Kalifornská automobilka se rozhodla omezit využití služeb dopravní společnosti, která měla přepravu elektromobilů Tesla Model 3 do Evropy na starosti.
V minulém týdnu přistála první várka elektromobilů Tesla Model 3 do belgického přístavu Zeebruge, aby den na to začaly být přivezené vozy doručovány vybraným držitelům rezervací. Během vykládky se však objevily logistické potíže, které dle slov Elona Muska, způsobily opoždění některých naplánovaných předávek vozů majitelům.
Společnost ICO, která pro Teslu přepravu zajišťuje, měla dle původního plánu doručovat 3000 Modelů 3 týdně, a zajišťovat i jejich následnou přepravu do Tilburgu. Jak uvádí belgický tisk, Tesla se rozhodla převzít druhou část logistického procesu do vlastních rukou a Modely 3 bude do Tilburgu doručovat svépomocí.
Toto rozhodnutí přišlo poté, co Musk osobně navštívil přístav v Zeebruge, a co belgický přístav paralyzovala celodenní stávka pracovníků. Pro Teslu je co nejvyšší efektivita logistického procesu Modelů 3 velice důležitá. Do Evropy momentálně míří další dvě lodě naložené elektromobily s logem Tesly na přídi a v Evropě začíná růst o Model 3 zájem.
Jen v Německu bylo během posledních dvou týdnů objednáno téměř 800 kusů tohoto elektromobilu. V Norsku je momentálně registrovaných 64 kusů Modelů 3, z čehož 45 registrací bylo provedeno za poslední 4 dny.
Počet registrací stále narůstá a předpokládá se, že prodeje by zde měly brzy dosáhnout jednoho tisíce kusů Tesla Model 3 měsíčně. Pro Teslu je tedy efektivita dodávek klíčová.
V Británii právě vyhlásili Teslu za auto trávící
V Británii právě vyhlásili Teslu za auto trávící nejvíce času v servisu, takže pokud ji módně nutně potřebujete kupujte jen pokud máte neustále v rezervě i druhý vůz.
ty jsi ale chytry Anonym… 😀
ty jsi ale chytry Anonym… 😀
Určitě model 3, který se tam neprodává
Určitě model 3, který se tam neprodává
a z kerýho prstu sis tu blbost jako vycucal?
a z kerýho prstu sis tu blbost jako vycucal?
jeden časák si udělal malý „nezaujatý“ průzkum a hned je
jeden časák si udělal malý „nezaujatý“ průzkum a hned je z toho houksu vyplašený celý internet :))))))))
idnes.cz/auto/zpravodajstvi/tesla-zavady-spolehlivost-what-car.A190104_144058_automoto_fdv
Aha, iDnes je proslulé Tesla hejty, které sbírá a
Aha, iDnes je proslulé Tesla hejty, které sbírá a překládá z různých zdrojů bez ověřování. Známá je kauza ADAC, který nepokrytě a opakovaně sešvindloval výsledky, aby diesely vyšly nejlépe. Tady ten What Car už ani zkoumat nebudu, jde o jakousi anketu. 🙂
Tak ono, stačí trochu počítat a rychle zjistíme, kde
Tak ono, stačí trochu počítat a rychle zjistíme, kde soudruzi udělali chybu… V průzkumu bylo 18.000 lidí… 159 modelů aut… tj. 113 aut od každého modelu, pokud by byly zastoupeny všechny stejně…. ale to samozřejmě nebyly… takže logicky lze předpokládat, že TESLA byla zastoupena výrazně méně než klasické spalováky typu VW, Fiat, Toyota, Ford apod. Takže osobně tipuju, že do uvedeného testu bylo zařazeno tak řádově deset automobilů značky TESLA a jak sami píšou v uvedeném článku, většinou se jedná právě o majitele kteří nejsou úplně spokojeni, takže vypovídací hodnata nula.
Až budou data z německého ADAC, tak tam bych nějakou vypovídací hodnotu snad viděl…
Už si to přesně nepamatuji, ale u jedné „studie“
Už si to přesně nepamatuji, ale u jedné „studie“ předpokládali, že auto půjde do šrotu po 60 000 km jenom proto, aby jim vyšel určitý výsledek u jednoho modelu (Diesel VW). ADAC už opravdu ne. Blábolejí nepravděpodobně.
Věřím jen té statistice, kterou jsem si sám zfalšoval,
Věřím jen té statistice, kterou jsem si sám zfalšoval, řekl shodou okolností jeden významný Brit. Tady to sedlo.
Akorátže tohle zrovna nikdy žádný významný Brit
Akorátže tohle zrovna nikdy žádný významný Brit neřekl. Jen to o něm tvrdil jistý významný Němec, téhož času ministr propagandy. 🙂
Věřím pouze těm statistikám, které jsem sám zfalšoval.
Věřím pouze těm statistikám, které jsem sám zfalšoval. Winston Churchill https://azcitaty.cz/winston-churchill/13498/
Já toto rčení znám. Nicméně stále platí, co jsem
Já toto rčení znám. Nicméně stále platí, co jsem napsal. 🙂
A plati to i pro ASEP, APEL, clanky tady, na electreku,
A plati to i pro ASEP, APEL, clanky tady, na electreku, insideev, Radovanova „me se solar vyplati“…? 😉
Ano.
Ano.
Použil jsem vaše argumenty a dopsal to i na iDnes. Pravda je
Použil jsem vaše argumenty a dopsal to i na iDnes. Pravda je pravda… 🙂
Kde to psali? Aeronet?
Kde to psali? Aeronet?
Treba na prepravu mezi pristavem a Tilburgem by mohli nasadit
Treba na prepravu mezi pristavem a Tilburgem by mohli nasadit Teslu Semi. Vzdalenost je 170km a nabijeni v Tilburgu by stacilo na otocku. Teren rovny jak placka a stale vytizeni.
Těch Tesla Semi by bylo potřeba cca 27.
Těch Tesla Semi by bylo potřeba cca 27.
Kazdy Semi by byl dobry. Zaroven by se mohl intenzivne
Kazdy Semi by byl dobry. Zaroven by se mohl intenzivne otestovat.
V pátek jsem byl na servise v Norimberku. Mají jich tam
V pátek jsem byl na servise v Norimberku. Mají jich tam plnej dvorek.
Skvělý, už aby to bylo u nás!
Skvělý, už aby to bylo u nás!
Kdy by se mohli T m3 prodávat u nás?
Lidi, kolik odhadujete
Kdy by se mohli T m3 prodávat u nás?
Lidi, kolik odhadujete ze se u nás může tak prodat modelu 3?
Dle mých smělých odhadů bude koncem roku 2019 v ČR
Dle mých smělých odhadů bude koncem roku 2019 v ČR registrováno 5.500 elektromobilů. (třetina z toho bude TM3 – tj. cca. 1.800 ks)
Vše záleží pouze na tom, jestli Tesla stihne dodávat základní verzi TM3 = nejslabší baterie (tuším 50kWh).
To jsou opravdu smělé odhady. Ale přál bych, aby se
To jsou opravdu smělé odhady. Ale přál bych, aby se splnily. 🙂
Spíš to vypadá, že ta základní nejlevnější verze
Spíš to vypadá, že ta základní nejlevnější verze vůbec nebude:
hybrid.cz/tesla-zameta-stopy-po-slibovane-levne-verzi-elektromobil-model-3
Nikdy nic
nikdo nemá
míti za de-fini-tiv-ní
neb nikdy
nikdo
Nikdy nic
nikdo nemá
míti za de-fini-tiv-ní
neb nikdy
nikdo ne-ví
co se může stá-ti.
(Ježek Jaroslav + Voskovec Jiři + Werich Jan)
Vždyť jo, píšu, že to tak vypadá 🙂
Vždyť jo, píšu, že to tak vypadá 🙂
Moze byt, ja som v piatok predbiehal 2 kamiony plne nalozene
Moze byt, ja som v piatok predbiehal 2 kamiony plne nalozene Teslami Model 3 na dialnici A3 okolo Norimbergu smerom na Regensburg resp. Mnichov.
Mohu se zeptat, co obnáší takový servis? Někdo říká,
Mohu se zeptat, co obnáší takový servis? Někdo říká, že Tesla do servisu nemusí, jinde jsem zase četl poplašní zprávy jak je to drahé. Protože jedna z výhod EV by měl být i levnější servis.
Tady jsem koukal na nějaké ojetiny a je tam Tesla S:
elektromobily-os.cz/bazar
Co mě tam děsí, tak to je servis po 140000 v ceně 5000 eur. To je náklad jenom na servisu přes 1 KČ/km a to ješte nevím, kolik stál servis předtím.
Zdravím, mám najeto teprve 60.000 takže můj vůz je v
Zdravím, mám najeto teprve 60.000 takže můj vůz je v záruce. Měnili mi tam teď poloosy, normálně by to vycházelo kolem 2.500 eur. Jinak pravidelný servis po 60 stál 483 eur. Nějaká údržba se dělat musí, výměna vzduch. filtru, brzdovky, kapaliny v chladícím okruhu, běžné kontroly atd… Každopádně provoz podobně výkonného ropamobilu nebude levnější ani omylem. Mám již druhou teslu a nikdy jsem nemusel doservisu proto, že by auto nejelo. Co se týče elektromobily-os, slyšel jsem že jsou to opravené Ameriky. Hlavně bych si ověřil, jestli je auto provozováno pod teslou nebo je hacknuté a například SC mu funguje jen do doby, než si to tesla ošetří…
No jasně, někteří jsou už tak nedočkaví, že si zaletí
No jasně, někteří jsou už tak nedočkaví, že si zaletí do USA projet se TM3.
Nějaké dotazy jak se s ní jezdí?
https://mirekmatyas.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=701095
🙂