Druhá generace elektromobilu Nissan Leaf míří na 16 nových trhů

Jan Horčík - 24 Duben 2018

Původní elektromobil Nissan Leaf byl představen už v roce 2010. V prodeji je už jeho druhá generace, která se chystá na 16 nových trhů.elektromobil Nissan Leaf 2. generace

Nový Nissan Leaf ve druhé generaci přišel se 40kWh baterií a dalšími zlepšeními. Aktivní tepelný management baterie bohužel stále chybí.
foto: Nissan

V současné době je možné elektromobil Nissan Leaf koupit v 51 zemích světa. Podle nejnovějších informací z Nissanu k nim už brzy přibude dalších 16.

Jde o Argentinu, Austrálii, Brazílii, Chile, Čínu (!), Kolumbii, Costa Ricu, Ekvádor, Hong Kong, Malajsii, Nový Zéland, Puerto Rico, Singapur, Jižní Koreu, Thajsko a Uruguay. Uvažovalo se údajně také o Indii, Indonésii a Filipínách, kde ale zatím auto k dispozici nebude.

Celkové prodeje elektromobilu Nissan Leaf (1. i 2. generace) již překonaly 320 000 kusů celosvětově. Nejvíc, přes 100 000, se jich prodalo v USA a Japonsku. Na dalších místech jsou Norsko a Británie (přes 22 000), Francie, Kanada a Německo.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Tak to se v Čezku nedočkáš.

---

2x Kia Soul EV
BMW i3

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ad přehřívání baterie.. Jezdíc několik s leafem.24 výhradně po CZ, tak neznám pojem přehřívání baterie. Pár stovek km v jednom dni tu baterii jen poohřeje.
U leaf.40 bude ten výkon do baterie shodný, neboť šademem si vezme max 50kW. Více by šlo do tepla, pokud by měla bat. vyšší vnitřní R; to ale nepravděpodobné, díky vyšší kapacitě. Tedy bude to topit méně.
Takže při běžném používání v tom nevidím problém a klidně si jej koupím. Už aby byly skladovky.

Tak v Indii by mohlo být dobíjení zajímavé :-D

Naše firma už ho má taky objednaného - velmi to ovlivnila dotace, na niž jsme získali rozhodnutí.
Tak s netrpělivostí očekáváme, kdy dojde. Už se na něj moc těšíme...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jak dlojho ho musi pak firma mit, nez ho muze prodat/vyradit?

Nechal jsem to prověřit a výsledek je, že projekt musí mít udržitelnost nejméně 3 roky.

Obrázek uživatele Radovan

Přesně tak. Protože nemáte dotaci na auto, jak si mylně myslíte, ale na Projekt nahrazení nebo doplnění firemní spalovací dopravy elektromobilitou, když to řekneme stručně. Prostě aby to mohla zacálovat EU, ne jen vláda ČR.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jakou dotaci? Už nizkouhlikovou? Nebo je něco jiného?

Přesně si ten název dotace nepamatuji, ale bylo to pro firmy a asi před rokem jsme požádali o dotaci 220 000,-Kč. Tu jsme na konci roku 2017 dostali (přišlo potvrzení o přidělení dotace) a do konce roku 2018 musíme doložit, že jsme auto nakoupili a pak by nám měli peníze dát.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo jo, to bude ono. Taky jsem o tom uvažoval, ale co jsem četl, tak negativní zkušenosti.a ejhle, ono to jde. Smůla no.Pro mě :)

Tak ona je to klasická dotace se vším všudy. Za 3 roky přijde kontrola, najde nějaký nesmysl v reportu (byrokracie k tomu stále patří) a dotaci budou muset vrátit. Pro mě to byl důvod, proč jsem se na to vykašlal. Chtěl jsem mít klidné spaní.
Až to bude jako kdekoliv jinde, kde přinesete TP, dají vám štempl, zašlou dotaci a konec, tak se určitě zúčastním.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC Group

Newsletter