Aliance Renault-Nissan, světový lídr v oblasti přepravy s nulovými emisemi, se stala oficiálním poskytovatelem osobních automobilů pro klimatickou konferenci COP21.
foto: Nissan
Organizátorům akce, která proběhne koncem letošního roku v Paříži pod záštitou OSN, dá k dispozici vozový park čítající 200 plnohodnotných elektromobilů.
Smlouva o partnerství byla podepsána mezi aliancí Renault-Nissan a generálním tajemníkem zodpovědným za přípravu a organizaci 21. výroční Konference smluvních stran (známější pod zkratkou COP21).
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Klimatická konference v Kodani: elektrická města budoucnosti
Vozový park tvořený plnohodnotnými elektromobily bude zajišťovat kyvadlovou přepravu delegátů během akce, která proběhne ve dnech 30. listopadu – 11. Prosince 2015.
Výročního summitu věnovaného klimatu by se mělo zúčastnit více než 20 000 zástupců OSN ze 195 zemí. Bude to poprvé, kdy OSN pro veškerou automobilovou kyvadlovou dopravu během akce COP využije vozy s nulovými emisemi.
Cílem pařížského summitu je připravit do konce roku 2015 novou globální dohodu ohledně změn klimatu a zahájit přidělování prostředků ze Zeleného klimatického fondu. Jeho účelem je pomoci rozvojovým zemím přizpůsobit se změnám klimatu a snižovat emise.
„S potěšením oznamujeme, že aliance Renault-Nissan se stala oficiálním partnerem konference COP21 v Paříži. Vozový park aliance, tvořený plnohodnotnými elektromobily, přispěje ke splnění našeho cíle, kterým je zajištění uhlíkové neutrality akce. Technologie elektromobilů pomáhá účinně snižovat množství skleníkových plynů v dopravě,“ uvedl Laurent Fabius, francouzský ministr zahraničních věcí a mezinárodního rozvoje a předseda konference COP21.
„Technologie elektromobilů představuje účinné řešení v otázce praktického a cenově dostupného způsobu přepravy. Toto řešení má pozitivní dopad na klima a na kvalitu ovzduší v našich městech,“ podotkl Carlos Ghosn, předseda a výkonný ředitel aliance Renault-Nissan.
„Je na čase zrychlit přechod k přepravě s nulovými emisemi prostřednictvím spolupráce se všemi stranami, jichž se to týká.“
Vozový park pro konferenci COP21 bude tvořit dvoudveřový vůz Renault Zoe, dodávka Renault Kangoo Z.E., sedan Renault Fluence Z.E., kompaktní vůz Nissan Leaf a sedmimístná dodávka Nissan e-NV200.
Vozidla budou doplňovat veřejnou dopravu a budou nepřetržitě zajišťovat kyvadlovou přepravu delegátů mezi hlavními místy konání konference.
Aliance Renault-Nissan ve spolupráci s francouzskými firmami vybuduje síť více než 50 rychlonabíjecích a standardních nabíjecích stanic. Ty budou rozmístěny ve strategických lokalitách a budou využívat výhradně energii z obnovitelných zdrojů.
Rychlonabíjecí stanice dokáží nabít elektromobily z 0 na 80 % kapacity během zhruba 30 minut.
Stejně se na ničem
Stejně se na ničem nedohodnou – ztráta času a peněz.
Je zajímavé, že na skleníkovém plynu se nejvíce podíl vodní pára 36-72%, CO2 9-26%, CH4 (metan) 4-9% (zdroj WIKI)
Pozitivum vidím v tom, že to některé automobilky tlačí, alespoň na oko vyrábět elektromobily.
A automobilky na oko ty
A automobilky na oko ty elektromobily dělají, krom některých.
kuš
kuš babo
kcc-hho.webnode.cz/ropa
já jsem proti ropným
já jsem proti ropným autům a ropě vůbec, kategoricky, ale změny klimatu je jeden z největších podvodů a krádeží z našich peněženek
zas ti lháři chtějí
zas ti lháři chtějí rejžovat na lžích o klimatu:
„The scientific record shows quite clearly that current temperatures are significantly cooler than the 4,000-year average, yet the media uses a seriously flawed study to claim the opposite. Global warming alarmists put their trust in the media, while global warming realists put their trust in the science.“