Volkswagen nabízí v rámci Das WeltAuto také ojeté elektromobily a plug-in hybridy

redakce - 28 Duben 2021

Nabídka ojetých elektromobilů a plug-in hybridů koncernu Volkswagen se neustále rozšiřuje.auto elektromobil Volkswagen ID.3 se nabíjí u nabíjecí stanice Ionity

Elektromobil Volkswagen ID.3 se nabíjí u nabíjecí stanice Ionity
foto: Volkswagen

Das WeltAuto, program prodeje kvalitních a prověřených ojetých vozů, jde ruku v ruce s trendy dnešní doby, s elektromobilitou. Ta již není jen nezadržitelným vývojem v pohonech automobilů, ale stala se pevnou součástí našich životů. Proto se elektrifikované vozy čím dál víc objevují i v nabídce ojetých vozů Das WeltAuto.

„Elektromobilita už není jen čistě okrajovou záležitostí, postupně se stává docela běžnou součástí našich automobilových životů. Přestože stále převažují klasické benzinové a naftové vozy, elektromobily a plug-in hybridy se nám na českém trhu rozšiřují a s nimi i nabídka takových ojetých vozů u Das WeltAuto,“ říká Mirka Cimrová, vedoucí divize Das WeltAuto společnosti Porsche Česká republika.

„Protože cenová hladina nových elektromobilů je bez zapojení státních podpor stále relativně vysoká, program značkových ojetých vozů Das WeltAuto zpřístupňuje oblast elektromobility i těm, kteří nemají rozpočet na nový elektromobil. V nabídce máme různé kategorie vozů – od nejmenšího e-upu za 300 tisíc až po luxusní Porsche Taycan,“ doplňuje Mirka Cimrová.

V nabídce Das WeltAuto stabilně figuruje kolem 80 elektrifikovaných modelů, které můžeme jednoduše rozdělit na dvě základní skupiny:

Bateriové elektromobily: například Volkswagen e-up!, e-Golf, ID.3 a ID.4, Volkswagen e-Crafter, Audi e-tron, Porsche Taycan…

Plug-in hybridy: například Volkswagen Golf eHybrid, Golf GTE, Passat GTE, Audi A6 TFSI e, Audi Q7 TFSI e, SEAT Leon e-HYBRID, CUPRA Formentor e-HYBRID…

„V koncernu Volkswagen, do nějž zahrnujeme i program značkových ojetých vozů Das WeltAuto, jsme trend elektromobility pochopili dávno a už nyní dokážeme svým zákazníkům nabídnut nejen široké portfolio nových, ale také ojetých elektromobilů. Pokud bych měla nějaký vyzdvihnout, byl by to Volkswagen ID.3. V nabídce jich aktuálně máme necelou třicítku s cenami hluboko pod 900 tisíc korun včetně DPH. Je to kompaktní auto navenek velké jako Golf, ale obratné jako Polo a s kabinou prostornou skoro jako Passat. Jeho větší sourozenec ID.4 pak přidává skvělý zavazadelník, robustnost a vyšší stavbu SUV anebo možnost tažného zařízení. S cenami zánovních vozů lehce nad milionem korun s daní jde o plnohodnotnou alternativu například k naftovému Tiguanu,“ vysvětluje Mirka Cimrová situaci.

Prodeje nových elektromobilů u nás zdaleka nedosahují takových objemů jako v západní Evropě. Je to dáno jak kupní silou trhu, tak zejména s tím související absencí státních podpor na nákup takových vozů. A tento stav reflektuje také tržní situace mezi ojetými elektrifikovanými vozy.

Síť Das WeltAuto v pandemickém roce 2020 prodala 49 plně elektrických a 37 hybridních vozů. V porovnání s letoškem, kdy za první kvartál DWA prodeje elektrických vozů dosáhly 26, respektive 6 jednotek v případě hybridů, však lze pozorovat stoupající křivku hlavně v bateriových vozidlech.

Das WeltAuto je globálním programem prodeje ojetých vozů primárně značek koncernu Volkswagen s centrální podporou. Na českém trhu si mohou zákazníci vybírat z široké nabídky několika tisíc prověřených, kvalitních a spolehlivých ojetých automobilů nejen koncernových značek.

Nákup a prodej ojetého vozu v síti Das WeltAuto je přitom plně srovnatelný s nákupem nového vozu u autorizovaných prodejců díky důkladně školeným prodejcům a nadstandardním zákaznickým službám, mezi něž patří minimálně roční záruka od data prodeje (do 5 let stáří a nájezdu 150 000 kilometrů s ověřeným stavem na základě podrobné technické prohlídky).

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Anonym123

sk má das ... ale - keď kliknem, nabehne aaaauto!

Obrázek uživatele runner42

Včera jsem jednal s developerem, který zahajuje šestietapový bytový projekt ve středně velkém městě (necelých 100 tisíc obyvatel), celkem 216 bytů od 2+kk po 5+kk, 252 parkovacích a 72 garážových stání.

Počet míst s možností nabíjení - NULA.

Proč? Nabízeno bylo za příplatek, ale nikdo z majitelů neprojevil zájem.

Tak asi tolik k zájmu veřejnosti o elektromobilitu.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Kdyz jsem stavel RD, tak jsem si nezavedl do kazde mistnosti Ethernetovy kabel. Dnes bych se mohl fackovat. Vsak ty majitele parkovist se brzy probudi.

Tak jestli ten příplatek byl třeba 80-100 tisíc za „blbou“ 3F zásuvku, tak se ani nedivím.

Jinak díky za tip. Nejvyšší čas založit firmu na dodatečné montování nabíjecích bodů do podzemních parkovišť. :)

Obrázek uživatele runner42

Těch 252 jsou venkovní stání.

Nikdo nikdy už na tom žádné dobíjení neudělá, protože těžko dostane povolení od všech vlastníků to přes všechny jejich pozemky dotáhnout a rozkopat.

O garážích ani nemá smysl se bavit, víme jak to v SVJ funguje. Bez šance.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Stejné "nikdy" jako když se u paneláků nikdy nepřistavují výtahy, nikdy nepřistavují balkóny, nikdy nepředělávají půdy na stropní byty, nikdy se nestaví dětská hřiště ve vnitrobloku.... až to bude opravdu potřeba, tak se lidé domluví. :)

Obrázek uživatele runner42

Ano, souhlasím, že přístavba výtahů nebo balkónů je vzorem schopnosti vlastníků domluvit se a v případě nabíjecích stanci to bude naprosto stejné.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

To bude pláče vlastníků bytů za 10-15 let. Proč má být v naší novostavbě nižší hodnotu, než ve vedlejším domě? No pane, to víte, nechtěl jste nabíječku, ani kabel dotáhnout a teď už na to nejsou připravené ani rozvody, tak budete muset prodat byt o 1/4M levněji, i když vás to mohlo stát jen 20 navíc. :-D

---

Elektromobilista teoretik, který v EV nikdy nejel, ale je velký fanda. Pasivní dům s přípravou na wallbox s vyhrazným 7-11kW.

Obrázek uživatele runner42

Na cenu bytu mají vliv pouze a jedině (řazeno dle významu) v místě běžná cena za m2 (daná lokalitou, dopravní obslužností, školkou a základní školou), celkový stav bytu, výtah (od 3. patra), jeho orientace, patro, balkón, parkovací stání nebo garáž a kuchyňská linka.

Počet zásuvek, nabíjení apod jsou naprosto podružné věci, které sice mohou ovlivnit, jestli se kupci byt líbí nebo ne, ale na finální prodejní cenu nemají naprosto žádný vliv.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Ano, teď, ale vy jako výborný "finanční analytik" si jistě dokážete představit, že až se rozšíří EV i tady na východě Evropy, bude hlad i po nabíjení a nabíjecí stanice může mít podobný dopad na cenu, jako byste neměl parkovací stání, balkón, nebo třeba zásuvku na internet.

---

Elektromobilista teoretik, který v EV nikdy nejel, ale je velký fanda. Pasivní dům s přípravou na wallbox s vyhrazným 7-11kW.

Obrázek uživatele runner42

Nejsem finanční analytik, ale několik bytů jsem již prodával.
Tudíž mám poměrně přesnou představu, co má a co nemá na cenu nemovitosti vliv, aby to mělo smysl řešit.

Nemovitost prodávám vždy stylem, že vezu maximální metrovou cenu, za kterou se prodal byt v okolí, tu navýším o 15%, a čekám na zájemce. Vybraný zájemce pak může dostat slevu do 5%. Níž nejdu nikdy.

Vždy jsem prodal do 3 měsíců. Jestli se někomu nezdá, že byt nemá balkón, je orientovaný na sever, nebo je ve třetím a vyšším patře bez výtahu, je mi naprosto jedno. Když nekoupí on, koupí jiný.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Nemusime brat nabijecky, staci se podivat jak malo maji lide zasuvky v byte a pak tahaji krizem krazem prodluzovaky. V Cesku se setri za kazdou cenu a pak se nadava, ze to mel projektant udelat poradne. Kazda zasuvka navic se musi platit. Co jineho se da cekat od pulmozku, kdyz maji zaplatit predem za neco, co dnes nepotrebuji. Co bude zitra nikdo moc neresi. Rika se tomu z ruky do huby a nulova strategie.

Jj, viz vaše poznámka o ethernetovém zásuvce o pár příspěvků výše.

Většina dnešních nových bytů a rekonstrukcí má v lepším případě jednu eth. zásuvku v bytě, která vede k přívodu intenetu mimo byt a po bytě si to tahej přes wifi. V bytovce kde pak chytáte 10-20 wifi od sousedů je to pak radost používat. Ale položka internet byla odškrtnutá jako vyřešená.

V čem konkrétně je to radost používat?
V dosahu mám taky cca 10 WiFi od sousedů křížem krážem a žádné problémy neregistruji...

Dotazy na kolísání pingu při online hře nejsou neobvyklé. Výpadky při online konferencích slyším v práci každý týden několikrát (ne z mé strany), výpadky při jakémkoliv hovoru online, někdy výpadky videa.

Při čtení www stránek na problém nenarazíte. Tam když se datový tok na 0,5 s nebo podobně zastaví, tak si nemáte šanci něčeho všimnout. U nahraného videa (youtube a podobně), buffer dost zachrání, ale může vám různě kolísat kvalita videa, ale když prostě data nelze bufferovat nebo domyslet, tak poznáte každý mikrovýpadek.

A pokud máte opravdu rychlý internet, tak poznáte ještě jeden efekt. Wifi přímo - 100% rychlosti, jedna zeď v cestě cca 50%, 2 zdi cca 30%, 3 zdi 0-20%. Takže pak máte třeba 1 Gbps v obýváku a děti ve svém pokoji na druhé straně bytu 0-4 Mbps (reálný příklad).

Prostě wifi je pouze doplněk. Kde to lze by měl být kabel.

Diky za odpověď...
Jojo kabel je kabel, ale mobil si s LAN kabelem moc nerozumí... takže stejně člověk s tím nic nenadělá...

Obrázek uživatele Anonym123

tablet ani telefón k lan nepripojíte, takže vocab seká. ku všetkému ostatném (pardon, chromecast nie) mám kábel.

Existuji adaptery usb-ethernet a pripojite tablet i mobil. Akorat to je opruz s tim kabelem. Nase iptv je pres ethernet a to je nejlepsi.

Obrázek uživatele Anonym123

mám, ale lan kábel mám iba s drátmi, nies lankami, takže by to fungovalo krátko pri tablete a telefóne. inak je to super vec pre stick pc!

Pokud ty sousedske wifi nikdo moc nevyuziva, tak je vse v pohode. Kdyby ste mel kolem sebe nejake maniaky, kteri stahuji GB denne, asi byste to pocitil. Treba kdo ma IP TV a jede pres wifi a ma takove sousedy, muze mit problem s prijmem. Kabel je kabel, o tom zadna. Ja bydlim nastesti docela stranou a problem s tim nemam, ale mame podlahove topeni a voda v trubkach tlumi signal mezi patry. V dome mame router a 3 opakovace. A nekdy se signal blokne a par minut je mrtvo. U kabelu to jede nonstop.

Kdyz jsme si koupil svuj prvni telefon Motorola D170 pred 1800 lety, asi pul roku jsem nemel komu volat, po roce jsem mel jedno cislo.
Nepocitam pevne linky.... ;)

Rikam ostatnim, kupte si telefon a nikdo nemel zajem ;)

Kdyz jsem si koupil svuj prvni Simbian, vsichni se mi smali, ze mi telefon vydrzi 1 den, ze musim kazdy den hledat nabijecku :D

Urcite bych se na to pripravil, bude to ted levnejsi :P

---

smrt Toyote


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebNabíječky elektromobilů CircontrolVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobile-station