Už 1. prosince vypukne v Los Angeles autosalon. Volkswagen tam poprvé najednou představí všechny své tři plánované elektromobily.
foto: Volkswagen
Volkswagen uveřejnil nové video, na kterém jsou poprvé společně vidět tři plánované elektromobily I.D., I.D. Buzz a I.D. Crozz. Na trh by se měla auta dostat během let 2019 až 2022.
NEPŘEHLÉDNĚTE Elektromobil Volkswagen I.D. CROZZ bude umět sám řídit
Nové elektromobily koncernu VW budou postaveny na nové platformě MEB. Hatchback s označením I.D. a crossover I.D. Crozz by měli jít na trh už v letech 2019/2020 a nabídnout dojezd 400 km, resp. až 600 km na jedno nabití.
Elektrický minivan I.D. Buzz, ideový následovník slavného hippie busu ze 60. let, byl měl přijít na trh ve výrobní verzi kolem roku 2022. Na jedno nabití by mohl ujet až 400 km.
ta prostřední mrcha vypadá celkem dobře, ale hlavně ne v
ta prostřední mrcha vypadá celkem dobře, ale hlavně ne v bílý barvě soudruzi, tu má dneska kdejaký úchyl ;))
a ta žlutá je taky pro Buzzeranty :))
a ta žlutá je taky pro Buzzeranty :))
–
–
off
Chytrý vokna už dosáhly 11% účinnosti. To by prej
off
Chytrý vokna už dosáhly 11% účinnosti. To by prej vystačilo na pokrytí 80 % spotřeby el. energie v Emerice.
https://electrek.co/2017/11/29/solar-smart-windows-11-percent-efficiency/
off
Teď trochu z reality, Panasonic tvrdí že výroba
off
Teď trochu z reality, Panasonic tvrdí že výroba baterek pro M3 se začíná konečně navyšovat.
https://electrek.co/2017/11/29/tesla-gigafactory-battery-production-model-3-panasonic/
OFF-> Panasonic a Tesla GF1
Treba precitat diskusiu pod
OFF-> Panasonic a Tesla GF1
Treba precitat diskusiu pod clankom, kde prispievaju dvaja „insidery“ -> ludia z okolia)
V skratke…Panasonic vyraba kopec bateriek a TESLA ich nestiha skladat dokopy do battery packov, kedze to este stale robia rucne, TESLE pri tom pomahaju aj niektori Panasonic zamestananci. No hadam sa to uz cosokro fixne, lebo Panasonic planuje tychto ludi poziciat inam uz v decembri.
„By pure happenstance, on this planet Gigafactory 1 was built, relatively speaking, in my back yard, and I have been following it since it’s inception. Now I find myself in a position where I know people who work there, and from their casual conversations I have gleaned information that I share here.“
„Panasonic has simply made more batteries then Tesla can use, so things are at idle on the Panasonic side. Employees from Panasonic continue to be borrowed to hand assemble the modules.“
„…when things return to normal. I also know Panasonic expects this to be soon, because they are having another hiring fair in Reno this December“
„There are literally pallets upon pallets of cells stuffed into unfinished sections of the gigafactory…huge sections with nothing but battery cells waiting to be used.“
„Panasonic is NOT the problem. They are currently at idle until Tesla can catch up. They can create batteries for10,000 cars a month as of right now, and ramp up from there.“
„Currently the modules and packs are being hand assembled, and Panasonic employees have been borrowed by Tesla to help out. An engineering company from Detroit has been purchased by Tesla to replace the machinery and automate the line again. When the bottleneck is fixed, Panasonic stands ready to produce cells for between 5000-10,000 Model 3s per month.“
„Panasonic currently has 4 lines of batteries and are planning on 77. Let’s just hope Tesla can keep up.“
„The problems they face are not uncommon…but some are very specifically challenging because automation isn’t able to achieve the goal they set out because of orientation variability.“
„So the battery module and pack manufacturing is not Panasonic’s responsibility.“
„Panasonic makes the cells. Period. The cells pass „through the wall“, quite literally, to the Tesla side, to be made into modules and then packs. Panasonic is at idle right now because Tesla cannot take any more batteries from them until the bottleneck is fixed.“
Fuj, hned 3 koncepty po kupě.
Fuj, hned 3 koncepty po kupě.
Není koncept jako koncept, tyhle VW půjdou do výroby první
Není koncept jako koncept, tyhle VW půjdou do výroby první už za 1,5 roku, a minimálně exteriér z těchle fotek už se kromě drobností měnit nebude.
Ale bude, přibudou tam ohromný zpětný zrcátka a hodně se
Ale bude, přibudou tam ohromný zpětný zrcátka a hodně se zevšední, aby se ty konzervativní Němci z moc nevyděsili 🙂
Mě by spíš zajímalo kolik spalováku 2019-2022 má v
Mě by spíš zajímalo kolik spalováku 2019-2022 má v plánu vyrobit naše špičková Sháde. Typuju tak 30x tolik co těhle dohromady.
tie autá vyzerajú krásne. Majú len jednu chybu – nehýbu
tie autá vyzerajú krásne. Majú len jednu chybu – nehýbu sa…
Powerpoint, koncept, prototyp, plán, kecy, plky……. já
Powerpoint, koncept, prototyp, plán, kecy, plky……. já fakt nevím, jestli to ještě 5 let vydržíme všichni poslouchat a obhlížet, když si můžeme reálně koupit elektromobil jinde a hned. Při tomto překotném vývoji je totiž rok 2022 stejně daleko, jako byl v roce 1950 rok 1990.
Jo.
Myslím, že v PowerPointu docela válím, ale tohle je
Jo.
Myslím, že v PowerPointu docela válím, ale tohle je naprosto jiná liga.
Todle zvládneš na 3D tiskárně.
Todle zvládneš na 3D tiskárně.
Prosím o uvedení těch aut, které si můžu hned koupit s
Prosím o uvedení těch aut, které si můžu hned koupit s minimálním dojezdem 400km na jedno nabití a cenou +- 1mil a dostanu ho drive, než začátkem r.2019. Děkuji.
Radovan vo žádnejch 400 km za milión nemluvil. Není
Radovan vo žádnejch 400 km za milión nemluvil. Není zač.
Jinak za milión sis moh koupit certifikovanou vojetou Teslu S, ale už jdeš s křížkem po funuse, je to všude po Evropě už nějako vyprodané ;P
Jo chytráku, ale ty VW o kterých je v článku řeč ten
Jo chytráku, ale ty VW o kterých je v článku řeč ten dojezd mají, takže mě zajímá, jaké teď můžu koupit reálně auto s takovým dojezdem a cenou, abych uznal, že plánované uvedení na trh je pro VW tak hrozně pozdě! Proprděný sedačky nekupuju a určitě bych nechtěl starší S, který je s kvalitou výroby dost na štíru.
U Ska je hlavní problém, že je to luxusní třída. Kvalita
U Ska je hlavní problém, že je to luxusní třída. Kvalita prvního auta automobilky asi nebude nejlepší a těžko srovnatelná s někým kdo to bouchá desítky let. Naštěstí na vás budoucnost Tesly nestojí. 🙂
Ale jinak samozřejmě je to zatím jen výrobní plán. Ale pod rok 2019/2020 se podepíší.
Jste nepochopil, já Teslu nehanim a fandím ji, ale měl jsem
Jste nepochopil, já Teslu nehanim a fandím ji, ale měl jsem tu možnost jet v těch starších kouscích S a kvalita interiéru je opravdu špatná, takže starší bych opravdu nechtěl. Nové bych se samozřejmě nebránil:).
Ty VW o kterých je v článku řeč zatím neexistují a až
Ty VW o kterých je v článku řeč zatím neexistují a až budou, tak budou mít možná dojezd 400 km, ale jen v NEDC. Tak se dál utěšuj s těma hezkejma vylhanejma čísílkama za kerý vyplázneš milión. Přeju hodně štestí s tým pertinaxom :)))
To víš že jo šmudlo, ještě nejsou na trhu, ale ty už
To víš že jo šmudlo, ještě nejsou na trhu, ale ty už víš jaký budou mít dojezd. Měl by sis najít nějakou práci, aby jsi zjistil jak to v reálu chodí a ne jen kecat od počítače. Jinak dík, ale já se nijak utěšovat nepotřebuju, protože zatím nějak extra přechod na EV neplánuji. Je to drahý, malej dojezd a není infrastruktura, nehledě na to, že o skutečném přínosu pro ekologii nejsem přesvědčený.
tesla.com/de_DE/used?sort=price|asc
všechno najdeš tady
tesla.com/de_DE/used?sort=price|asc
všechno najdeš tady 😉
kcc-hho.webnode.cz/akce/koupit-elektromobil/
finn.no/car/used/search.html?dealer_segment=3&make=0.8078&q=tes
finn.no/car/used/search.html?dealer_segment=3&make=0.8078&q=tesla&sort=2
Žádný překotný vývoj není, změny probíhají
Žádný překotný vývoj není, změny probíhají normální rychlostí běžnou pro průmysl.
A samozřejmě na nic čekat nemusíš, a eGolf si můžeš koupit už teď.
Já počkám do roku 2021 na Škodovku, která bude poctivý kus auta za dobrou cenu, a narozdíl od Leafu 2 bude mít už pořádný standard rychlonabíjení a nejspíš i lepší teplotní manažment.
Já budu čekat ještě déle. Až bude něco od VW ojeté tak
Já budu čekat ještě déle. Až bude něco od VW ojeté tak za 400 až 500k. Na Škodu bych tak brzy nesázel viz informace, že Škoda el. auta dělat nebude. Dává to logiku.
Skoda určitě ev vyrábět bude, protože by jinak přišla o
Skoda určitě ev vyrábět bude, protože by jinak přišla o čínský trh a to si VW nelajzne.
Škoda nebude vyrábět elektromobily, ta bude dělat jen
Škoda nebude vyrábět elektromobily, ta bude dělat jen baterky a lifrovat to VW, kterej si výrobu škodováckýho elektromobilu vezme pěkně do Německa spolu s výrobou Superbů. To by tak hrálo, aby si v Bolce hráli s novejma technologiema 😀
„Na shromáždění v německém Emdenu natvrdo řekli, že nám vezmou Superb a nechtějí, abychom dělali elektromobily.“
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/presun-vyroby-superbu-do-nemecka-je-hotova-vec-rekl-hn-povsik/1553926
Mě je ale jedno kde se to bude finálně montovat, hlavně
Mě je ale jedno kde se to bude finálně montovat, hlavně když to bude mít na sobě logo Škodovky. To je asi stejný jako kdybych tvrdil, že Ateca není Seat, protože se dělá v Kvasinách. A to logo tam určitě bude, protože jinak nebude Škodovka splňovat limity pro Čínu. Pokud se to teda nebude sčítat za celý koncern.
No mně jde více o poměr cena / kvalita. Takže Škodu
No mně jde více o poměr cena / kvalita. Takže Škodu zatím ani ne.
Nám je taky buřt co si koupíš, akorát odboráři a pár
Nám je taky buřt co si koupíš, akorát odboráři a pár skalních srdcařů bude nasranejch.
no tak první elektrický superb co se bude mooožná pak i
no tak první elektrický superb co se bude mooožná pak i vyrábět v germánii v první řadě budě z číny pro čínu potom dlouho nic a pak možná pro germána páč krom nacionalistu tu předraženinu nikdo jiný nekoupí páč to už lepší jetá TESLA 😉
kcc-hho.webnode.cz/akce/koupit-elektromobil/
Ty bude lepší vyrábět přímo v Číně, ne v ČR.
Ty bude lepší vyrábět přímo v Číně, ne v ČR.
Jsem s vámi za jedno. Pracuji ale pro jednoho z dodavatelů a
Jsem s vámi za jedno. Pracuji ale pro jednoho z dodavatelů a očekáváme ještě letos projekt na MEB platformě. MQB u nás pomalu dobíhá. Takže cca za 2 roky to půjde do SOP. Je to prakticky jistota, hýbat s SOP může jen zákazník a i jeho to stojí hodně moc peněz.
A SOP je co, Státní opera Praha nebo svislá ocasní plocha?
A SOP je co, Státní opera Praha nebo svislá ocasní plocha?
SOP = start of production, díky za dobrý dotaz. Beru to jako
SOP = start of production, díky za dobrý dotaz. Beru to jako lesson learned pro příště.
No já našel třeba Standard operating procedure nebo Sales
No já našel třeba Standard operating procedure nebo Sales and operation planning a to mě zmátlo.
Dík za lekci, je vidět, že jste se devět let na ZŠ ani
Dík za lekci, je vidět, že jste se devět let na ZŠ ani neukázal. Jistě by Vám vysvětlili že je slušností užívat v písemném projevu spisovného jazyka dané oblasti kam má být sdělení směrováno. Takže se nedivte, že jsem se ani nesnažil pochopit co jste nám chtěl sdělit a šel jsem v četbě dál.
Omluva a přiznání chyby je na diskuzních fórech taková
Omluva a přiznání chyby je na diskuzních fórech taková vzácnost, že vaše kopnutí si je zde totálně mimo mísu. Nechcete ho rovnou ukamenovat, že se domníval, že použitá zkratka je všeobecně známá? Pokud byste vzdělání národa posuzoval např. podle používání zkratky RIP, došel byste tak k 10 % populace se středoškolským+ vzděláním.
Hej mohli do nich aspon kopnut nech sa trochu hybu. Cim dalej
Hej mohli do nich aspon kopnut nech sa trochu hybu. Cim dalej tym viac mi tieto PR VW zacinaju pripadat smiesne.
Hejbou se, ten bílej a ten busík maj baterky a motor a jde s
Hejbou se, ten bílej a ten busík maj baterky a motor a jde s nima jezdit. Akorát to šíleně skřípe jaký jsou to plastový skořápky. Vůbec nesledujete cvrkot.