Steve Wozniak: Bolt je pro každodenní použití lepší než Tesla Model S

Jan Horčík - 13 Leden 2017

Steve Wozniak to nakonec opravdu udělal. Koupil si Chevrolet Bolt. Přitom nedávno své ženě Janet pořídil elektromobil Tesla Model S a sám v jednom donedávna také jezdil.Pro Wozniakovic rodinu se elektromobil Chevrolet Bolt stává hlavním dopravním prostředkem

Pro Wozniakovic rodinu se elektromobil Chevrolet Bolt stává hlavním dopravním prostředkem
foto: Steve Wozniak

Už v září 2016 se objevily spekulace, že Steve Wozniak chce vyměnit Tesla Model S za Chevrolet Bolt. Podle "Woze" je Bolt jednoduše praktičtější auto pro každodenní použití než přeci jen poněkud obří Model S. Výměna nakonec proběhla začátkem ledna.

V diskusi na Facebooku pak Wozniak jednomu z komentátorů odpověděl: "Potom, co jsem viděl vnitřek a uživatelské rozhraní, Tesla bude mít co dělat, aby mi prodala Tesla Model 3". A ještě dodal, že "spousta věcí, které jsou v Modelu S špatně je tady provedena (dle mého názoru) dobře".

Za nejcennější a nejužitečnější auto kterým kdy jezdil přitom Woz dlouhodobě považuje hybrid Toyota Prius. Používal jej 10 let.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele ozana

První věc, na kterou si uživatelé Boltu stěžují je úzké sedadlo. Neuvěřitelné.

---

Jezdím na proud, najeto 97 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 100 tisíc km.

Obrázek uživatele Radovan

To by mohl být problém i u nás, páč v rozměrech těla doháníme Američany :-)

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 82 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 36 tis. km (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, p ...

Obrázek uživatele ozana

Jak široký je sedák u Iona?
Bolt má 46 cm.

---

Jezdím na proud, najeto 97 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 100 tisíc km.

Obrázek uživatele Radovan

Netuším, protože papá u nabíječky a já jsem jinde. A přes web jsem to nedohledal. Ale je pohodlný.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 82 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 36 tis. km (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, p ...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Malý auto je lepší než velkký na každodenní použití (ve městě dvojnásob), co je na tom tak světobornýho? A proč kdykoliv wozniak něco někde plácne, hned je o tom članek, nechápu, vždyť on je už v současný době "nikdo".

Obrázek uživatele Radovan

To, že na každodenní krátké pojížďky po městě je než Tesla Model S lepší elektrický Smart nebo rovnou elektrokolo Vám potvrdí i ostravský majitel toho všeho zmíněného. Prostě lítat v uličkách s 5metrovou károu nebo s dvojsedadlem na 4 kolech je velký rozdíl. V tom má pan Wozniak pravdu.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 82 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 36 tis. km (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, p ...

takze panove pro priste. kdyz se budete ptat jestli je lepsi tesla nebo bolt, spravna odpoved zni: TOYOTA PRIUS ;) trefneee a vtipneee zaroven.

Obrázek uživatele ozana

Prius je historie.

---

Jezdím na proud, najeto 97 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 100 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kvalitou nepřekonaný TOP

jestli ono to nebude tim ze jiz neni "jedinym" hybridem v nabidce

svuj ukol splnil vrchovate. proslavil hybridy. sve nejlepsi leta maji teprve pred sebou.

Obrázek uživatele Kuk

off

Tesla je auto pro chudáky, Faraday bude stát necelejch 300 000,- $.
No nekup to! :D
https://electrek.co/2017/01/13/faraday-future-ff91-electric-vehicle-cost-300000-ceo-jia-yueting/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

No dobry tak ja radsi 10x tu teslu M3 , dekuji.

Tak to je dnes taková móda ptát se "úspěšných" lidí na názor na cokoliv a pak to co plácnou vydávat za nějaký trend. V tomto konkrétním případě jde alespoň o každodenního uživatele, takže jeho vyjádření má alespoň nějaký smysluplný podklad. Na rozdíl od častějšího dotazování sportovců a rádoby umělců na politickou situaci a ideálně ekonomiku země...

Obrázek uživatele Kuk

Woz už je jen taková vděčná mediální prostituka. Lidi ho maj rádi tak proč by se nepředváděl a proč by sem tam nepomoh nějému tomu PíÁr. Woz je už spíš je prázdná ikona moderní doby.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Alien5

+1

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Steve Wozniak asi nemá rád Teslu, lebo kradne zamestnancov z jeho milovaneho Applu. Ale kedze je to najlepšie auto, tak má doma dve.

Obrázek uživatele Josef

Offtopic: Na autosalonu NAIAS údajně došlo k premiéře BMW i5, alespoň podle zdrojů z BMW i3 klubu na facebooku.

Edit, tak omyl, šlo zřejmě jen o obyčejnou pětku.

JOSEFE! TAKY VAM PREJI PRIJEMNY VECER..

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Škoda, že neřekl, co konkrétně je na Boltu lepší. Mě by docela zajímalo jaké má Tesla slabé stránky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No jak to tak rict, podle me je treba taky na bezne denni jezdeni lepsi golf nez Skovy mercedes AMG a neznamena to nutne, ze ma mercedes nejake zasadni slabiny..

to bude dost specificky u kazdeho ridice

me treba vadi vetsinu veci ovladat na display, nektere veci me treba lepe sednou prave manualnim ovladacem, kdy jednim rychlim hmatnutim danou vec udelam rychle a nemusim neco preklikavat nekam kde teprve je dane nastaveni a pak tupkat nebo soupat aby se to teda udalo, odkladaci plochy na ruzne veci co clovek pouziva, a neni to o tom ze by jich Tesla mela na plochu malo, ale ze je ma as prilis velke a veci v nich pak litaj, treba tam kde ja mam v aute vedle radicky proste misto na mensi veci ktere si tam umistim kdys usednu do auta, tak Tesla tam mam obri odkladaci prostor kde bez protiskluzove podlozky to proste lita

Tesla je holt dotykove PC na koleckach, a tak jako nekomu vyhovuje mys a klavesnice misto gamepadu, tak nekdo preferuje manualni ovladace pred tukanim na display

co povazuju za hodne velkou slabinu Tesla interieru, jsou ofuky/vydechy klimi/topeni, pro teple krajiny asi vpohode, ale na zimu si v tom nedovedu dlouhodobe predstavit jezdit, ostatne Tesly co potkavam zamlzene za deste davaj za pravdu, nebo zeby majitele za toho deste setrili stavu a neposuteli si klimu aby se jim poradne ofoukli a odrosili okna?

Obrázek uživatele ePavel

Stejne jako jsem v zadne tesle nikdy nezaznamenal zadne vrzani(a jezdil jsem tyden i starickou P85+), tak nemam ani problem s mlzenim skel. Samozrejme pokud budu chtit, tak je zamlžím, staci pustit vnitrni okruh bez klimy. Souhlasit musim s nekterymy ovládacími prvky. Třeba abych zapnul vnitrni okruh musim kliknout 2x. Zase na druhou stranu u vzduchotechniky si pustit soucasne všechny vydechy jsem si v jinem aute nemohl, u tesly to lze. A třeba ovladani navigace daleko bezpecnejci, nez se trefovat na nějaké piďi písmenka. Ono odkládací prostor na menší věci nevím, jestli tady by byl k užitku. On tam i je, hned pod displayem je taková schránka. Problém je, že si tam třeba telefon ani brýle dát nemůžu, protože při prudkém rozjetí letí hned ven. Nicméně v servisu se dá objednat předělání korýtka na schránky, mě se ale víc líbí otevřený prostor.

---

Teslu s bonusem objednejte přes link http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html
Nekrmím Trolla42

navigaci ovladam hlasem, to umi kdejaka free navigace, ale to je holt vysada jen tech co nechtej mit vestavenou, tedy i muj pripad (v tomto nechci bejt omezenej jenna moznosti ktere me povoli a v budoucnu umozni vyrobce auta, a to ikdys Tesla je v updatech suprova, porad je to ale omezeni jen na google navigaci), a pustit foukani do vsech vydechu jde snad v kazdem aute ne? slo me to jak v A6, tak v Lexusu tak ted v obycejnem Hyundai, Audi se museli natukat vsechny 3 tupliky, stejne tak to mam ted v i30, a Lexus to mel na tlacitku "auto" kde to pak funelo ze vsech stejne

jako ta odkladaci plocha v Tesle se me taky libi, ale holt jen s protiklouzaci podlozkou

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mám Teslu S 85 D vyrobenou 2016 - nemá problém s teplem ani s okénky - jízda i za -19 bez problému - musí se však dobíjet - pokud někdo nechá v režimu úspory a má slabou baterii může Tesla omezit topení z důvodu šetření baterie. Můžete se přijít podívat - na ww.augen.cz pořádáme dny elektromobility...

To je ten rozdil zdroje informaci od skutecneho majitele Tesly vs jelimana Samana co Teslu videl leda tak z rychliku a jeho anekdoty o zamlzenych teslach, ktere neustale potkava na dalnici uz slysel 100x i muj kaktus v obyvaku.

A ze jsem tak zvedavy (a asi nebudu sam), kolik Tesel vlastni(l) jeliman Vondrak? Ze muze zasvecene (a vytribenym stylem reznickeho psa) tvrdit, ze "jen idiot by koupil neco jineho".
Predem dik za odpoved

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Mohl bys prestat lustrovat kazdy muj prispevek a nasledne citovat vety vytrzene z kontextu.
Predem dekuji, uz me s tim seres :)

Nemas zac. A zadarmo pridam navrch radu od "vidlaka z vesnice": Kdyz kydas hnuj, tak hrozi, ze se sam umazes.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Pecka, tak zase zalez, ju? Tady se bavi dospeli.

Obrázek uživatele Josef

Už jsi zalez, spamere?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mám Teslu S 85 D vyrobenou 2016 - nemá problém s teplem ani s okénky - jízda i za -19 bez problému - musí se však dobíjet - pokud někdo nechá v režimu úspory a má slabou baterii může Tesla omezit topení z důvodu šetření baterie. Můžete se přijít podívat - na ww.augen.cz pořádáme dny elektromobility...

Obrázek uživatele Alien5

+1

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

Obrázek uživatele Michelin

Testoval jsem Teslu S v rijnu kdy uz bylo dost chladno (kolem nuly) a destivo. S mlzenim skel jsem zadny problem nemel, ale abych se citil prijemne musel jsem nastavit 23,5 stupnu (coz jsem jeste v zadnem aute nemusel), a prepnout z usporneho rezimu klima na normalni.
Zadne snizeni dojezdu jsem nepozoroval. Kazdopadne chce to nesetrit na baterce a bude to v pohode.

---

Více než 150tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

taky záleží kolik je v autě lidí. Pokud jedu sám, tak se většinou nic nerosí. Pokud se jede ve 4, tak musím zapnout odmlžování (s klimou) a to pak baterka jede tzn pokud jako řidič vidím a potřebuju dojet, tak nic nezapínám, stačí že já vidím a ostatní ať si to šudlají, když tak funí... :)
Jinak, jak bude Bolt v prodeji v CZ nebo někde blízko a budu mít cestu okolo, tak se něj rád zajedu podívat a docela se na něj i těším

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

TO JAKO TED SROVNAVATE S BOLTEM ? TO UZ JSTE V NEM JEL ?

---

heros

Obrázek uživatele Josef

To je zase reakce. Prosím o vypnutí caps locku. Naprosto chápu, že někomu Tesla nevyhovuje. Kvalita interiéru je skutečně na auto za 2,5 mega tristní. A v zimě se všechno rosí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vážení,
jezdím s Elektromobilem a moc s nemlží.Ale to bude asi tím, že mám rád teplo a dost topím,ale jelikož se při delších cestách bojím o dojezd (baterky a zima a topení), tak raději hned startuji klasického,nedoceněného "bufíka".Pak je tepla dost...
přeji klidnou jízdu, Petr

Obrázek uživatele Josef

Vážený, jezdím i3 a problém se zamlžováním jsem nikdy neměl. Občas se mlží malá přední boční okénka, když jedu rychle a systém přepíná na vnitřní okruh a venku je hodně zima. Jinak nic.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Výborně.
Ať žijí velmi silné, dosud nedoceněné naftové a benzínové agregáty.
Je s nimi nejen dost tepla, ale i třeba chladu v létě.
Takový nezávislý brbloš může hnát pořádnou klimatizaci.
Spalin jako sraček, ale kouzelný parametr zvaný DOJEZD se tím vůbec nesníží.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Děkuji za Váš názor. Osobně preferuji zážehový motor s pohonem na odpadní metan,tedy bioplyn.Ale elektromobil je také zajímavé zařízení,třeba moje paní ho má hodně ráda.(mne snad taky a to hlavně proto, že se o ten elektromobil starám)
Ale teploučko je fakt prima.Škoda,že jsem zatím nenašel použitelný tepelný agregát "bufík" na pohon tím metanem biometanem. Ten co provozuji v elektromobilu je původně na benzín (nesmrdí jako na naftu) a pracuje ještě skoro na polovic namíchaný babišův líh.E... jednou jsem ho tam dal moc a trochu se to nelíbilo tomu Webastu, špatně to chytalo...ale fakt je ten, že na ten pololíh to vůbec nesmrdí ani při startu v garážích.Spotřeba mizivá, 1 litr má výhřevnost cca 10kW.
A teplo z baterek 10 KW, to by mi moc mrzelo,myslím na dojezd....
Hezký večer,Petr

a je tim elektromobilem Tesla? protoze treba v Leafu, v Ionu nebo i3 jsem takovej problem nevidel, v Ionem a Leafem jsem se v zime vozil a proste maj ofuk oken vyreseny dobre, i3 nevim neb jsem ho ridil v lete

V Leafu, když jedu sám, taxe nic nerosí. Pokud vezu víc lidí, tak to v autě zafuní jedna dvě a pak je potřeba zapínat odmlžování a to dost žere

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na leafe sa rosia skla aj keď sa kúri nie veľmi ale rosia najmä vzadu.
Kedysi dávno keď som mal octu 18T tak mi v lete nepomáhala ani klíma,pamätám si to dobre lebo som vtedy kvôli zarosenym sklam zobral obrubník a sekol pneu. Ale ono sa to stym rosenim dá ľahko pomôcť pomocou nanotechnológii 21storocia.

Obrázek uživatele PaRi

Můžu tě ujistit, že i na současném Scoutu je to s odmlžováním furt mizerné. Když jedu sám a dám naplno ofuk předních skel, tak se to zpravidla upraví, jak vezu psa už to nefunguje ani naplno a musím pootevřít okénka. A nejhorší je, když je pes navlhlý...

V CLANKU PISE MAJITEL OBOU AUT O PRVNICH DOJMECH A SROVNANICH. NEJDE O TO, CO KOMU VYHOVUJE, ALE O SROVNANI BOLTU A TESLY. TO MUZE ZASE POSUNOUT DAL JEN MAJITEL OBOU AUT A NE KRITIK TESLY.

---

heros

Jste se zasekl v době telegrafu, ne?
STOP

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Technicky máte pravdu ale už fakt vypněte ten CAPS LOCK. Je neurvalé své stanovisko prosazovat hulákáním ...

JA NEHULAKAM. JSEM V PANELAKU. TO BY MNE DALI.

---

heros

Obrázek uživatele ozana

Psaní velkými písmeny (VERZÁLKAMI) se považuje za křičení.

---

Jezdím na proud, najeto 97 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 100 tisíc km.

U NAS NE.

---

heros

Obrázek uživatele ozana

To platí pro CELÝ Internet i u vás na Kubě.

---

Jezdím na proud, najeto 97 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 100 tisíc km.

OJ, OJ , KUBA NADHERNA TO ZEME..

---

heros

Obrázek uživatele Josef

Ignored.


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?