Nissan e-NV200 jako elektrická obytná dodávka

Jan Horčík - 02 Únor 2015

Britská společnost Hillside Leisure se specializuje na obvytné přestavby dodávek. Nejnovějším produktem je Dalbury E, elektrická obytná dodávka postavená na elektromobilu Nissan e-NV200.auto Hillside Leisure Nissan e-NV200

Obytná přestavba elektromobilu Nissan e-NV200 od britské společnosti Hillside Leisure
foto: Hillside Leisure

Hillside Leisure už má zkušenosti s úspěšnou přestavbou fosilní verze, tedy vozem Nissan NV200. Obytná mikro-dodávka chytře využívá prostor, který má auto k dispozici. Přestavba nabízí mimo jiné dřez, 39l ledničku, nádrž na vodu, sporák na a 95W .

Vysunovací střecha navíc umožní pohybovat se po autě vzpřímeně, případně umístit postel pro druhého člověka. Samozřejmostí je šetrné osvětlení uvnitř celého vozu.

auto Hillside Leisure Nissan e-NV200

foto: Hillside Leisure

Přestavba elektromobilu Nissan e-NV200 na obytnou dodávku vypadá jako ideální volba pro všechny, kdo rádi cestují a zároveň se nechtějí uchýlit ke klasickému fosilnímu řešení. Max. dojezd kolem 150 km je nicméně pro kempovací auto přeci jen pořád poněkud málo.

Hillside Leisure
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele DomoKun

A co prius...viděl jsem prius kde byla místo střechy jedna velká solární placka pod sklem, a bylo řečeno že je to přími příplatkovka dle toyoty..takže ji v prisusu může mít každý, navíc ten panel vůbec, má někdo reálnou zkušenost s jeho využitím a případným výkonem/ vlivem na váhu/cenu vozu..?

---

Ocením jakýkoli tip od "Priusáře" :)

Elektrický obytňáček se soláry na střeše je můj sen. Zapíchnout to někde u vody, pár dní pobýt a až se baterie nabijí, zase popojet někam jinam. Snad jednou.

Obrázek uživatele Radovan

Nebo to olepit pružnou FV fólií, co zkoušeli v Brně, aby se to dobíjelo pořád a panely nebo opět onu fólii jako stanové plátno rozbalit až na místě a používat jako stříšku nad venkovní posezení. No a v nouzi to vzít přes kemp, kde se připojit do běžné zásuvky, co tam mají pro karavany a obytná auta.
Jinak se těším, až tuhle dodávku v osobní kombi verzi pro 5 osob podrobím týdennímu testování na přelomu února a března. Praha-Ostrava a zpět a mezitím denní provoz na firmě a v rodině, o víkendu návštěvy u příbuzných. Dám pak vědět.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 81 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 36 tis. km (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, p ...

Napište sem o tom článek, určitě nejsem zvědavý jen já. :-)

Obrázek uživatele tvkuba

A možná by bylo docela fajn domluvit při zastávce v Praze minisraz, kde bychom se mohli potkat a přímo u Nissanu poklábosit...? Tak mě napadlo. Tak např. u nabíječky u Vašeho "oblíbeného" ČEZu v Duhové?

---

TvKuba alias elektroblázen z vlastní vůle...:-)
10 let na e-skůtrech, nově 64 200 el. km. a nově Emax 90Li s 4,2kWh Nissan Leaf battery!

Obrázek uživatele Radovan

Zatím ještě nevím přesný itinerář po návratu v každém z obou úterý, takže bych nerad sliboval naplano. Mám to vždy spojeno a akcemi a jednáními v Praze. Dejte mi na sebe kontakt na podrovnibyt@volny.cz a zkusíme to spáchat.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 81 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 36 tis. km (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, p ...

Obrázek uživatele Radovan

Zveřejnění bude samozřejmě záležet na redaktorech, ale i pokud to nebude zrovna dílko hodno serveru hybrid.cz, určitě ho dám do sekce Jazdíme elektromobilom na webu slovenského Tesla klubu http://teslaclub.sk/forum/všeobecné-fórum/autá-a-doprava/841-jazdíme-s-elektomobilom . Prozatím je to taková malá sbírka odkazů na praktické zkušenosti s různými elektromobily, Teslou počínaje a staršími P106 konče. Je tam i přehled dostupných elektromobilů s různě dlouhými popisy a fotkami http://teslaclub.sk/forum/všeobecné-fórum/elektrické-vozidlá

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 81 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 36 tis. km (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, p ...

Obrázek uživatele Jan Horčík

My jsme pro :).

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Jan Horčík

Hádám, že těch 4-5 panelů, aby to udělalo alespoň 1 kW by se tam někam narvat - a pak na zastávce opět vyndat - dalo :).

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Myslel jsem spíš nějaký hranatý Van, tam je té střešní plochy přece jenom víc.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

by se dovnitř i vešla 20kwh elektrocentrála a muže to jet furt :-)))

Obrázek uživatele Jolinar

Pletete si jednotky. 20kwh je baterie ne elektrocentrala.
EDIT: omlouvam se, mozna jste mel na mysli elektrocentralu, ktera doda 20kwh a pak se pokazi nebo dojde benzin?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

malá chyba,u centrál se uvádí v kwh spotřeba,nejsem specialista,ale snad si rozumíme ,otázkou je ,jestli se s takovým výkonem vůbec vejde :-)

Obrázek uživatele Jolinar

spotreba by mela byt spise v litrech ne? :)
a dodana elektrina v kWh,
a dodavany vykon v kW.

pokud by ta centrala mela vykon 20kW, tak uz to staci na slusne dobijeni, jen mi pak nejde do hlavy proc rovnou nekoupit benzinove auto :D


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil