Steve Wozniak to nakonec opravdu udělal. Koupil si Chevrolet Bolt. Přitom nedávno své ženě Janet pořídil elektromobil Tesla Model S a sám v jednom donedávna také jezdil.
foto: Steve Wozniak
Už v září 2016 se objevily spekulace, že Steve Wozniak chce vyměnit Tesla Model S za Chevrolet Bolt. Podle „Woze“ je Bolt jednoduše praktičtější auto pro každodenní použití než přeci jen poněkud obří Model S. Výměna nakonec proběhla začátkem ledna.
NEPŘEHLÉDNĚTE Spoluzakladatel Apple: Tesla je největší disruptor
V diskusi na Facebooku pak Wozniak jednomu z komentátorů odpověděl: „Potom, co jsem viděl vnitřek a uživatelské rozhraní, Tesla bude mít co dělat, aby mi prodala Tesla Model 3„. A ještě dodal, že „spousta věcí, které jsou v Modelu S špatně je tady provedena (dle mého názoru) dobře“.
Za nejcennější a nejužitečnější auto kterým kdy jezdil přitom Woz dlouhodobě považuje hybrid Toyota Prius. Používal jej 10 let.
První věc, na kterou si
První věc, na kterou si uživatelé Boltu stěžují je úzké sedadlo. Neuvěřitelné.
To by mohl být problém i u
To by mohl být problém i u nás, páč v rozměrech těla doháníme Američany 🙂
Jak široký je sedák u
Jak široký je sedák u Iona?
Bolt má 46 cm.
Netuším, protože papá u
Netuším, protože papá u nabíječky a já jsem jinde. A přes web jsem to nedohledal. Ale je pohodlný.
Malý auto je lepší než
Malý auto je lepší než velkký na každodenní použití (ve městě dvojnásob), co je na tom tak světobornýho? A proč kdykoliv wozniak něco někde plácne, hned je o tom članek, nechápu, vždyť on je už v současný době „nikdo“.
To, že na každodenní
To, že na každodenní krátké pojížďky po městě je než Tesla Model S lepší elektrický Smart nebo rovnou elektrokolo Vám potvrdí i ostravský majitel toho všeho zmíněného. Prostě lítat v uličkách s 5metrovou károu nebo s dvojsedadlem na 4 kolech je velký rozdíl. V tom má pan Wozniak pravdu.
takze panove pro priste.
takze panove pro priste. kdyz se budete ptat jestli je lepsi tesla nebo bolt, spravna odpoved zni: TOYOTA PRIUS 😉 trefneee a vtipneee zaroven.
Prius je historie.
Prius je historie.
Kvalitou nepřekonaný TOP
Kvalitou nepřekonaný TOP
nicméně dle prodejů Prius
nicméně dle prodejů Prius má již své nejlepší léta dávno za sebou (2010)…
svuj ukol splnil vrchovate.
svuj ukol splnil vrchovate. proslavil hybridy. sve nejlepsi leta maji teprve pred sebou.
jestli ono to nebude tim ze
jestli ono to nebude tim ze jiz neni „jedinym“ hybridem v nabidce
off
Tesla je auto pro
off
Tesla je auto pro chudáky, Faraday bude stát necelejch 300 000,- $.
No nekup to! 😀
https://electrek.co/2017/01/13/faraday-future-ff91-electric-vehicle-cost-300000-ceo-jia-yueting/
No dobry tak ja radsi 10x tu
No dobry tak ja radsi 10x tu teslu M3 , dekuji.
Tak to je dnes taková móda
Tak to je dnes taková móda ptát se „úspěšných“ lidí na názor na cokoliv a pak to co plácnou vydávat za nějaký trend. V tomto konkrétním případě jde alespoň o každodenního uživatele, takže jeho vyjádření má alespoň nějaký smysluplný podklad. Na rozdíl od častějšího dotazování sportovců a rádoby umělců na politickou situaci a ideálně ekonomiku země…
+1
+1
Woz už je jen taková
Woz už je jen taková vděčná mediální prostituka. Lidi ho maj rádi tak proč by se nepředváděl a proč by sem tam nepomoh nějému tomu PíÁr. Woz je už spíš je prázdná ikona moderní doby.
Steve Wozniak asi nemá rád
Steve Wozniak asi nemá rád Teslu, lebo kradne zamestnancov z jeho milovaneho Applu. Ale kedze je to najlepšie auto, tak má doma dve.
Offtopic: Na autosalonu
Offtopic: Na autosalonu NAIAS údajně došlo k premiéře BMW i5, alespoň podle zdrojů z BMW i3 klubu na facebooku.
Edit, tak omyl, šlo zřejmě jen o obyčejnou pětku.
JOSEFE! TAKY VAM PREJI
JOSEFE! TAKY VAM PREJI PRIJEMNY VECER..
Škoda, že neřekl, co
Škoda, že neřekl, co konkrétně je na Boltu lepší. Mě by docela zajímalo jaké má Tesla slabé stránky.
to bude dost specificky u
to bude dost specificky u kazdeho ridice
me treba vadi vetsinu veci ovladat na display, nektere veci me treba lepe sednou prave manualnim ovladacem, kdy jednim rychlim hmatnutim danou vec udelam rychle a nemusim neco preklikavat nekam kde teprve je dane nastaveni a pak tupkat nebo soupat aby se to teda udalo, odkladaci plochy na ruzne veci co clovek pouziva, a neni to o tom ze by jich Tesla mela na plochu malo, ale ze je ma as prilis velke a veci v nich pak litaj, treba tam kde ja mam v aute vedle radicky proste misto na mensi veci ktere si tam umistim kdys usednu do auta, tak Tesla tam mam obri odkladaci prostor kde bez protiskluzove podlozky to proste lita
Tesla je holt dotykove PC na koleckach, a tak jako nekomu vyhovuje mys a klavesnice misto gamepadu, tak nekdo preferuje manualni ovladace pred tukanim na display
co povazuju za hodne velkou slabinu Tesla interieru, jsou ofuky/vydechy klimi/topeni, pro teple krajiny asi vpohode, ale na zimu si v tom nedovedu dlouhodobe predstavit jezdit, ostatne Tesly co potkavam zamlzene za deste davaj za pravdu, nebo zeby majitele za toho deste setrili stavu a neposuteli si klimu aby se jim poradne ofoukli a odrosili okna?
TO JAKO TED SROVNAVATE S
TO JAKO TED SROVNAVATE S BOLTEM ? TO UZ JSTE V NEM JEL ?
To je zase reakce. Prosím o
To je zase reakce. Prosím o vypnutí caps locku. Naprosto chápu, že někomu Tesla nevyhovuje. Kvalita interiéru je skutečně na auto za 2,5 mega tristní. A v zimě se všechno rosí.
V CLANKU PISE MAJITEL OBOU
V CLANKU PISE MAJITEL OBOU AUT O PRVNICH DOJMECH A SROVNANICH. NEJDE O TO, CO KOMU VYHOVUJE, ALE O SROVNANI BOLTU A TESLY. TO MUZE ZASE POSUNOUT DAL JEN MAJITEL OBOU AUT A NE KRITIK TESLY.
Ignored.
Ignored.
Technicky máte pravdu ale
Technicky máte pravdu ale už fakt vypněte ten CAPS LOCK. Je neurvalé své stanovisko prosazovat hulákáním …
JA NEHULAKAM. JSEM V
JA NEHULAKAM. JSEM V PANELAKU. TO BY MNE DALI.
Psaní velkými písmeny
Psaní velkými písmeny (VERZÁLKAMI) se považuje za křičení.
U NAS NE.
U NAS NE.
To platí pro CELÝ Internet
To platí pro CELÝ Internet i u vás na Kubě.
OJ, OJ , KUBA NADHERNA TO
OJ, OJ , KUBA NADHERNA TO ZEME..
Jste se zasekl v době
Jste se zasekl v době telegrafu, ne?
STOP
Vážení,
jezdím s
Vážení,
jezdím s Elektromobilem a moc s nemlží.Ale to bude asi tím, že mám rád teplo a dost topím,ale jelikož se při delších cestách bojím o dojezd (baterky a zima a topení), tak raději hned startuji klasického,nedoceněného „bufíka“.Pak je tepla dost…
přeji klidnou jízdu, Petr
a je tim elektromobilem
a je tim elektromobilem Tesla? protoze treba v Leafu, v Ionu nebo i3 jsem takovej problem nevidel, v Ionem a Leafem jsem se v zime vozil a proste maj ofuk oken vyreseny dobre, i3 nevim neb jsem ho ridil v lete
Na leafe sa rosia skla aj
Na leafe sa rosia skla aj keď sa kúri nie veľmi ale rosia najmä vzadu.
Kedysi dávno keď som mal octu 18T tak mi v lete nepomáhala ani klíma,pamätám si to dobre lebo som vtedy kvôli zarosenym sklam zobral obrubník a sekol pneu. Ale ono sa to stym rosenim dá ľahko pomôcť pomocou nanotechnológii 21storocia.
Můžu tě ujistit, že i na
Můžu tě ujistit, že i na současném Scoutu je to s odmlžováním furt mizerné. Když jedu sám a dám naplno ofuk předních skel, tak se to zpravidla upraví, jak vezu psa už to nefunguje ani naplno a musím pootevřít okénka. A nejhorší je, když je pes navlhlý…
V Leafu, když jedu sám,
V Leafu, když jedu sám, taxe nic nerosí. Pokud vezu víc lidí, tak to v autě zafuní jedna dvě a pak je potřeba zapínat odmlžování a to dost žere
Výborně.
Ať žijí velmi
Výborně.
Ať žijí velmi silné, dosud nedoceněné naftové a benzínové agregáty.
Je s nimi nejen dost tepla, ale i třeba chladu v létě.
Takový nezávislý brbloš může hnát pořádnou klimatizaci.
Spalin jako sraček, ale kouzelný parametr zvaný DOJEZD se tím vůbec nesníží.
Děkuji za Váš názor.
Děkuji za Váš názor. Osobně preferuji zážehový motor s pohonem na odpadní metan,tedy bioplyn.Ale elektromobil je také zajímavé zařízení,třeba moje paní ho má hodně ráda.(mne snad taky a to hlavně proto, že se o ten elektromobil starám)
Ale teploučko je fakt prima.Škoda,že jsem zatím nenašel použitelný tepelný agregát „bufík“ na pohon tím metanem biometanem. Ten co provozuji v elektromobilu je původně na benzín (nesmrdí jako na naftu) a pracuje ještě skoro na polovic namíchaný babišův líh.E… jednou jsem ho tam dal moc a trochu se to nelíbilo tomu Webastu, špatně to chytalo…ale fakt je ten, že na ten pololíh to vůbec nesmrdí ani při startu v garážích.Spotřeba mizivá, 1 litr má výhřevnost cca 10kW.
A teplo z baterek 10 KW, to by mi moc mrzelo,myslím na dojezd….
Hezký večer,Petr
Vážený, jezdím i3 a
Vážený, jezdím i3 a problém se zamlžováním jsem nikdy neměl. Občas se mlží malá přední boční okénka, když jedu rychle a systém přepíná na vnitřní okruh a venku je hodně zima. Jinak nic.
taky záleží kolik je v
taky záleží kolik je v autě lidí. Pokud jedu sám, tak se většinou nic nerosí. Pokud se jede ve 4, tak musím zapnout odmlžování (s klimou) a to pak baterka jede tzn pokud jako řidič vidím a potřebuju dojet, tak nic nezapínám, stačí že já vidím a ostatní ať si to šudlají, když tak funí… 🙂
Jinak, jak bude Bolt v prodeji v CZ nebo někde blízko a budu mít cestu okolo, tak se něj rád zajedu podívat a docela se na něj i těším
Testoval jsem Teslu S v
Testoval jsem Teslu S v rijnu kdy uz bylo dost chladno (kolem nuly) a destivo. S mlzenim skel jsem zadny problem nemel, ale abych se citil prijemne musel jsem nastavit 23,5 stupnu (coz jsem jeste v zadnem aute nemusel), a prepnout z usporneho rezimu klima na normalni.
Zadne snizeni dojezdu jsem nepozoroval. Kazdopadne chce to nesetrit na baterce a bude to v pohode.
+1
+1
Mám Teslu S 85 D vyrobenou
Mám Teslu S 85 D vyrobenou 2016 – nemá problém s teplem ani s okénky – jízda i za -19 bez problému – musí se však dobíjet – pokud někdo nechá v režimu úspory a má slabou baterii může Tesla omezit topení z důvodu šetření baterie. Můžete se přijít podívat – na ww.augen.cz pořádáme dny elektromobility…
Mám Teslu S 85 D vyrobenou
Mám Teslu S 85 D vyrobenou 2016 – nemá problém s teplem ani s okénky – jízda i za -19 bez problému – musí se však dobíjet – pokud někdo nechá v režimu úspory a má slabou baterii může Tesla omezit topení z důvodu šetření baterie. Můžete se přijít podívat – na ww.augen.cz pořádáme dny elektromobility…
To je ten rozdil zdroje
To je ten rozdil zdroje informaci od skutecneho majitele Tesly vs jelimana Samana co Teslu videl leda tak z rychliku a jeho anekdoty o zamlzenych teslach, ktere neustale potkava na dalnici uz slysel 100x i muj kaktus v obyvaku.
A ze jsem tak zvedavy (a asi
A ze jsem tak zvedavy (a asi nebudu sam), kolik Tesel vlastni(l) jeliman Vondrak? Ze muze zasvecene (a vytribenym stylem reznickeho psa) tvrdit, ze „jen idiot by koupil neco jineho“.
Predem dik za odpoved
Mohl bys prestat lustrovat
Mohl bys prestat lustrovat kazdy muj prispevek a nasledne citovat vety vytrzene z kontextu.
Predem dekuji, uz me s tim seres 🙂
Nemas zac. A zadarmo pridam
Nemas zac. A zadarmo pridam navrch radu od „vidlaka z vesnice“: Kdyz kydas hnuj, tak hrozi, ze se sam umazes.
Pecka, tak zase zalez, ju?
Pecka, tak zase zalez, ju? Tady se bavi dospeli.
Už jsi zalez, spamere?
Už jsi zalez, spamere?
Stejne jako jsem v zadne
Stejne jako jsem v zadne tesle nikdy nezaznamenal zadne vrzani(a jezdil jsem tyden i starickou P85+), tak nemam ani problem s mlzenim skel. Samozrejme pokud budu chtit, tak je zamlžím, staci pustit vnitrni okruh bez klimy. Souhlasit musim s nekterymy ovládacími prvky. Třeba abych zapnul vnitrni okruh musim kliknout 2x. Zase na druhou stranu u vzduchotechniky si pustit soucasne všechny vydechy jsem si v jinem aute nemohl, u tesly to lze. A třeba ovladani navigace daleko bezpecnejci, nez se trefovat na nějaké piďi písmenka. Ono odkládací prostor na menší věci nevím, jestli tady by byl k užitku. On tam i je, hned pod displayem je taková schránka. Problém je, že si tam třeba telefon ani brýle dát nemůžu, protože při prudkém rozjetí letí hned ven. Nicméně v servisu se dá objednat předělání korýtka na schránky, mě se ale víc líbí otevřený prostor.
navigaci ovladam hlasem, to
navigaci ovladam hlasem, to umi kdejaka free navigace, ale to je holt vysada jen tech co nechtej mit vestavenou, tedy i muj pripad (v tomto nechci bejt omezenej jenna moznosti ktere me povoli a v budoucnu umozni vyrobce auta, a to ikdys Tesla je v updatech suprova, porad je to ale omezeni jen na google navigaci), a pustit foukani do vsech vydechu jde snad v kazdem aute ne? slo me to jak v A6, tak v Lexusu tak ted v obycejnem Hyundai, Audi se museli natukat vsechny 3 tupliky, stejne tak to mam ted v i30, a Lexus to mel na tlacitku „auto“ kde to pak funelo ze vsech stejne
jako ta odkladaci plocha v Tesle se me taky libi, ale holt jen s protiklouzaci podlozkou
No jak to tak rict, podle me
No jak to tak rict, podle me je treba taky na bezne denni jezdeni lepsi golf nez Skovy mercedes AMG a neznamena to nutne, ze ma mercedes nejake zasadni slabiny..