Nejvíce elektromobilů je v Praze, plynových aut v Moravskoslezském kraji

redakce - 20 Listopad 2020

Nejvíce elektromobilů je v Česku registrováno v Praze (2365). V oblasti plynových vozidel vede Moravskoslezský kraj (2472 CNG + 18 638 LPG).Elektromobil Hyundai Kona Electric.

Elektromobil Hyundai Kona Electric patří v Evropě i v Česku mezi nejprodávanější.
foto: Hyundai

Centrum dopravního výzkumu, v. v. i., (CDV) spolu s Ministerstvem dopravy od letošního roku v pravidelných intervalech zveřejňuje aktuální stav a vývoj registrací vozidel zařazených v rámci Národního akčního plánu čisté mobility (NAP ČM).

„V uvedených dokumentech jsme se na registrace podívali v evropském srovnání a detailněji pak na národní úrovni. V čím dál větší míře jsme však byli dotazování na počty těchto vozidel v rámci jednotlivých krajů,“ uvádí Ing. Lukáš Kadula z CDV, který se oblasti NAP ČM dlouhodobě věnuje a dodává:

„Je nutné si uvědomit, že dlouhodobě více než 70 % nových osobních automobilů je v ČR registrováno jako firemních. Řada těchto registrací je na firmy sídlící v Praze, mj. leasingové společnosti. Proto mohou být data oproti tomu, kde jsou převážně tato vozidla reálně provozována, těmito skutečnostmi zkreslena. Obecně lze říct, že nejvíce bateriových elektrických vozidel bylo registrováno v Praze (BEV 2 365), v součtu plynových vozidel jich bylo nejvíce registrováno v Moravskoslezském kraji (2 472 CNG + 18 638 LPG). Více než 4 z 10 (43 %) bateriových elektrických vozidel je registrováno právě v Praze. Roli v počtu registrací hraje pochopitelně i stáří vozidlového parku. Zatímco BEV jsou ve zvýšené míře registrovaná až v posledním období (zpravidla firemní registrace), v případě LPG vozidel je jejich průměrné stáří nepoměrně vyšší (zpravidla soukromé registrace). Aktuálně jsme z krajského pohledu zpracovali stav BEV, CNG a LPG vozidel kategorie M1, která je v Centrálním registru vozidel zastoupena nejčetněji. Detailnější srovnání pak přineseme v příštím roce v rámci výše uvedených analýz.“

Stáří vozidel

„Registrace BEV vozidel vyrobených v prvních 3 kvartálech letošního roku představovaly 30 % celkově registrovaných BEV vozidel. Stejnou optikou se pak vozidla vyrobená v roce 2020 podílela 5 % na registracích CNG vozidel a 1 % na registracích LPG vozidel; do roku 2009 bylo vyrobeno 2 % BEV, 21 % CNG a 75 % registrovaných LPG vozidel,“ říká Ing. Jindřich Frič, Ph.D. ředitel CDV.

Krajské podíly na všech registracích

K 30. 9. 2020 bylo v případě kategorie M1 v Centrálním registru vozidel evidováno:

- 5 542 BEV vozidel, nejvíce (2 365) v hl. m. Praze, tj. 0,26% podíl
- 21 014 vozidel, nejvíce (6 207) v hl. m. Praze, tj. 0,67% podíl
- 132 632 vozidel, nejvíce (21 472) v Moravskoslezském kraji, tj. 3,30% podíl

V součtu tří uvedených alternativních paliv je nejvíce vozidel kategorie M1 registrovaných v Moravskoslezském kraji, následuje hl. m. Praha a Středočeský kraj, naopak nejméně registrací je evidováno v Karlovarském kraji.

V relativním srovnání, tzn. počet BEV+CNG+LPG vozidel na počet všech registrovaných vozidel, je podíl nejvyšší v Moravskoslezském kraji, následuje Olomoucký a Královéhradecký kraj.

Registrace BEV vozidel v krajích v roce 2020

V letošním roce registrovalo BEV vozidla 23 značek, nejvíce registrací (40 %) si připsala Škoda, s 20 % následovala Tesla, s 10 % pak Hyundai. Ve všech krajích si nejvíce registrací připsala Škoda, druhou a zároveň jedinou značkou, která si připsala registrace ve všech krajích, byla Tesla.

Zpět na HybridPřidat komentář

Dalsi Taycan out of order.
https://youtu.be/cGcIFgAzJR8

OT: Ozónová díra nad Antarktidou je mimořádně velká, kvůli rekordně nízkým teplotám ve stratosféře

https://www.in-pocasi.cz/clanky/vyznacne/ozonova-dira-16.11.2020/

Obrázek uživatele runner42

Jen jestli to nezměřili EU teploměrem z Alzy...

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

OT: Lucira Health receives 1st FDA authorization for COVID-19 self-testing at home

https://www.lucirahealth.com/

OFF.
Na Slovensku testovali nový Nissan Leaf e+
Nemá termálny manažment, ale zato má stredový tunel :(
https://www.mojelektromobil.sk/test-nissan-leaf-e/

Obrázek uživatele spetak

Zdá se, že Nissan je neponaučitelný. A je to škoda, měli náskok.

---

Už jen EV, najeto 150 tisíc km.

Didi D1 cinska kopie id3.
https://www.autobild.de/artikel/didi-d1-2021-china-klon-des-vw-id.3-18574977.html

Obrázek uživatele Kuk

Praha to taky nejvíc potřebuje.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

To možná ano, ale o to nejde. Praha kombinuje několik klíčových věci, které jsou důležité. Nadprůměrné příjmy, sídla velkých a bohatých firem a nedostatek parkovacích míst v kombinaci s možností parkovat EV ve městě přednostně. To je motivací pro EV.

Pro mě potěšující dvojnásob, protože to znamená, že my Moravané nejsme takoví vypatlanci jako Pražáci. Nevyhodíme prachy za jen tak, protože nás někdo zblbnul.

Obrázek uživatele Kuk

Vy moravané jste ti vypatlanci co lezou do Prahy, aby si nahrabali víc peněž a pak si samy sobě nadáváte do pražáků. :)))
Většina náplavy je pěkná svoloč co si do huby nevidí, chová se jak hovada a jen nadává. Takovejch vypatlanejch kariérních kkotů je plnej parlament, vláda, ministerstva i ouřady a ty koukám si jeden z nich protože si stějně křupansky závistivej a ješte víc vypatlanej. :)))
U nás v práci se jeden karierní brňák z toho zbláznil a vodvezli ho lapiduši. Po 2 měsících v Bohnicích ho přivezli zpátky a dali ho na uklidněnou do archivu. :))) Další byl teplej zlíňák co byl každej den vysypanej koksem a zoufale toužil po postupu. Když ho konečně dosáh Tak ho to vomrzelo a vodjel do New Yorku kde se voženil s černochem.
Když je to karierní baba tak jen kouká si nabrnknout nějaký zazobaný prase nebo prase s funkcí, nejlíp původem taky z vidlákova a pak si hrajou v blesku na společenskou smetánku, teda spíš šmíru. Kdyby nebylo polozbohatlejch vidláků tak všechny krámy v Pařížský zavřou. :)))
Na náhodou tam bydlí ta masná picha z Brna co vyhazuje prachy ze státní kasy a furt má hlavu ve slovákově pldeli. Žety budeš její brácha? :))) Ty naplaveniny jsou strašná zologická. Je dost utrpení sledovat to jejich pinožení.
Díkybohu i na Moravě a jinde mimo Prahu žije spousty normálních i super lidí co nejsou zahořklý s kterýma si užíváme v létě spousty zábavy a hlavně taky spousty EV fandů co to posouvaj dál a organizujou super akce.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

O tom, že jste primitiveček, co se neumí slušně chovat, dávno vím. Ale napsat takhle zamindrákovaný příspěvek, tož to jste fakt s nervama v ř..i.

Hlavu vzhůru, to že se jiní mají lépe není důvod k depresi. A to, že si někdo nemyslí zrovna to samé co já, také neříká nic o tom, zda ten člověk je dobrý nebo špatný. Neberte ten život tak smrtelně vážně, stejně všichni umřem. :-)

Musim vas korigovat. V jihomoravskem kraji je registrovanych 522 EV, to je 3. nevyssi pocet ze vsech kraju.
A v moravskoslezskem 363 EV, hned 4. pricka mezi vsemi kraji.
Nedelejte z Moravanu pitomce, vzdyt se tam EV prodavaji dobre.
Akorat iracionalista se porad plete.

Lze souhlasit, njn. Brno nám kazí pověst. Ale Brno to je holt taková nevýznamná obydlená zatáčka před Vídní, kde se také blbě parkuje.

To dělání pitomců je dáno úhlem pohledu. U příznivců EV jsou pitomci ti co nekupují EV. U zbytku je to naopak. A dovolím si skromně dodat, že nás je majoritní většina.

Děkuji, děkuji, podpisy v šatně :-).

Jedno bych rád přidal na Moravu v Brně, ale nemohu to zaregistrovat,
protože je tam od rána fronta na pořadová čísla, a elektronicky
je na 14 dní vyčerpáno zkoušel jsem to i v noci a bez výsledku.
Jeden e-up mám už mám sedmý rok a teď chci přihlásit ID.3
Tak jsem našel jedno volné místo do Tišnova tak snad to vyjde.

Urednici vyuzili covid a maji 1/2 vykon.

Obrázek uživatele runner42

:-D

Jestli to náhodou Leošu nebude tím, že zmiňované kraje mají 3. a 4. nejvyšší počet obyvatel, že...

Zase si jen něco maluješ, 363 EV na 1.200.000 obyvatel, je naprosté h*vno. Tolik členů a srovnatelný význam má Novoapoštolská církev, o které si zaručené nikdy neslyšel a nikdy neuslyšíš.

Elektromobilisti jsou jen další uřvaná menšina.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Kuk

A ty si ten trouba co bez tý menšiny nemůže bejt a furt dolejzá.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Viděl bych spíše tak, že si prostě dělá srandu z těch, co se chovají jak pitomci. A je to opravdu těžké odolat pokušení kochat se tím, jak nelogicky a nesmyslně ti lidé uvažují pod vlivem ideologie.

Ale zdaleka nejste sami, takoví příznivci placaté Země, to je taky dobrej oddíl.

Ja nepisu ze je to nejake buhvi jake cislo. Jen reaguji na blaboleni o chytrych Moravanech ze nekupuji EV. No a pritom je cetnost EV na pocet obyvatel ve dvou moravskych krajich vetsi nez v jinych krajich v Cechach. Zda se, ze se opijite vlastni chytrosti, bohuzel tim obelhavate sebe i okoli.

Obrázek uživatele runner42

Opravu se chcete bavit o větší četnosti mezi kraji v řádu jednotek desítek kusů? To jako fakt?
Elektromobilita, tato raritní úchylka, majoritu prostě nebere a ta čísla registrací jsou naprosto komická.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele ozana

https://www.caroli.org/wp-content/uploads/2016/07/s-curve-real-life.png

---

Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD.

Firmy jiz nakoupily 3,9% všech bitcoinů které kdy budou existovat. https://bitcointreasuries.org/

https://www.youtube.com/watch?v=wLkS3EIgRnY

toto je lepší: https://www.youtube.com/watch?v=j2s3jcLwauo

---

Renault Zoe ZE50 *** FVE 4,55 kWp

Myslite ze to dopadne stejne? Vsichni se posmivali.
https://www.youtube.com/watch?v=JBL_G-C51Dk

Obrázek uživatele runner42

Díky, ale vítěztví spalovacích aut nad elektromobily mi nemusíte připomínat.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Smradoch byl exot a lidi kroutili hlavou, co ze to je za masinu. Ted jste presne v te same situaci. Ale vy nekroutite hlavou, jen prekrucujete fakta. Jednou se z toho zblaznite, protoze casem to budete sam pozorovat jake kraviny pisete.

Obrázek uživatele Kuk

Nejdřív se posmívali, pak proti tomu bojovali a pak prohráli a už po nich neštěk ani pes. :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele runner42

A platí to vždy o všem?

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Bezec nejdrive proti EV bojoval, pak se zblaznil a nakonec ho odvezli.

Všichni bojovníci proti EV co zároveň používají jiné věci na baterky nebo 230V
pouze kážou vodu a pijí víno...

Obrázek uživatele Kuk

Off

GM, Mary Bara teď prodala ohromnej balík GM akcií a schrábla pár milionků v $
https://wallmine.com/people/34390/mary-t-barra

“The most recent stock trade was executed by Mary T Barra on 16 November 2020, trading 550,000 units of GM stock currently worth $23,116,500.”

“Over the last 10 years, insiders at General Motors Co have traded over $9,350,314,345 worth of General Motors Co stock and bought 280,619 units worth $8,235,457.”

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

U nás na vesnici je koncentrace elektromobilů 1 elektromobil na 500 lidí, kam se hrabe Praha.

---

30 tis km elektricky od roku 2018

U nás na vesnici v Ostrovačicích (800) je minimálně je těch elektromobilů víc, příští/přespříští rok přibude muj. :-D Navíc tu máme 3 rychlonabíjecí stanice (EON, ČEZ, alternativě). Do 5km pak další 3 stanice. ;-)

---

Elektromobilista teoretik, který v EV nikdy nejel, ale je velký fanda. Pasivní dům s přípravou na wallbox s vyhrazným 7-11kW.

jo když jsem chodil do školy, tak jsem přišel že u nás na vsi běžně jezdí Octavie, vytřešitli oči a ptali se - to už to tam máte? a já odpovídal - ne, ještě.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Mozna ze v Cezu zavetri boom EV ve vasi vesnici a dostanete tam rychlonabijecku :-)

Na dvou IONech by asi moc nevydělali :D
Ale občas sem k někomu jezdí na návštěvu Tesla.

---

30 tis km elektricky od roku 2018

Obrázek uživatele Radovan

Tak to u nás v městské části Ostravě-Plesné s cca 1.500 občany se prsíme rychlonabíječkou EON, donedávna zdarma (nákupní centrum Globus) a pomalou nabíječkou před naším domem. Počet elektromobilů minimálně naše 2, hodně hybridů a pár plyňáků, co tak vidím okolo.
Spíše je ale fajn plynule rozptýlená elektromobilní infrastruktura kolem dokola - rychlonabíječka Ostrava-Poruba Lidl + nově VŠB-TU laboratoře a Hlučín Technické služby. No a pak v podstatě rychlonabíječek plná Ostrava a věnec dokola - Opava, Klimkovice, Mošnov, Frýdek-Místek, Třinec, Havířov, Karviná, Bohumín........ Obsazeny jsou i Jeseníky a Beskydy, navíc s bezpočtem pomalého nabíjení veřejného i po domluvě u restaurací a ubytování.
Kde jsou ty časy roku 2014, kdy na Moravě jediná veřejná byla pomalá 22 kW a 3,6 kW u Ostravaru, zásuvka 3,6 kW u Tenisových kurtů v Prostějově a rychlonabíječka u brány 9 BVV v Brně. Ve Slezsku nic.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Jan Veselý

E.On je u Globusů fakt "dojemný" s 11 Kč/kWh. To mi fakt přijde přehnané.

Obrázek uživatele Radovan

To neregistrované partnerství je fakt úlet. Ale stačí jediné upsání a už to máte klidně za čtvrtinu.
Jinak tohle je klasický argument spalovačů, na který je jednoduchá odpověď: A Vy jste taky ten blbec, co denně tankuje jen benzín na D1 za 39,- Kč za litr, když všude kolem je za 28?

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Registrovaný to má na Dc u eonu za 6 ķc to není 1/4. Víc jak polovina to je docela dost cca 1,2 Kc km. Za podobný peníze jezdí moderní usporný hybridy. Pokud se má elektromobilita někam posunout musí se zlevnit někam na 3 Kc a bez smluv jen na platební kartu.

Obrázek uživatele Radovan

Pán nepsal konkrétně o DC, jen vybral nejdražší cenu. Takže registrovaní takto:
AC dobíjení 3,- Kč/kWh
DC dobíjení 6,- Kč/kWh
UFC dobíjení 9,- Kč/kWh
RFID E.ON DRIVE karta ZDARMA
každá další RFID E.ON DRIVE karta 200 KČ
Kompletní ceník E.ON Drive včetně neregistrovaných zde https://www.eon.cz/-a169723---6bHfjgND/cenik-dobijeni-e-on-drive-pdf-up

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Rozhodně je to lepší než ČEZ, ten má za 7,50 AC i DC. Pokud vyloženě nespěchám tak radši nabíjím u EONu AC. Mě to tahá 22 kW.

---

Renault Zoe ZE50 *** FVE 4,55 kWp

Obrázek uživatele Radovan

Neboli máte skutečný elektromobil vyrobený elektromobilním myšlením. Se slušnou baterií a maximální využitelnou palubní nabíječkou, což je v Evropě 3f 22 kW 400V 32A. Ne jako ty ostatní parodie spalovacích elektromobilů pro evropský trh vyráběné v Evropě s 6,6 nebo 7,2 kW. Ty jsou pak odkázány na novodobé čerpací stanice, alias rychlonabíječky. 11 kW je přitom pro palubní nabíječku minimum, to má každá stavba s obvyklým 3x25A jističem na patě domu v elektroměru.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Stejně přijde třetí vlna, je to naprosto beznadějný.

Obrázek uživatele Radovan

A pak čtvrtá pátá, desátá, třicátá osma, protože se v Nouzovém stavu tak dobře krade zakázkami bez výběrových řízení a tak dobře odůvodňuje astronomický státní dluh. A navíc ta super totalita kdy mohu (po ostravsky) jebat ovčana za cypoviny.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele spetak

Výkřik ze tmy do tmy.

---

Už jen EV, najeto 150 tisíc km.

Eon jsou exoti. Smlouva s katickou je zadarmo, zadny mesicni pausal. A ted to nepochopitelne:kdo pouzije ceskou karticku Eon v zahranici u nabijecek Eon, dostane pokutu 5000 kc a za poruseni smlouvy muze ztratit karticku. Pry ze neni vyresena preshranicni Dph. Ostatni to zvladaji, jen Eon to neumi. Jo a cesky zakaznik nemeckou karticku od Eon nedostane.

Registrovany plati 3,00kc/kWh.
https://www.eon.cz/-a169723---6bHfjgND/cenik-dobijeni-e-on-drive-pdf-up

AC, dlužno zmínit.

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

DC, kouknete na odkaz s cenikem.
Omlouvam se. Mam stary cenik v cache a tam je jeste 3 kc. Tak sorry.

Lepsi by bylo dat tabulku pro vsechny kraje. V textu se docteme aspon 5x stejnou informaci o Praze a MSK.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Viz. zpráva přímo na webu CDV.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Cipísek D

může mi někdo vysvětli jak je možné, že Karlovarský kraj je na tom násobně bídněji než ostatní kraje?? to je snad nějaká chyba sčítacího systému né, žádám ústavní soud vo přepočet hlasů :)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

to víš, žádná větší města, chudí obyvatelé a roztroušené vesnice... přesně to demonstruje rozložení kupní síly obyvatel, vedle plzeňský na tom není o nic líp...taky krom Plzně tam nemají větší město a jsou to v zásadě roztroušené vesnice, městyse a městečka. To jsou přímo regiony, kde ani hned tak nebude vůle výrazněji řešit dobíjecí sítě...už jen protože Plzeńský kraj má 3 nejmenší hustotu obyvatel v republice a Karlovarský 4 tou nejmenší má sice Jihočeský pak Vysočina, ale přes ně se výrazněji jezdí.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Kru-Cipisek paroduje US volby. Ten nemysli nic vazne.

ale jo, to beru, nicméně je tohle zajímavé srovnání a když se člověk podívá k tomu na hustotu obyvatel a ideálně i průměrné stáří aut, tak jde predikovat, jaký vývoj bude mít v dané lokalitě elektromobilita a popravdě cipísek trefil hřebík na hlavičku, Karlovarský, Plzeňský a asi i Liberecký kraj budou takové české popelky v elektromobilitě, krom D5 žádný významný tah není a na straně zahraničí taky není nijak významné centrum, kde by probíhal čilejší ruch...a v příhraničních horách a vesnicích do 100 km od hranic se ještě dlouho bude jezdit se starými spalováky...protože žádní extraboháči se tam nevyskytují.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Karlovarsky kraj ma na pocet obyvatel vic EV, nez Stredocesky kraj. Spocitejte sam.
Stredocesky 1.381.564 obyvatel a 797 EV.
Karlovarsky 294.545 obyv 158 EV.
Intuice je schopnost, behem zlomku vteriny posoudit situaci uplne spatne. Mel byste se tim vic ridit a nedavat jen na pocity.

To sice máte pravdu, ale kolik BEV je registrovaných na firmy v Praze a reálně jsou ve Středočeském kraji? Tam už je třeba to brát takřka dohromady nebo mít přesnější data
Uznávám, že takhle jsem na Karlovarský kraj nekoukal. Nicméně docela by mě zajímalo, kdo to tam má..protože z mých cest je to kraj fakt chudý a napadá mě, že to mají v lázních a službách pro movitou klientelu.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Parada, diky.

Off.Cesky policajti sesrotovali policejni Octavku v DE. Na ceskem webu nic nepisou.
https://www.mdr.de/sachsen/bautzen/goerlitz-weisswasser-zittau/grossschoenau-tschechische-polizei-verfolgungsjagd-fluchtauto-gefunden-100~amp.html
edit. na nekterych serverech to pisou. sorry.

Obrázek uživatele Cipísek D

šmaaarjapanno jedna vochcávka fpříkopě a lentilka je z toho dneska celej rozhozenej, na prosimtě tady máš a udělej se z toho :))))

https://www.novinky.cz/krimi/clanek/policie-zverejnila-zabery-z-divoke-honicky-prahou-ktera-skoncila-prorazenymi-pneumatikami-40342851

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)


Nabíječky elektromobilů Circontrole-stationSleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto LiveVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.