Ještě před třemi lety se Tesla Model S vyráběl rychlostí 400 kusů za týden. Dnes už továrna Tesla ve Fremontu chrlí 2000 aut týdně.
foto: Tesla
V letošním roce chce Tesla Motors dodat zákazníkům mezi 80 000 a 90 000 kusy elektromobilů Tesla Model X a Tesla Model S. Aby se to povedlo, musela nutně dosáhnout výroby 2000 aut týdně.
To se podařilo, jak zástupci Tesla Motors aktuálně potvrdili na speciální akci Tesla Weekend Social určené pro majitele elektromobilů této značky.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Další pokus o diskreditaci Tesla Motors nevyšel
Model 3 si rezervovalo přes 10 000 zaměstnanců Tesla a SpaceX
Produktoví specialisté automobilky Tesla přiznali, že Tesla Model X (koečně už se dodává i do Evropy) jim pořád dělá menší problémy a vyžaduje častější povýrobní zásahy než Model S. I tak ale průměrně přes 90 % všech vozidel která z linky sjedou žádné další úpravy nevyžadují.
I aktuální 2000 aut za týden je ale nic v porovnání s plány na rok 2018. Tehdy má z výrobních linek továrny sjíždět kolem 500 000 vozidel ročně. To znamená vyrobit asi 10 000 elektromobilů týdně. Většinu z toho bude tvořit nová Tesla Model 3.
Navyšování výroby ve Fremontu jde ale podle všeho velmi dobře. Tesla si proto najala i bývalého šéfa výroby Audi. Investoři a analytici, kteří dostali možnost se přímo do továrny podívat, nadšeně mluví o slibné budoucnosti automobilky.
Zároveň některé zdroje říkají, že metu 2000 aut za týden už se podařilo překročit před několika týdny a dnes už je to dokonce o několik stovek více.
2000 aut vyráběl třeba
2000 aut vyráběl třeba Renault v 90. letech u Scénica každý den. A to šlo jen o jeden model automobilky. Byl bych zdrženlivý s přívlastkem chrlí…
Když jste ještě
Když jste ještě předevčírem vůbec neexistoval, včera měl garážovou výrobu, pak malosériovku, tak vám téch 2000 aut za týden bude připadat doslova jako chrlení.
Renault, jedna z
Renault, jedna z nejstarších světových automobilek založená r. 1899, v současnosti v alianci s Nissanem 4. největší automobilka světa. Opravdu adekvátní srovnání 😉
Jo a mimochodem Ferrari
Jo a mimochodem Ferrari vyrobí ani ne 150 aut za týden. To jen pro srovnání 😉
elektrická budoucnost …
elektrická budoucnost … 🙂
http://www.facebook.com/EnriqueBezaresM/videos/1738822636354710/
Tak samozřejmě jsme asi
Tak samozřejmě jsme asi všichni rádi za toto, povede to teoreticky k možnosti i mírně snížit náklady a cenu. Nemá někdo náhodou přehled o tom, kolik aktuálně rezervací je na model 3 a na všechny ostatní? Jen pro představu za jak dlouho to zvládnou uspokojit.
Pravda o trojce tu delší dobu nic nebylo, jak je to teď s průměrným počtem rezervací za týden? Jak u jiných modelů, ví někdo? Jestli se jim to pořád ještě střádá, nebo při 2000 kusů týdně jsou schopni ono manko snižovat.
Jestliže týden má 168 hodin, pak je to zhruba 12 aut každou hodinu, tedy auto za 5 minut.
malá rekapitulace MODEL 3
malá rekapitulace MODEL 3 událostí 😉
31.12.2016 00:00 = 500.000 ???????
19.05.2016 00:00 = 373.000 rezervací
14.04.2016 00:00 = 400.000 rezervací
07.04.2016 07:20 = 325.000 rezervací
03.04.2016 11:30 = 276.000 rezervací
02.04.2016 07:00 = 253.000 rezervací
01.04.2016 19:26 = 232.000 rezervací
01.04.2016 10:42 = 198.000 rezervací
01.04.2016 09:11 = 180.000 rezervací
01.04.2016 00:00 = 133.135 rezervací
31.03.2016 21:00 = 115.000 rezervací
twitter.com/elonmusk
twitter.com/teslamotors
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
teslamotorsclub.com/tmc/attachments/compare-sx-jpg.88992/
Čím si vysvětlujete ten
Čím si vysvětlujete ten pokles mezi dubnem a květnem? Mimochodem toto jsou jenom rezervace jednoho modelu, ptal jsem se na všechny dohromady. No dobře, prolezl jsme trochu internet, podařilo se mi najít jen že se podařilo loni dodat asi 50500 modelů S. X pořád nevím. Takže hádám že minimálně 500 000 aut mají u nich lidi objednaných. Slušné, pokud se pojede 2000 aut/týden, tak se to 250 týdnů, asi pět let tedy. No nevím jak si s tím poradí.
aha tak pardon sem
aha tak pardon sem přehlíd, celkový neznám, Xska bude do 10 až 20t zatím asi, loni pár stovek
Takže když to tak nějak
Takže když to tak nějak dám dohromady, pak, pokud budeme počítat že se objednávky nehromadí, je to asi 50500 modelů S a 15 000 modelů X, to je asi 1260 objednávek na tyto vozy týdně, to je pěkné, na model 3 pak zbývá kapacita asi 730 vozů týdně. No nevím jak se jim to podaří uspokojit.
Pokud řekneme že je to 375 000 modelů 3 pak pokud by nedělali nic jiného pak je třeba 188 týdnů. Nevím jak se jim to podaří upokojit, asi bude třeba ještě jedna linka nebo vyšší výrobní tempo.
Ale jen ať se jim daří.
Tydle spekulace jsou naprd,
Tydle spekulace jsou naprd, chytnete první číslo, který dostanete a už z toho děláte plány na příští pětiletku 😀
To si fakt myslíte, že 3 budou vyrábět na stejný lince jako S a X za stávajících parametrů? Té jako se během cesty jenom jednou podívat na okamžitou spotřebu v autě a vztáhnout to na celejch 100 km 😀
S prominutím, ale zde jde
S prominutím, ale zde jde vidět jak se někdo absolutně neznalý situace a okolností snaží dělat naprosto zcestnou kalkulaci. Přečtěte si několik článků z tohoto roku o plánech a rozvoji Tesly a sám určitě pochopíte že plácáte nesmysly. Jen pro informaci Vám doplním, že pokud si nyní vytvoříte objednávku na Model S tak dodací termín je přelom Srpen – Září (cca 2-3měsíce) což je docela běžná čekací doba i u mnohem větších automobilek.
Pokles je danej po
Pokles je danej po inventůře objednávek, čili odstranění nevyhovujících spekulativních objednávek přesahující povolené 2 kusy, odečtení neplatných a zrušenejch obejdnávek.
Nikola má na svůj tahač 7
Nikola má na svůj tahač 7 000 objednávek 🙂
http://insideevs.com/nikola-motor-logs-7000-pre-orders-for-nikola-one-electric-semi-truck/
Tohle by byl gamechanger,
Tohle by byl gamechanger, hlavně to snížení spotřeby na třetinu.
To budou zatím jen
To budou zatím jen papírový hodnoty a sliby. Problém nejspíš bude ta turbína a hlavně její nepříjemná hlučnost.
SCANIA na TROLEJÍCH lepší
SCANIA na TROLEJÍCH lepší 😉
https://www.youtube.com/watch?v=s2Q2Tk2IL0o
Ze by v USA ficeli natvrdo i
Ze by v USA ficeli natvrdo i vikendy? Spis bych rekl ze vikendy moc nedelaji – potrebujou linku pravidelne zastavit na udrzbu a jeste tuplnem kdyz je takle prekotne upravuji a vylepsuji pro zvyseni kapacity, takze ty auta chrli jeste rychleji nez co 5 minut. Obecne linky v autoprumyslu jste stavene tak, ze umi chrlit cca 1 auto za minutu (u beznejsich aut – napr v CR skodovka, nebo hyundai), u luxusnejsich aut je mozne ze je takt trosku pomalejsi.
Když jsem byl na před
Když jsem byl na před časem pracovně v Žilině v KIA, tak jsem se ptal. Mají takt 64 vteřin.
V nosovicich uz jsou pod
V nosovicich uz jsou pod minutou a chteji jeste dale zrychlovat. Co jsem tak dohledal, tak u takovy obyc auto je standard nejakych 60 – 80 sekund…
Musej nabírat zrychlení
Musej nabírat zrychlení jak Usain Bolt 😀
Udrelo mi do očí:
„Tesla
Udrelo mi do očí:
„Tesla potvrdila výrobu 2000 aut za týden“
a pod tým
„Vodíkový Mercedes půjde na trh příští rok“
Ten vodík nie a nie sa presadiť.
Tak možno „příšte“.
ad Vodík
Přicházej s
ad Vodík
Přicházej s křížkem po funuse aby volejářský lobby neprudilo.
dockaj casu jak husa klasu:)
dockaj casu jak husa klasu:) na baterky mas doma kopu zariadeni, vyvoj je davno v predaji, vodik potrebuje troska casu..
Tak určite to dřív
Tak určite to dřív vyroběj Star Tek Enterprise než ten vodíkovej klump. Už čekáme přes 50 let a furt prd. Tak si čekej dál 😀