Tesla Servis v Praze konečně otevřel, najdete ho ve Vysočanech

Čeští majitelé elektromobilů Tesla dostali dnes do emailových schránek skvělou zprávu. Tesla Servis v pražských Vysočanech konečně otevřel.

Tesla Servis v Praze konečně otevřel své brány. Jde skutečně jen o servis, nikoliv o showroom. Na českých silnicích se podle neoficiálních odhadů pohybuje kolem 500 až 700 elektromobilů značky Tesla. S aktuálně „připlouvajícím“ Tesla Model 3 se ale tyto počty budou bezesporu zvyšovat.
foto: Tesla

Pražské servisní centrum Tesla mělo původně otevřít už v únoru/březnu 2019, ale podle všeho byl hlavní problém s hledáním zaměstnanců. Pro servis elektromobilů hledala Tesla techniky se specifickým zaměřením.

Pražský Tesla Servis najdete na adrese Freyova 980/10, Praha 9 Vysočany. Otevřeno je od pondělí do pátku od 8 do 17.30. Pražský servis tak nahrazuje českým majitelům elektromobilů Tesla Model S, Tesla Model X, Tesla Model 3 a v budoucnu třeba i dosud nejbližší servisy ve Vídni, Norimberku či Mnichově.

vlastní, za tip děkujeme Václavu Slavíkovi

51 komentářů u “Tesla Servis v Praze konečně otevřel, najdete ho ve Vysočanech”

      1. Doteď si byl ty bez registrace a bez jakéhokoliv ověření
        Doteď si byl ty bez registrace a bez jakéhokoliv ověření a nikomu to nevadilo. Teď ses zaregistroval před pár dny a od té doby každého buzeruješ ať se registruje a podepíše. Proč, když tobě léta nevadilo, že jsi neregistrovaný? A podepsat se jako Franta Koudelka se může každý, to není žádný podpis, je to stejně anonymní jako „Anonym“.

        Tak přestaň s tím debilním „podepise“ nebo jak to ve své hatmatilce komolíš, stejně si s tím akorát tak pro smích 🙂

        Mě je třeba jedno jestli se bavím s někým, kdo je podepsaný/nepodepsaný, hlavní jsou myšlenky – což teda u tebe je kolikrát vůbec těžky pochytit 🙂

  1. Budou s tím servisem mít v ČR i certifikované karosáře,
    Budou s tím servisem mít v ČR i certifikované karosáře, nebo budete muset jet do Německa/Rakouska?
    No nevím, ale chudáci, co s Teslou nabourají, byť i s Modelem 3.

    Tady je video o tom (anglicky), co v Tesle při opravě kontrolují a jak se pozná, co vše musí opravit.

    https://www.youtube.com/watch?v=tAnJPknzMYQ

    Po nehodě, kdy se při pomalejším couvání trochu promáčknul zadní nárazník, je i posunutá zadní svítilna, zlomená výztuha v zadním nárazníku, poškozená výztuha blatníku.
    Vše oprava za pouhých 6 192 $, a to ještě nevědí, co za překvapení na ně čeká pod panely karoserie…

    Když už auto má hliníkovou karoserii, tak musí všechno držet
    Tady se ukázala low-cost konstrukce Modelu 3 v porovnání s S a X. Sice má levnější díly. Ale chápu, někdo má peněz dost, tak ty drobné za opravu neřeší.

    1. Tak když je takovej debil, že se netrefí do vrat a napálí
      Tak když je takovej debil, že se netrefí do vrat a napálí to do betonový zdi? Divný, že to není jen škrábnutý co? A divný, že to nestojí jako na deset let starou Oktávku, co? To bych si prostě nikdy nekoupil. To by se Škodovce nestalo. Ta by zbourala tu zeď!:-D

    2. Pokud by to bylo nabourané jakékoliv jiné auto ve stejné
      Pokud by to bylo nabourané jakékoliv jiné auto ve stejné cenové relaci, tak oprava v aut. servisu bude za podobné peníze. Ty částky za opravy jsou v autorizákách často naprostý úlet a přitom výsledek někdy dost tragický. Viděl jsem i3 po opravě dveří za 60tis, kdy dveře nešli pořádně zavírat (původní zkroucený rám) a tragický lak jako kdyby to někdo dělal ve tmě a ještě před tím vypil lahev vodky.

      1. i3 je něco jiného, to je opravdu u masových vozů
        i3 je něco jiného, to je opravdu u masových vozů extrémně vzácná celostní konstrukce z uhlíkových vláken.
        Ale Tesla používá velmi dlouho používaný hliník, který by už měli umět správně v konstrukci navrhovat, aby něco vydržel a dal se rozumně servisovat.

        1. Já ale nepsal, že se opravoval skelet z uhlíkových
          Já ale nepsal, že se opravoval skelet z uhlíkových vláken, to by bylo na faktuře ještě o nulu víc 🙂
          Šlo čistě jen o dveře spolujezdce, kde je hliníkový (velmi dlouho používaný, jak píšete) rám, kde bych za tu cenu čekal že bude vyměněný…

  2. Jen servis? Ne showroom? Žádná prodejna? Jak je tohle
    Jen servis? Ne showroom? Žádná prodejna? Jak je tohle možné? Vždyť to místním chytrákům přeci osobně potvrdil pan majitel Advantage cars?
    A když to potvrdil pan majitel, co nemá s Teslou vůbec nic společnýho a maximálně jednal s nějakým českým právníkem, nebo zástupcem Tesly, který o přesných plánech Tesly taky ví úplný hovno, protože byl jen vyslaný Holandskou pobočkou, tak to musí být přeci pravda, že tady BUDE PRODEJNA!!! Blbečkové chytrý zase.. 😀

        1. To není za tolik moc peněz. Za komančů jsem měl Golfa a
          To není za tolik moc peněz. Za komančů jsem měl Golfa a když mně na něm praskla poloosa, nová stála v Tuzexu 2 000 bonů. (tenkrát po 5 Kčs za bon) Tedy vyšla na 10 000 Kčs. V té době to byly mé 4 měsíční výplaty. Ta teslácká je za 3 měsíční výplaty, tedy za hubičku.

        1. Ano má. Dá se vyrobit trakční elektrický motor bez
          Ano má. Dá se vyrobit trakční elektrický motor bez kapalinového chlazení. Dají se vyrobit i motory umístěné v kolech. Bohužel při současném stavu poznání jsou teoretické výhody těchto řešení totálně převálcovány nedostatky současné technologie.

Napsat komentář