Elon Musk aktuálně navštívil stavbu Tesla gigafactory Berlin a řekl, že doufá, že výroba by tam mohla začít už během října.
foto: Tesla
Elon Musk navštívil Tesla Gigatovárnu Berlín-Grünheide již poněkolikáté. Pro Teslu jde o zcela zásadní projekt, který jí umožní prodávat v Evropě lokálně vyráběné elektromobily Tesla Model Y a Tesla Model 3. Pokud výroba začne leto v říjnu, k zákazníkům se auta dostanou nejspíš už začátkem roku 2022.
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla Model Y lze objednat v Česku, cena od 1 724 490 Kč
Prozatím se elektromobily Model 3 dovážejí z USA a Model Y z čínské Šanghaje. Musk se ve své gigatovárně setkal mimo jiné i s Arminem Laschetem, kandidátem na nového německého kancléře po Angele Merkelové.
Eil: Elon Musk hofft auf finale Genehmigung für Giga Berlin im Oktober – und lobt Laschet @Tagesspiegel @PNN_de pic.twitter.com/mpP3u3Enhk
— Thorsten Metzner (@metzner87) August 13, 2021
Přípravné práce na stavbu Tesla Gigatovárny Berlin-Grünheide začaly v polovině února 2020, stavební práce pak odstartovaly v květnu 2020. Továrna má kromě elektromobilů Model 3/Model Y vyrábět také nové bateriové články typu 4680 a pohonné systémy. Zpočátku bude továrna vyrábět 150 000 aut ročně, cílem je 500 000 aut ročně. V továrně najde práci 10 000 lidí.
komodyty do baterek vyhrábnou čajňani
komodyty do baterek vyhrábnou čajňani 😉
lidovky.cz/svet/utvar-pod-vedenim-talibanu-bude-zrejme-otevreny-cinskym-investicim-odhaduje-expert-ponese-to-ale-sva.A210817_084709_ln_zahranici_rkj?zdroj=otvirak
10 tisic lidi? no cekal bych vyznamnejsi robotizaci
10 tisic lidi? no cekal bych vyznamnejsi robotizaci
Asi porad jeste plati, ze nejlepsi (a nejlevnejsi) robot (ve
Asi porad jeste plati, ze nejlepsi (a nejlevnejsi) robot (ve vyznamu slova otrok) je robotnik z Rumunska… 😉
ahaahaaháá anebo silný německý odborový organizace a
ahaahaaháá anebo silný německý odborový organizace a polityka zaměstnanosti že :))
To by museli změnit komplet návrh auta a včetně dílů od
To by museli změnit komplet návrh auta a včetně dílů od dodavatelů tak aby nebylo například potřeba tolik kabelů. Otázkou je, jestli by dodavatelé byli schopni a ochotni takový díl vyrobit.
Těch 10 tisíc lidí je neoficiální údaj. Taky je nutné
Těch 10 tisíc lidí je neoficiální údaj. Taky je nutné brát, že si hodně věcí vyrábějí sami a pokud to jsou i zaměstnanci z vedlejší motorárny a baterkárny, tak je to adekvátní hodnota. 🙂
ccc můžou být rádi že jim německo vůbec dovolilo
ccc můžou být rádi že jim německo vůbec dovolilo postavit fabriku, ještě aby v ní dělali čínský kuky nééé, to by měli germáni jistě radost z amerických kár v německu :)))