Nová Škoda Superb: kompletní ceník

Třetí generace modelu Superb míří na vrchol automobilové střední třídy. Všichni autorizovaní obchodníci značky Škoda již přijímají objednávky, zahájení prodeje modelu Superb připadne na červen letošního roku.

Nová Škoda Superb – známe cenu i kompletní ceník
foto: Škoda Auto

TISKOVÁ ZPRÁVA

› Startovací cena: Nová Škoda Superb již od 599 900 Kč
› Uvedení na trh: Obchodníci Škoda Auto již přijímají objednávky
› Široká paleta motorizací: 4 zážehové a 3 vznětové agregáty
› Bohatá výbava na vrcholu třídy: Active, Ambition, Style, L&K

TIP: Hybridní Škoda Superb už v roce 2016?

Vlajková loď mladoboleslavské automobilky vstupuje na trh se skvělou výbavou, v níž nechybějí nejvyspělejší bezpečnostní systémy a nejmodernější komunikační technologie. Nová Škoda Superb nadále sází na špičkovou prostornost, která vůz pasuje nejen do role krále firemních flotil.

Zájemci o nový model Superb mohou volit z široké škály kultivovaných čtyřválcových motorů, které pokrývají výkonové spektrum od 88 kW do 206 kW. Kromě šestistupňových manuálních převodovek jsou připravena i samočinná ústrojí DSG. Cennou devizou modelu Superb zůstává volitelný pohon všech kol, což mezi konkurenty zdaleka není běžné.

Všechny pohonné jednotky splňují emisní normu EU 6. Jejich výkon vzrostl až o 20 %, navzdory tomu došlo ke snížení spotřeby až o 30 %. Nový Superb nabídne čtyři zážehové turbomotory a tři úsporné turbodiesely. Standardem pro všechny motorizace je systém Start-Stop a rekuperace brzdné energie.

KOMPLETNÍ CENÍK ŠKODA SUPERB (PDF)

Nová generace modelu Superb se dere na špičku i v oblasti konektivity a zobrazení informací o stavu vozidla. Cestující tak mohou mimo jiné využívat rozhraní SmartLink (MirrorLinkTM, Apple CarPlay a Android Auto) ke komunikaci se svým mobilním zařízením, stejně jako funkcionalitu SmartGate. Až 29 „Simply Clever“ řešení usnadňuje život na palubě.

„Nový model Superb představuje po všech stránkách vrchol současné nabídky značky ŠKODA,“ říká šéf prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika Luboš Vlček.

Nový Superb i ve své nejnovější generaci zaujme bezkonkurenčním prostorem pro cestující a jejich zavazadla. Objem zavazadlového prostoru se oproti předchozí generaci zvětšil o 30 l na celkových 625 l. Po sklopení zadních sedadel může být k dispozici až 1760 litrů.

ŠKODA Superb se také může pochlubit jedinečným prostorem pro posádku. Cestující na zadních sedadlech mají nejvíce místa nad hlavou i před koleny ze všech vozů střední třídy.

Nová ŠKODA Superb s úplně novým benzinovým motorem 1,4 TSI/110 kW přijíždí s cenou 599 900 Kč ve výbavě Active na standardních šestnáctipalcových kolech z lehké slitiny. Za pozornost stojí rozsáhlá bezpečnostní výbava, v níž nechybí elektronický stabilizační systém ESC s multikolizní brzdou, airbag řidiče a spolujezdce, hlavové airbagy, kolenní airbag řidiče, boční airbagy vpředu a signalizace nezapnutých pásů s předepínači a omezovači tahu i na zadních sedadlech.

Bezpečnostní výbavu vozu navíc rozšiřuje tzv. Front Assist včetně funkce nouzové brzdy City a elektronické kontroly tlaku vzduchu v pneumatikách. Novinkou, poprvé použitou ve vozech ŠKODA, je elektronická parkovací brzda.

Komfortní výbava zahrnuje autorádio Swing s pětipalcovým barevným displejem, osmi reproduktory, slotem na SD kartu a možností připojit USB nosič. Nechybí informační displej Maxi DOT nebo signalizace vzdálenosti při parkování vzadu. Pohodlí pro posádku na palubě nové generace modelu Superb zvyšuje dvouzónová klimatizace s elektronickou regulací.

Výbavový stupeň Ambition je v nabídce od 665 900 Kč s motorem 1,6 TDI/88 kW a oproti verzi Active přidává například audiosystém Bolero druhé generace nebo bi- xenonové světlomety s funkcí AFS (Adaptive Frontlight System) a LED denním svícením.

Exteriér vozu podtrhují sedmnáctipalcová kola z lehké slitiny. Komfortní výbavu obohacuje elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s pamětí, elektrická bederní opěrka, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka s pamětí nebo multifunkční volant s ovládáním rádia a telefonu.

Provedení Style, vylepšují osmnáctipalcová kola z lehké slitiny, interiér s dekorem Style a zadní svítilny se světelnými diodami. Tato specifikace je mimo jiné bohatší o signalizaci vzdálenosti při parkování vpředu i vzadu.

Komfort na palubě zvyšuje vyhřívání předních a zadních sedadel, Sound System Canton, elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru nebo barevný informační displej Maxi DOT. Ceny začínají na částce 715 900 Kč.

Nejvyšší dostupné provedení Laurin & Klement lze pořídit už za 830 900 Kč s motorem 2,0 TDI/110 kW. Zaujme luxusním vzhledem, který dotvářejí osmnáctipalcová kola.

Komfortní výbavu rozšiřuje mimo jiné adaptivní tempomat, parkovací asistent a parkovací kamera vzadu, vyhřívané čelní sklo nebo vkládané tkané koberce Lounge Step s integrovanou opěrkou pro chodidla cestujících na zadních sedadlech. Za zmínku stojí rovněž virtuální pedál, který zajišťuje otevírání zavazadlového prostoru pohybem nohy pod zadním nárazníkem.

Novodobý Superb je vrcholem modelové palety značky ŠKODA od roku 2001. Od té doby se ho po celém světě prodalo přes 700 000 kusů.

tisková zpráva

7 Comments on “Nová Škoda Superb: kompletní ceník”

    1. (z webu Škoda Auto):
      (z webu Škoda Auto): Rekuperace přeměňuje kinetickou (pohybovou) energii na využitelnou elektrickou energii. Ta se buď ukládá do akumulátoru, nebo se rovnou spotřebovává.

      Při brzdění motorem je napětí na alternátoru vyšší než aktuální napětí baterie (maximálně na 15 V). Alternátor tak dodává elektrickou energii spotřebičům a nabíjí akumulátor. Tím se šetří palivo, které je za běžných okolností k těmto úkonům potřebné.

      Při zrychlení vozidla, nebo ustálené jízdě je napětí na regulátoru nižší než napětí baterie (cca 12 V), takže vozidlo spotřebovává energii uloženou v akumulátoru. Alternátor pracuje v tomto režimu při nižší zátěži a odebírá menší mechanickou energii z klikové hřídele spalovacího motoru. Nižší potřebě výkonu se tedy přizpůsobí i dávkování pohonné hmoty a dochází k úspoře paliva v automobilu.

      1. No, to zní zajímavě, leč
        No, to zní zajímavě, leč mi to moc neštimuje. Pojedu kus po dálnici, baterie mi klesne na 12V. Pozvolna dojedu k benzínce, kde se mi při jednom zabrzdění asi už baterka moc nedobije. To by mě zajímalo, jestli nastartuju … Navíc, pokud to bude olovo a budu ho takto cyklovat, jakpak dlouho asi vydrží?

Napsat komentář