Nissan v Tokiu představil plně elektrickou záchranku
Sedmimístná plně elektrická dodávka Nissan NV400 funguje v Tokiu nově jako ambulance.
Plně elektrická ambulance je vybavena pouze 33kWh baterií, se kterou toho mnoho nezmůže; na druhou stranu je určena pouze pro čtvrť Ikebukuro, kterou tak lehce zvládne pokrýt.
foto: Nissan
foto: Nissan
Nová elektrická ambulance značky Nissan je poháněna 55kW elektromotorem. Má dvě baterie: 33kWh trakční baterii a menší přídavnou 8kWh baterii pro elektrická zařízení a klimatizaci.
Trakční baterii je možné nabíjet výkonem až 7 kW, malou až 1,5 kW. Rychlonabíjením není ambulance vybavena. V případě potřeby může ambulance sloužit také jako zdroj energie (neboli V2G; není ovšem jasné, z které baterie).
Jedná se o skutečně exkluzivní kousek, který vznikl díky blízké spolupráci Nissanu, tokijské městské vlády a tamních hasičů. Karoserii postavili v Autoworks Kyoto, o ambulanční vybavení se postarala evropská firma Gruau.
Toto je jedným slovom: TRAGÉDIA
FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 100tis. km na elektro (50% z vlastnej FVE).
Jako ambulance funguje i Maxus EV80. Skvělé auto s baterkou 56kWh, rychlonabíjení, dojezd bez problémů 190km a více. Na převozní sanitku dostačující. Dodávkovou verzi používá Alza. Užitkovou verzi několiv měst v jejich technických službách.
Proč ne? Zlevní to a zřejmě ji neplánují provozovat v noci kdy se bude nabíjet.
Taková služba běží 24hodin denně.
Свободy Алексею Навальнomy!
Sprosté debily ignoruji.
Vetsinou ano, v pripade tehle sanitky evidentne ne. To by ji asi nemohli nabijet.
Téměř nikdy nevyrážejí všechny sanitky najednou. Kdyby jich měli dostatačný počet a průběžně rychlonabíjeli, tak můžou fungovat 24/365.
Свободy Алексею Навальнomy!
Sprosté debily ignoruji.
Tak jim to vyridte. Ja to nerozhodnul. :-)
Bez rychlonabíjení v roce 2020?!
Свободy Алексею Навальнomy!
Sprosté debily ignoruji.
Přesně.
A baterka 33 kWh? Teď v roce 2020?
Ten Nissan si dělá fakt srandu.
Hned vedle je článek o Volvo které má 75 kWh baterii, nabíjení DC 150 kW a AC 11 kW.
Ty čísla od Nissanu jsou jak u 10 let starýho vehiclu.
Ach jo, Škodovka, VW, Nissan, nechápu proč jsou tak pozadu. Proč do nových elektroaut dávají techniku zastaralou už před 10 lety?
To mi jako někdo chce napmluvit, že tyhle firmy, tyhle obrovský koncerny, nemají peníze, odborníky na to aby jim vyvinuli technologii na alespoň odpovídající úrovni dneška?
Bohužel v Japonsku všichni chytrý lidi před několika lety zemřeli a teď navrhují auta lidi, kteří donedávna pěstovali rýži, viz Mazda, Honda apod.
<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km