Volkswagen si myslí, že může být v Číně lídrem v elektromobilitě

redakce - 03 Červenec 2019

Volkswagen zveřejnil na kongresu WNEVC cíl zvýšit do roku 2035 podíl elektromobilů na celkovém počtu dodaných vozů na 50 procent.Šéf Volkswagenu Dr. Herbert Diess: „Čínský automobilový trh má pro elektrickou ofenzivu Volkswagenu rozhodující význam. Lokálními partnerstvími a intenzivnějším vývojem v této zemi chceme upevnit naši vedoucí roli.“

Šéf Volkswagenu Dr. Herbert Diess: „Čínský automobilový trh má pro elektrickou ofenzivu Volkswagenu rozhodující význam. Lokálními partnerstvími a intenzivnějším vývojem v této zemi chceme upevnit naši vedoucí roli.“
foto: Volkswagen

Volkswagen si myslí, že "přebírá v Číně vedoucí roli v oblasti elektromobility". Dr. Herbert Diess, předseda představenstva koncernu Volkswagen, zdůraznil tyto ambice na prvním kongresu WNEVC (World New Energy Vehicle Congress) v jihočínském městě Bo’ao.

Volkswagen si stanovil cíl zvýšit do roku 2035 podíl elektromobilů na celkovém počtu ročně dodaných vozidel na 50 %. To odpovídá prognóze podílu elektromobilů na světovém trhu v roce 2035, která byla zveřejněna v závěrečné zprávě kongresu.

Čína tak bude mít rozhodující význam pro strategii „dekarbonizace“ koncernu Volkswagen. Již od letošního roku bude Volkswagen nabízet čínským zákazníkům 14 elektrifikovaných modelů.

Do roku 2028 má být v Číně vyráběna více než polovina z plánovaných 22 milionů elektromobilů. Volkswagen současně zintenzivňuje vývoj. V Číně pracuje již více než 4500 inženýrů na budoucích technologiích.

Diess na kongresu vyzdvihl důležitou roli automobilového průmyslu na cestě ke splnění cílů Pařížské dohody o změně klimatu: „Čína sází na mobilitu s nulovými emisemi, a jasně se tak ztotožňuje s pařížskými cíli. V této transformaci se ujímáme hlavní role komplexní nabídkou elektromobilů a rozšiřováním soukromé nabíjecí infrastruktury.“

Diess ve svém projevu také zdůraznil, že pro další rozšiřování elektromobility je i v Číně nezbytný předvídatelný a spolehlivý legislativní rámec. Výslovně přivítal pokračující otevírání se Číny světu.

Elektromobila v Číně zažívá již v současnosti rozmach. V uplynulém roce se prodalo více než jeden milion externě nabíjitelných vozidel a akumulátorových elektromobilů. Čína je tak největším trhem elektricky poháněných vozidel na světě.

Vláda tento rozvoj podporuje rozsáhlými iniciativami – například výstavbou nabíjecí infrastruktury. Díky nízkým cenám elektrické energie je elektrická mobilita pro zákazníky relativně výhodná. Navíc se ve stále větší míře používají k výrobě elektrické energie obnovitelné zdroje.

Koncern Volkswagen v rámci své ofenzivy v oblasti elektromobility plánuje, že bude v Číně do roku 2028 vyrábět 11,6 milionu elektromobilů, což je více než polovina koncernem vytyčeného celkového cíle 22 milionů.

K tomu přispějí všechny tři společné podniky – FAW-Volkswagen, SAIC VOLKSWAGEN a JAC Volkswagen. Po zahájení výroby vozidel na základě platformy MEB v příštím roce v závodech SAIC VOLKSWAGEN v Antingu a FAW-Volkswagen ve Fo-šanu, dosáhne jen v těchto provozech výrobní kapacita 600 000 elektromobilů ročně.

JAC a SEAT kromě toho vyvíjejí vlastní platformu pro menší elektromobily. Již v příštím roce má být čínským zákazníkům dodáno 400 000 elektrifikovaných modelů. Volkswagen Group China díky tomu splní všechny legislativní požadavky: cíl flotilové spotřeby pět litrů paliva na 100 kilometrů v roce 2020 i podíl elektromobilů na celkové produkci.

Ve všech 33 čínských výrobních závodech společnosti Volkswagen a jejích partnerů bude pokračovat snižování vlivu výroby na životní prostředí. Jen v uplynulém roce snížily čínské závody emise CO2 o 13 procent, resp. 390 000 tun.

Volkswagen usiluje novým společným podnikem o další zlepšování nabíjecí infrastruktury. Čínští zákazníci budou moci díky tomu nabíjet své elektromobily ještě flexibilněji a komfortněji – doma i na cestách.

V rámci spolupráce společností Star Charge, FAW a JAC budou od konce letošního roku nabízeny soukromé nástěnné nabíječky a bude vybudován velký počet veřejně přístupných nabíjecích stanic.

Síťové propojení nabíjecích stanic umožní uživatelům rychlé a snadné nalezení vhodného stojanu pro nabíjení. Řešení pro integrovanou konektivitu je nabízeno dceřinou firmou společnosti Volkswagen Group China, Mobility Asia, která vytváří digitální „ekosystém“ pro všechny aplikace v oblasti mobility.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Jestli oni si u VW nepletou pojmy "lídr" a "lůzr".

---

2015: Renault Twizy 2013 (prodán 2016)
2016: Citroen C-Zero 2012
2018: Nissan Leaf Acenta 24kWh 2014
2019: Elektrokoloběžka Xiaomi Scooter, sekačka Güde 40 V/2.5 Ah
- Jde to i na baterky. -

Já si také myslím, že v roce 2035 uvedu na trh Perpetuum mobile.

Obrázek uživatele Kuk

Jitrnice jakou svět neviděl. :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

cíl zvýšit do roku 2035.

To je oznámení tak pro kojence.

Obrázek uživatele Kuk

Čína dala VW koule do svěráku a VW teď kvičí že bude lídrem v Číně. Good luck. :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Radovan

Volkswagen si myslí, že může být v Číně lídrem v elektromobilitě. Tomu náš trenér vždy říkal: "Jsi blbý nebo najebaný?" Čímž myslel hlupák nebo opilec. Aneb vlhký sen VW v přímém přenosu na pódiu, taková veřejná masturbace šéfa VW v praxi. Nic není dál od praxe a pravdy, obzvláště pak v Číně :-)

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 79 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 34 tis. km (48 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

+1 :-D

Na tom folcvágnu je zajimave ze sice nikdy nevedi kolik budou EV vyrabet pristi rok, ale zato vi na 100% kolik jich budou vyrabet za 5 let.

tady je to rovnou za 16 let !!!!

---

BMW i3 60Ah - 27.000 eKM
sekačka Powerworks 60V 2Ah
pila Powerworks 60V 4Ah

Neříkali náhodou ještě nedávno, že těch 50% prodejů "elektrifikovaných vozů" budou mít v roce 2025 ?! To je zase ten natahováhen jako obvykle.... Jestli Tesla nezkrachuje, tak rychlostí jakou jedou budou tou dobou chrlit víc aut něž celej koncern :) (pro Koudelku, ne nebudou a ne, tuto předpověď nelze nikde 100% ověřit).

Obrázek uživatele Kuk

off

Tesla M3 má 5 hvězd
https://youtu.be/cMiZa3HgRVE

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Stejně jako Kia Ceed, nebo Renault Clio a další desítky aut.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 50 tis. km

Obrázek uživatele Kuk

Tak určitě, voni maj furt plnou hubu dvou slov - lídr a future. Už neexistuje nic trapnějšího.
Plány přístí 5ti letky splníme!

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?