Autosalon Ženeva 2014: Škoda představuje studii VisionC

redakce - 05 Únor 2014

Vrcholem prezentace značky Škoda na autosalonu Ženeva 2014 bude letos představení designové studie Škoda VisionC. Tato studie zahajuje další fázi dynamického rozvoje modelového portfolia a designu značky Škoda, který probíhá několik posledních let. auto Škoda VisionC autosalon Ženeva 2014

Studie Škoda VisionC se představí na autosalonu Ženeva 2014
foto: Škoda

TISKOVÁ ZPRÁVA

Další krok v evoluci designu vozů Škoda podtrhuje vzestup značky. Škoda v současné době, v rámci největší modelové ofenzívy v historii automobilky rozšiřuje svou modelovou paletu. Význam designu vozů Škoda roste a dokazuje emocionální náboj a sílu značky.

Tvarosloví dynamicky elegantního pětidveřového kupé je úvodem do další etapy evoluce: Design značky Škoda bude expresivnější, dynamičtější a emocionálnější. Studie pětidveřového kupé zároveň ukáže možnosti inovativních koncepcí karoserií.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Máte u mne body za zřetelné oddělování tiskových zpráv. Díky.


VOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů Circontrole-stationSleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto Live