Terzo Millennio: unikátní elektrický supersport od Lamborghini

Jan Horčík - 08 Listopad 2017

Lamborghini patří pod Volkswagen, a tak je jasné, že ani téhle značce se elektrofikace nevyhne. Koncept Terzo Millennio je toho důkazem.auto Tero Millennio elektromobil supersport

Koncept unikátního supersportu Terzo Millennio si s sebou stále nese nezaměnitelné rysy značky Lamborghini
foto: Lamborghini

Lamborghini se zatím v oblasti elektrifikace aut příliš nevyznamenalo. Lamborghini Urus má být plug-in hybrid, ale kdo ví jestli.

auto Tero Millennio elektromobil supersport

foto: Lamborghini

Časy se ale mění a mateřský koncern Volkswagen prochází velkou elektrickou proměnou. Koncept Terzo Millennio je proto výsledkem spolupráce s .

auto Tero Millennio elektromobil supersport

foto: Lamborghini

Auto podle tiskové zprávy "vyjadřuje radikální proměny technologií", které přicházejí. Pohání ho čtyři elektromotory, po jednom v každém kole.

Namísto li-ion baterie ovšem koncept využívá superkapacitory (superkondenzátory). Jejich hlavní výhodou je extrémní rychlost nabíjení - pokud jsou k dispozici dostatečně velké výkony. Nevýhodou je energetická hustota.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Superkapacitor se mi také líbí.
Ale má jednu drobnou vadu. Podle mne se o něm stále mluví, ale ještě jo nikdo nikdy neviděl v žádném autě nasazený.

Podle mne z jediného důvodu. Prostě na to není určený.
A jestli je hlavní argument proti elektromobilům malý dojezd a velká baterka. Tak superkapacitor je z tohodle pohledu naprostá bída.

Obrázek uživatele Josef

Další nevýhodou superkapacitorů je, že mají mnohem výraznější pokles napětí při úbytku kapacity než baterie a trpí výraznějším samovybíjením.

Super praktický :))
https://www.youtube.com/watch?v=9GQRKRXatHA

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

az na to, ze to ma kapacitu tak akorat na jenden poradny start ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jsem fanda superkapacitoru jedno nahradějí lithium baterie jsem o to přesvědčen a proto mě článek udál radost ...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Do práce a na nákupy ideální, už aby řekli kolik za to budou chtít :).

Obrázek uživatele Radovan

Jen bych se bál při nakupování těch retardérů. Podle Youtube už na nich takových vozů uvízlo mraky. :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

napr. youtube.com/watch?v=pTDRhmdj6jw

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolŘízení stanic pro elektromobily
185.66.36.26