Elektromobil Kia e-Niro s prodlouženým dojezdem až 615 km (64 kWh, město) v modelovém provedení MY21 nabízí možnost tažného zařízení do hmotnosti 100 kg.
Kia spustila na českém trhu prodej čistě bateriového modelu e-Niro v novém modelovém provedení MY21. Elektromobil nově nabízí možnost přípravy pro tažné zařízení a také rozšířené nastavení personalizace sedadla řidiče, které tak doplňuje nabídku třífázové palubní nabíječky s výkonem 11 kW nebo systému telematiky UVO CONNECT.
NEPŘEHLÉDNĚTE PRVNÍ DOJMY: Kia e-Niro – Rodinný přítel na elektřinu
Značka Kia tak plynule pokračuje ve zvyšování atraktivity svého čistě elektrického crossoveru, který si od uvedení na tuzemský trh v roce 2019 pořídilo na tři desítky českých zákazníků.
Příprava pro tažné zařízení pro základní rám pro nosič jízdních kol (pouze pro verzi s 64 kWh akumulátorem)
Standardní výbava modelu e-Niro (pouze ve verzi s prodlouženým dojezdem), stejně jako model e-Soul, nabízí přípravu pro tažné zařízení pro základní rám nosiče jízdních kol. Tažné zařízení, které je za příplatek 10 000 korun*, dovolí vertikální zatížení (např. pro nosič jízdních kol či elektrokol) až do hmotnosti 100 kg.
Funkce paměti nastavení sedadla řidiče
Nově nabízené elektronicky nastavitelné sedadlo řidiče s paměťovou funkcí, je dostupné pro obě varianty elektromobilu s vysokonapěťovým akumulátorem o výkonu 39,2 kWh a 64 kWh.
Funkce paměti sedadla řidiče, která je součástí volitelné nabídky Paket Leather, umožňuje uložit až dvě individuální polohy sedadla a vnějších zrcátek v hodnotě 40 000 korun*.
Pořizovací cena elektromobilu e-Niro v modelovém provedení MY21 zůstává beze změny. Kia e-Niro s kapacitou akumulátoru 39,2 kWh, který umožňuje dojezd 289 km v kombinovaném režimu dle metodiky WLTP je dostupný za 1 099 980 korun.
Elektromobil Kia e-Niro s prodlouženým dojezdem a kapacitou akumulátoru 64 kWh, který ujede 455 km na jedno nabití akumulátoru a až 615 km v městském provozu, je dostupný za 1 199 980 korun.
UVO CONNECT
Pokrokový systém telematiky Kia UVO CONNECT, dostupný u modelu od začátku letošního roku, propojuje řidiče s okolním světem prostřednictvím mobilní sítě GSM, respektive SIM karty, která je součástí vozidla. Díky aplikaci Kia UVO pak může uživatel využívat hned několik funkcí vzdáleného ovládání vozidla.
Třífázová palubní nabíječka
Model Kia e-Niro je s modelovým rokem 2021 dále standardně vybaven třífázovou palubní nabíječkou, která umožní nabíjet vysokokapacitní akumulátor výkonem až 11 kW (max. 12A).
Oproti jednofázové palubní nabíječce dostupné v předchozím provedení modelu se tak nabíjecí cyklus za předpokladu využití externí nabíjecí stanice Wallbox zkrátí o 25 % a akumulátor se z 0 na 100 % kapacity nabije za 7 hodin (verze s prodlouženým dojezdem).
off
Ropnej průser v Ekvádoru, Indiáni a špinavé
off
Ropnej průser v Ekvádoru, Indiáni a špinavé financování
Ropné společnosti si v Ekvádoru pronajaly od vlády 70% pralesa a postavily zde ropovod, kterým se odvádí ropa těžená přímo z nitra pralesů. V dubnu zde byly velké havárie – kvůli sesuvům půdy se ropovod na několika místech rozlomil a ropa znečistila dvě velké řeky, půdu a prales. Indiáni a místní komunity tak přišly o zdroje jídla a vody a nyní žalují vládu a žádají zastavení těžby. Indiáni v Ekvádoru a ochránci amazonského pralesa dlouho bojovali proti stavbě ropovodu, neúspěšně.
Velká část ropy z Ekvádoru se importuje do USA /vloni 76 milionů barelů, což je skoro tolik co USA importují např z Iráku /Ekvádor je na 7. místě zemí odkud USA importují ropu/. Ochránci pralesa a organizace Amazon watch teď vydali zprávu, kde jmenují i evropské banky, které projekt od počátku financují:
– ING Belgium (Branch in Geneva)
– Credit Suisse (Branch in Geneva)
– Natixis (Branch in Paris)
– BNP Paribas Suisse (Branches in Geneva and Paris)
– UBS (Branch in Geneva)
– Rabobank (Branch in Utrecht, Netherlands)
Amazon Watch upozorňuje na pokrytectví evropských společností, které sice na jednu stranu podporují životní prostředí, ale jejich finanční instituce často financují ty projekty, které mají dopady na přírodu a místní komunity přímo katastrofální.
Často se v různých debatách setkávám s názorem, že USA přeci mají vlastní ropy dost a žádnou neimportují – což je holý nesmysl – např za rok 2019 importovaly 3 336 565 000 barelů ropy.
Jistě, že část se pak zase exportuje – poté, co projdou rafinériemi v USA, ale ropný průmysl je na importu závislý.
Import hlavně z Kanady, Perského zálivu a zemí OPEC, pak až země Jižní Ameriky.
https://www.facebook.com/573688800/posts/10158389716333801/
Zdroj: Marketa Kutilova
Ropa je svinstvo. Ale ohledne US im/exportu to je kvuli
Ropa je svinstvo. Ale ohledne US im/exportu to je kvuli namichani urcitych parametru pro rafinerie. WTI samotna neni uplne nejlepsi k rafinaci. Proto urcite mnozstvi musi vexlovat. V rusku tece ropa vsude, akorat se to svet nedozvida.
Dalsi dobra zprava. Pomalu, ale jiste. Sice to zatim moc
Dalsi dobra zprava. Pomalu, ale jiste. Sice to zatim moc neutahne, ale dalsi verze bude mit zase vetsi nosnost. A pak uz to bude lepsi.
Většině lidí stačí nosič na kola, pak jsou malé
Většině lidí stačí nosič na kola, pak jsou malé přívěsy k zahradě do 500 kg, to ostatní už je stejně často nad 3,5 tuny souprava a B+E nebo rozšířený B zase tolik lidí nemá
Dulezita je tazna hmotnost 750kg. Takovy nebrzdeny vozik je
Dulezita je tazna hmotnost 750kg. Takovy nebrzdeny vozik je uzasne uzitecny. Obzvlast kdyz neexistuje zadny BEV Combi.
Mně o tom vyprávějte – bez vozíku bych nevyřešil
Mně o tom vyprávějte – bez vozíku bych nevyřešil domácnost.
Nicméně pro řadu lidí je alfa omega vožení kol na kouli. A už jen tím se pro ně BEV stává zajímavé, protože bydlí v bytovce, kde mají nějakou garáž a mohou tím pádem dobíjet. Mimochodem dokonce zajímavost: když jsem si koupil to auto se kterým jezdím (a které jste posměšně nazval šuplík), tak ač je to u té kategorie a typu velmi neobvyklé mělo a má kouli – a ta koule se nikdy neprotočila – perfektně na ní byly obtisklé kleštiny z držáku nosiče kol.
Na „suplik“ si nepamatuji. Mate vybornou evidenci komentaru.
Na „suplik“ si nepamatuji. Mate vybornou evidenci komentaru. Nebo jste to popletl s nekym jinym? Ani nevim cim jezdite. Pouze tusim, ze to smrdi a dela velky ramus a pravidelne navstevujete arealy kde je nebezpeci vybuchu.
A to tušíte špatně. Mimochodem benzínka nám tu ještě
A to tušíte špatně. Mimochodem benzínka nám tu ještě nebuchla, ale za to nám loni u vánocích buchlo v rozvodně trafo, aspoň to neměli hasiči parciálně u stromečků, ale na jednom místě
Ropovody v Americe maj taky furt úniky. Samozřejmě i
Ropovody v Americe maj taky furt úniky. Samozřejmě i Keystone proti kterýmu prostestovali indiáni, že jim otráví vodu měl havárie a znečistil půdu a vodu. Ropovody maj furt úniky a havárie stejně jako rozvody plynu, akorát se o tom skoro vůbec nepíše.
The latest Keystone Pipeline oil leak is almost 10 times worse than initially thought
https://edition.cnn.com/2019/11/20/us/keystone-pipeline-leak-10-times-worse-trnd/index.html
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_pipeline_accidents
https://www.biologicaldiversity.org/campaigns/americas_dangerous_pipelines/
dosti výmluvné video amerických potrubních havárií a smrťáků
https://www.youtube.com/watch?v=3rxqUXqPzog&feature=emb_title
Kuku ty jeden plýtvači emisí…to musíš kvůli takovému
Kuku ty jeden plýtvači emisí…to musíš kvůli takovému poznatku až do Ameriky – to ti nestačí si najít knížku v nejbližší odborné knihovně o konstrukci potrubí, aby jsi přišel na to, co se říká na první přednášce a to, že dokonale těsné potrubí neexistuje?
* double
* double
„Model Kia e-Niro je s modelovým rokem 2021 dále standardně
„Model Kia e-Niro je s modelovým rokem 2021 dále standardně vybaven třífázovou palubní nabíječkou, která umožní nabíjet vysokokapacitní akumulátor výkonem až 11 kW (max. 12A). “
Tak ak toto niekto dokáže, tak klobúk dolu pred ním. To bude nejaký nový typ perpetua mobile asi.
😀
„nabízí možnost tažného zařízení do hmotnosti 100
„nabízí možnost tažného zařízení do hmotnosti 100 kg“
zelení soudruzi, je povoleno se smáti?
😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
“ který si od uvedení na tuzemský trh v roce 2019
“ který si od uvedení na tuzemský trh v roce 2019 pořídilo na tři desítky českých zákazníků”
Ha ha, dve z toho jsou nase, takze mame 6,6% ceskeho trhu. 😀
Off. Konecne se v Nemecku zacalo uvazovat o ukonceni NS 2.
Off. Konecne se v Nemecku zacalo uvazovat o ukonceni NS 2. Rusakum se musi sebrat prachy a pristrihnout kridelka. Je nutne opustit benevolentni politiku vuci rusku a odpovidat raznymi ciny.
Tak snad jim to nadšení vydrží.
Tak snad jim to nadšení vydrží.
Pekne auticko. Skoda len tej vysokej ceny za plnu palbu. 46000
Pekne auticko. Skoda len tej vysokej ceny za plnu palbu. 46000 Eur je celkom dost za auto a naviac nie je 7 miestne takze mne nevyhovuje. Ale viem si predstavit ze vela ludom vyhovovat bude. Trapaci ako ja musia este cakat.
KONA_CZ má oproti NIRU skutečné tažné na tahání…
KONA_CZ má oproti NIRU skutečné tažné na tahání…
Ted je potreba eNiro NEkupovat, je tu enyaq a az bude
Ted je potreba eNiro NEkupovat, je tu enyaq a az bude koupitelnej a nejen objednatelnej, tak bude muset kija slevnit: kdo by kupoval za vic penez mene muziky…
NIRO je nyní o dost levnější… Když si nakonfigurujete
NIRO je nyní o dost levnější… Když si nakonfigurujete ENYAQ, tak jste na 1,6M…
Zkusil jsem to v konfigurátoru a podobně vybavený Enyaq
Zkusil jsem to v konfigurátoru a podobně vybavený Enyaq (60) je cca 1 250 000,- Tedy jako Kona, Soul, Niro.
Osobně bych s výběrem neváhal ani vteřinu 🙂
… je třeba konfigurovat Enyaq 80 (srovnatelné dojezdově)
… je třeba konfigurovat Enyaq 80 (srovnatelné dojezdově) a nezapomenout na TČ, asistanty atd. a jste na 1,6M
TČ a asistenti nejsou třeba. Mě to vyšlo s tažným 1,26 a
TČ a asistenti nejsou třeba. Mě to vyšlo s tažným 1,26 a je tam i rychlé nabíjení, kabel atd. Není tam vyhřívání zadních sedaček, HUB, střešní okno a další voloviny, které stejně nepotřebuješ, když jezdíš většinou max. ve dvou.
Větší problém bych viděl v tom, že prý na jednoho
Větší problém bych viděl v tom, že prý na jednoho dealera je příslib na rok 2021 5 kusů. Ano pouhých pět kusů. Z toho je vidět, jak Škoda myslí e-mobilitu vážně.
Takže k závratným 2000 CitiGoe 2020 přibude ve 2021
Takže k závratným 2000 CitiGoe 2020 přibude ve 2021 obrovských 1000 Nevímjak 🙂 Nabíječky pod tím náporem jistě zkolabují a ČR čeká jasný Blackout s velkým B 🙂
Aneb pokračování Šáde fauvé elektro tragikomedie v přímém přenosu….
a Citygo iV už nevyrobí ani kus…
a Citygo iV už nevyrobí ani kus…
Asi nepředpokládají větší zájem.Nezapomemte že tím
Asi nepředpokládají větší zájem.Nezapomemte že tím že nemáme dotace a kupní síla je menší je několikanásobně těžší koupit u nás Ev. Pro průměrného občana. Pokud by se dobře prodávaly.
, jistě navýší výrobu jako teď BMW i3.
Enyaq ale neni auto jen pro CR, jak jako vsechny BEV bude to
Enyaq ale neni auto jen pro CR, jak jako vsechny BEV bude to auto cilene na trhy s dotacema pro dana auta, takze Nemecko, Francie, Norsko, Nizozemi, Svicarsko, a jsem si 100% jistej ze s tou cenou jakou nasadili se Enyaq bude prodavat celkove velice dobre na pomery BEV a spis nez prodejni neuspech bude problem s nedostatkem baterii
Jasně, ale pro porovnání ceny je třeba započítat
Jasně, ale pro porovnání ceny je třeba započítat stejné.
Nicméně jde o větší kategorii, kde ta cena je dobrá.
Tak ta 80ka na tom bude s dojezdem pravděpodobně o dost
Tak ta 80ka na tom bude s dojezdem pravděpodobně o dost lépe než korejci, 60ka najede možná o něco méně, ale má zase rychlejší nabíjení.
Srovnatelná 60ka i s plnohodnotným tažným mi vychází na 1,26M.
Korejce nikomu hanit nechci, ale tohle si myslím, že bude o level jinde. Už jen to, že je to na EV platformě a nikoliv spalovací předělávka. Pro nás, co mají jízdní vlastnosti větší hodnotu než desetiny kWh spotřeby, je to celkem zásadní.
Je fakt, že těch 100 kg na tažnym u enira výsměch. A
Je fakt, že těch 100 kg na tažnym u enira výsměch. A ještě se tím chlubí.
Co je na tom divného? 100kg na svislou zátěž je hodně,
Co je na tom divného? 100kg na svislou zátěž je hodně, většina ostatních vozů včetně Kony má 80kg….
Svisla zatez je sice 100kg, ale tazna zatez je 0kg. Takze
Svisla zatez je sice 100kg, ale tazna zatez je 0kg. Takze nesmite pripojit vubec zadny vozik a to je pricina kritiky. Tesla 3 ma aspon 900kg, Tesla X neco kolem 2,5 tuny a Enyaq neco kolem 1,5 tuny. ETron ma take neco kolem 2 tun. Takze EV voziky zvladaji, ale automobilky se zdrahaji.
Ještě bych dodal, že těch 100 kg na nosič kol se
Ještě bych dodal, že těch 100 kg na nosič kol se započitavá do už tak malé nosnosti vozu, včetně hmotnosti vlastního tažného, takže reálně, neuveze stejně nic navíc.
Takže, aby bylo vše jasné. Teď se dívám do techničáku
Takže, aby bylo vše jasné. Teď se dívám do techničáku Kony Elektric. Provozní hmotnost je 1805kg. Největší technicky přípustná hmotnost je 2170kg. Závěstné zařízení má svislé zatížení na čep 80kg, max. hmotnost přívěsu je 1250kg…..
Kona je fajn, ale tady se jedna o eNiro. Tam je tazna 0kg.
Kona je fajn, ale tady se jedna o eNiro. Tam je tazna 0kg.
To bych chtěl ten techničák vidět. A jajá je tam celková
To bych chtěl ten techničák vidět. A jajá je tam celková hmotnost soupravy?
Hyundai Kona electric uvadi svisle zatizeni 100kg a vasich
Hyundai Kona electric uvadi svisle zatizeni 100kg a vasich 80kg je zatez stresniho nosice. Zatim nelze koupit tazne zarizeni na vozik, pouze pro kola. Tak kde jste vzal vase udaje? Z vaseho realneho technicaku asi ne. Asi jste se koukal na hybrida?
Z mého techničáku Kony Elektric a techničáku k
Z mého techničáku Kony Elektric a techničáku k závěsnému zařízení, které mi instalovali při prodeji…
To mate asi nejaky experimentalni kousek z Nosovic.
To mate asi nejaky experimentalni kousek z Nosovic. Nepracujete v Hyundai? Ani v Nemecku ani v CR nema nikdo vic nez 300kg.
Máte pravdu. Ten údaj 80/1500 patří k instalované kouli,
Máte pravdu. Ten údaj 80/1500 patří k instalované kouli, ale Kona umožňuje táhnout jen 300kg…
Pravděpodobně bude závěsné zařízení stejné pro
Pravděpodobně bude závěsné zařízení stejné pro všechny Kony. Proto tam mate uvedenou hodnotu, která neodpovídá Vašemu vozu.E- Kona stejně jako Niro vleky tahat nemůže.
Já mám v TP KONY_CZ 2020 PREMIUM
Já mám v TP KONY_CZ 2020 PREMIUM 300/300kg…
http://www.elektroforum.cz/viewtopic.php?f=42&t=840
Do jakého techničáku koukáte? Že by si každý úředník
Do jakého techničáku koukáte? Že by si každý úředník psal co ho napadne?
Já mám v TP 300/300kg…
http://www.elektroforum.cz/viewtopic.php?f=42&t=840
No, asi máte pravdu. Ve velkém techničáku já totiž tyto
No, asi máte pravdu. Ve velkém techničáku já totiž tyto údaje vůbec vyplněné nemám, pouze zápis tažného zařízení. Údaje o nosnostech jsou v přiloženém registračním certifikátu VAPOLcz typ J78V, kde je psáno, že je to určeno pro vozidla HYUNDAI. Zítra to budu řešit s dealerem, to se musí objasnit….
Tak závěr je jasný. Max možná svislá nosnost
Tak závěr je jasný. Max možná svislá nosnost závěsného zařízení u Kony Elektric je 100kg a tažná síla 300kg, takže prakticky nic…
Pardon,ale tady řešíme vodorovnou hodnotu ta udaná není,
Pardon,ale tady řešíme vodorovnou hodnotu ta udaná není, předpokladám, že taky 100 kg.
Já mám v TP KONY
Já mám v TP KONY 300kg…
http://www.elektroforum.cz/viewtopic.php?f=42&t=840
Odhaduji tu 80ku dojezdově nastejno jako korejce_64. Stačí
Odhaduji tu 80ku dojezdově nastejno jako korejce_64. Stačí porovnat spotřeby, ale uvidím, až to někdo testne. 60ka najede o hodně méně o tom jsem přesvědčen, ale možná nás Eniaq mile překvapí.
Jasně, že je to o level jinde. Uvažoval jsem o ENIAQu nebo VOLVU_XC40, ale to bych ještě čekal a tím že se mi podařila výměna protihodnotou, tak jsem do toho šel. Zatím mám již třetí EV a vždy po dvou letech…
na to ze je eNiro levnejsi jsi prisel jak? eNiro s 64kWh
na to ze je eNiro levnejsi jsi prisel jak? eNiro s 64kWh baterkou startuje na cene cca 1,2 mega tak jako Enyaq 80 😉 a vybavu kterou Enyaq umoznuje eNiro ani nema moznost prikoupeni
Zkuste si nakonfigurovat Eniaq_80, což bude dojezdově
Zkuste si nakonfigurovat Eniaq_80, což bude dojezdově nastejno a s TČ a všemi asistenty a budete cca 1,6M. Samozřejmě jde o jinou třídu vozu, takže to nelze srovnávat. Oproti TMY a dalším, je to dobrá konkurence.
a ti asistenti jsou vsechny i v Niru?
a ti asistenti jsou vsechny i v Niru?
ENIAQ má cenu v základu a ostatní jsou volitelné
ENIAQ má cenu v základu a ostatní jsou volitelné příplatkové položky nebo celé skupiny (TČ za 30tis. nebo ve skupině za 110tis…). KONA a předpokládám, že i NIRO má plnou verzi, kde mimo barvy, koberců atd. není už co přidat a pak je verze slabší… Já vždy kupuji plnou, tak porovnávám tu. Pro přesné porovnání bychom museli jet položku po položce.
Pro mě jsou podstatné dvě položky co eniak nemá v
Pro mě jsou podstatné dvě položky co eniak nemá v základu a to tč a příplatek za 120kW nabíjení. Cena mi vychází na 1 .251 900 Kč
Cana za 60ku, je třeba porovnávat s 80kou dojezdově…
Cana za 60ku, je třeba porovnávat s 80kou dojezdově…
Mam za to, že jsem konfiguroval verzi s 82 kWh baterií.
Mam za to, že jsem konfiguroval verzi s 82 kWh baterií.
Tady je odkaz jestli bude
Tady je odkaz jestli bude fungovat.https://cc.skoda-auto.com/visualizer/cze/cs-CZ/summary-scenic?activePage=summary&color=2Y2Y&configurationId=C6VBMY2F&extraEquipments=GPHCPHC%7CMDCBLH3&id=CZE%3Bskoda%3B2021%3B5AZJJ2%3B0%3BGYE1YE1%3Bmda20200331104014%3Bcs-CZ%3B%3B64001%3B64001&interior=EO&modifiedPages=trimlines%7Cwheels%7Cinteriors%7Cextraequipments&snapshotVersion=d2d1e087-7243-4019-bee4-efdf27f8c33e&trimline=5AJ%7C806400164001&visitedPages=trimlines%7Ccolors%7Cwheels%7Cinteriors%7Cextraequipments%7Cservices
zadnej „ENIAQ“ neexistuje, je to Enyaq
a ja se ptal spise na
zadnej „ENIAQ“ neexistuje, je to Enyaq
a ja se ptal spise na to zda asistenti v Niru jsou na stejne urovni jako v Enyaq, protoze doplatit za asistenty ktere Niro ani nema a nenabizi je vesmes podivne srovnavani, to je jako by nekdo napsal, ze si dokoupi k Niru tazne aby mohl tahat vozik ikdys Niro vesmes zadne tazne ani nema 😉
takze jeste jednou, a ti asistenti jsou vsechny i v Niru? a predpokladam ze tentokrat ten soupis vybavy mas nastudovany poradne a vis co dana auta maj moznost mit ve vybave 🙂
Děkuji za opravu, jasně že se to píše ENYAQ. Dnes běží
Děkuji za opravu, jasně že se to píše ENYAQ. Dnes běží pořad, kde redaktoři pečlivě vyslovují „EŇIAK“ – to je správně???
Omlouvá se, ale celý víkend řídím a nemám čas nic hledat. Pokud na to spěchš, musíš konfigurovat sám. Jezdím s KONA_CZ Premium 2020, kde vím co mám a jak to funguje. Podrobnou konfiguraci až bude čas udělám a přidám sem http://www.elektroforum.cz/viewtopic.php?f=42&t=840.
Škoda ENYAQ iV 60 – max.výbava – 1 419 000
Škoda ENYAQ iV 60 – max.výbava – 1 419 000 Kč
https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/ostatni/18874528?goFrom=list
Škoda Enyaq IV Founders Edition 82kWh – 1 671 900
Škoda Enyaq IV Founders Edition 82kWh – 1 671 900 Kč
https://www.sauto.cz/osobni/detail/skod … oFrom=list
Nemají baterie, a asi tak 3 roky mít nebudou, takže kdo si
Nemají baterie, a asi tak 3 roky mít nebudou, takže kdo si teď nekoupí e-Niro, může koukat na powerpointy od VW.
11kW nabíječka je 3x16A a ne 12A.
11kW nabíječka je 3x16A a ne 12A.
Zeby nejaka finta od kijy? A vlastne proc by verze 11kW
Zeby nejaka finta od kijy? A vlastne proc by verze 11kW nemohla mit Iinmax 12A, ze. Za drobny priplatek to mohou onair zvednout.
snad uz poresili tech prvnich par vymen LCC (low conductivity
snad uz poresili tech prvnich par vymen LCC (low conductivity coolant) za 17tis. Kc (to je vymysl teda kia a hyundai by se meli probrat trochu.. takova past)
U tesly je to taky raketa, ale zas ne nejak casto…
U tesly je to taky raketa, ale zas ne nejak casto…
A vieme koľko to stojí u Tesly a ako často? Ja som o tom,
A vieme koľko to stojí u Tesly a ako často? Ja som o tom, by sa to vobec niekedy menilo, nepočul. Teslu som mal 2,5 roka (vyše 80tis. km)
U tesly sa mení kvapalina raz za 4 roky, je to súčasťou
U tesly sa mení kvapalina raz za 4 roky, je to súčasťou servisnej prehliadky.
Tesla zavadza nove servisne baliky. Je tam viac sluzieb a viac to stoji. Po novom je lehota na objednanie dobrovolneho servisu 12 mesiacov alebo 20 000km od doby, kedy prevezmete nove ci jazdene vozidlo.
https://electrek.co/2017/02/03/tesla…tenance-plans/
https://www.tesla.com/sites/default/…list_en_eu.pdf
Pouze KIA, KONY_CZ se netýká…
Pouze KIA, KONY_CZ se netýká…
LCC stoji vymena v SR 13,20 eura takže ta Vasa past sa
LCC stoji vymena v SR 13,20 eura takže ta Vasa past sa nekona, vymena sa odporuca po 45 000 km inac eNiro vlastním 3 mesiac a je to fajn auto 🙂
Udajne to maji snad jen nektere modely – ze by jen
Udajne to maji snad jen nektere modely – ze by jen 2020?
It’s true. New interval for coolant (LCC) replace is every 60 000 km/36months and cost 7200 SEK, in Czech Republic cost 650 EUR. It is from Kia production number 015273, but it is for Kia and also Hyundai cars.
Je to totalny nezmysel, už sme to riešili na SK fore, mame
Je to totalny nezmysel, už sme to riešili na SK fore, mame vyjdrenie oboch servisov Kia aj Hyundai takže neviem kto púšta tieto zaručené hlúposti po nete. Kludne si pozrite preklik na Sk forum. Treba ist na zraz elektromobilistov ak to poniektorých viacej zaujíma a dostane info z pravej ruky od ludí ktorý tieto autá majú , a nie od typka ktorý takéto auto videl v letáku a reklame v časopise a vie o tom velké nič, potom vznikajú na fórach debaty o nereálnych veciach a podmienkach a odradia aj ľudí ktorý majú záujem o nové technológie ktoré pomôžu v budúcnosti zlepšiť prostredie v ktorom žijeme.Prispevok #214
https://teslaclub.sk/node/21747/page15
ze by to bylo fake info od petrolhead trolla… jako vzdy..
ze by to bylo fake info od petrolhead trolla… jako vzdy.. chjo :-/
diky moc za info
A co tenle článek? Pokud by to byla vyloženě lež, tak by
A co tenle článek? Pokud by to byla vyloženě lež, tak by to jistě zastoupení kia nějak řešilo, připadně by požadovali opravu, omluvu.
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/je-servis-elektromobilu-opravdu-levnejsi-plany-udrzby-mohou/r~a13f7e8ccb5711eab115ac1f6b220ee8/
Ten článok je petrolejova lobby, ten redaktor ma dostať
Ten článok je petrolejova lobby, ten redaktor ma dostať vypoved nakolko píše totálne hlúposti. Mam kolegu s teslaclubu.sk ktorý absolvoval garančku na 45 000 platil 105 eur s DPH nie 17800 českých korún, mne auto stojí pred barakom, poslal som link z fora kde je foto komplet servisných úkonov na našom fóre priamo od Kia motors, kde sa strieda každých 15 000 km úkon a to raz 73 eur s DPH a potom 120 eur s dph a tak dookola až po životnosť auta. Budete veriť priamo info od človeka čo mu parkuje auto pred barákom , a Kia motors z oficiálneho programu, kde som na predchádzajúcom linku zverejnil oficiálne výstupy z ich garančiek, alebo pisálokovy čo si ani nemá tú námahu overiť si o čom píše a aké sci fi romány dáva do článkov, to nie je novinár nech ide do magazínu na pečenie tam iba môže pokaziť tak koláč.