Tesla už zřejmě na konci února otevře první servisní středisko v Česku

Oficiální servisní středisko Tesla by mělo být českým zákazníkům k dispozici v Praze již koncem února, nejpozději v březnu. Automobilka pro něj nedávno vypsala pět pracovních pozic.

Pozice naznačovaly, že Tesla chystá pro všechny české majitele svých vozů nové zázemí v podobě servisního střediska. Nebylo ovšem známo, kdy bude zprovozněno. Díky informacím deníku E15 nyní víme, že by se tak mělo stát koncem února, případně v průběhu března. Prozradil to šéf české Asociace elektromobility a inovativních technologií Radovan Hasala.

„Oficiální Tesla Servisní středisko bude v Praze otevřeno koncem února nebo v průběhu března. Českým majitelům tak nahradí servisy v Mnichově, Norimberku či ve Vídni,“ řekl Hasala.

V České republice je momentálně registrováno zhruba 700 vozů značky Tesla. Jejich majitelé byli doposud nuceni navštěvovat oficiální Tesla servisní středisko v některém z výše uvedených měst.

Do budoucna lze předpokládat, že se počet majitelů těchto elektromobilů navýší díky příchodu Tesla Model 3 do Evropy. Jeho prodeje by u nás měly začít na jaře.

Nejbližším místem, kde si čeští zájemci budou moct auto koupit, bude bohužel stále Vídeň. Zda Tesla vyhodnotí tuzemský trh natolik zajímavým, aby mu dopřála kromě oficiálního Servisního střediska i oficiální prodejní zastoupení, zůstává zatím otevřenou otázkou.

E15.cz

73 Comments on “Tesla už zřejmě na konci února otevře první servisní středisko v Česku”

    1. Vedoucí servisu – 1 pracovník – nedělá
      Vedoucí servisu – 1 pracovník – nedělá nic
      Příjem/výdej zakázek/fakturace 2 pracovníci
      Sklad/objednávky ND 1 pracovník
      Mechanik 1 pracovník
      Tak se raději objednávejte 2 roky dopředu a doufejte, že jedinný mechanik zrovna nebude mít chřipku.

        1. Zvažoval jsem využít poptávky Tesla, ale pracovat v
          Zvažoval jsem využít poptávky Tesla, ale pracovat v servisu kde venku čekají mraky nasranejch zákazníků, na práci jsou tam 1-2 mechanici, kteří nestíhají a na opravy nemají dostatek času a honí je jak nadmutou kozu…. tak to už mám dávno za ssebou a už nikdy.
          V takovém servisu můžou tak akorát měnit žárovky, protože na víc není čas. A mechanici se jim asi pohrnou když jim nikdo předem neřekne kolik si vydělají a hlavně, neschopných a nekvalitních mechaniků je všude dost.
          Nemyslím to ve zlém, ale ten servis Tesla asi jen vytvoří mrakyoprávněně naštvaných zákazníků.

              1. Vyměňuje ? To taky nevím, ještě mne tam nic sami
                Vyměňuje ? To taky nevím, ještě mne tam nic sami neměnili!

                Proč se jezdí na garančky? Já byl loni 3x, vždy po 15 tisících, jak je předepsáno. Napojí se přes PC do auta stáhnou všechna data, prohlédnou zevrubně auto a popřejí šťastnou cestu do další garančky. Tak asi tak!

                Potřebují skutečná data z provozu EV o to jim hlavně jde.
                Mám e-golfa.

                1. Ajo echtGolf, tak to pak jo to furt ještě neuměj si poslat
                  Ajo echtGolf, tak to pak jo to furt ještě neuměj si poslat po netu…. .

              2. To samé, co nanormálních autech krom toho, že pohon je
                To samé, co nanormálních autech krom toho, že pohon je trochu jinak, takže na něj je potřeba elektrovzdělání.
                Měniče, elektromotor a baterka se dneska většinou mění kus za kus a pak se odešle.
                Nicméně nejčastější poruchy dneška jsou drobné elektrické závady – komunikace, komfortní prvky, dotykové displaye atd…pač tomu na servisu nikdo nerozumí, tak než, začnou něco dělat přehrajou SW…
                Z mechaniky jsou nejčastější závadou pazvuky a nekvalita u montáže.

  1. Není se co divit, že se jim náš trh nezdá zajímavý, ve
    Není se co divit, že se jim náš trh nezdá zajímavý, ve stejně velkém Rakousku je Tesel pětinásobně více včetně počtu nabíjecích stanic SC. Pravda, na údržbu 200 aut je potřeba jeden technik při těch reklamacích a poruchovosti, tak se jim počet lidí bude rychle rozrůstat.

          1. Jednoduchou matematickou. Více lidí početně se o BEV
            Jednoduchou matematickou. Více lidí početně se o BEV dozvědělo a zajímá se, čte články, diskuse, přispívá do nich. Procento trollů je zhruba plus minus stejné, takže početně jich bude v diskusích také více. To je celé.

    1. dôveryhodnosť „zväzu dovozcov“, z ktorých ani jeden teslu
      dôveryhodnosť „zväzu dovozcov“, z ktorých ani jeden teslu nedoviezol je … iná vec je počet (policajne) „evidovaných“ áut – ktoré s registračnými značkami štátu jazdia. tak ako vypísal sk nadšenec komplet počty jednotlivých BEV k 05.12.2018.

  2. Dejme tomu, že bych si tu Teslu mohl i koupit
    1) vzhledem k

    Dejme tomu, že bych si tu Teslu mohl i koupit
    1) vzhledem k ceně je nějaká úspora paliva o ničem
    2) Jezdit třeba 200km to servisu mě přijde perverzní, když dávám takové peníze za auto, pak chci zajed do servisu v okresním městě nechat to tam a jed dále půjčeným vozem…
    3) cenově nevidím rozdíl mezi autem za milion se spalovacím motorem a Teslou – chci auto na dopravu ne na závody v rozjezdu a nebezpečné předjíždění. A tankovat u pumpy je rychlejší a pohodlnější – mám nádrž na 70 litrů a ujedu s tím nejméně 1300km.

    Jediný důvod pro koupi by byl ten kdyby auto mělo plně autonomní jízdu, abych se třeba vyspal a nebo aby to přivezlo děti ze školy – pak je to opravdu něco jiného,ale takto opravdu nevidím žádný přínos takového vozu.
    A teď kardinální otázka co na tom autě je tak důležitého, že jste ochotni za to zaplatit o 2 mil více než za špičkového Passata, jehož výroba navíc dává u nás lidem dobře placenou práci?

    1. 1) ne jen úspora paliva, ale i servisních nákladů.
      1) ne jen úspora paliva, ale i servisních nákladů. Žádná výměna oleje, filtrů (mimo kabinoveho), o dost menší „spotřeba“ brzdových destiček
      2) nevím jaké jsou servisní intervaly, ale vzhledem k bodu 1 to asi nebude každých 15 nebo 30 tis.
      3) to je právě ten hlavní rozdíl. To je jako srovnávat Passata s Chevroletem Camaro 6,2 V8 s 480kw.

      Pro Vás to výhodu oproti špičkovému Passatu, který bude o 2mil. levnější, asi mít nebude, ale jakou výhodu má špičkový Passat oproti Octavii, která bude stát polovinu toho, co Passat? Každý vidí výhody v něčem jiném. Když má někdo peníze na to, aby si udělal radost autem za 3 mil. a nevadí mu přes půl hodiny po 300km sedět u superchargeru aby se dobil,tak proč ne. Servis pro Ferrari taky není v každém okresním městě a někteří si ho i přesto koupí.
      A argument, že podpořím zaměstnanost lidí, co passaty vyrábějí je taky trochu mimo. To je jako říkat, že budu topit uhlím abych podpořil horníky a nemuseli se zavírat doly. Elektromobily se nevyskytnou, také je musí někdo vyrobit.

        1. Už jsem se lekl, že jsem něco při studování vnitřků
          Už jsem se lekl, že jsem něco při studování vnitřků Tesly něco prošvihl. 🙂

          Samozřejmě je to trochu jinak. Když se podíváte přímo do patentu, tak tam se mluví obecně o jakékoliv kapalině. Tzn. i klasické chladící kapalině, kterou mám já i v i3.

          Až teprve na konci popisu patentu zmiňují PŘÍKLADY použití:
          „The electric pump system can be part of a cooling and lubrication system for an electric vehicle transmission, gearbox, differential or transfer case, for example.“

          Takže Teslisti opravdu nemusí honem volat servis, kdy se mají dostat na výměnu oleje. 🙂

          A Vy zkuste přístě trochu kriticky myslet a ověřovat zdroje.

        2. Marfy jste jen blbý nebo navedený? :-))) Jak by řekli v
          Marfy jste jen blbý nebo navedený? :-))) Jak by řekli v jednom filmu.

          Ukažte mi na elektromobilu, kde tam je ta nádrž na olej, co se musí každý rok měnit u spalováku?

          Prosím pošlete mi nějaký obrázek ať to vidí i ostatní, že se taky musí měnit vyjetý olej u elektromobilu jako u spalováku.
          Ať se všichni zasmějeme.

          Jo tááák vy jste to myslel jako vtip. Aha tak to jo. To je pak fakt dobrej vtip, už padám ze židle :-))))

        1. superb se dělá u votroků v Kvasinách a Passat letos už
          superb se dělá u votroků v Kvasinách a Passat letos už jakbysmet 😉 a jen tak mimochodem dělaj na tom špičkový vodborníci z ukrajiny polska rumunska slovenska a pravda i pár čechů když už první písmeno germánskýho slova šáde je furt český š

          idnes.cz/ekonomika/domaci/volkswagen-passat-skoda-kvasiny-vyroba.A181116_150712_ekonomika_mato

        2. To pro mě není argument. Jak říká Donutil v Románu pro
          To pro mě není argument. Jak říká Donutil v Románu pro muže: „Mám jednoduchý vkus. Spokojím se jen s tím nejlepším.“, tak to mám nastavené podobně. Chci utrácet svoje peníze jen za to, co mi vyhovuje nejlíp. A je mi jedno, kde a kdo to vyrábí. To už je jen na nich.

              1. milý pavel, zo školy som sa vozieval na konskom
                milý pavel, zo školy som sa vozieval na konskom povoze/koči/bričke/saniach. v dvanástich som udržal splašený záprah, čo považujem za základnú podmienku pre vydanie vodičského oprávnenia. od dvanástich mi tolerovali riadenie auta (od š1101 po pragu rnd.) a býval som kus za dedinou v kaštieli (toho času liečebňa TBC).
                🙂
                nemáte ma čím trumfnúť. od tých dvanástich som vyrastal prakticky bez rodičov (zamestnať sa smeli 25-350 km od domova.

                1. Tak to Vás opravdu už nemám čím trumfnout…. :-)))
                  To

                  Tak to Vás opravdu už nemám čím trumfnout…. :-)))

                  To jsem si myslel, jak jsem starej, ale proti mně vypadáte jako fosilie z doby, kdy se tu proháněli dinosauři… 🙂

                  To já od dvanácti načerno řídil Pionýra, pak mne honili policajti kolem dědiny, dostal jsem od nich na prdel a mb tisícovku jsem mohl na polňačce řídit až od patnácti, kdy se mne dědovi sželelo. 🙂

                  Hezký vzpomínání… Přeji hezký zbytek týdne!

                2. mne tolerovali kadečo.
                  a nie na všetko sa spomína s

                  mne tolerovali kadečo.
                  a nie na všetko sa spomína s úsmevom.

    2. Garáž v níž stojí EV má vyšší přidanou hodnotu. V
      Garáž v níž stojí EV má vyšší přidanou hodnotu. V takové garáži můžeš spát, jíst, bydlet…….pěstovat zeleninu. 🙂 Cokoli co by tě u toho Passata v garáži ani nenapadlo.
      Pak rozdíl poznáš při samotném startu a jízdě takových aut. Žádný rachot startéru. Poslech hudby v elektroautě je úplně jiný zážitek. Mimochodem i ten adrenalin zda dojedeš v Passatu pravděpodobně nepoznáš.
      Je to asi jako srovnávat černobílou CRT obrazovku s dnešní tv 4K.
      🙂

        1. Viz výše. Mimochodem děláte, jako by se spalováky snad
          Viz výše. Mimochodem děláte, jako by se spalováky snad vznášely a valivý hluk neprodukovaly. Produkují a přidávají k němu hluk motoru, vibrace, smrad a jedy v ovzduší. O spotřebě vzduchu, který dýcháme, nemluvě. Na spálení 1 L benzínu spotřebujete v průměru 14 L vzduchu (tzv. stechiometrický poměr, poměr paliva a vzduchu).

        2. lenže pri spaľovákoch je valivý odpor/hluk opomínaný –
          lenže pri spaľovákoch je valivý odpor/hluk opomínaný – ich majitelia žijú s názorom (zo sveta motorov o čssr novej diaľnici) „radšej žiť v hluku ako zomrieť v tichu!“. tak ako švajčiarske hodinky v RR sú zdrojom hluku, tak musia tvorcovia elektro riešiť vonkajší (áno, aj okoloidúcich áut) hluk.

        1. To už je desítky let stará diskuse, kdy Pašíkář a
          To už je desítky let stará diskuse, kdy Pašíkář a jakýkoli příznivec německých aut je jediný správný tvrďák, co by do toho změkčilého pohupujícího se Frantíka nevlez.
          Pamatuji rozdíl mezi Citroen BX Break 1.9 D a VW Passsat kombi v roce 1990, obojí rok stará ojetina, a s díky jsem Pašíka nechal jiným, kteří na něj byli doslova nadržení. BX Break užitně naprosto fantastický pohodlný koráb na podnikání, rodinu, dovolené….

            1. Dobrý večer, no, abych řekl pravdu, mám tu před domem
              Dobrý večer, no, abych řekl pravdu, mám tu před domem doslova zoologickou zahradu. Mám tu Leafa, C-Zero (=Mitsubishi), Citroen C5, Škodu Yeti a Hyundai Santa Fe. Nemusím být jakkoliv zaujatý, stačí si s každým z těch aut sjet pět kilometrů a je to jasné – ta Škodovka je na pohodlí opravdu nejhorší. Když vezmu 15 let staré Santa Fe, tak Škodovka nemá ani tu výbavu, co má o 12 let starší Hyundai. Posez v autě je hrozně tvrdý, není z něj moc vidět, ergonomie ovládání tragická. Opravdu mě fascinuje, když třeba vypnu ESP, zařadím jedničku, dám plnej a hrabu se ve sněhu, tak asi tak dvě vteřiny NEJDE SEŠLÁPNOUT BRZDA, protože do ní ukrutnou silou kope ABS. Stejně tak nechápu, proč se mi občas samo vypne rádio. Také nechápu, proč když přitáhnu k sobě páčku na stěrače, nevrátí se do původní polohy, ale skočí až dozadu, takže mi začne jezdit stěrač i vzadu. A to musím dělat dost často, protože ostřikovač nedokáže pokrýt celé čelní sklo, takže na skle zůstávají špinavá místa. Už vůbec nedokážu pochopit, jak je možné, že když nastavím kolečko topení do polohy cca 2 hodin, sama se zapne klimatizace (to je v pořádku) a i když ji manuálně vypnu tlačítkem a zhasne kontrolka, stejně běží kompresor a namrzá mi pak čelní sklo (na to koukali i v servisu, když jsme jim tam s tím nabídli k opravě pět firemních aut, prý je to tak v pořádku). To, že se mi jednou tak za dva měsíce rozhodí dojezdy u předních oken, už mě nijak neznepokojuje, aspoň si mám po cestě s čím hrát a cestou do práce provádím kalibraci. Výborné je také to, že když strčím do rádia větší flešku, hraje to pět minut a pak se to na tři vteřiny musí „nadechnout“ a hraje to zas chvíli dál.

              Jestli tohle považujete za dobré auto, tak já tedy ne. Nikdy jsem tak špatné auto neměl. 6. 2. 2019 tomu končí operák a jsem opravdu zvědav, s čím se náš fleet ukáže tentokrát. Jen potají doufám, že to nebude zas koncern, to raději Dacii.

    3. Co jsem si delal hruby propocty, tak naklady na Octavii vs
      Co jsem si delal hruby propocty, tak naklady na Octavii vs Teslu M3 za 10 let vyjdou cca nastejno. (Kdyz bych oboje koupil uplne novy v podobny vybave a rocni najezd beru kolem 40k km)

      Samozrejme nejvetsi lakadlo je fakt ta pripravenost TM3 na autonomnost. HW uz to ma (resp. da se upgradnout), uz jen pockat na SW a legislativu.

      Ale furt mi prijde, ze se ta investice vyplati. Protoze po cca tech 9-10letech uz to auto bude jen setrit penize.
      Je to podobny jako se solarem. Ten s dotacema uz taky zacne setrit naklady po 7-9letech cca. Takze ja to beru tak, ze cim driv na solar/elektromobil pristoupim, tim driv zacnu setrit in the long run.

      Ja osobne cekam do konce roku. Protoze by se melo pekne nalajnovat
      – zastoupeni Tesly v CR (+ mozna i prodej)
      – vydani TM3 do evropy
      – dotace na el. mobily pro obcany (kde v 7.2018 uz navrh byl hotov, jen ceka na schvaleni ministrem zivotniho prostredi, ktery se k tomu od te doby ale nevyjadril 🙁 )

      Ohledne tech 2mil drazsi ceny, tak s TM3 to je spis jen 1mil drazsi nakupka.

      PS.: Pokud nekdo mate paku/kontakty na ministerstvu zivotniho prostredi, muzete vznest pozadavek jak se to s tema dotacema na elektromobily pro obcany ma? Diky. Posledni clanek o tom zde: https://www.info.cz/auto/stat-pripravuje-zavedeni-dotaci-na-elektromobily-pro-obcany-ceka-se-jen-na-souhlas-ministra-31783.html

      1. Propočty jsou jedna věc.
        Ale vy by jste chtěl (pokud kujete

        Propočty jsou jedna věc.

        Ale vy by jste chtěl (pokud kujete nové auto) jezdit v jednom modelu 10 let 400 tis.? Jen kvůli tomu že to 10 letech to začne něco šetřit?

        Když už někdo chce nutně šetřit tak si raději koupí CNG, nebo hybrida. Tam už by jste musel mít TM3 20 let.

        Elektromobil se kupuje zatím většinou z nadšenectví , lásky k té technologii , aby se odlišil a samozřejmě i trochu povýšil nad ostatní kolegy řidiče. Stále jsou lidi trochu mimo kdykoli vidí přijíždět auto nez hluku motoru.

        Jen to prostě něco stojí no.

        1. jako kolega pode mnou potvrzuji, že i já měl Formana 20 let
          jako kolega pode mnou potvrzuji, že i já měl Formana 20 let než jsem jej odstavil. A to jsem jej kupoval už 2 roky starý. Dnešního jóna také míním drtit do jeho konce a baterky potom poslouží k posílení akumulace ve FVE.

        2. Upřímně bez hluku přijiždíte tak možná do 20km za
          Upřímně bez hluku přijiždíte tak možná do 20km za hodinu. Pak už převládá valivý hluk od pneumatik a není rozdíl mezi spalovákem a teslou, respektive není slyšitelný. Potkávám téměř každý sen souseda jal si to jede v tesle s tak 70 a rozdíl neni.

          1. Je to hloupost dokázaná mnohými měřeními. To by totiž
            Je to hloupost dokázaná mnohými měřeními. To by totiž ten spalovák musel v rychlosti na 20 km/h jezdit s vypnutým motorem, což dost dobře nejde. Ano, moderní spalováky mají lepší odhlučnění než průměr v ČR se stářím +-15 let. Ale pořád je lepší hluk nevytvářet, než ho izolovat. Nejlepším důkazem je porovnat si BEV a ICE na moderním bezhlučném asfaltu, který se konečně začíná používat i u nás. To je fakt síla, zvláště pak na zimních pneu, co ten povrch dokáže.

        1. Tak se můžete stydět se spalovákem hned obratem. Stačí
          Tak se můžete stydět se spalovákem hned obratem. Stačí se podívat, kolik desítek miliard dotací formou úlev z daní, cen pozemků, investic do infrastruktury kolem, modernizace strojů, energetického hospodářství a vyškolení zaměstnanců včetně příspěvků na jejich mzdy v prvních letech atd. atd. posbíraly jen v ČR Škoda Auto, TPCA a Hyundai. Kolem dokola (nejen) v EU je to – bohužel – stejné.

    4. Když jsem hledal „špičkového“ passata biturbo alltrack,
      Když jsem hledal „špičkového“ passata biturbo alltrack, plus pár věcí, bylo to 1,5 mil… takrozdíl k TM3 nebude 2 miliony…
      A Passat fakt není špičkový vůz, nekupuje se, ale fasuje… uvnitř vizuálně hroší než OIII RS.

      U elektromobilu vidím výhodu, že můžete každý den vyrazit z domova s předehřátým autem a „plnou“.

  3. To je výborná zpráva pro všechny současné i budoucí
    To je výborná zpráva pro všechny současné i budoucí elektromobilisty. Majitelům Tesel to jistě významně zlepší komfort a utěšeně porostou jejich řady, zvlášť s nástupem Modelu 3. Ostatní výrobci zpozorní a budou se víc snažit na poli elektromobilů. Pro mě bylo svezení Teslou S rychlým spouštěčem pořízení prvního elekroauta – do tří týdnů jsme koupili mírně jetý Nissan Leaf a používáme ho již 9 měsíců / 23 tis. km jako hlavní rodinné auto. Přeci jen Tesly S a X jednoduše nejsou cenově dostupné vozy.

  4. Je asi pravda, že v Čechách nebude prodejna, jak se
    Je asi pravda, že v Čechách nebude prodejna, jak se někteří snažili tvrdit. Nicméně Tesla se dá všude jinde ve světě objednat i přes web a vyzvednout v servisu. A pokud můžeme soudit z historie, tak poslední země, kam Tesla v Evropě vstoupila, bylo Portugalsko. A tam otevřeli servis 13.10.2016 a online prodej spustili záhy za 3 měsíce 27.1.2017. Takže bychom se mohli dočkat v červnu? Asi by to také znamenalo spuštění prodeje Modelu 3. 🙂
    https://www.portugalresident.com/2016/09/13/tesla-to-open-first-service-centre-in-portugal-next-month/
    https://www.teslarati.com/tesla-accepting-orders-in-portugal/

Napsat komentář