Steve Wozniak: Bolt je pro každodenní použití lepší než Tesla Model S

Steve Wozniak to nakonec opravdu udělal. Koupil si Chevrolet Bolt. Přitom nedávno své ženě Janet pořídil elektromobil Tesla Model S a sám v jednom donedávna také jezdil.

Pro Wozniakovic rodinu se elektromobil Chevrolet Bolt stává hlavním dopravním prostředkem
foto: Steve Wozniak

Už v září 2016 se objevily spekulace, že Steve Wozniak chce vyměnit Tesla Model S za Chevrolet Bolt. Podle „Woze“ je Bolt jednoduše praktičtější auto pro každodenní použití než přeci jen poněkud obří Model S. Výměna nakonec proběhla začátkem ledna.

V diskusi na Facebooku pak Wozniak jednomu z komentátorů odpověděl: „Potom, co jsem viděl vnitřek a uživatelské rozhraní, Tesla bude mít co dělat, aby mi prodala Tesla Model 3. A ještě dodal, že „spousta věcí, které jsou v Modelu S špatně je tady provedena (dle mého názoru) dobře“.

Za nejcennější a nejužitečnější auto kterým kdy jezdil přitom Woz dlouhodobě považuje hybrid Toyota Prius. Používal jej 10 let.

55 Comments on “Steve Wozniak: Bolt je pro každodenní použití lepší než Tesla Model S”

  1. To, že na každodenní
    To, že na každodenní krátké pojížďky po městě je než Tesla Model S lepší elektrický Smart nebo rovnou elektrokolo Vám potvrdí i ostravský majitel toho všeho zmíněného. Prostě lítat v uličkách s 5metrovou károu nebo s dvojsedadlem na 4 kolech je velký rozdíl. V tom má pan Wozniak pravdu.

  2. Tak to je dnes taková móda
    Tak to je dnes taková móda ptát se „úspěšných“ lidí na názor na cokoliv a pak to co plácnou vydávat za nějaký trend. V tomto konkrétním případě jde alespoň o každodenního uživatele, takže jeho vyjádření má alespoň nějaký smysluplný podklad. Na rozdíl od častějšího dotazování sportovců a rádoby umělců na politickou situaci a ideálně ekonomiku země…

    1. to bude dost specificky u
      to bude dost specificky u kazdeho ridice

      me treba vadi vetsinu veci ovladat na display, nektere veci me treba lepe sednou prave manualnim ovladacem, kdy jednim rychlim hmatnutim danou vec udelam rychle a nemusim neco preklikavat nekam kde teprve je dane nastaveni a pak tupkat nebo soupat aby se to teda udalo, odkladaci plochy na ruzne veci co clovek pouziva, a neni to o tom ze by jich Tesla mela na plochu malo, ale ze je ma as prilis velke a veci v nich pak litaj, treba tam kde ja mam v aute vedle radicky proste misto na mensi veci ktere si tam umistim kdys usednu do auta, tak Tesla tam mam obri odkladaci prostor kde bez protiskluzove podlozky to proste lita

      Tesla je holt dotykove PC na koleckach, a tak jako nekomu vyhovuje mys a klavesnice misto gamepadu, tak nekdo preferuje manualni ovladace pred tukanim na display

      co povazuju za hodne velkou slabinu Tesla interieru, jsou ofuky/vydechy klimi/topeni, pro teple krajiny asi vpohode, ale na zimu si v tom nedovedu dlouhodobe predstavit jezdit, ostatne Tesly co potkavam zamlzene za deste davaj za pravdu, nebo zeby majitele za toho deste setrili stavu a neposuteli si klimu aby se jim poradne ofoukli a odrosili okna?

                1. Psaní velkými písmeny
                  Psaní velkými písmeny (VERZÁLKAMI) se považuje za křičení.

                2. To platí pro CELÝ Internet
                  To platí pro CELÝ Internet i u vás na Kubě.

          1. Vážení,
            jezdím s

            Vážení,
            jezdím s Elektromobilem a moc s nemlží.Ale to bude asi tím, že mám rád teplo a dost topím,ale jelikož se při delších cestách bojím o dojezd (baterky a zima a topení), tak raději hned startuji klasického,nedoceněného „bufíka“.Pak je tepla dost…
            přeji klidnou jízdu, Petr

              1. Na leafe sa rosia skla aj
                Na leafe sa rosia skla aj keď sa kúri nie veľmi ale rosia najmä vzadu.
                Kedysi dávno keď som mal octu 18T tak mi v lete nepomáhala ani klíma,pamätám si to dobre lebo som vtedy kvôli zarosenym sklam zobral obrubník a sekol pneu. Ale ono sa to stym rosenim dá ľahko pomôcť pomocou nanotechnológii 21storocia.

                1. Můžu tě ujistit, že i na
                  Můžu tě ujistit, že i na současném Scoutu je to s odmlžováním furt mizerné. Když jedu sám a dám naplno ofuk předních skel, tak se to zpravidla upraví, jak vezu psa už to nefunguje ani naplno a musím pootevřít okénka. A nejhorší je, když je pes navlhlý…

            1. Výborně.
              Ať žijí velmi

              Výborně.
              Ať žijí velmi silné, dosud nedoceněné naftové a benzínové agregáty.
              Je s nimi nejen dost tepla, ale i třeba chladu v létě.
              Takový nezávislý brbloš může hnát pořádnou klimatizaci.
              Spalin jako sraček, ale kouzelný parametr zvaný DOJEZD se tím vůbec nesníží.

              1. Děkuji za Váš názor.
                Děkuji za Váš názor. Osobně preferuji zážehový motor s pohonem na odpadní metan,tedy bioplyn.Ale elektromobil je také zajímavé zařízení,třeba moje paní ho má hodně ráda.(mne snad taky a to hlavně proto, že se o ten elektromobil starám)
                Ale teploučko je fakt prima.Škoda,že jsem zatím nenašel použitelný tepelný agregát „bufík“ na pohon tím metanem biometanem. Ten co provozuji v elektromobilu je původně na benzín (nesmrdí jako na naftu) a pracuje ještě skoro na polovic namíchaný babišův líh.E… jednou jsem ho tam dal moc a trochu se to nelíbilo tomu Webastu, špatně to chytalo…ale fakt je ten, že na ten pololíh to vůbec nesmrdí ani při startu v garážích.Spotřeba mizivá, 1 litr má výhřevnost cca 10kW.
                A teplo z baterek 10 KW, to by mi moc mrzelo,myslím na dojezd….
                Hezký večer,Petr

      1. taky záleží kolik je v
        taky záleží kolik je v autě lidí. Pokud jedu sám, tak se většinou nic nerosí. Pokud se jede ve 4, tak musím zapnout odmlžování (s klimou) a to pak baterka jede tzn pokud jako řidič vidím a potřebuju dojet, tak nic nezapínám, stačí že já vidím a ostatní ať si to šudlají, když tak funí… 🙂
        Jinak, jak bude Bolt v prodeji v CZ nebo někde blízko a budu mít cestu okolo, tak se něj rád zajedu podívat a docela se na něj i těším

      2. Testoval jsem Teslu S v
        Testoval jsem Teslu S v rijnu kdy uz bylo dost chladno (kolem nuly) a destivo. S mlzenim skel jsem zadny problem nemel, ale abych se citil prijemne musel jsem nastavit 23,5 stupnu (coz jsem jeste v zadnem aute nemusel), a prepnout z usporneho rezimu klima na normalni.
        Zadne snizeni dojezdu jsem nepozoroval. Kazdopadne chce to nesetrit na baterce a bude to v pohode.

      3. Mám Teslu S 85 D vyrobenou
        Mám Teslu S 85 D vyrobenou 2016 – nemá problém s teplem ani s okénky – jízda i za -19 bez problému – musí se však dobíjet – pokud někdo nechá v režimu úspory a má slabou baterii může Tesla omezit topení z důvodu šetření baterie. Můžete se přijít podívat – na ww.augen.cz pořádáme dny elektromobility…

      4. Mám Teslu S 85 D vyrobenou
        Mám Teslu S 85 D vyrobenou 2016 – nemá problém s teplem ani s okénky – jízda i za -19 bez problému – musí se však dobíjet – pokud někdo nechá v režimu úspory a má slabou baterii může Tesla omezit topení z důvodu šetření baterie. Můžete se přijít podívat – na ww.augen.cz pořádáme dny elektromobility…

                1. Pecka, tak zase zalez, ju?
                  Pecka, tak zase zalez, ju? Tady se bavi dospeli.

      5. Stejne jako jsem v zadne
        Stejne jako jsem v zadne tesle nikdy nezaznamenal zadne vrzani(a jezdil jsem tyden i starickou P85+), tak nemam ani problem s mlzenim skel. Samozrejme pokud budu chtit, tak je zamlžím, staci pustit vnitrni okruh bez klimy. Souhlasit musim s nekterymy ovládacími prvky. Třeba abych zapnul vnitrni okruh musim kliknout 2x. Zase na druhou stranu u vzduchotechniky si pustit soucasne všechny vydechy jsem si v jinem aute nemohl, u tesly to lze. A třeba ovladani navigace daleko bezpecnejci, nez se trefovat na nějaké piďi písmenka. Ono odkládací prostor na menší věci nevím, jestli tady by byl k užitku. On tam i je, hned pod displayem je taková schránka. Problém je, že si tam třeba telefon ani brýle dát nemůžu, protože při prudkém rozjetí letí hned ven. Nicméně v servisu se dá objednat předělání korýtka na schránky, mě se ale víc líbí otevřený prostor.

        1. navigaci ovladam hlasem, to
          navigaci ovladam hlasem, to umi kdejaka free navigace, ale to je holt vysada jen tech co nechtej mit vestavenou, tedy i muj pripad (v tomto nechci bejt omezenej jenna moznosti ktere me povoli a v budoucnu umozni vyrobce auta, a to ikdys Tesla je v updatech suprova, porad je to ale omezeni jen na google navigaci), a pustit foukani do vsech vydechu jde snad v kazdem aute ne? slo me to jak v A6, tak v Lexusu tak ted v obycejnem Hyundai, Audi se museli natukat vsechny 3 tupliky, stejne tak to mam ted v i30, a Lexus to mel na tlacitku „auto“ kde to pak funelo ze vsech stejne

          jako ta odkladaci plocha v Tesle se me taky libi, ale holt jen s protiklouzaci podlozkou

Napsat komentář