Tesla začala budovat svou síť nabíjecích stanic Supercharger na konci roku 2012. Během pěti let dokázala po celém světě zbudovat už 1000 nabíjecích míst.
foto: Tesla
Tesla aktuálně překročila metu 1000 nabíjecích stanic Supercharger. Na každé této stanici je několik dobíjecích stojanů, kterých je celkem 6926.
NEPŘEHLÉDNĚTE Nabíjecí stanice Tesla Supercharger nabídnou občerstvení, mohly by konkurovat Starbucks
Mezi nejnovější spuštěné Superchargery patří například ten ve Vestci u Prahy s osmi stojany. Jejich počet dál rychle stoupá a roste i průměrný počet stojanů.
Například v čínské Šanghaji už se staví Supercharger s 50 stojany, v Norsku či Kalifornii se budují Superchargery taktéž s desítkami stojanů. Tesla se tak připravuje na masivní nástup svého elektromobilu Tesla Model 3.
Sháním info o tom, jak nabíjet můj Ioniq v Rakousku, zda
Sháním info o tom, jak nabíjet můj Ioniq v Rakousku, zda jsou běžně dostupné rychlonabíječky s platbou kartou, nebo prostě jak to tam funguje. Máte někdo zkušenost? Vím, že tam mají nabíječek dost, ale nevím, jestli je potřeba čip jako u nás, nebo stačí jen platební karta. Díky za info
Výhoda SC v USA nebo u nás je, že tam skoro nikdo
Výhoda SC v USA nebo u nás je, že tam skoro nikdo nenabíjí 🙂
offf
Místo na předních a zadních sedačkách M3 vs TS vs
offf
Místo na předních a zadních sedačkách M3 vs TS vs TX názorně.
U M3 asi není moc dobré, že pro vysoké lidi pokud sedíte vzadu, tak díky nižší výšce sedáku nad podlahou vám trčej kolena vzhůru a nemáte podepřeně stehení kosti = menší pohodlí na delších cestách. Přitom místa nad hlavou je tam habaděj, aby ty zadní sedačky mohli bejt o pár cm vejš, tak jak je tomu třeba u Bolta. Zato třeba u Ska jak vidno se vysokej člověk dotýká hlavou zadní časti stropu. Úhly zadních sedaček u Ska jsou prý taky poněkud nepohodlně.
Tak hlavně že v M3 je pro všechny víc místa než u ostatních menších sedanů.
https://youtu.be/jgq9zBjpekE
Tohle je a ještě dlouho bude hlavní důvod proč si koupit
Tohle je a ještě dlouho bude hlavní důvod proč si koupit Teslu, jednotná 24 hodin dostupná bezstarostná síť nabíječek integrovaně propojená s navigací a plánovačem cesty bez potřeby cokoliv řešit a složitě plánovat dopředu. Bez martýria jako jsou různé sady karet, čipů, uzavíráni lokálních smluv, různých aplikací v telefonu, přihlašování, různými způsoby placení a hledáni zda náhodou není nabíječka v uzavřeném areálu, zda je vůbec funkční či zda není obsazená.
Všichni velkolepě slibuji kopu velkobaterkáčů na rok 2020 a vejš a vo integrovaný infrastruktuře kolem toho nikdo ani necekne a 99 % lidí ani nedochází, že něco takového budou k elektroautům potřebovat. Speciálně pokud pojedete trochu dál vod komína. Nakonec to ty automobilky budou muset řešit ať chtěj nebo ne.
Očekávam, že teprve až to lidem po roce 2020 dojde, tak dinosauři začnou slibovat řešeni tak na rok 2050 :))))))))
Vychytávky, co jsou výše uvedeny mám docela zmáknuté a
Vychytávky, co jsou výše uvedeny mám docela zmáknuté a skoro se všude připojím s EV (nemám Teslu). Ať přemýšlím jak přemýšlím, přemítám, snažím se brát všechna pro a proti a i když na to fakt nemám, pořád mi vychází stejný názor, že prostě Tesla to opravdu řeší. Až to všem dojde, co to vlastně znamená mít celosvětovou síť … To je ta největší hodnota, co to má! A na ostatních sítích se připojím také, pokud mám vyřešenou platbu (třeba kartu, …).
Bohužel doposud je zásadní překážkou vstoupení do
Bohužel doposud je zásadní překážkou vstoupení do systému Tesly je astronomická cena jejich současných vozů, ale s přibývajícím počtem vyrobených M3 se to rapidně zlepší.
Morgan Stanley předpovídá, že za 10 let bude na cestách
Morgan Stanley předpovídá, že za 10 let bude na cestách 10 milionů vozidel Tesla. A 32 milionů v roce 2040.
https://insideevs.com/morgan-stanley-predicts-10-million-tesla-vehicles-10-years/
To je cca 6% trhu aut, to není špatný za 23 let.
To je cca 6% trhu aut, to není špatný za 23 let.
Morgan Stanley sice vlastní slušný množství akcií Tesly,
Morgan Stanley sice vlastní slušný množství akcií Tesly, ale přesto všechno prý zas tolik nepřeháněj.
No a tady se právě láme chleba, EV geeky baví vymejšlet
No a tady se právě láme chleba, EV geeky baví vymejšlet vychytávky a řešit problémy, kdežto 99 % obyčejných uživatelů chce jen jezdit a naprosto nic neřešit. To nejsou žádný geekové pro které je cesta cíl, to je jen banda obyčejnejch jůsrů (uživatelů), kteří se jen chtěj dostat z místa A do místa B. Oni si myslí že jen přesednou ze spalováků do elektrik a všechno bude jako dřív, že nabíječky budou na každým rohu jak čerpačky a elektrony si budou čepovat jak bezín a že to za ně někdo vyřešil. Jenže ouha nabíjecí sítě opravdu komplexně a bezstarostně vyřešila jen ta proklatá Tesla.
prečo by mal byť práve toto problém?
prečo by sa nemohli
prečo by mal byť práve toto problém?
prečo by sa nemohli non-tesla autá nabíjať z tesla nabíjačiek?
(samozrejme za vyšší poplatok, než čo bude Tesla chargovať „vlastných“).
Predsa hádam nepotrebuje mať každý koncern vlastnú sieť?
Chápem, že narážaš na to, že ostatné automobilky skôr len predstierajú aktivitu, ale zrovna toto by som nebral ako ten hlavný dôkaz.
Naprosto nemám problém s tím aby každej měl vlastní
Naprosto nemám problém s tím aby každej měl vlastní nabíjecí síť stejně jako nemám problém že v jedný hospodě čepujou jen Plzeň v druhý Starouše a ve třeti Kozla.
A kdyz to bude tak, ze rodice pri narozeni rozhodnou treba
A kdyz to bude tak, ze rodice pri narozeni rozhodnou treba „Bronzovy bazant“ a cely zivot ti nic jineho nenalejou (a kdyz Bronzovy bazant zkrachuje, tak mas utrum do smrti), porad je to ok?
Todle si ti nepovedlo Erychu, jsem snad to auto nebo o ten,
Todle si ti nepovedlo Erychu, jsem snad to auto nebo o ten, kterej si ho kupuje? :))
Navíc nemám pocit, že jednotlivý e-auta musej nadosmrti nabíjet jen z jediného typu připojení, nebo snad ano?
Porše už má taky … jednu rychlonabíječku :)))
Porše už má taky … jednu rychlonabíječku :)))
A ostatníííí je dohoníííí v 2025……..možná
A ostatníííí je dohoníííí v 2025……..možná 2060…….možná…ale to já už vlastně……… 🙂
Co ten Olomouc, pořád ticho po pěšině?
Co ten Olomouc, pořád ticho po pěšině?
Nic se tu neděje.
Nic se tu neděje.
Zas tolik času na to nemaj,ne? Aspoň místo ať se ví čím
Zas tolik času na to nemaj,ne? Aspoň místo ať se ví čím to zabijou.
Místopředseda už je jasné, ale datum realizace ne.
Místopředseda už je jasné, ale datum realizace ne.
Olomouc
Olomouc
Už je díra v zemi. Tak snad letos.
Už je díra v zemi. Tak snad letos.
Natočte někdo na některém SC v Česku krátké video a
Natočte někdo na některém SC v Česku krátké video a pošlete to do Now You Know – Tesla Time News
PARÁÁÁÁDÁÁÁ SUPR TESLA jsi naše 1-dnička
PARÁÁÁÁDÁÁÁ SUPR TESLA jsi naše 1-dnička !!
supercharge.info/
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/