Zkušenosti s vývojem, výrobou a prodejem elektromobilu BMW i3 a plug-in hybridu BMW i8 teď BMW zúročí také u své značky MINI. Chystá pro ni nový plug-in hybrid.
foto: BMW
Šéfové značky MINI Sebastian Mackensen a Peter Wolf aktuálně v Mnichově představili první plug-in hybrid nesoucí toto prémiové logo. Ačkoliv je podle oficiálních informací vývoj auta téměř dokončen, zatím nechce BMW pouštět do éteru zbytečně moc informací.
Není divu, uvedení na trh se totiž očekává až v roce 2019. Co zatím víme je, že auto bude založeno na modelu MINI Countryman, využije komponenty BMW eDrive a plug-in hybridní pohon nabídne několik různých módů.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
MINI jako plug-in hybrid? Už se testuje!
Mód AUTO eDRIVE umožní jet čistě na elektřinu max. rychlostí 80 km/h. Mód MAX eDRIVE dovolí až 125 km/h. V módu SAVE BATTERY bude auto pohánět pouze spalovací motor.
Pro úplnost doplňujeme, že BMW už od roku 2008 testovalo plně elektrické vozy MINI E a spekulovalo se, že BMW MINI E se stane základem pro budoucí elektromobily bavorské značky.
Klasika. Dnešní
Klasika. Dnešní automobilka je motorárna, montáž, marketing a spousta subdodavatelů. Přetěžko se těch motorů vzdává…
Ale Mini v elektrice… A kdyby to udělali pořádně, od podlahy, to by se mi moc líbilo. Bylo by to šídlo, kterému se jen máloco vyrovná.
Ve Větrném Jeníkově na
Ve Větrném Jeníkově na Vysočině se vyrábí pracovní elektrická tříkolka
novinky.cz/auto/testy/417972-v-cesku-se-vyrabi-pracovni-elektricka-trikolka-uveze-ctyri-metraky-nakladu.html
Vzal jste mi to pod rukama.
Vzal jste mi to pod rukama. Zrovna jsem přemýšlel kam to tu plácnout. 🙂
Myslím že zásadní problém budou zatím baterie, je to přece jenom celkem nízká kapacita a technologie nepatří k nejlepším, na druhou stranu je celkem jednoduchá na okolní obvody.
Zajímalo by mne jestli to ma rekuperační brzdu, ikdyž to by možná přidalo příliš k ceně, která je ale zajímavá, pokud se ji podaří udržet i u dalších modelů, pak není myslím v ničem problém.
Uměl bych si představit vuyužití i pro jiné aplikace, nosnost je zajímavá, myslím že by z toho mohly jít udělat jak vozy pro rozvážku, tak malé metací vozy a istě by se něšlo více možností. Fakt že se jedná jen o olověné baterie ale znamená že teoreticky, pokud by se sehnal dobrý dodavatel, je možné několikanásobně zvýšit dojezd jen pouhou výměnou za baterie na bázy lithia.
Olovo?
Olovo?
Ano, z popisu a fotek je
Ano, z popisu a fotek je vidět že to má jist typ olověných baterií, nejspíše bezúdržbových, ale stále olověných.
🙂 každopádně máme už
🙂 každopádně máme už protiváhu a ani sme o tom nevěděli – zlatý český ručičky 😉
streetscooter.eu/modelle/e-trike
Asi nemaji dostatek baterek,
Asi nemaji dostatek baterek, tak nemuzou udelat plne elektricke.
OT
Vočesaná Tesla v
OT
Vočesaná Tesla v Elektro GT sérii
http://www.teslarati.com/leilani-munter-joins-tesla-electric-gt-championship-first-american-driver/
Škoda, že tam nepridali
Škoda, že tam nepridali mód SAVE OIL :-))
ďalšie auto, ktoré si nekúpim.
Mohli jsme vám dát čistý
Mohli jsme vám dát čistý EV, ale potřebujeme prodávat vyfuky, rozvody, oleje… Takže si priplaťte i za to zbytečné a ještě chvíli nám tu smraďte pod nos.
A nebo?
Mohli jsme vam dat
A nebo?
Mohli jsme vam dat 100km dojezd. Ale rekli jsme si ne, my vam dovolime ujet i 500…
Fakt sranda, jak fanatici nejsou ochotni pripustit, ze jejich pravda neni ta jedina.
+10 😉
+10 😉
Klidně mohli dát i 250km
Klidně mohli dát i 250km místo hybridu. Nebo nabízet oboje a vidělo by se, co má větší úspěch.
+1
+1
Mohli jsme vám dát čistý
Mohli jsme vám dát čistý elektromobil, ale my jsme řekli ne …
a zrovna u tak prémiový
a zrovna u tak prémiový značky jako Mini by ten příplatek byl bez problémů. naopak by z toho auta udělali ještě něco víc extra, když už se jim povedlo v posledních pár letech to původní „extra“ pěkně stočit dolů…
Jenom dál dojej to mlíko z
Jenom dál dojej to mlíko z těch vemen co to půjde.
…o tom co tady bude a
…o tom co tady bude a nebude rozhodujeme My…strana!☺
… my vám dáme
… my vám dáme hermafrodita.
Mne to tak pripadá, že
Mne to tak pripadá, že všetky staré automobilky si musia prejsť rôznymi hybridmi aby na nakoniec po rokoch zistili, že je to slepá cesta, ktorá nikam nevedie a buď prejdú potom na elektrinu, alebo to zabalia úplne, lebo budú zadĺžení až po uši s plnými parkoviskami aút, ktoré už nikto nebude chcieť.
Zatiaľ tuším iba Nissan nevyvíja kočkopsy, ale sústreďuje sa na čistý pohon.
Pokud me pamet neklame, na
Pokud me pamet neklame, na pristi rok Nissan PHEV ohlasil. Takze to asi za slepou (nebo alespon nevyznamnou) cestu nepovazuji.
Oni nehledají správnou
Oni nehledají správnou cestu, ta je jim jasná. Jen se nechtějí vzdát tak snadno. Je to z velké části na těch lidech, kteří si tuto technologii mohou dovolit zaplatit, aby to udělali, podpořili a posunuli vývoj tam kde má být.