Tesla Model Y dorazí k prvním zákazníkům v USA už v pátek, známe přesné rozměry

V Česku Tesla aktuálně předala první elektromobily Tesla Model 3. V už v pátek k majitelům dorazí první kusy Tesla Model Y.

Původně měly být první elektromobily Tesla Model Y předány zákazníkům ve druhé polovině března, ale Tesle se podařilo vše o několik dnů uspíšit.

První odhady podle počtu registrovaných VIN říkají, že celkem by mohlo být do konce měsíce dodáno až 2000 kusů elektromobilu Model Y.

Pro magazín Electrek.co někteří zájemci o Model Y potvrdili, že mají rezervováno a potvrzeno datum dodání na pátek 13. března. Ještě před rokem přitom Tesla tvrdila, že auto začne dodávat až letos na podzim.

Konečně se také objevily definitivní rozměry elektromobilu Tesla Model Y. Délka je 4750 mm, šířka včetně zrcátek 2129 mm (1921 mm bez nich), výška 1624 mm. Pohotovostní hmotnost je 2003 kg. Maximální hmotnost 2405 kg.

51 Comments on “Tesla Model Y dorazí k prvním zákazníkům v USA už v pátek, známe přesné rozměry”

    1. TMY a TM3 v provedeni Dual motor Long Range maji stejnou
      TMY a TM3 v provedeni Dual motor Long Range maji stejnou elektrickou vyzbroj. Baterka kolem 75kWh. Nejspis brutto kapacita. Ceny 58.620 EUR (Y) a 53.790 EUR (3). Teda +10%. Akorat nemecka dotace bude u Y nizsi, protoze zakladni cena bez DPH prekracuje 40.000 EUR.

  1. Vidíte, tak nakonec Elon splnil co slíbil. A že tu bylo
    Vidíte, tak nakonec Elon splnil co slíbil. A že tu bylo pochybovačů. Další hřebíček do rakve spalováků a ostatních značek elektrických aut. Brzo bude na silnicích konečně volno a individuální doprava bude jen pro elity.

        1. Chápu, ale když to auto vidím na obrázku, neznám rozměry
          Chápu, ale když to auto vidím na obrázku, neznám rozměry a mám to objednat, je to poněkud zvláštní v autoprůmyslu. Např. přítelkyně potřebovala znát délku auta přesně, protože má malou garáž a každý cm je tam znát.

            1. Ja jsem mel jizdu v TMX a TMS a TM3 koupil jen jak jsem ho
              Ja jsem mel jizdu v TMX a TMS a TM3 koupil jen jak jsem ho videl u Tesly na dvore. A nijak toho nelituji. Spojku, razeni, vrceni, skubani, hluceni to nema. Tak co chcete zkouset? Rozjezd je azaz. Proste to neni spalovak s hroznou strojovnou.

              1. Nejenom motor a jízdu. Ale celkově, jak to vypadá uvnitř,
                Nejenom motor a jízdu. Ale celkově, jak to vypadá uvnitř, jak se v tom sedí, jaký je z toho výhled, ergonomie ovládání, odkládací prostory, posez vzádu, atd., atd… ale chápu, že když jste předtím měl X a S, tak spoustu z těch věcí už znáte a není potřeba řešit.

                1. Mě třeba štvalo, že v autě nebyla schránka na brýle u
                  Mě třeba štvalo, že v autě nebyla schránka na brýle u horního zrcátka, měl jsem to u všech aut a prostě to tam chci 🙂

                2. To mě taky štve. U Volva jsem si ji koupil a namontoval
                  To mě taky štve. U Volva jsem si ji koupil a namontoval namísto madla u řidiče, to bylo pěkné a elegantí řešení. Lexus nic takového nemá, takže brýle jsou v pouzdru v loketní opěrce.

                  Ono, celkově jsem četl stesky na nedostatek odkládacích prostor u Tesly. Jako, zase nemusím mít prostor pro 1,5 litrovou PET láhev… 🙂

                3. Me zase stvalo, ze v Octavce neni baterie s elektromotorem. A
                  Me zase stvalo, ze v Octavce neni baterie s elektromotorem. A ja ji tam chci.

                4. Vendulí já vím, že to máš teď težké. Dosud jsi byl v
                  Vendulí já vím, že to máš teď težké. Dosud jsi byl v pohodě nekorunovaným králem všech zdejších Tesla a EV oca.sů. Co se sem nasáčkovala Nejušlechtilejšíplíseň to tu máš echt náročné a musíš tlačit na pilu. Ty to ale dáš, věřím Ti. Čus, Dlaždič.

                5. Tohle ti škodovka splní za 2 roky, vydrž.
                  Tohle ti škodovka splní za 2 roky, vydrž.

                6. Enyaq by měl jít do prodeje už koncem roku, ne? Nebo max.
                  Enyaq by měl jít do prodeje už koncem roku, ne? Nebo max. počátkem 2021.

                7. Enyaq není sedan a zdaleka nenahradí 5 dv. Octu a už vůbec
                  Enyaq není sedan a zdaleka nenahradí 5 dv. Octu a už vůbec ne ve verzi kombi.

                8. No tak to bude crossover, 5 dveří to mít bude a velikostí
                  No tak to bude crossover, 5 dveří to mít bude a velikostí údajně mezi Karoq a Kodiaq, takže místa habaděj 🙂 Sedany moc nejdou na odbyt. I když teda, já už mám druhý po sobě a jsem spokojený…

                9. Proč za 2 roky tě nebude TM3 už bavit 🙂
                  Proč za 2 roky tě nebude TM3 už bavit 🙂

                10. Pozde znamena, ze uz jsem koupil a o Skodoffku, ac EV uz nemam
                  Pozde znamena, ze uz jsem koupil a o Skodoffku, ac EV uz nemam zajem. Kdyby byla pred 8mi mesici, tak bych uvazoval. Ted urcite TM3 nehodlam menit. Za 1-2 roky uvidim, ale 1. volba bude TMY.

                11. Jsem koukal na Y z profilu a je to skoro to samé jako 3, ten
                  Jsem koukal na Y z profilu a je to skoro to samé jako 3, ten tvar. Akorát trochu víc bachraté, jinak žádný rozdíl. Jasně, podstatné budou ty páté dveře, ohledně praktičnosti.

                12. Presne tak. Ten kufr je jedina slabina TM3. Ale mam tazne
                  Presne tak. Ten kufr je jedina slabina TM3. Ale mam tazne zarizeni, tak to ujde.

                13. Tak to já jezdím už v druhém sedanu a OK, dokonce teď v
                  Tak to já jezdím už v druhém sedanu a OK, dokonce teď v Lexusu nemám ani sklápěcí sedačky. Ale zase mohu dát na střechu nosiče na kola. Sedan je OK, jen by mi nesměl do kufru padat v zimě při otevření sníh 🙂 Ale chápu, že pro většinu lidí je HB mnohem praktičtější.

                  No nic, jedu domů, uvidíme jak na hranicích, jestli mě vůbec pustí 🙂

                14. Pry pousti jen ridice s Teslou 🙂
                  Gute Fahrt.

                  Pry pousti jen ridice s Teslou 🙂
                  Gute Fahrt.

                15. Tak v Rozvadove fronta jako před Schengenem 🙂 Dostal jsem
                  Tak v Rozvadove fronta jako před Schengenem 🙂 Dostal jsem info leták, jinak OK. Ale některá auta musela zastavit.

                  Akorát, že teď budu min. měsíc pracovat doma, žádné cesty do DE.

                16. To je prece fajn. Take jsem kdysi mel Homeoffice a parada.
                  To je prece fajn. Take jsem kdysi mel Homeoffice a parada. Snad ta hruza s Koronou nebude trvat dele nez mesic. Stejne nas to vsechny dostane.

                17. No já měl HO přes dva roky. Za tu dobu jsem byl ve firmě
                  No já měl HO přes dva roky. Za tu dobu jsem byl ve firmě asi 2x. Teď mi to vyhovuje více, občas ten kontakt s lidmi je fajn. I když, zdraví je důležitější, ten měsíc je v pohodě.

                18. HO jsem prerusil abych jezdil do AUDI Ingolstadt asi rok. Tam
                  HO jsem prerusil abych jezdil do AUDI Ingolstadt asi rok. Tam jsem bydlel ve Wellness Hotel Marc Aurel v Bad Gögging. To bylo take fajn. Takovy Hotel se jen tak nevidi.

                1. Runner si léčí nějaké osobní problémy trolováním na
                  Runner si léčí nějaké osobní problémy trolováním na Hybridu.

                2. Vy si hlavně Martine začněte léčit tu vaší paranoiu z
                  Vy si hlavně Martine začněte léčit tu vaší paranoiu z runnera. Vaše primitivní příspěvky jsou únavné.

                3. Marku, to je prostě fakt. Až se jednou vezeš, tak
                  Marku, to je prostě fakt. Až se jednou vezeš, tak pochopíš. Nic ve zlém. Patříš k tomu lepšímu co se zde vyskytuje.

                4. Nevim zda zklamani, ale jestli mohu mluvit za Michelina,tak
                  Nevim zda zklamani, ale jestli mohu mluvit za Michelina,tak rozhodne rozcarovani hrozi. A ne tak za HW (ktery ma podobnou zivotnost jako u ostatnich automobilek) ale predevsim za SW. Pokud by Tesla nemela Sch, uz by se ji mozna i zbavil.

Napsat komentář