Toyota je jednoznačným lídrem v prodeji hybridů. Už dříve avizovala, že chce mít hybrid v každé své řadě. Nyní na autosalonu v New Yorku představí novinku Toyota RAV4 Hybrid.
foto: Toyota
Model Toyota RAV4 Hybrid bude představený na mezinárodním autosalonu v New Yorku dne 2. dubna v 18:30h (CET). To je prozatím všechno, co o tomhle autě víme. O čemkoliv dalším můžeme jen spekulovat.
Asi nebude těžké odhadnout, že nové SUV bude využívat podobný systém hybridního pohonu jako modely Prius, Prius+, Yaris Hybrid nebo Toyota Auris Hybrid.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Autosalon Ženeva 2015: Toyota Auris Hybrid se spotřebou 3,5 l/100 km
Modernizovaná Toyota Prius+ dorazila do ČR
Středoevropská Toyota prochází reorganizací, chce být hybridní
Některé zdroje hovoří o tom, že auto využije pohonný systém z nového Lexus NX 300h, tedy 2,5l čtyřválec a dva elektromotory; soustava nabízí celkový výkon 145 kW.
Toyota RAV4 je legendou mezi sportovně-užitkovými vozy, která se i ve fosilní verzi může pyšnit velmi dobrou spotřebou a zajímavou pořizovací cenou. Šetrná SUV jsou dnes v kurzu, mají nebo připravují je prakticky všechny automobilky.
Zajímavé je, že Toyota nesáhla po řešení plug-in hybrid, ale zůstala u osvědčeného plného hybridu. A to i přesto, že ve spolupráci s Tesla Motors vyvinula a krátce prodávala plně elektrickou druhou generaci Toyota RAV4 EV.
Tiez som sa povozil v
Tiez som sa povozil v hybride. Auris combi. Velky kufor, ideal pre didinne auto ako aj pre manzelku co nezvlada manual prevodovku. Spotreba naozaj mala. Ta plynulost jazdy uzasna. Mne trosku chybal pocit pidradenia, cyhnatia otacok a vyrazenia kupredu, no na druhu steanu, vyrazi to vpred rychlejsie vdaka elektromotoru a netreba cakat az si podradim, texa schopnost obihat je uplne ok.
Toyota RAV v čistě
Toyota RAV v čistě elektrické verzi bude k vidění na FORENERGO 2015. Budete ji moci pravděpodobně vidět na expozici APELu
Toyota ma nejlepsi hybridný
Toyota ma nejlepsi hybridný systém na svete a nerozumiem prečo to nevedie využiť. Ten 2,5l hybridný motor z IS300h mal byt už v avensise a RAVke dávno. Teraz mali zavádzať pluginy do väčšiny modelov. Iné automobilky majú hybridy v plienkach, ale pluginy predstavujú vo veľkom.
… něco na tom rozhodně
… něco na tom rozhodně je .. 🙂
O minulem vikendu v ramci dnu Toyoty jsem se zastavil u dealera mrknout na Yarise hybrid a popř. projet. Jeli jsme a dokonce jsem řídil… skvostná jízda, fakt mě to uchvátilo. Při rozjezdu jemné „kňučení“ eletro pohonu, pak přiskočil spalovák, ale to přiskočení bylo neznatelné, jak z hlediska hluku tak plynulosti. Na displeji bylo vidět „tok“ energii, ale nestačil jsem jej sledovat, abych Yariska nenabořil a tak mi říkal dealer… Zkusil jsem také při rozjezdu na to krapet šlápnout, abych zjistil, jak ten automat řadí, v minulosti jsem někde četl, že to „cuká“ jako normální automat. Nic, naprosto plynulý zátah, jen už byl trošku slyšet motor (spalovák). Fakt mě to nadchlo… a dealer říkal, že nový Auris to má ještě lepší….
Je fakt, že cena je vyšší, ale jede to pěkně….
ahoj, Jiri
Ale tam nemá co „cukat“,
Ale tam nemá co „cukat“, jelikož tam žádný automat co by cukal není 🙂 Ano, jízda je silně návyková, sametovou plynulostí.
Kedze tam ziaden automat nie
Kedze tam ziaden automat nie je..nema co cukat..:-) otacky stupaju uplne plynule.