Nahá kráska - elektro motorka Mission RMOTORKY
Nahá kráska - elektro motorka Mission R
Nissan Esflow – elektrický sporťákAUTO
Nissan Esflow – elektrický sporťák
Elektrické auto Toyota EV v premiéřeŽENEVA
Elektrické auto Toyota EV v premiéře
Porsche Boxster E - luxus v elektřiněAUTO
Porsche Boxster E - luxus v elektřině

Robotický pohřební vůz Korbiyor: na poslední cestě do budoucnosti!

Jan Horčík - 14 Září 2015

Charles Bombardier je vnukem slavného Joseph-Armanda Bombardiera, zakladatele slavné stejnojmenné společnosti. Dnes se věnuje průmyslovému designu. Jeho nejnovějším návrhem je pohřební vůz na vodík.auto pohřební vůz Korbiyor na vodík

Korbiyor je robotický vodíkový pohřební vůz budoucnosti. Chtěli byste ho?
foto: Charles Bombardier

Auta na vodík teprve začínají, ale Charles Bombardier, podobně jako jeho děeček, myslí dopředu. Představuje si, že jednoho dne bude nejspíš většina vozů poháněna vodíkem. Včetně těch pohřebních.

Název "Korbiyor" pochází z francouzského slova pro máry - "corbillard". Jde o plně robotický vůz na vodík, který má místo pouze pro jednoho pasažéra. A ten se na něm vždy vydává na svou poslední cestu.

 

Já myslím, že budoucnost bude trochu jiná. Ještě než zmizí poslední člověk, jako dnes mizí např. nosorožci bude pár lidí nosit nefunkční AI roboty k recyklaci. Tu taky budou dělat lidé. Roboti budou sami sebe šetřit. Tak jak to děláme nyní my (automatizace).

Vidím budoucnost Země optimisticky, ale bez lidstva.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tohle reseni by se v podelnem smeru chovalo jako klasicka kola a ve smeru 45 stupnu napravo od podelneho by bylo volnobezne. prijde mi to jako nepochopeni funkce techhle kol. dalsi moznost jak tenhle nesmysl rozpohybovat a neztrapnit se, je valecky zablokovat. treti moznosti a tu mel urcite autor na mysli je natocit predni kola o x stupnu vpred a zadni o x stupnu vzad, pripadne klidne opacne, tak aby vznikl osove soumerny kriz kol (byly by jako by do x), ktery by mel tu vlastnost, ze by v pripade spravneho rizeni otacek kazdeho kola prakticky neexistoval pohyb, ktery by takovyto stroj neumel. ale jednak natocena kola by nebyla az tak efektni a jednak je to cele totalni zbytecnost. mozna tak jako manipulacni vozitko nekam do vyrobni haly a i tam lze zit bez takovychhle reseni.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ja uschnem :D

ale tie kolesá nemajú chybu. Revolučné dizajnérske veci sa mi vždy páčili. Som presvedčený že tie kolesá budú mať komerčne rovnaký úspech ako vodíkové autá :D

...ironicky myslené...

Pane Anonyme, než se začnete hýřit ironií, zjistěte si nějaké informace.
ve skladovém hospodářství těžko nahraditelné
samozřejmě závody F1 to jezdit nebude  :-)
jen doufejme že tu čtvrtou ukázku nebude nikdo z nás potřebovat

KUKA omniMove Universal Transport Vehicle
KUKA omniMove at Siemens plant Krefeld
Phidgets - Mobile Robot (MURVV)
Mecanum Days

Fascinujici !!! Myslim tim videa Mykance !!

---

heros

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

zajímavé články