Kia e-Niro nabízí nově přípravu pro tažné zařízení

redakce - 04 Září 2020

Elektromobil Kia e-Niro s prodlouženým dojezdem až 615 km (64 kWh, město) v modelovém provedení MY21 nabízí možnost tažného zařízení do hmotnosti 100 kg.Kia e-Niro MY21 navazuje na modernizaci modelu uvedenou v lednu 2020

Kia e-Niro MY21 navazuje na modernizaci modelu uvedenou v lednu 2020
foto: Kia

Kia spustila na českém trhu prodej čistě bateriového modelu e-Niro v novém modelovém provedení MY21. Elektromobil nově nabízí možnost přípravy pro tažné zařízení a také rozšířené nastavení personalizace sedadla řidiče, které tak doplňuje nabídku třífázové palubní nabíječky s výkonem 11 kW nebo systému telematiky UVO CONNECT.

Značka Kia tak plynule pokračuje ve zvyšování atraktivity svého čistě elektrického crossoveru, který si od uvedení na tuzemský trh v roce 2019 pořídilo na tři desítky českých zákazníků.

Příprava pro tažné zařízení pro základní rám pro nosič jízdních kol (pouze pro verzi s 64 kWh akumulátorem)

Standardní výbava modelu e-Niro (pouze ve verzi s prodlouženým dojezdem), stejně jako model e-Soul, nabízí přípravu pro tažné zařízení pro základní rám nosiče jízdních kol. Tažné zařízení, které je za příplatek 10 000 korun*, dovolí vertikální zatížení (např. pro nosič jízdních kol či elektrokol) až do hmotnosti 100 kg.

Funkce paměti nastavení sedadla řidiče

Nově nabízené elektronicky nastavitelné sedadlo řidiče s paměťovou funkcí, je dostupné pro obě varianty elektromobilu s vysokonapěťovým akumulátorem o výkonu 39,2 kWh a 64 kWh.

Funkce paměti sedadla řidiče, která je součástí volitelné nabídky Paket Leather, umožňuje uložit až dvě individuální polohy sedadla a vnějších zrcátek v hodnotě 40 000 korun*.

Pořizovací cena elektromobilu e-Niro v modelovém provedení MY21 zůstává beze změny. Kia e-Niro s kapacitou akumulátoru 39,2 kWh, který umožňuje dojezd 289 km v kombinovaném režimu dle metodiky WLTP je dostupný za 1 099 980 korun.

Elektromobil Kia e-Niro s prodlouženým dojezdem a kapacitou akumulátoru 64 kWh, který ujede 455 km na jedno nabití akumulátoru a až 615 km v městském provozu, je dostupný za 1 199 980 korun.

UVO CONNECT

Pokrokový systém telematiky Kia UVO CONNECT, dostupný u modelu od začátku letošního roku, propojuje řidiče s okolním světem prostřednictvím mobilní sítě GSM, respektive SIM karty, která je součástí vozidla. Díky aplikaci Kia UVO pak může uživatel využívat hned několik funkcí vzdáleného ovládání vozidla.

Třífázová palubní nabíječka

Model Kia e-Niro je s modelovým rokem 2021 dále standardně vybaven třífázovou palubní nabíječkou, která umožní nabíjet vysokokapacitní akumulátor výkonem až 11 kW (max. 12A).

Oproti jednofázové palubní nabíječce dostupné v předchozím provedení modelu se tak nabíjecí cyklus za předpokladu využití externí nabíjecí stanice Wallbox zkrátí o 25 % a akumulátor se z 0 na 100 % kapacity nabije za 7 hodin (verze s prodlouženým dojezdem).

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

off

Ropnej průser v Ekvádoru, Indiáni a špinavé financování

Ropné společnosti si v Ekvádoru pronajaly od vlády 70% pralesa a postavily zde ropovod, kterým se odvádí ropa těžená přímo z nitra pralesů. V dubnu zde byly velké havárie - kvůli sesuvům půdy se ropovod na několika místech rozlomil a ropa znečistila dvě velké řeky, půdu a prales. Indiáni a místní komunity tak přišly o zdroje jídla a vody a nyní žalují vládu a žádají zastavení těžby. Indiáni v Ekvádoru a ochránci amazonského pralesa dlouho bojovali proti stavbě ropovodu, neúspěšně.
Velká část ropy z Ekvádoru se importuje do USA /vloni 76 milionů barelů, což je skoro tolik co USA importují např z Iráku /Ekvádor je na 7. místě zemí odkud USA importují ropu/. Ochránci pralesa a organizace Amazon watch teď vydali zprávu, kde jmenují i evropské banky, které projekt od počátku financují:
– ING Belgium (Branch in Geneva)
– Credit Suisse (Branch in Geneva)
– Natixis (Branch in Paris)
– BNP Paribas Suisse (Branches in Geneva and Paris)
– UBS (Branch in Geneva)
– Rabobank (Branch in Utrecht, Netherlands)
Amazon Watch upozorňuje na pokrytectví evropských společností, které sice na jednu stranu podporují životní prostředí, ale jejich finanční instituce často financují ty projekty, které mají dopady na přírodu a místní komunity přímo katastrofální.

Často se v různých debatách setkávám s názorem, že USA přeci mají vlastní ropy dost a žádnou neimportují - což je holý nesmysl - např za rok 2019 importovaly 3 336 565 000 barelů ropy.
Jistě, že část se pak zase exportuje - poté, co projdou rafinériemi v USA, ale ropný průmysl je na importu závislý.
Import hlavně z Kanady, Perského zálivu a zemí OPEC, pak až země Jižní Ameriky.

https://www.facebook.com/573688800/posts/10158389716333801/
Zdroj: Marketa Kutilova

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Ropa je svinstvo. Ale ohledne US im/exportu to je kvuli namichani urcitych parametru pro rafinerie. WTI samotna neni uplne nejlepsi k rafinaci. Proto urcite mnozstvi musi vexlovat. V rusku tece ropa vsude, akorat se to svet nedozvida.

Dalsi dobra zprava. Pomalu, ale jiste. Sice to zatim moc neutahne, ale dalsi verze bude mit zase vetsi nosnost. A pak uz to bude lepsi.

Většině lidí stačí nosič na kola, pak jsou malé přívěsy k zahradě do 500 kg, to ostatní už je stejně často nad 3,5 tuny souprava a B+E nebo rozšířený B zase tolik lidí nemá

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Dulezita je tazna hmotnost 750kg. Takovy nebrzdeny vozik je uzasne uzitecny. Obzvlast kdyz neexistuje zadny BEV Combi.

Mně o tom vyprávějte - bez vozíku bych nevyřešil domácnost.
Nicméně pro řadu lidí je alfa omega vožení kol na kouli. A už jen tím se pro ně BEV stává zajímavé, protože bydlí v bytovce, kde mají nějakou garáž a mohou tím pádem dobíjet. Mimochodem dokonce zajímavost: když jsem si koupil to auto se kterým jezdím (a které jste posměšně nazval šuplík), tak ač je to u té kategorie a typu velmi neobvyklé mělo a má kouli - a ta koule se nikdy neprotočila - perfektně na ní byly obtisklé kleštiny z držáku nosiče kol.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Na "suplik" si nepamatuji. Mate vybornou evidenci komentaru. Nebo jste to popletl s nekym jinym? Ani nevim cim jezdite. Pouze tusim, ze to smrdi a dela velky ramus a pravidelne navstevujete arealy kde je nebezpeci vybuchu.

A to tušíte špatně. Mimochodem benzínka nám tu ještě nebuchla, ale za to nám loni u vánocích buchlo v rozvodně trafo, aspoň to neměli hasiči parciálně u stromečků, ale na jednom místě

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele Kuk

Ropovody v Americe maj taky furt úniky. Samozřejmě i Keystone proti kterýmu prostestovali indiáni, že jim otráví vodu měl havárie a znečistil půdu a vodu. Ropovody maj furt úniky a havárie stejně jako rozvody plynu, akorát se o tom skoro vůbec nepíše.

The latest Keystone Pipeline oil leak is almost 10 times worse than initially thought
https://edition.cnn.com/2019/11/20/us/keystone-pipeline-leak-10-times-worse-trnd/index.html

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_pipeline_accidents

https://www.biologicaldiversity.org/campaigns/americas_dangerous_pipelines/

dosti výmluvné video amerických potrubních havárií a smrťáků
https://www.youtube.com/watch?v=3rxqUXqPzog&feature=emb_title

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Kuku ty jeden plýtvači emisí...to musíš kvůli takovému poznatku až do Ameriky - to ti nestačí si najít knížku v nejbližší odborné knihovně o konstrukci potrubí, aby jsi přišel na to, co se říká na první přednášce a to, že dokonale těsné potrubí neexistuje?

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

* double

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

"Model Kia e-Niro je s modelovým rokem 2021 dále standardně vybaven třífázovou palubní nabíječkou, která umožní nabíjet vysokokapacitní akumulátor výkonem až 11 kW (max. 12A). "
Tak ak toto niekto dokáže, tak klobúk dolu pred ním. To bude nejaký nový typ perpetua mobile asi.
:D

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 100tis. km na elektro (50% z vlastnej FVE).

Obrázek uživatele runner42

"nabízí možnost tažného zařízení do hmotnosti 100 kg"

zelení soudruzi, je povoleno se smáti?

:D :D :D :D :D :D :D

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Michelin

“ který si od uvedení na tuzemský trh v roce 2019 pořídilo na tři desítky českých zákazníků”
Ha ha, dve z toho jsou nase, takze mame 6,6% ceskeho trhu. :-D

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Off. Konecne se v Nemecku zacalo uvazovat o ukonceni NS 2. Rusakum se musi sebrat prachy a pristrihnout kridelka. Je nutne opustit benevolentni politiku vuci rusku a odpovidat raznymi ciny.

Tak snad jim to nadšení vydrží.

Pekne auticko. Skoda len tej vysokej ceny za plnu palbu. 46000 Eur je celkom dost za auto a naviac nie je 7 miestne takze mne nevyhovuje. Ale viem si predstavit ze vela ludom vyhovovat bude. Trapaci ako ja musia este cakat.

KONA_CZ má oproti NIRU skutečné tažné na tahání...

Ted je potreba eNiro NEkupovat, je tu enyaq a az bude koupitelnej a nejen objednatelnej, tak bude muset kija slevnit: kdo by kupoval za vic penez mene muziky...

---

Elektronům Zdar!
Nyní Leaf40 dojezd dostačující při rychlosti 25tkm/rok (již pětkrát jsem nabil do plna během 40+tkm).

Nemají baterie, a asi tak 3 roky mít nebudou, takže kdo si teď nekoupí e-Niro, může koukat na powerpointy od VW.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s e-Golfem 128 tisíc km s e-Kona zatím 10 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad ...

NIRO je nyní o dost levnější... Když si nakonfigurujete ENYAQ, tak jste na 1,6M...

na to ze je eNiro levnejsi jsi prisel jak? eNiro s 64kWh baterkou startuje na cene cca 1,2 mega tak jako Enyaq 80 ;) a vybavu kterou Enyaq umoznuje eNiro ani nema moznost prikoupeni

Zkuste si nakonfigurovat Eniaq_80, což bude dojezdově nastejno a s TČ a všemi asistenty a budete cca 1,6M. Samozřejmě jde o jinou třídu vozu, takže to nelze srovnávat. Oproti TMY a dalším, je to dobrá konkurence.

Škoda ENYAQ iV 60 - max.výbava - 1 419 000 Kč
https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/ostatni/18874528?goFrom=list

Škoda Enyaq IV Founders Edition 82kWh - 1 671 900 Kč
https://www.sauto.cz/osobni/detail/skod ... oFrom=list

a ti asistenti jsou vsechny i v Niru?

ENIAQ má cenu v základu a ostatní jsou volitelné příplatkové položky nebo celé skupiny (TČ za 30tis. nebo ve skupině za 110tis...). KONA a předpokládám, že i NIRO má plnou verzi, kde mimo barvy, koberců atd. není už co přidat a pak je verze slabší... Já vždy kupuji plnou, tak porovnávám tu. Pro přesné porovnání bychom museli jet položku po položce.

zadnej "ENIAQ" neexistuje, je to Enyaq

a ja se ptal spise na to zda asistenti v Niru jsou na stejne urovni jako v Enyaq, protoze doplatit za asistenty ktere Niro ani nema a nenabizi je vesmes podivne srovnavani, to je jako by nekdo napsal, ze si dokoupi k Niru tazne aby mohl tahat vozik ikdys Niro vesmes zadne tazne ani nema ;)

takze jeste jednou, a ti asistenti jsou vsechny i v Niru? a predpokladam ze tentokrat ten soupis vybavy mas nastudovany poradne a vis co dana auta maj moznost mit ve vybave :)

Děkuji za opravu, jasně že se to píše ENYAQ. Dnes běží pořad, kde redaktoři pečlivě vyslovují "EŇIAK" - to je správně???

Omlouvá se, ale celý víkend řídím a nemám čas nic hledat. Pokud na to spěchš, musíš konfigurovat sám. Jezdím s KONA_CZ Premium 2020, kde vím co mám a jak to funguje. Podrobnou konfiguraci až bude čas udělám a přidám sem http://www.elektroforum.cz/viewtopic.php?f=42&t=840.

Pro mě jsou podstatné dvě položky co eniak nemá v základu a to tč a příplatek za 120kW nabíjení. Cena mi vychází na 1 .251 900 Kč

Cana za 60ku, je třeba porovnávat s 80kou dojezdově...

Tady je odkaz jestli bude fungovat.https://cc.skoda-auto.com/visualizer/cze/cs-CZ/summary-scenic?activePage=summary&color=2Y2Y&configurationId=C6VBMY2F&extraEquipments=GPHCPHC%7CMDCBLH3&id=CZE%3Bskoda%3B2021%3B5AZJJ2%3B0%3BGYE1YE1%3Bmda20200331104014%3Bcs-CZ%3B%3B64001%3B64001&interior=EO&modifiedPages=trimlines%7Cwheels%7Cinteriors%7Cextraequipments&snapshotVersion=d2d1e087-7243-4019-bee4-efdf27f8c33e&trimline=5AJ%7C806400164001&visitedPages=trimlines%7Ccolors%7Cwheels%7Cinteriors%7Cextraequipments%7Cservices

Mam za to, že jsem konfiguroval verzi s 82 kWh baterií.

Zkusil jsem to v konfigurátoru a podobně vybavený Enyaq (60) je cca 1 250 000,- Tedy jako Kona, Soul, Niro.
Osobně bych s výběrem neváhal ani vteřinu :)

... je třeba konfigurovat Enyaq 80 (srovnatelné dojezdově) a nezapomenout na TČ, asistanty atd. a jste na 1,6M

Tak ta 80ka na tom bude s dojezdem pravděpodobně o dost lépe než korejci, 60ka najede možná o něco méně, ale má zase rychlejší nabíjení.
Srovnatelná 60ka i s plnohodnotným tažným mi vychází na 1,26M.
Korejce nikomu hanit nechci, ale tohle si myslím, že bude o level jinde. Už jen to, že je to na EV platformě a nikoliv spalovací předělávka. Pro nás, co mají jízdní vlastnosti větší hodnotu než desetiny kWh spotřeby, je to celkem zásadní.

Odhaduji tu 80ku dojezdově nastejno jako korejce_64. Stačí porovnat spotřeby, ale uvidím, až to někdo testne. 60ka najede o hodně méně o tom jsem přesvědčen, ale možná nás Eniaq mile překvapí.
Jasně, že je to o level jinde. Uvažoval jsem o ENIAQu nebo VOLVU_XC40, ale to bych ještě čekal a tím že se mi podařila výměna protihodnotou, tak jsem do toho šel. Zatím mám již třetí EV a vždy po dvou letech...

Je fakt, že těch 100 kg na tažnym u enira výsměch. A ještě se tím chlubí.

Co je na tom divného? 100kg na svislou zátěž je hodně, většina ostatních vozů včetně Kony má 80kg....

Já mám v TP KONY 300kg...
http://www.elektroforum.cz/viewtopic.php?f=42&t=840

Pardon,ale tady řešíme vodorovnou hodnotu ta udaná není, předpokladám, že taky 100 kg.

Svisla zatez je sice 100kg, ale tazna zatez je 0kg. Takze nesmite pripojit vubec zadny vozik a to je pricina kritiky. Tesla 3 ma aspon 900kg, Tesla X neco kolem 2,5 tuny a Enyaq neco kolem 1,5 tuny. ETron ma take neco kolem 2 tun. Takze EV voziky zvladaji, ale automobilky se zdrahaji.

Ještě bych dodal, že těch 100 kg na nosič kol se započitavá do už tak malé nosnosti vozu, včetně hmotnosti vlastního tažného, takže reálně, neuveze stejně nic navíc.

Takže, aby bylo vše jasné. Teď se dívám do techničáku Kony Elektric. Provozní hmotnost je 1805kg. Největší technicky přípustná hmotnost je 2170kg. Závěstné zařízení má svislé zatížení na čep 80kg, max. hmotnost přívěsu je 1250kg.....

Do jakého techničáku koukáte? Že by si každý úředník psal co ho napadne?
Já mám v TP 300/300kg...
http://www.elektroforum.cz/viewtopic.php?f=42&t=840

No, asi máte pravdu. Ve velkém techničáku já totiž tyto údaje vůbec vyplněné nemám, pouze zápis tažného zařízení. Údaje o nosnostech jsou v přiloženém registračním certifikátu VAPOLcz typ J78V, kde je psáno, že je to určeno pro vozidla HYUNDAI. Zítra to budu řešit s dealerem, to se musí objasnit....

Tak závěr je jasný. Max možná svislá nosnost závěsného zařízení u Kony Elektric je 100kg a tažná síla 300kg, takže prakticky nic...

Hyundai Kona electric uvadi svisle zatizeni 100kg a vasich 80kg je zatez stresniho nosice. Zatim nelze koupit tazne zarizeni na vozik, pouze pro kola. Tak kde jste vzal vase udaje? Z vaseho realneho technicaku asi ne. Asi jste se koukal na hybrida?

Já mám v TP KONY_CZ 2020 PREMIUM 300/300kg...
http://www.elektroforum.cz/viewtopic.php?f=42&t=840

Z mého techničáku Kony Elektric a techničáku k závěsnému zařízení, které mi instalovali při prodeji...

Pravděpodobně bude závěsné zařízení stejné pro všechny Kony. Proto tam mate uvedenou hodnotu, která neodpovídá Vašemu vozu.E- Kona stejně jako Niro vleky tahat nemůže.

To mate asi nejaky experimentalni kousek z Nosovic. Nepracujete v Hyundai? Ani v Nemecku ani v CR nema nikdo vic nez 300kg.

Máte pravdu. Ten údaj 80/1500 patří k instalované kouli, ale Kona umožňuje táhnout jen 300kg...

To bych chtěl ten techničák vidět. A jajá je tam celková hmotnost soupravy?

Kona je fajn, ale tady se jedna o eNiro. Tam je tazna 0kg.

TČ a asistenti nejsou třeba. Mě to vyšlo s tažným 1,26 a je tam i rychlé nabíjení, kabel atd. Není tam vyhřívání zadních sedaček, HUB, střešní okno a další voloviny, které stejně nepotřebuješ, když jezdíš většinou max. ve dvou.

Jasně, ale pro porovnání ceny je třeba započítat stejné.
Nicméně jde o větší kategorii, kde ta cena je dobrá.

Větší problém bych viděl v tom, že prý na jednoho dealera je příslib na rok 2021 5 kusů. Ano pouhých pět kusů. Z toho je vidět, jak Škoda myslí e-mobilitu vážně.

Enyaq ale neni auto jen pro CR, jak jako vsechny BEV bude to auto cilene na trhy s dotacema pro dana auta, takze Nemecko, Francie, Norsko, Nizozemi, Svicarsko, a jsem si 100% jistej ze s tou cenou jakou nasadili se Enyaq bude prodavat celkove velice dobre na pomery BEV a spis nez prodejni neuspech bude problem s nedostatkem baterii

Asi nepředpokládají větší zájem.Nezapomemte že tím že nemáme dotace a kupní síla je menší je několikanásobně těžší koupit u nás Ev. Pro průměrného občana. Pokud by se dobře prodávaly.
, jistě navýší výrobu jako teď BMW i3.

Obrázek uživatele Radovan

Takže k závratným 2000 CitiGoe 2020 přibude ve 2021 obrovských 1000 Nevímjak :-) Nabíječky pod tím náporem jistě zkolabují a ČR čeká jasný Blackout s velkým B :-)
Aneb pokračování Šáde fauvé elektro tragikomedie v přímém přenosu....

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele ozana

a Citygo iV už nevyrobí ani kus...

---

Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD.

Firmy jiz nakoupily 3,75% všech bitcoinů který kdy budou existovat. https://bitcointreasuries.org/

11kW nabíječka je 3x16A a ne 12A.

---

Renault Zoe ZE50 FVE 4,55 kWp

Zeby nejaka finta od kijy? A vlastne proc by verze 11kW nemohla mit Iinmax 12A, ze. Za drobny priplatek to mohou onair zvednout.

---

Elektronům Zdar!
Nyní Leaf40 dojezd dostačující při rychlosti 25tkm/rok (již pětkrát jsem nabil do plna během 40+tkm).

Obrázek uživatele 13G

snad uz poresili tech prvnich par vymen LCC (low conductivity coolant) za 17tis. Kc (to je vymysl teda kia a hyundai by se meli probrat trochu.. takova past)

---

13G

200tkm VW eGolf 2014
tested 2tkm bmw i3 REX 2017

LCC stoji vymena v SR 13,20 eura takže ta Vasa past sa nekona, vymena sa odporuca po 45 000 km inac eNiro vlastním 3 mesiac a je to fajn auto :)

---

eNiro Grafity Blue 64 kW Silver edition

Obrázek uživatele 13G

Udajne to maji snad jen nektere modely - ze by jen 2020?

It’s true. New interval for coolant (LCC) replace is every 60 000 km/36months and cost 7200 SEK, in Czech Republic cost 650 EUR. It is from Kia production number 015273, but it is for Kia and also Hyundai cars.

---

13G

200tkm VW eGolf 2014
tested 2tkm bmw i3 REX 2017

Je to totalny nezmysel, už sme to riešili na SK fore, mame vyjdrenie oboch servisov Kia aj Hyundai takže neviem kto púšta tieto zaručené hlúposti po nete. Kludne si pozrite preklik na Sk forum. Treba ist na zraz elektromobilistov ak to poniektorých viacej zaujíma a dostane info z pravej ruky od ludí ktorý tieto autá majú , a nie od typka ktorý takéto auto videl v letáku a reklame v časopise a vie o tom velké nič, potom vznikajú na fórach debaty o nereálnych veciach a podmienkach a odradia aj ľudí ktorý majú záujem o nové technológie ktoré pomôžu v budúcnosti zlepšiť prostredie v ktorom žijeme.Prispevok #214

https://teslaclub.sk/node/21747/page15

---

eNiro Grafity Blue 64 kW Silver edition

A co tenle článek? Pokud by to byla vyloženě lež, tak by to jistě zastoupení kia nějak řešilo, připadně by požadovali opravu, omluvu.
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/je-servis-elektromobilu-opravdu-levnejsi-plany-udrzby-mohou/r~a13f7e8ccb5711eab115ac1f6b220ee8/

Ten článok je petrolejova lobby, ten redaktor ma dostať vypoved nakolko píše totálne hlúposti. Mam kolegu s teslaclubu.sk ktorý absolvoval garančku na 45 000 platil 105 eur s DPH nie 17800 českých korún, mne auto stojí pred barakom, poslal som link z fora kde je foto komplet servisných úkonov na našom fóre priamo od Kia motors, kde sa strieda každých 15 000 km úkon a to raz 73 eur s DPH a potom 120 eur s dph a tak dookola až po životnosť auta. Budete veriť priamo info od človeka čo mu parkuje auto pred barákom , a Kia motors z oficiálneho programu, kde som na predchádzajúcom linku zverejnil oficiálne výstupy z ich garančiek, alebo pisálokovy čo si ani nemá tú námahu overiť si o čom píše a aké sci fi romány dáva do článkov, to nie je novinár nech ide do magazínu na pečenie tam iba môže pokaziť tak koláč.

---

eNiro Grafity Blue 64 kW Silver edition

Obrázek uživatele 13G

ze by to bylo fake info od petrolhead trolla... jako vzdy.. chjo :-/
diky moc za info

---

13G

200tkm VW eGolf 2014
tested 2tkm bmw i3 REX 2017

Pouze KIA, KONY_CZ se netýká...

U tesly je to taky raketa, ale zas ne nejak casto...

A vieme koľko to stojí u Tesly a ako často? Ja som o tom, by sa to vobec niekedy menilo, nepočul. Teslu som mal 2,5 roka (vyše 80tis. km)

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 100tis. km na elektro (50% z vlastnej FVE).

U tesly sa mení kvapalina raz za 4 roky, je to súčasťou servisnej prehliadky.

Tesla zavadza nove servisne baliky. Je tam viac sluzieb a viac to stoji. Po novom je lehota na objednanie dobrovolneho servisu 12 mesiacov alebo 20 000km od doby, kedy prevezmete nove ci jazdene vozidlo.

https://electrek.co/2017/02/03/tesla...tenance-plans/
https://www.tesla.com/sites/default/...list_en_eu.pdf

---

eNiro Grafity Blue 64 kW Silver edition


10% sleva na produkty EVmotionVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů Circontrol