Nová generace elektromobilu Renault Zoe je na cestě. Je načase, protože ta stará dosluhuje a na trh se hrnou nové elektromobily od evropské i světové konkurence.
foto: Roland van der Put
Když před časem přesedlala na rychlonabíjecí standard CCS se svým elektromobilem Tesla Model 3 také Tesla, je jasné, že Renault si nemůže dovolit zůstat v Evropě osamocen s proprietární technologií Caméleon.
Roland van der Put, šéf síťových technologií u nizozemského provozovatele nabíjecích stanic Fastned, aktuálně sdílel fotografii prototypu elektromobilu Renault Zoe vybaveného právě CCS konektorem.
Očekává se, že nová generace Zoe si zachová výjimečné 22kW palubní nabíjení, ale kvůli větší baterii konečně přijde i s evropským standardem CCS. Současná verze Zoe má 41kWh baterii, nová verze by mohla nabídnout kolem 55 kWh.
CCS bude brzo zatížené % podílem automobilek, dostanete
CCS bude brzo zatížené % podílem automobilek, dostanete auto s tarifem, ve Wolfsburgu si to dobře spočítali, když u EV nevydělají na servisu, tak nas “pumpnou” jinde a horlivě teď za naše peníze z dotací staví ty jejich nové “chytré” CCS 800V stanice.
Zlaté CHAdeMO, které tímto nebude zatížené, šak se německé lobby snaží CHAdeMO zadupat.
A léky jste si už dneska vzal?
A léky jste si už dneska vzal?
Pavle vy jste zjevně jen nekonstruktivní hulvát, nechápu
Pavle vy jste zjevně jen nekonstruktivní hulvát, nechápu proč se vůbec máte potřebu zde ozývat …
Oproti Vám se tu umím podepsat.
Držím se zásady, že na
Oproti Vám se tu umím podepsat.
Držím se zásady, že na blbou otázku (příspěvek) blbá odpověď.
A pokud někdo hledá konspiraci v každé blbosti, tak jiná odpověď, než zda bere prášky není relevantní.
Že se nehledá kosnpirace třeba v tom, že když nová Octávka má menší nádrž než předchozí, tak Škodovka na nás chce více vydělat častějším tankováním…
Na webu Audi e-tron je kontrakt a zahrnuje kartu vydanou
Na webu Audi e-tron je kontrakt a zahrnuje kartu vydanou automobilkou, uz nekdo zna ty ceny??
Billing is handled centrally under a single contract, with standard, clear pricing models. The service could not be easier to use: Whether AC or DC, 11 kW or 150 kW – just one card, the e-tron Charging Service Card.
Ve vsem jsou jen penize, necekejte od elektromobility ze na ni
Ve vsem jsou jen penize, necekejte od elektromobility ze na ni neco usetrite, o tom to nikdy nebude. Oni vzdy najdou spoustu cest kde tam prilepit procento, tam prilepit odvod, tam zdaneni, tam naklady za pronajem, a elektromobilita bude uplne stejne nakladna jako dnesni provoz na benzin, rozhodne ne levnejsi …
Asi se mi to zdá, ale vidím v tom konektoru na obrázku
Asi se mi to zdá, ale vidím v tom konektoru na obrázku samé plastové kolíky, jen středový (asi N), jedna z fází a možná i ten krátký co není vidět, vypadají jako kovové. Divný to konektor.
Ty piny obcas maji plastove spicky, mozna je to ten pripad.
Ty piny obcas maji plastove spicky, mozna je to ten pripad.
Taky jsem si to myslel, ale znepokojilo mě, že se nějaké
Taky jsem si to myslel, ale znepokojilo mě, že se nějaké lesknou a nějaké ne :-).
Leskne se ten prostřední a asi i levý horní.
Jestli to
Leskne se ten prostřední a asi i levý horní.
Jestli to není kvůli tomu, aby se jako první zaručeně sepnul prostřední (ostatní jsou na začátku izolované) a teprve potom při hlubším zasunutí se mohou sepnout ostatní.
Elektrice vůbec nerozumím.
Leskne se i ten pravý horní, ale ten je úmyslně zapuštěn
Leskne se i ten pravý horní, ale ten je úmyslně zapuštěn asi o půl cm hlouběji, tak to není vidět.
Lesknou se jen ty co nemají plastovou krytku.
To je tedy ten
Lesknou se jen ty co nemají plastovou krytku.
To je tedy ten středový = zemnící,
a dva horní (jeden není vidět protože je o něco kratší) a na nich může být maximálně 30V a to je bezpečné napětí proto jsou bez plastové krytky.
Normální. Můj v i3 vypadá stejně, podle mě je to kvůli
Normální. Můj v i3 vypadá stejně, podle mě je to kvůli jednofázové AC nabíječce. DC nabíjení probíhá přes silové piny dole.
Ten na obrázku je plně osazen a tedy je AC 3fázový!
Ten na obrázku je plně osazen a tedy je AC 3fázový!
Jo, a přesto vypadá stejně – to znamená, že plastové
Jo, a přesto vypadá stejně – to znamená, že plastové piny na vršcích jsou v pořádku. Já mám kromě plastových kloboučků i plastové zbytky dvou pinů.
Jasně vypadá stejně ale není to stejné a už vůbec ne
Jasně vypadá stejně ale není to stejné a už vůbec ne jedno, tobě tam ty dva kolíky dole schází a máš tam jen ty dva nahoře a 3 v řadě!
Plus DC dole.
Všechny fázové a nulový kolíky mají plastové krytky a
Všechny fázové a nulový kolíky mají plastové krytky a skosené náběhy pro lepší nasouvání konektoru a ochraně proti tomu, kdyby tam na ně někdo strkal prsty, tedy proti úrazu elektrickým proudem.
Ten středový je zemnící a ten už je bez plastového kolíku.
Ty dva nahoře jsou komunikační mezi EV a nabíječkou.
A ty dva dole jsou pro DC nabíjení.
Teslu Model 3 si můžete prohlédnout ve
Teslu Model 3 si můžete prohlédnout ve Vídni
fdrive.cz/clanky/teslu-model-3-si-nyni-muzete-prohlednout-na-vlastni-oci-staci-si-zajet-do-vidne-3030
V tom článku to není zmíněno, ale předpokládám, že se
V tom článku to není zmíněno, ale předpokládám, že se jedná o:
Tech Park Vienna
Gutheil-Schoder-Gasse 17
1230 Vienna
Shodou okolností budu ve Vídni o Vánocích, tak bych se šel ze zvědavosti podívat.
Ale v tom clanku su fotky, na ktorych asi vidno Hotel
Ale v tom clanku su fotky, na ktorych asi vidno Hotel Herrenhof, takze by to skor mohol byt showroom v centre Viedne:
Herrengasse 6-8, Unit 25
1010 Vienna
No jo, asi to tak bude. Dík.
No jo, asi to tak bude. Dík.