Škoda na autosalonu v Šanghaji (19.-28. dubna 2017) představuje studii Vision E a s ní i výhled do blízké budoucnosti značky v oblasti elektromobility, která je součástí strategie mezinárodního růstu.
foto: Škoda
Škoda Vision E je první studie s čistě elektrickým pohonem ve více než 120leté historii společnosti. Její futuristický design nese nezaměnitelné znaky nového designového jazyka značky Škoda.
foto: Škoda Auto
Typická pro vozy Škoda je velkorysá nabídka prostoru, nejmodernější asistenční systémy a služby Škoda Connect, stejně jako řada Simply Clever řešení. V duchu hesla Simply Clever bude pojata i elektromobilita značky Škoda: dlouhý dojezd na jedno nabití, jednoduché dobíjení a vynikající hospodárnost.
Mluví se o dojezdu 500 km (NEDC) a možnosti indukčního nabíjení. Hmotnost konceptu by měla být kolem dvou tun, max. rychlost 180 km/h. Díky délce 4 668 mm, šířce 1 924 mm a výšce 1 591 mm (auto je o 4 cm kratší než nová Škoda Kodiaq) může konkurovat jak ,Tesla Model X, tak připravovanému crossoveru Tesla Model Y.
foto: Škoda Auto
Do roku 2025 bude mít Škoda v nabídce vedle plug-in hybridů i pět čistě elektricky poháněných vozů. Pak bude mít každý čtvrtý na světě prodaný vůz Škoda plug-in hybridní nebo elektrický pohon.
FOTOGALERIE
foto: Škoda Auto
foto: Škoda Auto
Herzlich wilkomen a kukenzé na interiér
Herzlich wilkomen a kukenzé na interiér 🙂
https://youtu.be/lMc5m0QWi68
Škoda Auto bude v Číně investovat 54 miliard korun. V
Škoda Auto bude v Číně investovat 54 miliard korun. V čele ofenzívy je Kodiaq
http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/skoda-auto-bude-v-cine-investovat-54-miliard-korun-v-cele-ofenzivy-je-kodiaq-1331422
Hledají se nadšenci
https://www.now.sk/projekt-ema2
Hledají se nadšenci
https://www.now.sk/projekt-ema2
https://youtu.be/xijbstSq67o
a nějaký to blá blá
https://youtu.be/xijbstSq67o
a nějaký to blá blá blá
https://youtu.be/X8RtSGJyA44
Koncept není auto Škodofko. Co kdyby jste už jednou
Koncept není auto Škodofko. Co kdyby jste už jednou pochopili, že Photopaintem a Powerpointem nikam nedojedu?
Škoda je 10 let pozadu.
Škoda je 10 let pozadu.
Má to škrabku. Tak to se mi
Má to škrabku. Tak to se mi ulevilo.
https://vtm.zive.cz/clanky/skoda-vision-e-cesky-elektromobil-ktery-umi-ridit-sam/sc-870-a-187212/default.aspx
Z těch vízí budu asi blejt, velebnosti…
Z těch vízí budu asi blejt, velebnosti…
emerickejch dolárů týý bajájo
emerickejch dolárů týý bajájo ;)))DD
https://www.youtube.com/watch?v=Z4ZLhDEUR9A
Skoda = schade geld VW scheisse group 🙂
Skoda = schade geld VW scheisse group 🙂
Ať jdou někam s vizema. Ve vizi se neprojedu ani ji
Ať jdou někam s vizema. Ve vizi se neprojedu ani ji nekoupím. Ať přijdou až budou mít něco konrétního a né jen sny. Pokud vím tak první vizí o elektromobilech ve škodovce bylo (asi tak 3 roky zpět) že od roku 2018 budou vyrábět sériově první elektromobil. No asi by měli máknout a né jen snít. Navíc megalomansky o 5 typech do 8 let. :))
Super, výborně, tleskám!
Pokud Škodovka udrží nasazené
Super, výborně, tleskám!
Pokud Škodovka udrží nasazené tempo, je možné, že ty čisté EV bude v roce 2025 opravdu montovat. Akorát pochybuji, že Musk má v plánu dělat pět typů.
😀
Upřímně, proč škodovka nevydala auto velikosti Octavie
Upřímně, proč škodovka nevydala auto velikosti Octavie kombi? Trochu doladit aerodynamiku, techniku vzít z e-golfa, vrazit tam 60 kWh baterii a dát cenu do milionu. A bude to rázem nejprodávanější elektromobil v Evropě… Ale to asi nikdo nechce.
Vzhledem k tomu, ze za „tesne pod mega“ je eGolf s polovicni
Vzhledem k tomu, ze za „tesne pod mega“ je eGolf s polovicni baterkou, pochybuju, ze by se do stejne ceny vesla dvojnasobna a jeste ve vetsim aute…
Je to škodovka a ta baterka netvoří zase tak závratnou
Je to škodovka a ta baterka netvoří zase tak závratnou část hodnoty vozu… A klidně bych to udělal jako v Boltu bez tepelnýho čerpadla a dal tam jen levný odporový přímotopy. Prostě takovej nízkonákladovej elektromobil, bez zbytečností, ale zase se 150 kW rychlonabíjením.
Na webu ma VW cenu Golf of 419 tisic. Takze i kdyz budeme
Na webu ma VW cenu Golf of 419 tisic. Takze i kdyz budeme predpokladat, ze spalovaci agregat je zadarmo (resp. jeho cena dorovna lepsi vybavu), tak za elektrovybavu jako zakaznik priplatim pul milionu (cenikovka eGolf je 930). I kdyby baterka byla jen pulka z toho (spis bych tipnul tak 80%), tak to proste pod mega s velkou baterkou zatim nevychazi (oktavka zacina na 400 stejne jak ten Golf)…
Baterka dneska stojí na velkoobchodních trzích už jen asi
Baterka dneska stojí na velkoobchodních trzích už jen asi 200 dolarů za kWh. I kdyby to u škodovky na celou baterii bylo 250 dolarů na kWh, tak to je pořád v pohodě.
No pro 250 dolarech za kWh to mas jen za baterku 60 kWh cca
No pro 250 dolarech za kWh to mas jen za baterku 60 kWh cca 375 000 – to je cena slusne vybaveneho superbu (vyrobni) ktery bude mit cenovku nekde kolem 900 000, a to mas jen baterku, jeste potrebujes zbytek auta…
Ale jistě, ovšem otázkou je, co vlastně škodovka chce
Ale jistě, ovšem otázkou je, co vlastně škodovka chce dělat. Jestli to myslí s elektromobily vážně není problém prorazit na trhu s modelem, který ji moc nevydělá…
No ale na octavii 60 kWh za cenou pod milion, by nejen ze
No ale na octavii 60 kWh za cenou pod milion, by nejen ze nevydelala, ale spise by prodelala kalhoty. A otazka co by tim ziskala, stejne by to ted nemela jak a kde produkovat ve vetsim mnozstvi, mnohem vetsi smysl dava pocket nejaky rok dva na koncernovou platformu optimalizovanou pro elektrinu….
Teď jsem zahlédl v jednom článku, že cena by se měla
Teď jsem zahlédl v jednom článku, že cena by se měla rovnat dieselové Octavii, tak to je výzva!
I v tom pripade bude tech 25kWh navic stat 150 tisic (a to
I v tom pripade bude tech 25kWh navic stat 150 tisic (a to neresim DPH). Cili pricteno k tem 930 za eGolf, porad jsme pres mega…
Na webe je Octavia Drive 2.0 TDI 110 kW 6stup.
automat. za
Na webe je Octavia Drive 2.0 TDI 110 kW 6stup.
automat. za 30.897,- € v konfiguracii ako ma Hyundai Ioniq Electric
Ak pripocitavate este navyse cenu baterii, tak je potom šáde naozaj uplne nepredajne – ako konstatovali pri green line 😉
protože todle VIŽN je zas a jenom pohádka jak uondat
protože todle VIŽN je zas a jenom pohádka jak uondat veřejnost že je konzerva EKO ale nadále TSI přeci 😉 Navíc Combíka už v 2011ctým vydali a málem jim to schodilo trh 😉
http://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-octavia-green-e-line/
pak následoval skoroinfarkt 2012
http://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2012-super-el-ii/
a tak jediný jak 2017 veřejnost blejsknout do ksichtu aby dal chvíli (8 let) TSI pokoj je vižn krystal (a skláři budou mít zas cožrát)
https://www.youtube.com/watch?v=PsUi4fAn_vU
který je zas a jenom VIŽN tzn VIDĚN ;))
Pořád se zapomíná na fakt, že Škoda Auto nemůže jen
Pořád se zapomíná na fakt, že Škoda Auto nemůže jen tak vyrábět a prodávat model který si zamane. Jako součást koncernu VW musí poslouchat a dělat to, co jí nakážou z vedení VW.
Zapomíná se i na fakt, že prozatím nejsou kapacity na výrobu baterií. Škodovce by byla elektrická Octavie k ničemu, pokud by nedokázala uspokojit poptávku z důvodu nedostatku baterií.
Je třeba si uvědomit že Tesla staví na rychlých čistých základech a bez vidiny problému. Tedy něco co si automobilka s historií nemůže dovolit, to si může dovolit mladý drak který prozatím nemá příliš co tratit.
spíš to bude o tom živění megaplatů megabandy managérů
spíš to bude o tom živění megaplatů megabandy managérů aspol ;)))
https://www.novinky.cz/ekonomika/425399-byvaly-sef-volkswagenu-ziskal-narok-na-zlaty-padak-84-tisic-denne.html
http://zpravy.e15.cz/zahranicni/udalosti/sef-volkswagenu-si-u-junckera-udajne-stezoval-na-jourovou-1331343
Amen
Amen
Protože potřebuje prodat ještě bambilijardy Ochcávek se
Protože potřebuje prodat ještě bambilijardy Ochcávek se spalovákama. Normální dinosaur.
Škoda Model X – Simply Klébr 🙂
Škoda Model X – Simply Klébr 🙂
Škoda Model X – Simply Never
Škoda Model X – Simply Never 😉
http://www.auto.cz/vw-i-d-crozz-mensi-bracha-skody-vision-e-je-tady-105591
Asi začínám chápat 2x články dnešní o Šáde …
Asi začínám chápat 2x články dnešní o Šáde … 😉
ten 1vní má racionální pohled
http://www.hybrid.cz/skoda-vision-e-prvni-elektromobil-z-mlade-boleslavi-pripomina-tesla-model-x
ten 2hý má pragmatický pohled na věc 😉
http://www.hybrid.cz/skoda-vision-e-prvni-mladoboleslavsky-elektromobil-se-predstavuje-v-cine
To vypadá jako by si vůbec nevěděli rady co s maskou a
To vypadá jako by si vůbec nevěděli rady co s maskou a nechali to tak.