Automobilka Tesla Motors už nějakou dobu slibuje ke svému elektromobilu Tesla Model S redukci pro dobíjecí standard CHAdeMO. Ten se konečně začíná dostávat k zákazníkům.
foto: ChargeMap.com
Bjørn Nyland, známý norský nadšenec a majitel elektromobilu Tesla Model S, aktuálně vytvořil krásné srovnávací video. Je na něm názorně vidět rychlost dobíjení u Superchargerů (60kWh a 85kWh modelu) a u CHAdeMO dobíjecí stanice přes redukci.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
V Evropě je přes 600 CCS rychlodobíječek, celosvětově 4252 CHAdeMO
Tesla Model S je oficiálně CHAdeMO kompatibilní
Tesla: připravuje se specilita pro roadstery, CHAdeMO, robotická auta
Automobilka Tesla Motors nedávno zlevnila redukci pro CHAdeMO dobíječky z poněkud přemrštěných $1000 na $450. Zároveň jej už před jedenácti měsíci nasadila do testování. Nyní jej konečně rozesílá zákazníkům.
I přes pomalejší dobíjení než u Supercharger Bjørn pochopitelně nákup adaptéru doporučuje. Možnosti dobíjení se tak totiž majitelům Modelu S, zejména v Evropě a Japonsku, zmnohonásobí.
BTW, keby ste mali záujem o
BTW, keby ste mali záujem o kúpu kvalitného EV (s podobnými parametrami ako Tesla Model S), a zároveň vyriešeným problémom s dobíjaním, mám pre vás skvelý tip: mobile.de Treba sa ale poponáhľať 🙂
Trabant na klicek
U Trabantu
Trabant na klicek
U Trabantu staci takovy strojek na natazeni s klickem. A je to absolutne Eko.
na tu CHAdeMO redukci bych
na tu CHAdeMO redukci bych uz mel nasetreno. ted zbyva nasetrit na ten zbytek :-))
jo, tak to jsme dva 😀
btw:
jo, tak to jsme dva 😀
btw: pobavilo…
🙂
🙂
vsimnete si, ze nabijeni na
vsimnete si, ze nabijeni na CHAdeMO zacina na 35kW a postupne jak roste napeti tak roste i vykon az na 44kW a pak zacne klesat. Proste ta CHAdeMO stanice neni schopna dodat vice nez ~115A
Myslim ze chademo je trosku
Myslim ze chademo je trosku zbytecny… vzdyt 40kw palubni nabijecku mely i neaky elektricky kary od renaultu… to znamena ze jiz dnes jsou vyrobci schopni vyrobit 40kw dobijecku s nizkou hmotnosti a slusnou cenou… az tesla vyda 120kwh pack, tak si myslim ze nabidnou take 30-40kw palubni dobijecku
nebyl bych si tim tak
nebyl bych si tim tak jisty… v soucasnosti odstranili DualCharger z nabidky u novych aut… Model S se aktualne da objednat jen s 11kW nabijeckou.
Doufam ze to je jen docasne, 11kW nabijecka sux 🙂
Jojo, taky jsem na to
Jojo, taky jsem na to čučel jak péro z gauče. A nechápu to, pač to byla pro mě jasná volba. Na druhou stranu je možné že si to lidi neobjednávali, těžko říct…
No nevím, jen blbec si dle
No nevím, jen blbec si dle mě neobjedná dual charger.
No to je náš pohled, ale
No to je náš pohled, ale kdo ví jak to je u většiny? Já jsem se známým v pátek diskutoval na téma, který blbec si koupí 11 let starou fábii za 50.000. A bylo mi řečeno, že bych se divil jak obrovský je tento trh… Tak asi takto… 🙂 Anebo na tom chtějí rejžovat, protože za dodatečnou montáž druhé nabíječky včetně instalace chtějí 2.000 EUR.
více info zde, ale celé
více info zde, ale celé jsme to nečetl:
my.teslamotors.com/fr_CH/forum/forums/dual-chargers-gone-tesla-store
—
For Europe, as confirmed by the Dutch DS: dual chargers will (for new orders) only be available as an option to be installed after or at delivery. Probably at higher cost (in contrast with Peter’s info for US). Reason being the lack of interest for this option in the US. By contrast, most (appr. 90%) Dutch orders include the option, so local Tesla sales tell me they are not happy.
Bacha na to, sice to
Bacha na to, sice to zvládly některé nabíječky, ale tady se bavíme o externí infrastruktuře, kterou nemusíte platit při nákupu auta.
Ona ta nabíječka taky něco stojí a pokud odpadne nutnost řešit tuhle část nabíjení jako celek či jako součást okolo měniče, auto jako celek je levnější.
Takže za mě super! Jen to propojení je prostě otřesný…
A z čeho byste takovou
A z čeho byste takovou palubní nabíječku chtěl napájet?