Poslední fáze testů nové osmé generace Volkswagen Golf byla zahájena

Nový Golf přijíždí ke startovní čáře. Již osmá generace bestselleru s více než 35 miliony vyrobenými vozy „vstoupí svých designem a digitálními inovacemi do nové epochy“, tvrdí koncern Volkswagen.

Světová premiéra na podzim 2019: Osmá generace modelu Golf bude digitální, inteligentní a síťově propojená
foto:

Volkswagen chtěl původně představit nový Golf už v září na autosalonu ve Frankfurtu. Plán ale vzal za své kvůli elektromobilu Volkswagen ID.3 a nový Golf osmé generace se představí na samostatné speciální akci během října.

První dodávky auta chystá VW na konec roku. K dispozici budou verze s pohonem na benzín, naftu, ale také 48V mild-hybrid a plug-in hybrid. Čistě elektrická verze se velmi pravděpodobně už vyrábět nebude.

Nový Golf staví na vylepšené architektuře MQB. V interiéru na řidiče čeká minimalistický design, kterému vévodí dotykový displej. Mluví se také o tom, že do prodeje už nepůjdou třídveřová verze a kombi.

tisková zpráva

21 Comments on “Poslední fáze testů nové osmé generace Volkswagen Golf byla zahájena”

    1. Divil by ses, co se do Golfu vejde. Nedávno jsem v něm
      Divil by ses, co se do Golfu vejde. Nedávno jsem v něm převážel novou TV o úhlopříčce 65 palců (v krabici). Jinak do něj dám pohodlně i bicykl nebo lyže. A parkovat s ním je radost. Konkrétně mou motivací byla hlavně spotřeba – cca 3,5 – 4 l/100 km (jde o Golf Bluemotion) a pak také celková promyšlenost, praktičnost a kompaktnost.

        1. Jako uznávám, že jak Fabia Combi, tak i Octavia dávají
          Jako uznávám, že jak Fabia Combi, tak i Octavia dávají také smysl a jsou velice praktická. V ekonomickém hledisku určitě Golf překonávají. Kdybych nechtěl auto s absolutně nejnižší možnou spotřebou nehledě na cokoliv, tak bych o nich býval určitě přemýšlel. (Mimochodem, nechal jsem si udělat i chiptuning vyloženě k dalšímu snížení spotřeby, ale ten bohužel naopak spotřebu trochu zvýšil – je vidět, že už z výroby měli vše pro snížení spotřeby nastaveno na maximu možného.)

        2. Golf je tu prave proto ze Octavia je liftback a Golf
          Golf je tu prave proto ze Octavia je liftback a Golf hatchback, ve variante kombi jsou to vesmes velikostne srovnatelna auta(ac je Octavia o 10cm delsi, uvnitr to o tolik lepsi neni, naopak v Golfu je mista o neco vice, ja si „sam za sebe“ v Golfu variant sednu lepe nez v Octavii kombi), octavia uspela se zadkem v liftu, kdesto Golf se zadkem nekde prodavany jako Jeta uspesny moc nebyl, ty dva modely se tak celkem zajimave doplnuji

          a je celkem zajimave si pak srovnat ceniky obou verzi ve variante kombi, mnohdy se da lepe vybavany Golf variant s lepsi motorizaci poridit levneji nez Octavia Kombi, spoustu lidi to ale nenapadne ani srovnavat a v CR se proste Octavia bere jako ta vice kupovana a hura pro ni bez kouknuti se prave na Golf Variant, samozrejme k prihlednutim i ke slevam, ktere u Skodovky je ochotno dat podstatne mene prodejcu nez prodejcu VW a v podstatne jinych relacich

      1. Nekoupil bych ani Golfa, ani Octavku. Koupil jsem si Teslu 3 a
        Nekoupil bych ani Golfa, ani Octavku. Koupil jsem si Teslu 3 a nejaka spalovaci auta s technikou minuleho tisicileti me absolutne neberou. Viceprvkovou napravu jsem mel (udajne) v Passatu. To uz je ale uplne fuk. Byl to dieselgate. Fuj fuj fuj.

  1. To bude konec Golfu a nahradí ho postupně ID.3, ID je z
    To bude konec Golfu a nahradí ho postupně ID.3, ID je z venku veliké jako Golf a zevnitř jako Passat, takže Golf bude v budoucnu již ekonomický nesmysl. Vše jen záleží na tom jestli se elektřina u VW uchytne což asi ano, ale hlavně jak rychle. Je dost možné, že uvidíme poslední model od Golfu bez nástupce, i když spalovací verze si VW ještě udrží v linii ještě dlouho, tak bude po faceliftu ještě poslední upgrade.

    1. iD3 nenahradí Golf ani náhodou.
      Marketingovej blábol o

      iD3 nenahradí Golf ani náhodou.
      Marketingovej blábol o vnitřním prostoru jako v Passatu naplno vyvrátila videorecenze ID3. Je to menší auto a vevnitř speciálně na zadní sedačky je už pro delší postavy problém se nasoukat a hlavně dřou hlavou vo strop :)))
      https://youtu.be/US3vccIQn2g
      ID nejneže nebude za polovic co TM3 ale ani náhodou nemá uvitř prostor jako Golf natož Pasát. :)))

      1. pro informaci ten pan ve videu je Alexander Bloch a ma vejsku
        pro informaci ten pan ve videu je Alexander Bloch a ma vejsku prez 2 metry 😉 pust si s nim dalsi testy jinych aut aby sis porovnal velikost, jestli on s jeho vejskou se do ID3 vejde takto pohodlne, tak to zas tak male auto nebude

        odhadem velkovni rozmery hodne podobne Golfu

        ostatne par porovnani s jinymi auty a i Golfem ve videu je, v jednom zaberu kdys akceleruje se miji sprotijedoucim Golfem 7 generace, a tam se zda ze ty auta jsou velice podobne velka, v dalsim zaberu pak stoji vedle starsi Audi A3 Avant, kde je i par zaberu ze kterych pusoby obdobne, podobna vejska, rekl bych ze VW se snazilo ID3 velikostne zaradit prave presne na velikost Golfa, tedy na nejprodavanejsi jejich auto

  2. Nebude-li Golf v elektrické verzi, tak jej začne
    Nebude-li Golf v elektrické verzi, tak jej začne kanibalizovat ID.3. Zároveň bych se v takovém případě odvážil předpovědět, že to bude znamenat celkové snížení prodejů Golfu.
    Já jinak Golf mám a marně přemýšlím, jaké -elektrické- auto jej svými kvalitami u mě v budoucnu nahradí.

      1. Golf a ID3 me prijde jako podobny krok o ktery se pokusila
        Golf a ID3 me prijde jako podobny krok o ktery se pokusila Toyota s Corolou a Aurisem, casem prijdou na to, ze lepsi bude ponechat jen Golf, to jmeno jiste nepohrbej a pokud budou chtit aby zustalo i ID3, coz je nesmyslnej nazev sazejici na kratkodobe aktualni PR, tak ho casem pocitam zaradi do jine kategorie a nahradi nejaky mene uspesny model tim ze se proste pretransformuje dalsi generace na jene auto

        ID3 chapu i jako moznost v pripade ze by jim to s elektrinou nevyslo, zariznou tak pripadne jen model ktery nema tradici

        moznosti mohlo bejt kuprikladu i Golfa vyrabet na 2 platformach, jak spalovaci tak elektricke, kde by byla schodna jen venkovni bouda, ovsem asi by to bylo mnohem nakladnejsi a nemelo by to takovy PR efekt jako to ma ted se 2 modely, pokud se jim elektrika ujme, zcela jiste pristi Golf pripadne 9 generace bude elektricky, a pri prumeru 5-6 let par generaci zpet se pripadne 9 generace dockame nekdy v roce 2024-2025

Napsat komentář