V Česku Tesla aktuálně předala první elektromobily Tesla Model 3. V USA už v pátek k majitelům dorazí první kusy Tesla Model Y.
Původně měly být první elektromobily Tesla Model Y předány zákazníkům ve druhé polovině března, ale Tesle se podařilo vše o několik dnů uspíšit.
První odhady podle počtu registrovaných VIN říkají, že celkem by mohlo být do konce měsíce dodáno až 2000 kusů elektromobilu Model Y.
Pro magazín Electrek.co někteří zájemci o Model Y potvrdili, že mají rezervováno a potvrzeno datum dodání na pátek 13. března. Ještě před rokem přitom Tesla tvrdila, že auto začne dodávat až letos na podzim.
Konečně se také objevily definitivní rozměry elektromobilu Tesla Model Y. Délka je 4750 mm, šířka včetně zrcátek 2129 mm (1921 mm bez nich), výška 1624 mm. Pohotovostní hmotnost je 2003 kg. Maximální hmotnost 2405 kg.
off
Japko appka pro Tesláky
Stats for
off
Japko appka pro Tesláky
Stats for Tesla
https://www.maadotaa.com/
Možná už se to tu řešilo,pro cenové srovnání, Tesla Y
Možná už se to tu řešilo,pro cenové srovnání, Tesla Y je v DE konfigurátoru od 58.620 Eur, model 3 je tam od 43.990. Y je ale dual motor+max dojezd.. Jaká je v Y vlastně baterka?
TMY a TM3 v provedeni Dual motor Long Range maji stejnou
TMY a TM3 v provedeni Dual motor Long Range maji stejnou elektrickou vyzbroj. Baterka kolem 75kWh. Nejspis brutto kapacita. Ceny 58.620 EUR (Y) a 53.790 EUR (3). Teda +10%. Akorat nemecka dotace bude u Y nizsi, protoze zakladni cena bez DPH prekracuje 40.000 EUR.
Podle Munro Associates mají 75kWh packy v LR variantě.
Podle Munro Associates mají 75kWh packy v LR variantě.
Presne to same pisu. Ale je to brutto nebo netto?
Presne to same pisu. Ale je to brutto nebo netto?
Brutto, netto
Brutto, netto 72,5:
https://ev-database.org/car/1138/Tesla-Model-3-Long-Range-Dual-Motor
Diky.
Diky.
Verze SR+ má pak 50 (47,5) kWh. Jsem myslel, že více.
Verze SR+ má pak 50 (47,5) kWh. Jsem myslel, že více.
Vidíte, tak nakonec Elon splnil co slíbil. A že tu bylo
Vidíte, tak nakonec Elon splnil co slíbil. A že tu bylo pochybovačů. Další hřebíček do rakve spalováků a ostatních značek elektrických aut. Brzo bude na silnicích konečně volno a individuální doprava bude jen pro elity.
Nebojte to zaridi driv Korona.
Nebojte to zaridi driv Korona.
Zhodneme se s Korona všem.
Zhodneme se s Korona všem.
Uz vim jak se bude jmenovat pristi Toyota.
Toyota Corona.
Uz vim jak se bude jmenovat pristi Toyota.
Toyota Corona.
Nesplnil, dal to na trh o půl roku dřív. To je
Nesplnil, dal to na trh o půl roku dřív. To je nehoráznost. :)))
Miry TMY oproti TM3:delka +56mm, sirka +71mm, vyska +181mm.
Miry TMY oproti TM3:delka +56mm, sirka +71mm, vyska +181mm.
To je fajn, když se zákazníci 1 den před zahájením
To je fajn, když se zákazníci 1 den před zahájením prodeje dozví rozměry auta 🙂
U zadneho auta co jsem kdy kupoval jsem nejak obzvlast
U zadneho auta co jsem kdy kupoval jsem nejak obzvlast nestudoval rozmery. Vzdy to bylo tak nejak okem porovnani zda to odpovida velikostne me predstave. Treba delku VW Golf neznam a vim, ze je pro me male.
Chápu, ale když to auto vidím na obrázku, neznám rozměry
Chápu, ale když to auto vidím na obrázku, neznám rozměry a mám to objednat, je to poněkud zvláštní v autoprůmyslu. Např. přítelkyně potřebovala znát délku auta přesně, protože má malou garáž a každý cm je tam znát.
Copak rozměry… ale fandové to objednávají bez toho, aby
Copak rozměry… ale fandové to objednávají bez toho, aby to auto reálně viděli, seděli v tom, otestovali staticky a jízdně. No, asi jiná doba. Já kupoval několik aut, ale v každém jsem předtím seděl a jezdil.
Tesla je funcar, takže to se nekupuje mozkem ale srdcem. 🙂
Tesla je funcar, takže to se nekupuje mozkem ale srdcem. 🙂
Ty stejně mozek nemáš tak co řešíš? 😀
Ty stejně mozek nemáš tak co řešíš? 😀
Ja jsem mel jizdu v TMX a TMS a TM3 koupil jen jak jsem ho
Ja jsem mel jizdu v TMX a TMS a TM3 koupil jen jak jsem ho videl u Tesly na dvore. A nijak toho nelituji. Spojku, razeni, vrceni, skubani, hluceni to nema. Tak co chcete zkouset? Rozjezd je azaz. Proste to neni spalovak s hroznou strojovnou.
Nejenom motor a jízdu. Ale celkově, jak to vypadá uvnitř,
Nejenom motor a jízdu. Ale celkově, jak to vypadá uvnitř, jak se v tom sedí, jaký je z toho výhled, ergonomie ovládání, odkládací prostory, posez vzádu, atd., atd… ale chápu, že když jste předtím měl X a S, tak spoustu z těch věcí už znáte a není potřeba řešit.
Mě třeba štvalo, že v autě nebyla schránka na brýle u
Mě třeba štvalo, že v autě nebyla schránka na brýle u horního zrcátka, měl jsem to u všech aut a prostě to tam chci 🙂
To mě taky štve. U Volva jsem si ji koupil a namontoval
To mě taky štve. U Volva jsem si ji koupil a namontoval namísto madla u řidiče, to bylo pěkné a elegantí řešení. Lexus nic takového nemá, takže brýle jsou v pouzdru v loketní opěrce.
Ono, celkově jsem četl stesky na nedostatek odkládacích prostor u Tesly. Jako, zase nemusím mít prostor pro 1,5 litrovou PET láhev… 🙂
Me zase stvalo, ze v Octavce neni baterie s elektromotorem. A
Me zase stvalo, ze v Octavce neni baterie s elektromotorem. A ja ji tam chci.
Vendulí já vím, že to máš teď težké. Dosud jsi byl v
Vendulí já vím, že to máš teď težké. Dosud jsi byl v pohodě nekorunovaným králem všech zdejších Tesla a EV oca.sů. Co se sem nasáčkovala Nejušlechtilejšíplíseň to tu máš echt náročné a musíš tlačit na pilu. Ty to ale dáš, věřím Ti. Čus, Dlaždič.
Tohle ti škodovka splní za 2 roky, vydrž.
Tohle ti škodovka splní za 2 roky, vydrž.
Enyaq by měl jít do prodeje už koncem roku, ne? Nebo max.
Enyaq by měl jít do prodeje už koncem roku, ne? Nebo max. počátkem 2021.
Enyaq není sedan a zdaleka nenahradí 5 dv. Octu a už vůbec
Enyaq není sedan a zdaleka nenahradí 5 dv. Octu a už vůbec ne ve verzi kombi.
No tak to bude crossover, 5 dveří to mít bude a velikostí
No tak to bude crossover, 5 dveří to mít bude a velikostí údajně mezi Karoq a Kodiaq, takže místa habaděj 🙂 Sedany moc nejdou na odbyt. I když teda, já už mám druhý po sobě a jsem spokojený…
Pozde, Pepo, pozde.
Pozde, Pepo, pozde.
Proč za 2 roky tě nebude TM3 už bavit 🙂
Proč za 2 roky tě nebude TM3 už bavit 🙂
Pozde znamena, ze uz jsem koupil a o Skodoffku, ac EV uz nemam
Pozde znamena, ze uz jsem koupil a o Skodoffku, ac EV uz nemam zajem. Kdyby byla pred 8mi mesici, tak bych uvazoval. Ted urcite TM3 nehodlam menit. Za 1-2 roky uvidim, ale 1. volba bude TMY.
Jsem koukal na Y z profilu a je to skoro to samé jako 3, ten
Jsem koukal na Y z profilu a je to skoro to samé jako 3, ten tvar. Akorát trochu víc bachraté, jinak žádný rozdíl. Jasně, podstatné budou ty páté dveře, ohledně praktičnosti.
Presne tak. Ten kufr je jedina slabina TM3. Ale mam tazne
Presne tak. Ten kufr je jedina slabina TM3. Ale mam tazne zarizeni, tak to ujde.
Tak to já jezdím už v druhém sedanu a OK, dokonce teď v
Tak to já jezdím už v druhém sedanu a OK, dokonce teď v Lexusu nemám ani sklápěcí sedačky. Ale zase mohu dát na střechu nosiče na kola. Sedan je OK, jen by mi nesměl do kufru padat v zimě při otevření sníh 🙂 Ale chápu, že pro většinu lidí je HB mnohem praktičtější.
No nic, jedu domů, uvidíme jak na hranicích, jestli mě vůbec pustí 🙂
Pry pousti jen ridice s Teslou 🙂
Gute Fahrt.
Pry pousti jen ridice s Teslou 🙂
Gute Fahrt.
Tak v Rozvadove fronta jako před Schengenem 🙂 Dostal jsem
Tak v Rozvadove fronta jako před Schengenem 🙂 Dostal jsem info leták, jinak OK. Ale některá auta musela zastavit.
Akorát, že teď budu min. měsíc pracovat doma, žádné cesty do DE.
To je prece fajn. Take jsem kdysi mel Homeoffice a parada.
To je prece fajn. Take jsem kdysi mel Homeoffice a parada. Snad ta hruza s Koronou nebude trvat dele nez mesic. Stejne nas to vsechny dostane.
No já měl HO přes dva roky. Za tu dobu jsem byl ve firmě
No já měl HO přes dva roky. Za tu dobu jsem byl ve firmě asi 2x. Teď mi to vyhovuje více, občas ten kontakt s lidmi je fajn. I když, zdraví je důležitější, ten měsíc je v pohodě.
HO jsem prerusil abych jezdil do AUDI Ingolstadt asi rok. Tam
HO jsem prerusil abych jezdil do AUDI Ingolstadt asi rok. Tam jsem bydlel ve Wellness Hotel Marc Aurel v Bad Gögging. To bylo take fajn. Takovy Hotel se jen tak nevidi.
Přesně tak. Tesla je tak výjimečné auto, že není třeba
Přesně tak. Tesla je tak výjimečné auto, že není třeba ho ani před koupí zkoušet. Zklamání nehrozí.
Tak ty jsi jasný 🙂
Tak ty jsi jasný 🙂
Runner si léčí nějaké osobní problémy trolováním na
Runner si léčí nějaké osobní problémy trolováním na Hybridu.
Vy si hlavně Martine začněte léčit tu vaší paranoiu z
Vy si hlavně Martine začněte léčit tu vaší paranoiu z runnera. Vaše primitivní příspěvky jsou únavné.
Marku, to je prostě fakt. Až se jednou vezeš, tak
Marku, to je prostě fakt. Až se jednou vezeš, tak pochopíš. Nic ve zlém. Patříš k tomu lepšímu co se zde vyskytuje.
Nevim zda zklamani, ale jestli mohu mluvit za Michelina,tak
Nevim zda zklamani, ale jestli mohu mluvit za Michelina,tak rozhodne rozcarovani hrozi. A ne tak za HW (ktery ma podobnou zivotnost jako u ostatnich automobilek) ale predevsim za SW. Pokud by Tesla nemela Sch, uz by se ji mozna i zbavil.
Chudáci zákazníci, starostlivej Pepa s Marečkem alias
Chudáci zákazníci, starostlivej Pepa s Marečkem alias odbornící na cizí prachy kvůli nim už nemůžou několik let spát. :)))
Teď když si lidi rezervovali iD3 a Macha-e, tak se už vůbec samou starostí nevyspíte. :)))
Máš pravdu, obdivuji lidi,co koupí auto za 2 míče(i víc)
Máš pravdu, obdivuji lidi,co koupí auto za 2 míče(i víc) po telefonu, aniž by znali rozměry, technické parametry a vůbec v tom ani neseděli. Ale asi jsou to ceny pod jejich rozlišovací schopnost.
Rozmery byly uz davno zname. Nevim zda to bylo uplne presne na
Rozmery byly uz davno zname. Nevim zda to bylo uplne presne na mm, ale ramcove urcite. A kdyz se auto nevejde kvuli par mm do garaze, tak je neco spatne.
Nektery zakaznik se ani po sesrotovani auta nedozvi jake miry
Nektery zakaznik se ani po sesrotovani auta nedozvi jake miry auto melo. To je asi obrovsky pruser.