Tesla vyslechla nespokojené zákazníky a opět mění cenu dobíjení

Vojtěch Sedláček - 22 Leden 2019

Tesla svým zákazníkům postupně odebírá benefity, např. v podobě bezplatného nabíjení, a aktuálně přistoupila i ke zvyšování cen za nabitou elektřinu u Superchargerů. V průměru o ne právě nízkých 33 %. Jenže lidem se to nelíbí.nabíjecí stanice pro elektromobily Tesla Supercharger

Nabíjecí stanice Tesla Supercharger jsou dnes v České republice tři, zatím poslední byl otevřen v Olomouci. Letos chce Tesla síť Superchargerů zdvojnásobit.
foto: Tesla

Tesla zvýšení cen vysvětlovala plánem na rozšiřování stanic Supercharger, pro který bude získaný kapitál použit. Zároveň zdůraznila, že stanice Supercharger pro ni nikdy nebyly předmětem zisků a nic se na tom nezmění ani do budoucna.

Asi by bylo zbytečné psát, jakou reakci u zákazníků navýšení vyvolalo. Nejen sociální sítě zaplavily popuzené komentáře vyjadřující nelibost nad takovými změnami. A nebyla by to Tesla, kdyby na stížnosti zákazníků i fanoušků nezareagovala.

V rychlé reakci na to se Tesla rozhodla ceny opět mírně snížit, a to v průměru o 10 %. V České republice se tak cena bude pohybovat kolem 6 Kč/kWh.

Electrek.co
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Už aby SCH otevřeli i pro ostatní. Grínvej a podobní potřebují konkurenci jako sůl. Aby nebyla mejlka jsem za ně rád, fandím jim, ale nenabiju u nich ani o kWh více než nezbytně potřebuji. Prostě to není tak, že přijedu a neřeším kolik se mi do aku nabije. Běžně v PP lízám tak cca. 1,5 kWh. Ani na WC tam při nabíjení nejdu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

všechny Modely S vyrobené v letech 2012 až 2016 Tesla vymění airbagy postupně provede výměnu ve všech vozech. Protože riziko roste se stářím vozidla, rozhodl se americký výrobce začít u nejstarších prodaných kus

vtm.zive.cz/clanky/tesla-v-cine-svolava-pres-14-tisic-modelu-s-kvuli-problemum-s-airbagy/sc-870-a-196846/default.aspx

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vy lžete. Každý tady přece ví že elektrický vůz je naprosto bezúdržbový a nepotřebuje servis. Navíc je konstrukčně velmi jednoduchý a obsahuje minimum dílů.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

něco zobni a hoď se doklidu anonymní votrapo. jsi kulový přínos pro společnost :)) Ano elkára je obecně bezúdržbová ale todle je vyjímečná celosvětová napříč i autodebilama svolávačka TAKATA kdyby ses ovšem naučil číst, takže až vychodíš alespoň učnák se ozvi jo jinak držhubu prosimtě ;)

No jo, ale to by ty airbagy nesměla dodat fy. Takata! Ani jsem nevěděl, že dodávala i pro Teslu. Jinak bych si dal jistě více záležet. ;)

---

Renault Kangoo II, kat.N1, 22kWh, výkon 44kW, r.v.2012

Elektřinu od ČEZu 3x160A pro rychlonabíječku mám za 1,92Kč/kWh.
SCH na tom nebudou o moc hůř, možná i líp.

---

ecotaxiolomouc.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No jo, to máš elektřinu, ale kolik k tomu dáš ještě za distribuci.

To je kompletní přepočet celková cena/kWh včetně všech poplatků. Upravují nám cenu každý měsíc podle toho kolik odebereme. Mohli bychom to ještě snížit, protože by nám stačilo 3x80, ale už jsme to nastavili s výhledem na druhou nabíječku.

---

ecotaxiolomouc.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

HAHA .. ja som Vam to hovoril.
Usmernena elektrina na nabijanie aut drahsia .. mnohonasobne, nez benzin. Krasa toto HA HA HA HA

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a na to že je to několikanásobně dražší než benzin jsi přišel jako kde? Nějaká věštecká koule zapracovala? Data z trhu a ceníků totiž říkají přesný opak.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Schvalne som to napisal provokacne aby ste sa chytili chlapci, ale aj ked hovorim o tom co bude urcite nasledovat vo vyvoji cien, teoreticky, kolko u nas na SR stoji benzin pred specialnym zdanenim ? A ak odmyslime SCH od tesly ( ~0,80 centov u nas za kWh ) a pozrieme sa na skor existujucu siet na SR s DC ktoru nebudem menovat, kolko uz niekolko rokov mnohonasobne drahsiu DC elektrinu predava, nez je benzin ? 3x ? 5x ? uz si nespominam, zlahla sa po nich totiz zem, lebo ich narod ludi za to prestal mat rad ked to vtedy spravili.

Musk je uz odrezany, a bude este viac, mozno sa to nejak utrasie, to dufam aj ja lebo je to katastrofa aj pre mna. No nemozes popriet ze ekologicky dopad benzinov je umyselne roky prehanany (realne 2% dopad), a tak ako sa to deje po celu historiu ludstva, vsetko sa iba zdrazuje, ale platy rastu iba tym co sa naucili dobre klamat ;-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ty už si teho namluvil až moc. Je na čase skončit :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Každý přece ví že Tesla se nabíjí zdarma.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

dobrýý už jsou fkaribiku mezi žraloky ;)

marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:3379583/zoom:10

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Kdyby měli zisk 3 Kč/kWh, průměrnou obsazenost 2 hoďky denně na stojan (200 kWh), tak je to 657 tisíc za 3 roky a to jim pravděpodobně zaplatí všechny náklady a můžou vydělávat.
Když vezmu průměrnou benzínku u nás, vychází to hůř, takže to vypadá, že by se do budoucna opravdu mohla cena ustálit někde mezi 7-9 Kč pro všechny i mimo Teslu.

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Obrázek uživatele Michelin

Tenhle svet nechapu. Koupim si auto minimalne za milion a pak se rozcilim kvuli tomu, ze budu jezdit misto za cca 1Kc/km za 1,4Kc/km. At se ti lide proberou a podivaji kolik plati majitele stejne drahych aut jinych znacek treba u Smatrixu.
Posledni dobou me Tesla trovhu stvala, ale asi jim napisu rozhorceny email, ze za takovehle smesne ceny chci nabijet take a tedy, ze se vzdavam sveho dozivotniho nabijeni zdarma. :-)

---

Více než 150tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Obrázek uživatele ePavel

Zase na druhou stranu to auto si mnoho lidi koupilo s tim ze tuto sluzbu maji v cene. Nebo ze za ni plati 5 korun. Majitelum spalovaku by se asi taky nelibilo, kdyby jim vyrobce oznamil ze ode dneska je servisni interval na vymenu oleje 10 tis a ne 20tis km jako v dobe kdy auto kupoval. Tesla superchargery pouziva jako marketingovy argument, proto by melo to co platilo v dobe porizeni platit nadale minimalne pro prvniho majitele. Retroaktivita je vzdy spatne.

---

Objednejte vaši novou Teslu s bonusem: http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele Michelin

Kdo to mel zdarma at uz vazane na auto nebo prvniho majitele to tak ma dal. A ze se muze zmenit cena elektriny to snad musi byt jasne kazdemu. Na pumpach se meni ceny paliv neustale. Take nehudram, ze nestoji benzin 15Kc/l jako v dobe kdy jsem si udelal ridicak.

---

Více než 150tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

15...?
Se dalo čekat, že seš ještě pubert...
Nojo, typickej teslamňouk...!

:O)))

Obrázek uživatele Kuk

Chechto zalez, ty seš ještě neneučil utírat si zadel sám, tak tě furt utírá máma :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele ePavel

Pokud by se jednalo o znenu ceny ktera by kopirovala cenu komodity tak samozrejme nic proti nemam. Ale to neni tento pripad.

---

Objednejte vaši novou Teslu s bonusem: http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele M.Krupka

Počítal jste i s cenou pneumatik?

Obrázek uživatele Michelin

Neresim celkove naklady na provoz. Jen cenu “paliva”.

---

Více než 150tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Při 150 tisících km (nabíjení jen na SC) je to rozdíl mezi černou a červenou Teslou :)

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mezi černou a červenou Teslou je rozdíl 2.500 dolarů.

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Ano, vždyť to píšu :-)

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Obrázek uživatele Michelin

Jestli si na tom nekdo zalozi zivobyti s tim, ze mu zisky plati Tesla pak at si trhne nohou. A normalni clovek, nemuze soukrome najet rocne takove kilometry s nabijenim jen na SC.
Mimochodem ja mam treba nabijeni zdarma a pritom auto je cervene. :-)

---

Více než 150tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

já si nemůžu pomoct ale nabíjení za 6Kč/kWh je pro teslácký milionáře furt supr cena. Doma fgaráži to přes noc stejně píchnou 3Kč/kWh tepelný čerpadlo a tak sou furt vysmátý ;)))

kcc-hho.webnode.cz/elektrina/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ja si nemuzu pomoct ale nabijeni mi zni lip ned dobijeni.....

Obrázek uživatele ePavel

Take se mi pri slove dobijeni vybavi spis bejsbolka

---

Objednejte vaši novou Teslu s bonusem: http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak nejak sem to myslel.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Díky za potvrzení mého "citu" pro češtinu. Bohužel se člověk setká s tím, že marketingoví poradci to ještě vytáhnou jako přednost. Dobře si přečtěte odpověď z nejmenovaného Lidlu je to síla. Ten člověk argumentuje absolutně nesmyslně, hlavně že úderně:

samozřejmě jsme řešili, zda užít sloveso nabít či dobít. Bylo rozhodnuto o použití slovesa "dobít".

Odkáži Vás na následující webové stránky, kde je vše hezky vysvětleno:
365tipu.cz/2015/09/06/tip249-dobyt-vs-dobit-nabyt-nebo-nabit/

Dobít je oproti tomu založeno na slově bít, tedy v zásadě mlátit, tlouci. A znamená buď utlouci či usmrtit nebo prostě napěchovat energií. Což si přesně můžete říkat u dobíjení baterie, do které prostě tu tolik potřebnou elektřinu namlátite, natlučete. Dobít tedy můžete baterii, telefon, tablet, notebook, kredit, ale také zvíře. Bije také srdce.

Děkuji a přeji hezký den :)
Váš Lidl

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Argumentuje tak blbě že si ani nevšiml že "bít" je i ve slově nabít. A nabít mi připadá vzletnější než surové dobít. Dobít ve mně vzbuzuje opravdu pocit ničení a já rozhodně nechci aby mi při nabíjení ničili auto.

No a co tak používat to co mi přijde lepší a nechat ostatní aby učinili totéž ?
Grammar nazi se tomu říká myslím.

Jako já nemám nic proti udržování českého jazyka v čistém stavu ale... řekněme že jsem dospěl do stavu "who cares" a "moje energie je užitečnější jinde". Obzvláště po tom co jsem musel přestat sledovat zprávy v TV protože se ty novotvary a vejžblechty vážně nedaly poslouchat.

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Obrázek uživatele Kuk

off

Expert na energetiku, ekonomiku, elektroauta a blábolení Dvořák z idnes už zase bojuje za záchranu spalovacých popelnic a vysílá do světa další poplašnou zprávu :))))
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/elektromobil-zdrazeni-co2-emise.A190115_074849_automoto_fdv?fbclid=IwAR0Cg7sIR8ukiKyM_m8npwl4a27826eyUhWZDj1xaZ5Dsv9phirzBhEwR6c

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Potvrzuji, že fosilní kampaň běží na plné obrátky, viz Střepiny v neděli na TV Nova. Jako podle kopíráku: hrozí kolaps automobilového průmyslu, nezaměstnanost a chudoba. To vše kvůli elektromobilům, které nikdo nechce a jejichž výroba zatěžuje životní prostředí víc jak spalováky... a kolem kola stojícího auta kruh hvězd ze znaku EU, aby nebylo sporu, kdo za to zlo může. A radí stejný pan Petr Knap (www.ey.com) plus Martin Frel (Svět motorů). Já bych ten rozpad trhu pro fandy BEV viděl pozitivně, přece nepodraží něco, co jak píšou nikdo nechce, a ještě v době krize prodeje aut, ne? Už by se výrobci popelnic mohli vzpamatovat a místo každoročního lisování prolisů na jiném místě kastle mohli začít auta modernizovat. Proč jde vůbec dnes koupit model s klasickou žárovkou na místě signálek, kontrolek a třeba obrysů? Napevno zapájené LED snad výrobu zjednoduší. A kde přišli v článcích na to, že je někdo nutí do běžného auta vyvíjet složité infoteimenty? Je mi z toho na blití.

Auta prý podraží. Hned jsem si vzpomněl na vlekaře. Mají ztráty, protože napadlo moc sněhu. Nebo málo sněhu? To je vlastně jedno.

---

ecotaxiolomouc.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jediný vlekař, který s tím nemá problémy je pan KANCLÉŘ....

VW se také přidal a podražil eGolg o 1.400 USD...
https://insideevs.com/2019-vw-e-golf-price-increase/

A když napadne trochu sněhu, tak TM3 se na rovině nehne z místa...
https://insideevs.com/video-tesla-model-3-awd-versus-deep-snow/

Důvod je jasný. All-season pneu. Je to u toho videa.
Když jsem kupoval první čtyřkolku, tak prodejce mi říkal, že zimní kupovat nemusím, že all-season pneu jsou super.
Napadl první sníh a do hodiny jsem sháněl pneuservis, kde mi prodají a nazují zimní pneu. Prodejce musel škytat jako blázen, protože dostal ode mne tolik sprostých slov... :-)

Obrázek uživatele ozana

Do města jsou super.

---

Jezdím na proud, najeto 95 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 98 tisíc km.

Jo, to jsem si myslel taky. Než jsem se na čerstvě napadaném sněhu pokusil před křižovatkou zabrzdit a křižovatku jsem projel jako na ledě.
Zimní gumy stojí na provozu prakticky stejně jako celoroční, protože co ujedu na zimních, tak ušetřím na letních.
Aneb když chci mít opičku, musím mít i na banány...

Obrázek uživatele Radovan

Aha, to jsem nevěděl, že si lze pořídit opičku tak levně, za kilo banánů. Mně ta piva, tvrdý a víno vždycky přišla hrozně draho :-)

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 81 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 36 tis. km (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, p ...

Moje bývalé BMW 530 se neumělo na sněhu rozjet úplně stejně. Normální pro zadokolky s motorem vepředu.

---

ecotaxiolomouc.cz

AWD neni zadokolka, ale ctyrkolka ;)
Spis divne gumy, ten snih nevypada tak hluboky

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Pravda, awd.

---

ecotaxiolomouc.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Me to připadá jako by mel pravé zadní kolo podložené s obou stran.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Diskuze na iDnesu je zase hussta!

Samej EV vedator. :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Však si on zvykne :D

6 Kc/kWh je pri nabijeni po ceste parada. Ja platim u CEZu kolem 30 kc, diky minutovemu zpoplatneni a CEZ kritiku ani necte. U dojezdu Tesly bych u Cezu ani nemusel nabijet. Pri vyuziti celych 50kW Cez nabijecky stoji 1kWh 8,64 kc.

Obrázek uživatele spetak

Tak proč tam tedy nabíjíš, když, jak píšeš, bys nemusel ?

---

Už jen EV, najeto 115 tisíc km.

Protoze Teslu jeste nemam. Jen Leaf a Ion :-(

Obrázek uživatele spetak

Tak to joooooo. Zajíc vede 1:0.
Dnes jsem volal na NISSAN connect a prej maj nějakej problém (SW) s aplikací a tvrdě na tom pracují :-)

---

Už jen EV, najeto 115 tisíc km.

Ja to po tydnu vcera opet zkusil a appka v telefonu s androidem jede plne.
Pravda je ze jsem registroval v AT jak fyzicky, zajel jsem za caru, tak na webu, to v CR v 2015/01 jeste neslo.
Jo a verze je 3.2.0.

---

Elektronům Zdar!
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (dosud jsem nenabil do plna) při rychlosti 30tis km za rok.

Jsem si říkal proč nevidím včerejší večer update na portále.
A dnes ráno to taky ještě nešlo ale cestou z oběda jsem chytil nerva a dal connect asi 3* a pak to prošlo.
Už zase čtu na portále :-)

p.s. jenom jedna věc mi přijde ujetá - stále mám spotřebu na km mezi 0,09 a 0,10kWh a to mi neštymuje s dojezdem

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a žárovka do mlhovky na denni svícení která má dle propagačních materiálů být Led a tudíž véčná je jen obyčejná žárovka, která však je atipická a musí se objednat jen originál nisssn a stojí 500 bez !!!

Obrázek uživatele Josef

Nic není věčné. Mě odešel LED blikací pásek v levém zrcátku. Prostě přestal fungovat, auto nic nehlásilo. Cena lidová, 1000 kč s prací v neautorizáku.

Obrázek uživatele Kuk

Asi to poslali Ghosnoj do vazby na samotku a ten to píše tužkou na papír :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak nejen že je Tesla chamtivá, ale ještě ke všemu i zbabělá.

Obrázek uživatele PaRi

Zbabělé je přispívat do diskuzí jako Anonym :-P

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

PaRi, vy jste taky anonym. Nevím vaše jméno, ani adresu.

Má smysl vůbec odpovídat v čem je rozdíl ?

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Obrázek uživatele PaRi

No jo ;-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Někdo holt trochu inteligence pobral, někdo ne.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A Tesla zjevně ne, když musí rozhodnutí po pár dnech měnit.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A ty jsi idiot...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Náhlé zvýšení cen o 30-40% a za pár dní zlevnění o 10% hovoří za vše.
Příště jim to už půjde snad nenápadněji, když zároveň zavedly ceny pro každé nabíjecí místo zvlášť místo dosavadní přehledné stejné ceny ve státě.


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol