Vrcholem prezentace značky Škoda na autosalonu Ženeva 2014 bude letos představení designové studie Škoda VisionC. Tato studie zahajuje další fázi dynamického rozvoje modelového portfolia a designu značky Škoda, který probíhá několik posledních let.
foto: Škoda
TISKOVÁ ZPRÁVA
Další krok v evoluci designu vozů Škoda podtrhuje vzestup značky. Škoda v současné době, v rámci největší modelové ofenzívy v historii automobilky rozšiřuje svou modelovou paletu. Význam designu vozů Škoda roste a dokazuje emocionální náboj a sílu značky.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Autosalon Brno 2011: Škoda Auto představila Vision D
Tvarosloví dynamicky elegantního pětidveřového kupé je úvodem do další etapy evoluce: Design značky Škoda bude expresivnější, dynamičtější a emocionálnější. Studie pětidveřového kupé zároveň ukáže možnosti inovativních koncepcí karoserií.
Máte u mne body za
Máte u mne body za zřetelné oddělování tiskových zpráv. Díky.