Češi si po americký elektromobilech Tesla mohou nyní pohodlně pořídit on-line s dodáním do druhého dne také elektromobil BMW i3.Ten byl vyvinut jako ideální vůz do evropských měst.
Do nabídky elektromobilů Alza.cz přibyl po vozech Tesla Model X, S a Model 3 také zástupce prvotřídní evropské automobilky. Model BMW i3 těží nejen z německé kvality známé značky a naprosté šetrnosti k životnímu prostředí, ale i ze skvělých parametrů, unikátního designu a dostupnější ceny.
Cena elektromobilu BMW i3 začíná na částce 1 139 000 Kč včetně DPH, firma má ihned k odběru první čtyři kusy. Na nabídce těchto vozů spolupracuje Alza přímo se společností BMW Česká republika.
NEPŘEHLÉDNĚTE Česká policie dostane 11 elektromobilů BMW i3
„BMW i3 je ideální automobil do městského provozu. Díky čisté technologii může vjet do každé emisní zóny a díky své menší velikosti se perfektně hodí do historických evropských měst, které mají problémy s parkováním a velikostí ulic,“ uvedl Jaromír Řánek, ředitel vývoje byznysu Alza.cz s tím, že snahy omezit pohyb větších vozů bylo nedávno možné zaznamenat i v Praze v souvislosti s vozy typu SUV.
Automobilů s dieselovými motory se zase týkají zákazy vjezdu do center řady evropských velkoměst. Motivací k omezování spalovacích motorů jsou i statistiky Evropské agentury pro životní prostředí, podle kterých zemře ročně v Evropě kvůli špatné kvalitě vzduchu zhruba 500 tisíc lidí, z toho až 12 tisíc Čechů.
BMW i3 nabízí dojezd až 300 km na jedno nabití dle štědré evropské normy NEDC, reálně spíše kolem 200 km. Nabíjet tyto vozy lze přitom snadno jako mobilní telefon i z běžné zásuvky. U rychlodobíjecích stanic je ale dobíjení rychlejší.
Elektromobil je prakticky bezhlučný, současně je však schopen akcelerace z 0 na 100 km/h za 7,3 sekund. Při vhodném tarifu je navíc jeho provoz extrémně levný.
Cena za ujetý kilometr vychází dle ceny elektřiny přibližně jen na 0,24 Kč, což je několikanásobně levnější, než srovnatelné auto na fosilní paliva. Výhody praktického městského BMW i3 v současnosti testují v několika krajských městech i Městská Policie a Policie ČR.
Novinku největšího českého e-shopu si budou moci lidé prohlédnout na Showroomu Alza.cz v pražských Holešovicích od dnešního dne. Firma také zájemcům nabízí bezplatné svezení tímto elektrovozem s jejich nákupem až domů.
i3 s 320 km dojezdem bude, ale až koncem roku 2018. Kolik se
i3 s 320 km dojezdem bude, ale až koncem roku 2018. Kolik se mezitím prodá Leaf 2?
http://insideevs.com/rumor-bmw-working-on-200-mile-i3-for-late-2018-debut/
Zaujimave vozitko do mesta, ale 45K? Ked prde TM3 tak sa to
Zaujimave vozitko do mesta, ale 45K? Ked prde TM3 tak sa to stane nepredajnym artiklom, lebo za tu cenu budete mat auto dizajnom, technologiou a vykonom v uplne inej lige. Keby vsak spadli ceny lahko ojazdenych i3 dakde k 20K s novou bateriou tak by to mohla byt zaujimava kupa, ked si odmysym dizajn ktory sa moze pacit len dakomu od BMW.
Odpornejsie auto a parodiu na EV nez je i3 som snad este ani
Odpornejsie auto a parodiu na EV nez je i3 som snad este ani nevidel. Uplne hnusny interier, nepouzitelna karoseria, predrazena EV hracka. Toto si kupi asi iba idiot bez dostatocneho IQ.
Naprostej blábol, naopak to auto má super dizajn! Jen ta
Naprostej blábol, naopak to auto má super dizajn! Jen ta cena a velikost baterky to hatěj. Možná někomu bude vadit koncept otvírání dveří a to že to není zrovna povoz na dálnice, ale jinak je to fajn vozejk. Limuzínu ani Bramoru pro mladý hejsky či zlatokopky v tom nehledejte.
neprodejná parodie, když za stejnou cenu je Model 3,
neprodejná parodie, když za stejnou cenu je Model 3, větší, rychlejší, silnější, autopilotem, OTA updaty
i3 koupí jen blb
a ještě je i3 HNUSNÁ!! 🙂
i když Model 3 taky není
a ještě je i3 HNUSNÁ!! 🙂
i když Model 3 taky není zárak, navíc malý kufr, neschopní Tesla designéři to auto zničili
no ja se musim přidat. jesi ten kufr bude vážně jak v
no ja se musim přidat. jesi ten kufr bude vážně jak v e36ce sedanu a s palubovkou jak z marsu tak to auto vážně zpizdili ;(
No to se už ví, že to bude mít celkem úložný prostor
No to se už ví, že to bude mít celkem úložný prostor 396 L (včetně předního kufru. Teslu designují idioti, vím už dlouho (odporný předek, falcon-doors, zkopírovaný Porsche u předku M3, zkopírovaný zadek Audi či jiný VW u M3, hnusný předek všech Tesel, kufr M3). Takové chyby dnes nedělá ani batole na universitě pro designéry….
Však taky ten IncontinentHausen NIKDY nepracoval na masovém produktu, vždy šlo jen o experimenty, nemá na to.
To je právě to, co mi třeba na i3 vyhovuje. Je menší,
To je právě to, co mi třeba na i3 vyhovuje. Je menší, obratnější, na město dostatečně silný, takže mě třeba vyhovuje. OTA updaty mi tam chybí (teď jsem zrovna stahoval 30 GB update navigace a pak ládoval přes USB flashku). Autopilot nemá, ale zase nevím, jak moc je to použitelný v „českém“ městě plném nestandardních situací, od chybějících pruhů až po uzavírky. A oproti Tesle si přes servisní kabel mohu poměrně dost dobře upravit chování auta (od povolení videa za jízdy až po vypnutí některých zbytečných otravných varování)
Obojí si najde své zákazníky. A hlavně i3 už se dá tady oproti Tesle 3 koupit.
Jsem holt blb. 🙂
ano, jsi, takové auto by mělo stát 60 % toho, co Model 3,
ano, jsi, takové auto by mělo stát 60 % toho, co Model 3, aby obhájilo své místo na zemi, někdo prostě rád vyhazuje peníze oknem, no 🙂
Tak na to ti mohu jen říct, proč zrovna 60%? Proč ne
Tak na to ti mohu jen říct, proč zrovna 60%? Proč ne třeba 55% nebo 52%? Cenu určuje ten kdo prodává a je na kupujícícím, zda ji akceptuje. Pouze kupující říká svých nákupem, zda je cena výrobce nastavená dobře.. Ne ten, kdo si daný výrobek nekupuje.
Já si také nemyslím, že by Tesla S měla stát 110 tisíc EUR bez DPH (co jsem si já nakonfiguroval), když za 100 tisíc EUR mohu mít luxusně vybavené, vymazlené a komfortní BMW 7 v longu. Ale přesto se najdou lidé, co si Teslu S koupí, takže cenu mají nastavenu dobře.
Vidím, že s tebou asi nemá smysl diskuse, z přibližného
Vidím, že s tebou asi nemá smysl diskuse, z přibližného 60 % děláš kovbojku 🙂
To víš, některé produkty prostě sázejí na hloupost, viz Apple či BMW i3, v tom je také úspěch, proč by ne 🙂
Navíc Tesla Model S by měl stát i milion EUR, protože má nejlepší zrychlení ze všech sériových aut (včetně mnohem dražších sporťáků), navíc je to rodinný vůz, velký, autopilot, OTA atd. 😉
Tvé hloupé hádaní o procenta jsou irelevantní, důležité je srovnatelnost, tam i3 rozhodně nemá, je to předražený křáp při srovnání s Modelem 3
Srovnávat i3 z roku 2013 s Teslou 3, kterou znáte jen z
Srovnávat i3 z roku 2013 s Teslou 3, kterou znáte jen z monitoru?
Fanda nebo fanatik?
jen blbovi či fanatikovi nedojde, že si drtivá většina
jen blbovi či fanatikovi nedojde, že si drtivá většina lidí nekupují auto každé 3 roky 😉
až vyrosteš, třeba si nějaké to auto koupíš, když ti tatínek přidá 🙂
Jak souvisí četnost nákupu auta s tím, že Teslu 3 znáš
Jak souvisí četnost nákupu auta s tím, že Teslu 3 znáš jen z monitoru?
a to je právě rozdíl mezi méně inteligentním člověkem
a to je právě rozdíl mezi méně inteligentním člověkem a normálním, normální dokáže vcelku snadno předvídat dle jasných fakt, ty evidentně ne 🙂
stejně jako jsem správně předvídal podíl trhu Windows mobile, iOS, akciií Tesly atd.
Znáš tohle? Pro blbce je každý blbec…
Znáš tohle? Pro blbce je každý blbec…
ne, jen ty. Ty neumíš ani přečíst text, který jsem
ne, jen ty. Ty neumíš ani přečíst text, který jsem napsal, kdy bylo slovo „normální“? 🙂
ty jsi úplně rudý vzteky, že jsi vyhodil peníze na i3, když už příští rok bys mohl mít M3 za stejné peníze, že 🙂
a nejhorší bude, že to i3 prodáš za sotva půlku
a nejhorší bude, že to i3 prodáš za sotva půlku narozdíl od Tesly, která skoro vůbec v ceně neklesá do 2 let 😀
tak hezký den a už přestaň závidět a nebuď vzteklý, že se ti majitelé Tesly budeme smát, já se majitelům i3 či i8 směji už i dnes jako mnozí, co znají parametry i3 a Modelu 3 🙂
hezký den, jde se do přírody 🙂
Ano, jsem celý rudý vzteky. Fakt mě ty ztráty při prodeji
Ano, jsem celý rudý vzteky. Fakt mě ty ztráty při prodeji aut strašně bolí a závidím všem. Naposledy jsem se zbavoval auta, které před třemi roky stálo 2,3m a teď jsem se ho zbavoval za 900 tisíc. A jsem tak blbej, že jsem si ai myslel, že když ho koupím za 2,3, tak ho po třech letech prodám za 2,2, že…
Opravdu je zajímavé, že mě prakticky neznáš, ale víš, že jsem rudý vzteky ze ztráty ceny ojetiny a že závidím někomu jinému, že si koupí jiné auto než mám já.
Howgh
Tak diskuze nemá smysl ani s někým, kdo nemá ani jedno,
Tak diskuze nemá smysl ani s někým, kdo nemá ani jedno, ale povídá o tom, jako kdyby s obojím měl najeto 100 tisíc km…
diskuse s fanatikem jako ty opravdu nemá smysl, co svou
diskuse s fanatikem jako ty opravdu nemá smysl, co svou argumentaci zakládá na tom, že se hádá o nevýznamná %. Nemůžeme za to, že nepatříš do skupiny alespoň normálních či nadprůměrně inteligentních lidí, co za EV nedají stejnou cenu jako má model 3 avšak v reálné ceně asi tak o 40 % nižší 🙂
Já se nehádám o procenta. Já diskutuji o tom, jak můžeš
Já se nehádám o procenta. Já diskutuji o tom, jak můžeš tvrdit, že je něco předražené, když alternativa je zatím pouze na papíře.
Názor o tom, kdo z nás dvou je fanatik bych ponechal na ostatních diskutujících.
Tak vidíš, ty tu dokonce i lžeš. Model 3 už je vyroben a
Tak vidíš, ty tu dokonce i lžeš. Model 3 už je vyroben a vyrábí se a ty řekneš, že je pouze na papíře.
Ty jsi fanatik a ještě k tomu LHÁŘ. Diskutující tě tu budou brzy úplně ignorovat 🙂
mě osobně je fuk,kolik za to auto dal,byly to jeho
mě osobně je fuk,kolik za to auto dal,byly to jeho peníze,hlavně
že si nekoupil fosila
30 GB update navigace přes USB ?? zajmavý !! a když už sme
30 GB update navigace přes USB ?? zajmavý !! a když už sme u toho, má to rychlý USB ve verzi 3.0 / 3.1 ??
To nevím a těžko zjistím. Filmy ve FullHD mi to běžně
To nevím a těžko zjistím. Filmy ve FullHD mi to běžně přehrává, takže rychlost postačuje.
no dle rychlosti přenosu těch 30GB přeci. USB 2.0 má tak
no dle rychlosti přenosu těch 30GB přeci. USB 2.0 má tak 30MB/sec a USB 3.0 má tak 80MB/sec
To nepoznáte. Při aktualizaci se provádí více věcí
To nepoznáte. Při aktualizaci se provádí více věcí naráz, takže sice spočítáte nějakou teoretickou rychlost, ale nevíte, zda je to max. rychlost rozhraní, protože při aktualizaci to jen neprovádí přenos dat z USB na HDD, ale i nahrazuje stará data novými, zároveň infotaiment funguje normálně dál, takže nevíte, kolik to sežere režie, atd.
Takže je možné, že je tam USB 3.1, ale při aktualizaci se to „fláká“, protože nestíhá samotný infotaiment.
Ale jelikož mi vše funguje, tak je to naprosto nepodstatný detail. Zatím jsem nenarazil na limit.
TM3 má také karbonový monokok, „plechy“ z reciklátu s
TM3 má také karbonový monokok, „plechy“ z reciklátu s odolností nárazu do 8km/h a precisní německé zpracování? A to se nebavím o dostupnosti dílů a servisu… a navíc jaká je tedy cena TM3 v ČR?
to se nedá porovnávat i3 je prostě jiný auto. Je malý,
to se nedá porovnávat i3 je prostě jiný auto. Je malý, stojí přes mega, má chlupatou palubovku, bouchnout tomu karbon to nevyklepeš 😉 Prostě to je speciálně schválně udělaná brambora vod brambory aby to nebyla v roce 2013 masovka. Chtějí nadále šrotovat fosily od toho se to taky odvíjí pochop. Elektromobily máme jen a pouze díky TESLE, jinak by nebyli 😉
S tou poslední větou souhlasím, ale doporučuji trochu
S tou poslední větou souhlasím, ale doporučuji trochu více se vzdělávat než psát tuposti po diskuzních forech, snižuje to autoritu pisatele 😉
tak sem nepiš 🙂
tak sem nepiš 🙂
Ukázková ovečka obvykle dává plno irelevantních
Ukázková ovečka obvykle dává plno irelevantních „argumentů“. Že ty máš iPhona? 🙂
Cena v ČR? Stejná pro všechny evropany = asi 32000 EUR + naše DPH. Ty moc to na krku nepoužíváš, že? 🙂
Na co náhradní díly? M3 má mnohem více bezpečnostních systémů proti kolizi, tedy pravděpodobnost ponizení je násobně nižší, což za stejnou cenu i3 koupí opravdu jen blb 🙂
Na co servis? S teslou do servisu nemusíš, navíc mnohem nižší riziko poruchy. M3 navíc bude mnohem jednodušší, takže poruchovost po 1 roce výroby bude nula nula nic. Fosil musí stále nejlépe každý rok vyměnit v servisu olej, filtry atd., Tesla nemusí nic a záruku neztratíš.
OK, nebudu dále rušit ve snění o TM3. Možná až budeš
OK, nebudu dále rušit ve snění o TM3. Možná až budeš mít řidičák, tak už bude v bazarech dostupná i pro tebe.
nezáviď, že narozdíl od tebe peníze mám 🙂
nezáviď, že narozdíl od tebe peníze mám 🙂
Smůla je, že tady tomu nikdo z ostatních diskutujících
Smůla je, že tady tomu nikdo z ostatních diskutujících nevěří.
už závidíš, co 🙂
a už znovu generalizuješ dle svého
už závidíš, co 🙂
a už znovu generalizuješ dle svého osobního mínění plného nesmírné závisti 🙂
Ano, strašně závidím. Nespím z toho a celou noc se koušu
Ano, strašně závidím. Nespím z toho a celou noc se koušu závistí.
S Teslou do servisu nemusíš? Znáš jediného českého
S Teslou do servisu nemusíš? Znáš jediného českého majitele Tesly S, který nemusel do servisu? Tesla S je bohužel jedno z nejméně spolehlivých aut, co na silnicích jezdí. To je bohužel smutný fakt. A tvrdit o autě, které se ještě prakticky ve velkém nevyrábí a na základě znalostí spolehlivostí již vyráběného modelu, že po 1. roce výroby klesne poruchovost na nula nula nic, to už chce hodně velkou dávku fanatismu. To s realitou nemá vůbec nic společného…
lžeš, ze začátku jsou poruchové jako každý fosilní
lžeš, ze začátku jsou poruchové jako každý fosilní křáp (Volvo by teď s novým modelem mohlo vyprávět), ale nyní už jsou bezporuchová
tvá „zkušenost“ je nevěrohodná, ani EV fanatiku 😉
Když lžu, na základě jakého zdroje ty tvrdíš opak?
Když lžu, na základě jakého zdroje ty tvrdíš opak? Máš nějaká data k podpoře tvého tvrzení?
ty jsi začal se lžemi, dolož svá tvrzení na základě
ty jsi začal se lžemi, dolož svá tvrzení na základě statistik zaběhnutých modelů
ty to na krku opravdu nepoužíváš, že 🙂
Zkus, prosím, diskutovat bez zbytečných urážek svého
Zkus, prosím, diskutovat bez zbytečných urážek svého oponenta. Zbytečně se tím shazuješ.
Já své tvrzení dokládám třeba tady:
http://www.hybrid.cz/tesla-model-s-nejmene-spolehlive-auto-mezi-hybridy-elektromobily
tak se neshazuj s pod inteligenčními argumenty
toto je
tak se neshazuj s pod inteligenčními argumenty
toto je článek z roku 2015, kdy Model S dostal výrazné inovace, takže se poruchovost projevila naprosto v normálním poměru jako fosily
v roce 2016 poruchovost byla zase v pořádku, nadprůměrná (neporuchovost),
příště si o tom zjisti víc, zbytečně se tím shazuješ, CR proto své tvrzení následující rok změnila
Tak to prosím dolož.
Tak to prosím dolož.
Taky koukam, ze ma nekdo zapotrebi se takto shazovat
Taky koukam, ze ma nekdo zapotrebi se takto shazovat bezduvodnymi urazkami druhych…
hochu, načti si fakta a pochop slovo „inovace“, což byl
hochu, načti si fakta a pochop slovo „inovace“, což byl důvod poruch modelů z roku 2015, fosily to znají ještě mnohem více 🙂
goo.gl/y5bsoE
My se tu ale nebavíme o fosilech, ani o srovnáních s
My se tu ale nebavíme o fosilech, ani o srovnáních s nimi.
Bavíme se jen o spolehlivosti Tesly.
Howgh.
No hrůza auto
No hrůza auto
Vůbec nechápu, proč bych si měl kupovat přes Alzu BMW za
Vůbec nechápu, proč bych si měl kupovat přes Alzu BMW za list price, který si naklikám na stránkách výrobce, když to samé auto bude jinde o 100 tis. levnější. Ale věřím, že se najde borec, který to zaplatí doma u TV kartou, aby manželka mohla ráno jet na nákup 🙂
A výrobce to už prodává i za bitcoiny? ;D
A výrobce to už prodává i za bitcoiny? ;D
Nebude levnější. i3 a i8 se prodává pouze za list price.
Nebude levnější. i3 a i8 se prodává pouze za list price. Dealer to nemůže nijak ovlivnit, smlouva se uzavírá přímo s BMW a delaer je jen agent, který za BMW může podepsat kupní smlouvu.
Bylo to v mém životě poprvé, co jsem kupoval nové auto bez koruny slevy. :-/
Tenhle prodej je naprosto nešťastný, protože na internetu
Tenhle prodej je naprosto nešťastný, protože na internetu není vidět přesně v jaké výbavě to je, takže člověk může jen odhadovat. Nicméně v Německu bych koupil s nějakým malým nájezdem do 5 tis. km za rozumnější cenu, tady žádný trh s EV neexistuje a možná nikdy nebude. Stejné je to s trhem hypoték apod., jenom se mluví a voda teče.
Jel jsem dnes okolo, tak jsem se v Alze zastavil. BMW stojí
Jel jsem dnes okolo, tak jsem se v Alze zastavil. BMW stojí mezi notebooky a telefony, chlapec s letáky, který u toho stojí, absolutně neví nic o autě ani jeho výbavě. Pouze kupte tak jak to tu stojí, zaplatit se to dá v automatu 🙂 Kdyby se alespon někdo z Alzy šel podívat do prodejny aut, jak to má vypadat, tohle je fakt parodie. U aut Tesla nestojí nikdo, opět nikde ani cedulka, co tam je za výbavu. Rozdíly v cenách dle výbavy jsou přitom naprosto zásadní.
blbci se vždycky najdou, upřímnou soustrast, už příští
blbci se vždycky najdou, upřímnou soustrast, už příští rok si budeš nadávat, jak jsi nepoužíval mozek, až uvidíš na silnici jezdit Model 3 od Tesly 🙂
Bude to paráda nemuset kupovat nový auto dalších 20 let: věřím, že Tesla Model 3 to v poho vydrží, baterie určitě, ty dají v pravděpodobně poho i 1 mil km dle dosavadních zjištění
Nadávat budu až zjistím, že Tesla 3 dokážeš zaparkovat
Nadávat budu až zjistím, že Tesla 3 dokážeš zaparkovat do 4,5 metrů dlouhé mezery (resp. do menší mezery než i3) a že má rejd pod 10 metrů. To přiznávám.
Ale proč bych měl čekat na Teslu 3, když jezdit mohu (a musím) už dnes. S autem na papíře toho moc v reálu nenajezdím.
ty jsi opravdu tak méně inteligentní, že bys koupil auto v
ty jsi opravdu tak méně inteligentní, že bys koupil auto v ceně Modelu 3 ale mnohem menší a ve všech ohledech horší? 😀
nechceš si koupit i třeba angličáka za 1 mega jako i3 dle tvé logiky? 🙂
V čem je horší? i3 má dynamiku v městském provozu
V čem je horší? i3 má dynamiku v městském provozu dostačující, uvezu v něm sebe, 2 děti a notebook. Takže mi stačí.
Že mi vyhovuje menší auto než Tesla 3 neznamená, že bych koupil angličáka typu iOn. Ale to chce umět používat argumentační logiku.
Tesla 3 mi do města nic víc nenabídne oproti i3, naopak si pohorším při parkování a manévrování ve městě. A hlavně já potřebuji jezdit už TEĎ, nevím, co na tom prostě nedokážeš pochopit (už jsem to několikrát zdůrazňoval).
S tou inteligencí se, prosím, tolik neoháněj. Jsou tady lidi, co si třeba koupili Teslu S, když mohli mít za méně peněz vybavenější auto vyšší třidy.
Howgh.
Ja sa Vám fakt čudujem že sa tu s ním o tom ešte vôbec
Ja sa Vám fakt čudujem že sa tu s ním o tom ešte vôbec dohadujete. Väčšieho trolla a nešťastnejšieho človeka s nulovým sebavedomím ktorý nonstop kope okolo seba som na tomto webe ešte nevidel.
No to se už ví, že to bude mít celkem úložný
No to se už ví, že to bude mít celkem úložný prostor
Vložil/a jenja (bez ověření), Čt, 2017-07-20 12:12
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!
No to se už ví, že to bude mít celkem úložný prostor 396 L (včetně předního kufru. Teslu designují idioti, vím už dlouho (odporný předek, falcon-doors, zkopírovaný Porsche u předku M3, zkopírovaný zadek Audi či jiný VW u M3, hnusný předek všech Tesel, kufr M3). Takové chyby dnes nedělá ani batole na universitě pro designéry….
A takovou hrůzu by si měl koupit jo?LOL
–
–
Jsem zvědav co bude v září, jak BMW, Hjůndaj a VW
Jsem zvědav co bude v září, jak BMW, Hjůndaj a VW zareagujou na Leafa 2?
Nezájmem? 🙂
Nezájmem? 🙂
Odemknou dalších 5 kWh v baterce? 😀
Odemknou dalších 5 kWh v baterce? 😀
Tak jste si trochu zapřeháněl.. 😀
Tak jste si trochu zapřeháněl.. 😀
Konec snění, zpátky do reality :)))
Konec snění, zpátky do reality :)))
i3 nemá skvělý parametry, ale naopak spoustu nevýhod, to
i3 nemá skvělý parametry, ale naopak spoustu nevýhod, to sou mě zas keci 😉 řekněte rovnou že se hledá blbec co tu káru za mega vysponzoruje a obratem cena pude raketově dolů s přibývajícíma kilometrama a rokama ;)) už jak Svět Motorů na Baterky :DDD
jen ty gumy to je rachot
jen ty gumy to je rachot 🙂
michelin.cz/auto-pneu/pneu-pro-osobni-vozidla#type=type_2&brand=BMW&range=i3&model=i3&engine=elektrick%C3%BD%20170&year=2013&selectedFilter=summer
Nevím, na jakou cenovou hladinu u nových gum jste zvyklý,
Nevím, na jakou cenovou hladinu u nových gum jste zvyklý, ale když to srovnám s ostatními auty ve fleetu, tak to žádný rachot není:
i3 zimní guma 19″ Continental – 3100,-
zimní 19″ Michelin pro X5 – 4860,-
zimní 17″ Contintental pro V-Klasse – 4000,-
zimní 17″ Continental pro Sharana – 4200,-
zimní 17″ Michelin pro Mazda CX-5 – 4500,-
atd., atd.
Předpokládám, jelikož Tesla 3 nemá nějaké 13″ pidikola, že se gumy pro jejich rozměry budou pohybovat také v podobných cenových relacích, těžko seženete gumu pro Teslu pod 3000,- Kč…
standartem je 15″/16″ 205/60či55 levnota za 1500 Kč
standartem je 15″/16″ 205/60či55 levnota za 1500 Kč případně způli jetá Mišelinka co vydrží dalších 50tis za 1000 Kč z germánije i kdyby byla 10ti letá ;)) Nová Guma za 3000? * 4 = 12.000 českých šprdlíků?? tak to je přepal 🙂 a navíc se na tom ze začátku než si sedne blbě jezdí
Tak to pak jo. To je stejné jako vyčítat BMW, že nedělá
Tak to pak jo. To je stejné jako vyčítat BMW, že nedělá auta za 250 tisíc jako Škoda a že je tímpádem předražený. 🙂
Těším se na zklamané majitele nových Tesel 3, co si za poslední našetřenou korunu koupí vysněnou Teslu a pak s hrůzou zjistí před zimou, že na jejich rozměr neseženou „stlačenou tmu“ á 1000,- Kč. 🙂
Mimochodem, Vy máte dlouhodobé zkušenosti s i3, že tvrdíte, že „ze začátku než si sedne blbě jezdí“? Já (a ani kamarád, co má totéž) nepozoruju nějaký rozdíl v pneu na začátku a teď (už mám na letních najeto cca. 12 tisíc km).
zkušenost s novou pneu na i3 nemám jen na fosilu ale to je
zkušenost s novou pneu na i3 nemám jen na fosilu ale to je snad stejný na každým autě že nová guma prvních pár tisíc si sedá než se zajede. Na kolik bar se tlakují ty supergumi na i3 ??
Vepředu mám 2,3, vzadu 2,8.
Vepředu mám 2,3, vzadu 2,8.
„co si za poslední našetřenou korunu koupí vysněnou Teslu
„co si za poslední našetřenou korunu koupí vysněnou Teslu a pak s hrůzou zjistí před zimou, že na jejich rozměr neseženou „stlačenou tmu“ á 1000,- Kč. :-)“
Ty jsi vážně fanatik, nebo člověk velmi podprůměrnou inteligencí, nebo prostě závidíš už teď, že píšeš nesmysly, že my si budem chtít kupovat pneu za 1000 Kč 😀
Už nyní koukám na každého řidič i3 a usmívám se a hledám logo Applu na jejich kapotě, opravdu většina lidí o jejich inteligenci pochybuje, pokud to auto ovšem nedostali zadara 🙂
Jojo strašně závidím. Pokud by jsi totiž došel k
Jojo strašně závidím. Pokud by jsi totiž došel k začátku tohoto threadu, tak by ses dočetl nářků, jak jsou pneu pro i3 drahé. Takže jsem reagoval, že pneu (oproti jiným) jsou v průměrné cenové hladině…
Snad to pochopíš.
Howgh.
pěkný ale drahý
pěkný ale drahý 😉
alza.cz/elektromobilita/18861977.htm
levnější si pro to zajet sám 😉
mobile.de/cz/osobn%C3%AD-v%C5%AFz/nissan-leaf/vhc:car,cnt:cz!de!at,srt:price,sro:asc,ms1:18700_53_,frn:2014,prx:20000,mlx:100000,arb:front_airbags,crc:true,crl:true,nsm:true
zlatej LEAF
zlatej LEAF 😉
michelin.cz/auto-pneu/pneu-pro-osobni-vozidla#type=type_2&brand=nissan&range=leaf&model=leaf&engine=elektrick%C3%BD%20109&year=2010&selectedFilter=summer
baterkám krom Tesly ale já osobně nevěřím. Tesla se
baterkám krom Tesly ale já osobně nevěřím. Tesla se nebojí dát obrovskou záruku, to je jistota, i testy to dokazují
To nemluvě o absenci pořádných nabíječek, aby cestování nebylo utrpení či dlouhé čekání na nabití = vše krom Tesly jsou předražený parodie
Tesla na kapacitu baterky nedává ŽÁDNOU záruku. Pouze na
Tesla na kapacitu baterky nedává ŽÁDNOU záruku. Pouze na defekt. Na postupný úbytek kapacity se záruka nevztahuje. Tady máš výňatek ze záručního listu:
„The Battery, like all lithium-ion batteries, will experience gradual energy or power loss with time and use. Loss of Battery energy or power over time or due to or resulting from Battery usage, is NOT covered under this Battery Limited Warranty.“
Jinak Tesla je předražená taky. Pokud si mohu koupit auto střední střídy (A6, BMW5,MB-E) s komfortnější výbavou za poloviční cenu, tak je předražená. Tím samozřejmě neříkám, že Tesla S nemá cenu koupit a že ten, kdo ji koupí, je blb.
U Tesly víme, že kapacita neklesá. A kdyby k nějakému
U Tesly víme, že kapacita neklesá. A kdyby k nějakému velkému úbytku došlo, Musk se o to osobně postará a vyreklamuje, tak se totiž Tesla chová ke svým zákazníkům, prostě nezáviď už nyní 🙂
Kapacita neklesá? Hezká perla…
Musk se osobně postará?
Kapacita neklesá? Hezká perla…
Musk se osobně postará? Ještě lepší… 🙂
Howgh.
ja osobně Tesle taky věřím, je to respektovaný vůdce
ja osobně Tesle taky věřím, je to respektovaný vůdce revoluce, ale když se na trhu objeví lehce jetý LEAF za 350.000 czk tak to už se nedá nic dělat a přimhouřím voko 😉 TESLE baterky lehce klesají s časem samozřejmě, ale ani u NISSANu to taky není žádná tragédie. Na světě jich jezdí už 300.000 ks takže průšvih by se dávno odhalil 😉 A i kdyby náhodou tak nová bat nestojí svět, asi 150.000 českejch šprdlíků pojistka pohoda 😉 a dokupy je to furt 1/3 TESLY ajemsory 🙂