BMW si zaregistrovalo ochranné známky i1 až i9, ale žádná z nich není určena pro SUV. Podle zástupců automobilky je značka i zaměřena primárně na koncept mobility ve velkých městech. A tam SUV prostě nepatří.
foto: BMW
Roland Kowalski, projektový manažer i3, řekl: „S SUV se to má tak, že nikdo, více než 90 procent lidí, nepotřebuje ve městě náhon na všechny čtyři kola. Móda SUV je o prostornosti.“
„Myslíme si, že v i3 také máte dostatek místa.“ Kowalski také podotýká, že i3 nabízí vnitřní prostor sedanu řady 3, přestože má vnější rozměry jako jedničkový hatchback.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Top Gear velebí elektromobil BMW i3, mění prý zažitý způsob řízení auta
Není náhodou, že v BMW se rozhodli začít značku i právě s i3 a i8. Jednak si tak BMW nechává prostor na další vozy značky i, které můžou být i menší než i3, ale také si BMW chce zachovat svou sportovní image, přestože vozidla nazývá „Megacity vehicle.“
Jos van As, viceprezident funkční integrace a jízdní dynamiky, pak připomíná „městské vozidlo na elektřinu již bylo vytvořeno jinými, ale my jsme také značka, která dělá sportovní auta.“
„BMW i8 je moderní interpretací sportovního auta a my jsme společností založenou okolo požitku z jízdy. Máme mnoho zákazníku, kteří rádi jezdí po venkovských cestách a po závodní dráze a pro ty je i8 velmi dobrou odpovědí,“ dodal As.
Je to jednoduše rozdíl v
Je to jednoduše rozdíl v přístupu. Tesla dělá taková auta, aby električnost byla jejich luxusní vlastností, ostatní dělají taková elektroauta, aby stačila běžnému použití. Ale kdo chce něco, ce jen stačí běžnému použití… Málokdo 😛
Model X jim ukaze, ze v BMW
Model X jim ukaze, ze v BMW zas nic nepochopili 🙂