Tesla snížila v Evropě cenu elektromobilu Model 3

Cena elektromobilu Tesla Model 3 v Německu i na dalších evropských trzích aktuálně opět výrazně klesla. Tesla tak reaguje na zostřující se konkurenci evropských automobilek.

Elektromobil Tesla Model 3 stále patří mezi nejprodávanější na světě. V roce 2020 ho ale v Evropě odsunul na druhé místo skvělý nový Renault Zoe (do listopadu 2020 prodáno 83 356 vs 63 086).
foto: Tesla

Tesla aktuálně snížila cenu elektromobilu Tesla Model 3 ve všech verzích o několik tisíc euro. Konkrétně Standard Range Plus nyní stojí (v Německu) €39 990 namísto dřívějších €42 990.

Verze Long Range AWD vyjde nově na €49 990 namísto dřívějších €52 490 a verze Performance zlevnila o 3500 euro na €54 990. Jde o ceny před jakýmikoliv dotacemi. Díky dotaci 6000 euro tak nejlevnější TM3 vyjde na €33 990.

Tesla

40 Comments on “Tesla snížila v Evropě cenu elektromobilu Model 3”

    1. Tesla k tomu má celou podrobnou příručku. Píše se
      Tesla k tomu má celou podrobnou příručku. Píše se tam:

      This New Vehicle Limited Warranty applies to vehicles sold by Tesla in the Tesla European Warranty Region. For the purposes of this New Vehicle Limited Warranty, the Tesla European Warranty Region is defined as including the Member States of the European Economic Area, Monaco, San Marino, and Switzerland. Any subsequent purchaser or transferee must return to the Tesla European Warranty Region in order to obtain warranty service, regardless of the country in which such purchaser or transferee may have purchased the vehicle.

          1. Tak k čemu je pak volný pohyb zboží v EU? Nebo to omezuje
            Tak k čemu je pak volný pohyb zboží v EU? Nebo to omezuje Tesla? A není takové jednání protiprávné?
            Kolega kupoval Tourana a kvůli ceně to kupoval z CZ, i když prostřednictvím místního dealera. A ten neměl problém dovézt to jak z EU, tak i mimo EU, měl tam na výběr vozy třeba i ze Srbska. Nebo to je jiná situace?

            1. Nic nebrani tomu, ze Teslu koupi nejaka nemecka firma a ta vam
              Nic nebrani tomu, ze Teslu koupi nejaka nemecka firma a ta vam ji preproda. Tim se da i vyuctovat dph. Kdyz to kupuje osoba, tak tu Teslu muze koupit kdekdo a vam ji obratem preprodat. Ale pak uz je problem s dph. Dph za dovoz noveho auta se plati v CR. Ale soukroma osoba vam tu nemeckou nemuze vratit. Takze jen pres firmu.

                1. Cestina 2.0 bude doinstalovana az bude postavena Tesla GF
                  Cestina 2.0 bude doinstalovana az bude postavena Tesla GF Czech.

                2. Pro me je nemcina v pohode.
                  Pro me je nemcina v pohode.

              1. A to je takový opruz, i když bych si někde v EU chtěl
                A to je takový opruz, i když bych si někde v EU chtěl koupit auto jiné značky? Třeba VW v Německu nebo i v tom Nizozemí, Belgii? koupím tam, zaplatím cenu plus místní DPH (pro jistotu, obchodník mi nemusí věřit), pak s tím autem přijedu domů, zaplatím českou DPH, přihlásím a tuto info pak pošlu prodejci do zahraničí a on mi tu DPH, co jsem mu zaplatil, vrátí. Nebo to takto není možné? Nebo to auto pak není odpočtové a nelze v CZ uplatnit odpočet DPH?

                1. Dealer muze, ale nemusi na to pristoupit. Ja takhle koupil
                  Dealer muze, ale nemusi na to pristoupit. Ja takhle koupil traktor v DE a pak byly jen problemy. Mozna ze na takovou transakci existuji specializovane firmy. Ale zadarmo to nebude. U auta starsi 6 mesicu a 6000km neni zadny problem, tam se dph uz neresi.

          2. Včera jsem mluvil s TESLA zastoupením v Praze a říkali,
            Včera jsem mluvil s TESLA zastoupením v Praze a říkali, že o žádném zlevňování v ČR neví a vedení jim na dotaz prý odpovědělo, že nic. Místo aby tady cenu snížili a podpořili prodeje, tak chtějí odradit zákazníky? V ekonomicky silnějších zemích zlevňují a tady ne? To mě docela vadí, najednou „money first“ a rozšiřování elektromobility jde stranu? Za tohle má u mě Tesla mínus, doufám, že si to velmi brzy uvědomí.

            1. jj vod dob kdy ífon zavelel „tvrdě šetřit“ ano jde tesla
              jj vod dob kdy ífon zavelel „tvrdě šetřit“ ano jde tesla po prachách hlava nehlava ruku v ruce jak jí nabobtnal manežerský tým fčele s naondulovaný fešákem hochštouchanzénem 😉 PS: nejspíš z toho jak se permanentně už roky na zadních povinně flákaj do palice vo skleněnou střechu S/3 u Y se uvidí ;))

              http://www.hybrid.cz/tesla-musi-tvrde-setrit-elon-musk-bude-kontrolovat-kazdy-vydaj

          1. Ono to tak možná je. Já to nekritizuju. Spíše by mě
            Ono to tak možná je. Já to nekritizuju. Spíše by mě zajímal důvod. Jenom mi přijde že ten rozdíl 200.000 korun je fakt hodně. To už skoro mluvíme o násobcích na maržích.

            Jinak ceny v dalších zemích. Je možné že obsahují nějakou neznámou dotaci

            Norsko: €39k (elektromobily jsou bez daní). Se započtením 21% daně tedy €47k

            Holandsko: €47k
            Rakousko: €46k
            Belgie: €48k
            Španělsko: €49k
            Dánsko: €51k (dáno vysokýma daněma)
            Francie: €44k (s nějakou dotací)
            Polsko: €44k
            Švýcarsko: €42k (nějaké nízké DPH – asi 10%)
            Česko: €51k

                1. Jj, tobě je snadné říkat, co máš číst 🙂
                  Fašouni te

                  Jj, tobě je snadné říkat, co máš číst 🙂
                  Fašouni te mají na šňůrkách snadno jak malé dítě 🙂

                2. Fašouny všude kolem vidíš jen Ty!
                  Fašouny všude kolem vidíš jen Ty!

                3. To je tedy demokratické ti říkat, co máš číst? IQ 50 u
                  To je tedy demokratické ti říkat, co máš číst? IQ 50 u tebe? 🙂

                4. Já přes tu blokaci mohu projít, pokud chci.
                  Já přes tu blokaci mohu projít, pokud chci.

                5. Jo, prodeje Tesly v evrope stagnuji ci klesaji, nezbyva nez
                  Jo, prodeje Tesly v evrope stagnuji ci klesaji, nezbyva nez zacit zlevnovat.

Napsat komentář