Po Tesle přesedá na CCS i Renault, testuje ho na prototypech elektromobilu Zoe

Nová generace elektromobilu Renault Zoe je na cestě. Je načase, protože ta stará dosluhuje a na trh se hrnou nové elektromobily od evropské i světové konkurence.

Roland van der Put nedávno navštívil elektromobilní symposium v nizozemském Arnhemu, kde byl k vidění prototyp elektromobilu Renault Zoe s rychlonabíjecím konektorem CCS.
foto: Roland van der Put

Když před časem přesedlala na rychlonabíjecí standard CCS se svým elektromobilem Tesla Model 3 také Tesla, je jasné, že Renault si nemůže dovolit zůstat v Evropě osamocen s proprietární technologií Caméleon.

Roland van der Put, šéf síťových technologií u nizozemského provozovatele nabíjecích stanic Fastned, aktuálně sdílel fotografii prototypu elektromobilu Renault Zoe vybaveného právě CCS konektorem.

Očekává se, že nová generace Zoe si zachová výjimečné 22kW palubní nabíjení, ale kvůli větší baterii konečně přijde i s evropským standardem CCS. Současná verze Zoe má 41kWh baterii, nová verze by mohla nabídnout kolem 55 kWh.

21 komentářů u “Po Tesle přesedá na CCS i Renault, testuje ho na prototypech elektromobilu Zoe”

  1. CCS bude brzo zatížené % podílem automobilek, dostanete
    CCS bude brzo zatížené % podílem automobilek, dostanete auto s tarifem, ve Wolfsburgu si to dobře spočítali, když u EV nevydělají na servisu, tak nas “pumpnou” jinde a horlivě teď za naše peníze z dotací staví ty jejich nové “chytré” CCS 800V stanice.

    Zlaté CHAdeMO, které tímto nebude zatížené, šak se německé lobby snaží CHAdeMO zadupat.

        1. Oproti Vám se tu umím podepsat.
          Držím se zásady, že na

          Oproti Vám se tu umím podepsat.
          Držím se zásady, že na blbou otázku (příspěvek) blbá odpověď.
          A pokud někdo hledá konspiraci v každé blbosti, tak jiná odpověď, než zda bere prášky není relevantní.
          Že se nehledá kosnpirace třeba v tom, že když nová Octávka má menší nádrž než předchozí, tak Škodovka na nás chce více vydělat častějším tankováním…

    1. Na webu Audi e-tron je kontrakt a zahrnuje kartu vydanou
      Na webu Audi e-tron je kontrakt a zahrnuje kartu vydanou automobilkou, uz nekdo zna ty ceny??

      Billing is handled centrally under a single contract, with standard, clear pricing models. The service could not be easier to use: Whether AC or DC, 11 kW or 150 kW – just one card, the e-tron Charging Service Card.

    2. Ve vsem jsou jen penize, necekejte od elektromobility ze na ni
      Ve vsem jsou jen penize, necekejte od elektromobility ze na ni neco usetrite, o tom to nikdy nebude. Oni vzdy najdou spoustu cest kde tam prilepit procento, tam prilepit odvod, tam zdaneni, tam naklady za pronajem, a elektromobilita bude uplne stejne nakladna jako dnesni provoz na benzin, rozhodne ne levnejsi …

        1. Leskne se ten prostřední a asi i levý horní.
          Jestli to

          Leskne se ten prostřední a asi i levý horní.
          Jestli to není kvůli tomu, aby se jako první zaručeně sepnul prostřední (ostatní jsou na začátku izolované) a teprve potom při hlubším zasunutí se mohou sepnout ostatní.
          Elektrice vůbec nerozumím.

          1. Lesknou se jen ty co nemají plastovou krytku.
            To je tedy ten

            Lesknou se jen ty co nemají plastovou krytku.
            To je tedy ten středový = zemnící,
            a dva horní (jeden není vidět protože je o něco kratší) a na nich může být maximálně 30V a to je bezpečné napětí proto jsou bez plastové krytky.

    1. Všechny fázové a nulový kolíky mají plastové krytky a
      Všechny fázové a nulový kolíky mají plastové krytky a skosené náběhy pro lepší nasouvání konektoru a ochraně proti tomu, kdyby tam na ně někdo strkal prsty, tedy proti úrazu elektrickým proudem.
      Ten středový je zemnící a ten už je bez plastového kolíku.
      Ty dva nahoře jsou komunikační mezi EV a nabíječkou.
      A ty dva dole jsou pro DC nabíjení.

Napsat komentář