Škoda Vision E - první mladoboleslavský elektromobil se představuje v Číně

Jan Horčík - 18 Duben 2017

Škoda na autosalonu v Šanghaji (19.-28. dubna 2017) představuje studii Vision E a s ní i výhled do blízké budoucnosti značky v oblasti elektromobility, která je součástí strategie mezinárodního růstu.Záď kombinuje výrazný design a krystalické tvary. Na dolním konci velkého a výrazně skloněného skla pátých dveří přechází boční Tornádo linie plynule do zadního spoileru.

Záď kombinuje výrazný design a krystalické tvary. Na dolním konci velkého a výrazně skloněného skla pátých dveří přechází boční Tornádo linie plynule do zadního spoileru.
foto: Škoda

Škoda Vision E je první studie s čistě elektrickým pohonem ve více než 120leté historii společnosti. Její futuristický design nese nezaměnitelné znaky nového designového jazyka značky Škoda.

Studie Škoda Vision E je zatím pouze čtyřmístná. Uvidíme, kam se posune případná výrobní verze, která se má objevit za tři roky.

Studie Škoda Vision E je zatím pouze čtyřmístná. Uvidíme, kam se posune případná výrobní verze, která se má objevit za tři roky.
foto: Škoda Auto

Typická pro vozy Škoda je velkorysá nabídka prostoru, nejmodernější asistenční systémy a služby Škoda Connect, stejně jako řada Simply Clever řešení. V duchu hesla Simply Clever bude pojata i elektromobilita značky Škoda: dlouhý dojezd na jedno nabití, jednoduché dobíjení a vynikající hospodárnost.

Mluví se o dojezdu 500 km (NEDC) a možnosti indukčního nabíjení. Hmotnost konceptu by měla být kolem dvou tun, max. rychlost 180 km/h. Díky délce 4 668 mm, šířce 1 924 mm a výšce 1 591 mm (auto je o 4 cm kratší než nová Škoda Kodiaq) může konkurovat jak ,Tesla Model X, tak připravovanému crossoveru Tesla Model Y.

Studie Škoda Vision E

Studie Škoda Vision E je zatím pouze čtyřmístná. Uvidíme, kam se posune případná výrobní verze, která se má objevit za tři roky.
foto: Škoda Auto

Do roku 2025 bude mít Škoda v nabídce vedle plug-in hybridů i pět čistě elektricky poháněných vozů. Pak bude mít každý čtvrtý na světě prodaný vůz Škoda plug-in hybridní nebo elektrický pohon.

FOTOGALERIE

Studie Škoda Vision E

Nejnápadnějšími detaily jsou úzké světelné pásy krystalického vzhledu, výrazně tvarovaná kapota motoru, propracované plochy a absence sloupku B.
foto: Škoda Auto

Studie Škoda Vision E

foto: Škoda Auto

Studie Škoda Vision E

foto: Škoda Auto

Studie Škoda Vision E

foto: Škoda Auto

Studie Škoda Vision E

V karoserii s dlouhým rozvorem 2 851 mm a krátkými převisy vpředu a vzadu vznik mimořádně velký a komfortní interiér.
foto: Škoda Auto
tisková zpráva
 

Herzlich wilkomen a kukenzé na interiér :)

https://youtu.be/lMc5m0QWi68

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Cipísek D

Škoda Auto bude v Číně investovat 54 miliard korun. V čele ofenzívy je Kodiaq

http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/skoda-auto-bude-v-cine-investovat-54-miliard-korun-v-cele-ofenzivy-je-kodiaq-1331422

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Obrázek uživatele honza.t

Hledají se nadšenci
https://www.now.sk/projekt-ema2

Obrázek uživatele Radovan

Koncept není auto Škodofko. Co kdyby jste už jednou pochopili, že Photopaintem a Powerpointem nikam nedojedu?

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 2/2014, najeto 47 tisíc km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 11 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999.

Škoda je 10 let pozadu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

https://youtu.be/xijbstSq67o

a nějaký to blá blá blá
https://youtu.be/X8RtSGJyA44

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Má to škrabku. Tak to se mi ulevilo.
https://vtm.zive.cz/clanky/skoda-vision-e-cesky-elektromobil-ktery-umi-ridit-sam/sc-870-a-187212/default.aspx

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Z těch vízí budu asi blejt, velebnosti...

Obrázek uživatele Cipísek D

emerickejch dolárů týý bajájo ;)))DD

https://www.youtube.com/watch?v=Z4ZLhDEUR9A

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Skoda = schade geld VW scheisse group :-)

Ať jdou někam s vizema. Ve vizi se neprojedu ani ji nekoupím. Ať přijdou až budou mít něco konrétního a né jen sny. Pokud vím tak první vizí o elektromobilech ve škodovce bylo (asi tak 3 roky zpět) že od roku 2018 budou vyrábět sériově první elektromobil. No asi by měli máknout a né jen snít. Navíc megalomansky o 5 typech do 8 let. :))

Obrázek uživatele PaRi

Super, výborně, tleskám!
Pokud Škodovka udrží nasazené tempo, je možné, že ty čisté EV bude v roce 2025 opravdu montovat. Akorát pochybuji, že Musk má v plánu dělat pět typů.
:-D

Obrázek uživatele Josef

Upřímně, proč škodovka nevydala auto velikosti Octavie kombi? Trochu doladit aerodynamiku, techniku vzít z e-golfa, vrazit tam 60 kWh baterii a dát cenu do milionu. A bude to rázem nejprodávanější elektromobil v Evropě... Ale to asi nikdo nechce.

Protože potřebuje prodat ještě bambilijardy Ochcávek se spalovákama. Normální dinosaur.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Amen

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pořád se zapomíná na fakt, že Škoda Auto nemůže jen tak vyrábět a prodávat model který si zamane. Jako součást koncernu VW musí poslouchat a dělat to, co jí nakážou z vedení VW.

Zapomíná se i na fakt, že prozatím nejsou kapacity na výrobu baterií. Škodovce by byla elektrická Octavie k ničemu, pokud by nedokázala uspokojit poptávku z důvodu nedostatku baterií.

Je třeba si uvědomit že Tesla staví na rychlých čistých základech a bez vidiny problému. Tedy něco co si automobilka s historií nemůže dovolit, to si může dovolit mladý drak který prozatím nemá příliš co tratit.

Obrázek uživatele Cipísek D

spíš to bude o tom živění megaplatů megabandy managérů aspol ;)))

https://www.novinky.cz/ekonomika/425399-byvaly-sef-volkswagenu-ziskal-narok-na-zlaty-padak-84-tisic-denne.html

http://zpravy.e15.cz/zahranicni/udalosti/sef-volkswagenu-si-u-junckera-udajne-stezoval-na-jourovou-1331343

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Obrázek uživatele Cipísek D

protože todle VIŽN je zas a jenom pohádka jak uondat veřejnost že je konzerva EKO ale nadále TSI přeci ;) Navíc Combíka už v 2011ctým vydali a málem jim to schodilo trh ;)

http://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-octavia-green-e-line/

pak následoval skoroinfarkt 2012

http://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2012-super-el-ii/

a tak jediný jak 2017 veřejnost blejsknout do ksichtu aby dal chvíli (8 let) TSI pokoj je vižn krystal (a skláři budou mít zas cožrát)

https://www.youtube.com/watch?v=PsUi4fAn_vU

který je zas a jenom VIŽN tzn VIDĚN ;))

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Vzhledem k tomu, ze za "tesne pod mega" je eGolf s polovicni baterkou, pochybuju, ze by se do stejne ceny vesla dvojnasobna a jeste ve vetsim aute...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá.
Na Kukovo přání, třeba pak už nebude mít takový mindrák, že do té většiny taky patří: Ne, Teslu si opravdu vetsina lidi v Cechach dovolit nemuze.

Obrázek uživatele Josef

Je to škodovka a ta baterka netvoří zase tak závratnou část hodnoty vozu... A klidně bych to udělal jako v Boltu bez tepelnýho čerpadla a dal tam jen levný odporový přímotopy. Prostě takovej nízkonákladovej elektromobil, bez zbytečností, ale zase se 150 kW rychlonabíjením.

Na webu ma VW cenu Golf of 419 tisic. Takze i kdyz budeme predpokladat, ze spalovaci agregat je zadarmo (resp. jeho cena dorovna lepsi vybavu), tak za elektrovybavu jako zakaznik priplatim pul milionu (cenikovka eGolf je 930). I kdyby baterka byla jen pulka z toho (spis bych tipnul tak 80%), tak to proste pod mega s velkou baterkou zatim nevychazi (oktavka zacina na 400 stejne jak ten Golf)...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá.
Na Kukovo přání, třeba pak už nebude mít takový mindrák, že do té většiny taky patří: Ne, Teslu si opravdu vetsina lidi v Cechach dovolit nemuze.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na webe je Octavia Drive 2.0 TDI 110 kW 6stup.
automat. za 30.897,- € v konfiguracii ako ma Hyundai Ioniq Electric

Ak pripocitavate este navyse cenu baterii, tak je potom šáde naozaj uplne nepredajne - ako konstatovali pri green line ;-)

Obrázek uživatele Josef

Baterka dneska stojí na velkoobchodních trzích už jen asi 200 dolarů za kWh. I kdyby to u škodovky na celou baterii bylo 250 dolarů na kWh, tak to je pořád v pohodě.

I v tom pripade bude tech 25kWh navic stat 150 tisic (a to neresim DPH). Cili pricteno k tem 930 za eGolf, porad jsme pres mega...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá.
Na Kukovo přání, třeba pak už nebude mít takový mindrák, že do té většiny taky patří: Ne, Teslu si opravdu vetsina lidi v Cechach dovolit nemuze.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No pro 250 dolarech za kWh to mas jen za baterku 60 kWh cca 375 000 - to je cena slusne vybaveneho superbu (vyrobni) ktery bude mit cenovku nekde kolem 900 000, a to mas jen baterku, jeste potrebujes zbytek auta...

Obrázek uživatele Josef

Ale jistě, ovšem otázkou je, co vlastně škodovka chce dělat. Jestli to myslí s elektromobily vážně není problém prorazit na trhu s modelem, který ji moc nevydělá...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No ale na octavii 60 kWh za cenou pod milion, by nejen ze nevydelala, ale spise by prodelala kalhoty. A otazka co by tim ziskala, stejne by to ted nemela jak a kde produkovat ve vetsim mnozstvi, mnohem vetsi smysl dava pocket nejaky rok dva na koncernovou platformu optimalizovanou pro elektrinu....

Teď jsem zahlédl v jednom článku, že cena by se měla rovnat dieselové Octavii, tak to je výzva!

Škoda Model X - Simply Klébr :)

---

Shell go to hell. TESLA RULEZ

Obrázek uživatele Cipísek D

Škoda Model X - Simply Never ;)

http://www.auto.cz/vw-i-d-crozz-mensi-bracha-skody-vision-e-je-tady-105591

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Obrázek uživatele Cipísek D

Asi začínám chápat 2x články dnešní o Šáde ... ;)

ten 1vní má racionální pohled

http://www.hybrid.cz/skoda-vision-e-prvni-elektromobil-z-mlade-boleslavi-pripomina-tesla-model-x

ten 2hý má pragmatický pohled na věc ;)

http://www.hybrid.cz/skoda-vision-e-prvni-mladoboleslavsky-elektromobil-se-predstavuje-v-cine

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

To vypadá jako by si vůbec nevěděli rady co s maskou a nechali to tak.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

Půjčte si elektromobil Tesla Model X!Řízení stanic pro elektromobilyKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyElektromobil a akumulace energie s dotacíEVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% online