozborkou a sborkou to asi nebude. Ale to tady nevyresime...

Bohuzel bych to videl tak, ze teprve az nejaka podobna blbost na radove vetsim poctu kusu T3 zahlti servisni centra, tak se konecne nekdo chytne za nos.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Vyvoj se neda odhadnout. U Tesly uz vůbec ne. Staci zemetreseni v Kalifornii, valka v Evrope atd. Budou zatím porad reagovat na poptávku, nabidku. Myslim, ze nemaji důvod cokoliv menit ve strategii. Poptavka je ohromna a kupujici akceptuji vse. Vic, nez jsem akceptoval ja sam při koupi. A Tesla všechny nedotazenosti rychle a zdarma v SeC koriguje. Takze zakaznik dlouhodobe nakonec velmi spokojen..Na vyresene problémy se pak rychle a rado zapomina..

---

heros

Obrázek uživatele Michelin

Já si zase píšu s někým co přebíral svoje Xko měsíc přede mnou a jemu prý chybělo dno kufru.
Pokud jim něco takového projde výstupní kontrolou pak to opravdu není normální...
Je to prostě škoda, že takové kraviny kazí dojem z jinak skvělých aut.
A přesně jak tu někdo napsal. Jestli na tom budou trojky stejně pak to musím s nimi rychle všechno dořešit, protože pak budou stát před servisy fronty až na dálnici.

---

Více než 170tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Dno kufru asi tezko, ze. Trosku vice objektivity a min emoci...
Maximalne mu tak muze chybet trunk gap holder ( druhé dno u kufru), stejne jako mne. Bude dodan dodatecne.

---

heros

Obrázek uživatele Josef

Jo no. Je to škoda. Chápu Muskův spěch s uváděním na trh, ale někdo by mu měl říct, že někdy je lepší nespěchat, protože se to tím taky může celé podělat. Pokud bude mít podobné problémy i Model 3, bude to konec Tesly, protože lidé na něj zanevřou.

Asi tezko, pokud ma přes milion objednávek. Na všechny typy jsou objednávky v ohromnem predstihu.Vyroba je se vsemi typy Tesel pozadu..

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

závěry bez přemýšlení, Model S je nyní už doporučování Consumer reports narozdíl od M X, M 3 přeskočil Beta testování, protože to není třeba, je to jednoduchý M S, tedy očekávám vysoce nadprůměrnou spolehlivost, stačí zapnout to na krku

Obrázek uživatele Josef

Já zas očekávám, že jenja nebude tapetovat celou diskuzi svými názory, ale to bych čekal moc.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

takže já sem hodím názor Muska (nikoliv můj o testování) o zrušení beta testu, ale vy, chudí duchem, stále melete tu svou :)
hoši, zesměšňujete tu svou "inteligenci", už toho raději nechte :)

Obrázek uživatele Michelin

Zvláštní člověk ten jenja. Někdy bych ho rád potkal. Zajímalo by mě jestli je takový i v reálu a nebo to z něj dělá ta anonymita.
A teď si to od něj slíznu. :-)

---

Více než 170tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Obrázek uživatele Josef

Osobně si myslím, že je to puberťák, který tu jen oxiduje.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jedna paní povídala není statistický vzorek, nové modely mají problém u každé automobilky

Rozdil je v tom, ze "kazda automobilka" ma i v nasem zapadakove servis v kazdem okresnim meste...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Když kupujete vozidlo vyrobene v USA, kterých jezdi monetalne v CR tak maximalne 200 kusu, tak musite pocitat s tim, ze na servis vozidla budetre jezdit do zahranici.A to ještě hodne dlouho. Je to z krizkem po funuse....

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hele, všiml sis, že Tesla je nová automobilka, že? :-D

Obrázek uživatele Josef

Model S není nový model.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

právě proto ho nyní Consumer reports na základě vykázaných "poruch" zařadil do doporučených, u kterého se výrazně zlepšila spolehlivost
věřím jim, ne tobě a pár případům, které rozhodně nejsou vypovídající ;)
M X má problém, je to totiž nový model, pokud to tady nevíte :)


VOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.10% sleva na produkty EVmotionNabíječky elektromobilů Circontrol