Tesla konečně navyšuje výrobu elektromobilu Model 3

Výroba a dodávky prvních kusů elektromobilů Tesla Model 3 stále zůstávají poněkud zahaleny v mlhách. Zdá se ale, že Tesla zvládla počáteční problémy a začíná výrobu rychle zvyšovat.

Elektromobil Tesla Model 3 u továrny Tesla ve Fremontu
foto: Babandeep Singh

Magazínu Electrek.co se od zdroje blízkého výrobě automobilky Tesla podařilo zjistit, že počáteční problémy byly vyřešeny a nyní se chystá rychlé navyšování produkce elektromobilu Tesla Model 3. Zákazníci by to mohli pocítit už příští měsíc.

Podle dosavadních zjištění už Tesla stihla vyrobit asi 1000 kusů Tesla Model 3. Na sociálních sítích je k vidění řada fotek spokojených zaměstnanců samotné automobilky nebo sesterské společnosti SpaceX kterak auto přebírají.

Právě zaměstnanci obou společností jsou prvními, kdo auto dostává. Elektromobil Tesla Model 3 si jich rezervovalo přes 10 000!

Podle informací magazínu Electrek.co musely být na prvních vyrobených kusech Modelu 3 z července vyměněny baterie, menší úpravy údajně musely být provedeny i na srpnových kusech.

Se začátkem října to ale vypadá, že hlavní kiksy jsou vychytané a může se najet na vyšší objem výroby. Pro běžné zákazníky mimo /Tesla se automobilka chystá začít dodávat teprve během tohoto měsíce.

Elon Musk už dříve řekl, že chce dosáhnout výroby 5000 kusů týdně do konce letošního roku. A příští rok produkci ještě zdvojnásobit. Držíme palce!

50 Comments on “Tesla konečně navyšuje výrobu elektromobilu Model 3”

    1. Možná bude dobré novou technologii a typ vozu srovnávat
      Možná bude dobré novou technologii a typ vozu srovnávat férově s Hyundai Ioniq, s jehož produkcí v trhem požadovaném množství má Hyundai neskonalé problémy. Ano, spalováky sekají jako Baťa cvičky, ale s elektrikami jsou +- na úrovni Tesly.

      1. Stejně by mě zajímalo kde je to jejich úzké hrdlo které
        Stejně by mě zajímalo kde je to jejich úzké hrdlo které tu výrobu tak brzdí. Přece jen koncepčně stejné automobily model S a X vyrábí v tempu cca 2000ks za týden. A u modelu 3 se jim to najednou nedaří to je prostě zajímavé. Možná že později Musk prozradí co se jim teď nedaří. Taky by mě zajímalo jak to maji s dodavateli u kterých jistě mají nasmlouvaný odběr x tisíců dílů který teď určitě neplní. Leda že by to dávali někde do skladu, druhou možností je že platí pokuty za neodebrané zboží.

        1. Stačí se podívat na náběhy jakékoliv výroby. Co se
          Stačí se podívat na náběhy jakékoliv výroby. Co se může pokazit, to se taky pokazí. Stroji počínaje, logistikou pokračuje a lidskou chybou konče. Nezanedbatelná je i byrokracie, stačí celníkův jiný názor na položku neustále se měnícího celního sazebníku a už Vám kontejner parkuje zapečetěný na hranici místo aby díly byly na lince. Je toho dost, co se musí vychytat. Nehledě na události, které se nepředpokládaly nebo byly statisticky v desetinách procent, tudíž se proti nim nedělal protiopatření, a přesto se stanou.

      1. Možná prozradím sladké tajemství, ale základní kámen
        Možná prozradím sladké tajemství, ale základní kámen by měl být poklepán v pondělí 16.10.2017 v 11 hodin v areálu bývalého dolu František v Horní Suché. Za 13 dní se z počítačové grafiky má začít dělat fyzický produkt. Tak to zajedu zkontrolovat.

  1. Nesouvisí to sice přímo s článkem, ale o projektu HE3DA
    Nesouvisí to sice přímo s článkem, ale o projektu HE3DA se tu už několikrát v minulosti psalo a diskutovalo… „V Horní Suché u Havířova začne v polovině října výstavba továrny firmy HE3DA na výrobu nejmodernějích baterií mj. pro elektromobily či energetické banky. Hodnota investice je jedna miliarda korun. Závod bude mít roční výrobní kapacitu 1,2 GWh…“
    ceskenoviny.cz/zpravy/u-havirova-vyroste-tovarna-na-baterie-za-miliardu-korun/1533280

      1. To, co se děje na Vystrkově, je dlouhodobě hodně na
        To, co se děje na Vystrkově, je dlouhodobě hodně na hraně!! Pokud se někdo připojí, budu se ze všech sil snažit pomoci. Fakt jsem zažil, že všechna!!!! místa obsazená spalováky a mládež tam měla techno-párty. A e-Hanička Pásková mi napsala, že to řešili se všemi dostupnými orgány (PČR, MěPolicie, starosta Hu, …) a že to nejde vyřešit. Přátelé, přestavte si, že bychom EVčky zablokovali celou b enzínku – a máme to minimálně v hlavních zprávách na Nově!!! Dále nepíšu, už to nedám!! Je to dlouhodobé …

        1. Tak proc to nevyresi stejne jako v Nove Karoline v Ostrave?
          Tak proc to nevyresi stejne jako v Nove Karoline v Ostrave? kovova zabrana, kterou si elektromobilsta da pryc a spalovaka to odradi. V Nove Karoline to opravdu zabralo. Je to o psychice lidi na kterou to zafungovalo. Na nekterych stanicich stacil i obycejny plasovy oranzovy kuzel ze satavby…

        2. Ano byla to zřejmě další party, kde se schází mládež u
          Ano byla to zřejmě další party, kde se schází mládež u dřevěných stolků, předvádí si tam spalovací auta a na moji otázku proč tam parkují, řekli, že tam je místa dost, stejně je to věčně prázdné, tak co. Na požádání sice ochotně uhnuli, ale přijde mi to nesmysl si z toho dělat parkoviště a každému z benzínky to je jedno.

          1. Postreh z Japonska. Velke nakupni centrum Aeon. 10 parkovacich
            Postreh z Japonska. Velke nakupni centrum Aeon. 10 parkovacich mist s pomalym dobijenim. Po zakoupeni jeteho Prius PHV (necelych 1 300 000 jenu, 64 000 km, rok 2012.) sem se tesil jak si zaparkuju i o vikendu kdy je parkoviste nabite. Spadla mi brada. 9 z 10-ti obsazeno spalovaky. Takova drzost v Japonsku prekvapi (u Cechu me bohuzel neprekvapuje). Jdu k mlade rodince ktera prave prijela. Nadhodim ze bych chtel dobijet. Odpovedi je mi ze ta mista snad nejsou prednostne pro elektromobily. Nevim to jiste a tak se nehadam. Manzelka zavola na informace a, pan mel pravdu. Takze tolik k podpore elektromobility v Japonsku :-), i kdyz jinak je to lepsi nez v CR. Zrejme se zamestnancum nechce resit potencialni konflikdy kdyz je parkoviste narvany, chapu to ale pak jsou ty stojany celkem na nic. Ja bych si na ta mista nestoupnul, nikdy me ani nenapadlo ze nejsou prednostne vyhrazena pro EV. No mylil jsem se. Tolik informace od Fuji 🙂

            1. Dyt sem to říkal že Japka tu elektromobilitu taky jen
              Dyt sem to říkal že Japka tu elektromobilitu taky jen simulují (Tojóótá vodíkový Miraj) Od války pečou s temnou stranou ameriky a za trumpety dvojnásob. Esče se dočkáme těžby hydrátů metanu jako náhradu za Fukušimu at chčije ze Sibiře kolik chce a bude vymalováno soudruzi 😉
              To jsou prostě Japka – země zapadajícího slunce a nejúchylnějšího porna na světě ;))

              z východní asie se dá zatím věřit jen:

              Svobodný Číně – Taiwan
              a
              Jižní Korea – Samsung 😉

                1. To byl komentář k Japonsku.
                  To byl komentář k Japonsku.

                2. Vestec – VYHRAZENO PRO ELEKTROMOBILY – při spatření této
                  Vestec – VYHRAZENO PRO ELEKTROMOBILY – při spatření této dodatkové tabulky pod značkou P-RÉSERVÉ jsem měl opravdu radost a ihned mi v hlavě naskočila situace na Vystrkově. Předpokládám, že tu budu mít větší klid a že vedle mě nebude provokativně blafat zaparkovaný spalovák. Jen bych se před pálícím sluníčkem rád schoval pod přístřešek ze solárních panelů. Snad by údajně ale měly vadit výhledu z motelu. Tak nevím, jestli to je v řešení? Ale i tak moc a moc velké díky za toto místo!

          2. Pumpa to neresi (zrejme) z nekolika duvodu:
            – pozemek

            Pumpa to neresi (zrejme) z nekolika duvodu:
            – pozemek predpokladam neni jejich (ale E.onu)
            – „technopartisti“ (narozdil od prazdne stanice) udelaji alespon nejaky kseft
            – obecne do reseni neopravneneho parkovani na soukromem pozemku se udajne nechce (nemaji moc paky) mestske ani statni policii.

    1. A parkujou i u Superchargeru?:) Kazdopadne az tam budu casem
      A parkujou i u Superchargeru?:) Kazdopadne az tam budu casem nabijet tak ze solidarity sprdnu kazdeho kdo tam bude se srackometem blokovat jakoukoliv nabijecku. Rad si s kazdym od plic vymenim par zkudvysynu s tim problem nemam, kdyz jede o princip 🙂

      1. Tam bylo zatím jedno, nejdříve obsadí ty klasické
        Tam bylo zatím jedno, nejdříve obsadí ty klasické stojany, ale pořád přijížděly další auta, nejdříve tam byly 2, když jsem za 30 minut odjížděl, už tam bylo 8 aut. Myslím, že ve finále obsadí všechny stojany. Někteří tam nechají nastartované auto, někteří si tam předvádějí rozjezdy nebo jezdí kolem stojanů. Prostě parta mladých, si tam honí triko s auty za 50-100 tisíc ve stylu borců z filmu Pomáda.

        Ano, až tam bude plno nabíjených aut, nebo bude zima, tak to tam pro ně skončí, zatím tam mají místo, většinou tam skoro nikdo nenabíjí a když tak nárazově. Já se tam zastavím max 6x v roce.

      2. Vondráku, ty si nečítal pravidlá Nissanu?!

        Vondráku, ty si nečítal pravidlá Nissanu?!
        „Nezanechávejte ostatním žádné neslušné vzkazy. Pokud je místo pro nabíjení, kde jste si chtěli nechat nabít svůj vůz, obsazeno vozem se spalovacím motorem, může řidič elektromobilu zanechat vzkaz s vysvětlením, proč na tomto místě neparkovat – avšak bez použití jakýchkoli hrubých slov“

        Budeš im to musieť pekne „slušne “ vysvetliť, že so spalovacou popelnicou sa na takomto mieste neparkuje. A dotyčný sa ti „slušne“ ospravedlní a preparkuje 😀

        1. O víkendu jsem byl v Považské Bystrici. Mají tam v centru
          O víkendu jsem byl v Považské Bystrici. Mají tam v centru u jednoho obchodního domu ABB nabíječku a dvě parkovací místa pro EV. I přes plné parkoviště spalovákú tyto místa nikdo neobsadil. Asi slušně vychovaní občané.
          A nabíjení je zdarma, tak jak pojedete okolo na výlet, určitě se zastavte pro energii.

    1. Super, díky za odkaz. Už jen nechám dožít svoji popelnici
      Super, díky za odkaz. Už jen nechám dožít svoji popelnici do léta do konce technický a pak přejdu jen na carsharing. Spočítal jsem si, že nákladu budu mít prakticky totožné, jen budu jezdit auty dvacetinásobné hodnoty :).

    2. ctrl c/v Trnava sa môže pochváliť projektom e-trnava.eu,
      ctrl c/v Trnava sa môže pochváliť projektom e-trnava.eu, ktorý zastrešuje komplexné služby elektromobility v rámci mesta. K dispozícii sú elektromobily na prenájom či zdieľanie, ako aj nabíjacia infraštruktúra. Okrem elektrických automobilov sú dostupné elektrifikované kolobežky, bicykle a skútre.
      http://eautoportal.sk/projekt-e-trnava-eu/

    3. Tak nakonec je z toho docela fail. 218 Kč/hod!!! v oblasti,
      Tak nakonec je z toho docela fail. 218 Kč/hod!!! v oblasti, kde vzdálenost nejkrajnějších míst je 8,5 km po silnici, tedy nejnižší možná cena v nejideálnějším případě je 25 Kč/km. Nebo ještě možná tak z centra jet někoho vyzvednout na letiště a zpět, což by vyšlo na nějakých 22 km a tedy 10 Kč/km, ale to je o nervy se štěstím přesně za tu hodinu, kdy ani nebude mít čas si hodit zavazadla do kufru.
      Je to dobrý akorát na vyblbnutí, kdo se chce jen tak projíždět celou hodinu.
      https://www.car4way.cz/elektromobilita?utm_source=facebook&utm_medium=social-organic&utm_campaign=elektromobilita

Napsat komentář