Po Tesle přesedá na CCS i Renault, testuje ho na prototypech elektromobilu Zoe

Jan Horčík - 26 Listopad 2018

Nová generace elektromobilu Renault Zoe je na cestě. Je načase, protože ta stará dosluhuje a na trh se hrnou nové elektromobily od evropské i světové konkurence.auto elektromobil nabíjecí zásuvka rychlonabíjení Renault Zoe

Roland van der Put nedávno navštívil elektromobilní symposium v nizozemském Arnhemu, kde byl k vidění prototyp elektromobilu Renault Zoe s rychlonabíjecím konektorem CCS.
foto: Roland van der Put

Když před časem přesedlala na rychlonabíjecí standard CCS se svým elektromobilem Tesla Model 3 také Tesla, je jasné, že Renault si nemůže dovolit zůstat v Evropě osamocen s proprietární technologií Caméleon.

Roland van der Put, šéf síťových technologií u nizozemského provozovatele nabíjecích stanic Fastned, aktuálně sdílel fotografii prototypu elektromobilu Renault Zoe vybaveného právě CCS konektorem.

Očekává se, že nová generace Zoe si zachová výjimečné 22kW palubní nabíjení, ale kvůli větší baterii konečně přijde i s evropským standardem CCS. Současná verze Zoe má 41kWh baterii, nová verze by mohla nabídnout kolem 55 kWh.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

CCS bude brzo zatížené % podílem automobilek, dostanete auto s tarifem, ve Wolfsburgu si to dobře spočítali, když u EV nevydělají na servisu, tak nas “pumpnou” jinde a horlivě teď za naše peníze z dotací staví ty jejich nové “chytré” CCS 800V stanice.

Zlaté CHAdeMO, které tímto nebude zatížené, šak se německé lobby snaží CHAdeMO zadupat.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ve vsem jsou jen penize, necekejte od elektromobility ze na ni neco usetrite, o tom to nikdy nebude. Oni vzdy najdou spoustu cest kde tam prilepit procento, tam prilepit odvod, tam zdaneni, tam naklady za pronajem, a elektromobilita bude uplne stejne nakladna jako dnesni provoz na benzin, rozhodne ne levnejsi ...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na webu Audi e-tron je kontrakt a zahrnuje kartu vydanou automobilkou, uz nekdo zna ty ceny??

Billing is handled centrally under a single contract, with standard, clear pricing models. The service could not be easier to use: Whether AC or DC, 11 kW or 150 kW – just one card, the e-tron Charging Service Card.

A léky jste si už dneska vzal?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pavle vy jste zjevně jen nekonstruktivní hulvát, nechápu proč se vůbec máte potřebu zde ozývat ...

Oproti Vám se tu umím podepsat.
Držím se zásady, že na blbou otázku (příspěvek) blbá odpověď.
A pokud někdo hledá konspiraci v každé blbosti, tak jiná odpověď, než zda bere prášky není relevantní.
Že se nehledá kosnpirace třeba v tom, že když nová Octávka má menší nádrž než předchozí, tak Škodovka na nás chce více vydělat častějším tankováním...

Asi se mi to zdá, ale vidím v tom konektoru na obrázku samé plastové kolíky, jen středový (asi N), jedna z fází a možná i ten krátký co není vidět, vypadají jako kovové. Divný to konektor.

---

Citroen C-Zero 2012, Nissan Leaf acenta 2014

Všechny fázové a nulový kolíky mají plastové krytky a skosené náběhy pro lepší nasouvání konektoru a ochraně proti tomu, kdyby tam na ně někdo strkal prsty, tedy proti úrazu elektrickým proudem.
Ten středový je zemnící a ten už je bez plastového kolíku.
Ty dva nahoře jsou komunikační mezi EV a nabíječkou.
A ty dva dole jsou pro DC nabíjení.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 90 tisíc km.

Zatím vyrobím ze svých FVE víc něž spotřebuji doma, ve svém e-golfu a ostatní na mých nabíječkách, takže pokrytí spotřeby 100% OZE. Tak se snažte to alespoň dorovnat, já zase větším počtem svých stanic!
Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, Stračov ..

Obrázek uživatele Josef

Normální. Můj v i3 vypadá stejně, podle mě je to kvůli jednofázové AC nabíječce. DC nabíjení probíhá přes silové piny dole.

Ten na obrázku je plně osazen a tedy je AC 3fázový!

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 90 tisíc km.

Zatím vyrobím ze svých FVE víc něž spotřebuji doma, ve svém e-golfu a ostatní na mých nabíječkách, takže pokrytí spotřeby 100% OZE. Tak se snažte to alespoň dorovnat, já zase větším počtem svých stanic!
Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, Stračov ..

Obrázek uživatele Josef

Jo, a přesto vypadá stejně – to znamená, že plastové piny na vršcích jsou v pořádku. Já mám kromě plastových kloboučků i plastové zbytky dvou pinů.

Jasně vypadá stejně ale není to stejné a už vůbec ne jedno, tobě tam ty dva kolíky dole schází a máš tam jen ty dva nahoře a 3 v řadě!
Plus DC dole.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 90 tisíc km.

Zatím vyrobím ze svých FVE víc něž spotřebuji doma, ve svém e-golfu a ostatní na mých nabíječkách, takže pokrytí spotřeby 100% OZE. Tak se snažte to alespoň dorovnat, já zase větším počtem svých stanic!
Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, Stračov ..

Ty piny obcas maji plastove spicky, mozna je to ten pripad.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Taky jsem si to myslel, ale znepokojilo mě, že se nějaké lesknou a nějaké ne :-).

---

Citroen C-Zero 2012, Nissan Leaf acenta 2014

Leskne se ten prostřední a asi i levý horní.
Jestli to není kvůli tomu, aby se jako první zaručeně sepnul prostřední (ostatní jsou na začátku izolované) a teprve potom při hlubším zasunutí se mohou sepnout ostatní.
Elektrice vůbec nerozumím.

Lesknou se jen ty co nemají plastovou krytku.
To je tedy ten středový = zemnící,
a dva horní (jeden není vidět protože je o něco kratší) a na nich může být maximálně 30V a to je bezpečné napětí proto jsou bez plastové krytky.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 90 tisíc km.

Zatím vyrobím ze svých FVE víc něž spotřebuji doma, ve svém e-golfu a ostatní na mých nabíječkách, takže pokrytí spotřeby 100% OZE. Tak se snažte to alespoň dorovnat, já zase větším počtem svých stanic!
Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, Stračov ..

Obrázek uživatele Josef

Leskne se i ten pravý horní, ale ten je úmyslně zapuštěn asi o půl cm hlouběji, tak to není vidět.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Teslu Model 3 si můžete prohlédnout ve Vídni

fdrive.cz/clanky/teslu-model-3-si-nyni-muzete-prohlednout-na-vlastni-oci-staci-si-zajet-do-vidne-3030

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V tom článku to není zmíněno, ale předpokládám, že se jedná o:
Tech Park Vienna
Gutheil-Schoder-Gasse 17
1230 Vienna

Shodou okolností budu ve Vídni o Vánocích, tak bych se šel ze zvědavosti podívat.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale v tom clanku su fotky, na ktorych asi vidno Hotel Herrenhof, takze by to skor mohol byt showroom v centre Viedne:
Herrengasse 6-8, Unit 25
1010 Vienna

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No jo, asi to tak bude. Dík.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilKariéra EVC Group
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?