Obrovský úspěch společnosti Apple inspiroval Elona Muska, majitele Tesla Motors, k novému nápadu. Chce vybudovat podobnou síť kamenných obchodů jako má firma vyrábějící iPhone, iPad, iPod nebo počítače Mac. Rozdíl je ten, že Tesla v nich bude nabízet své elektromobily.
Nepůjde o klasické dealery, nýbrž o obchody přímo vlastněné samotnou automobilkou. Chce si tak udržet přímé spojení se svými zákazník. „Pokud by šlo o obchody vlastněné soukromníky, ztratili bychom to,“ dodal Musk.
Zároveň chce Musk mít ve svých obchodech vynikající pracovníky s komplexními znalostmi o elektromobilech Tesla. Právě dokonalé znalosti pracovníků obchodů jsou podle některých odborníků jedním z klíčů úspěchu prodejen Apple.
Související články:
» Světový rekord v dojezdu sériově vyráběného elektromobilu
» Autosalon Ženeva: proč chybí Tesla Model S? A kam vůbec směřuje Tesla?
Není proto náhodou, že Tesla se snaží přetahávat od samotného Apple lidi. Nový rodinný elektromobil Tesla Model S bude vybaven 17″ LCD displejem, který má mít třikrát lepší kvalitu než stejný displej na notebooku Macbook Pro. Mimo jino i díky tomu, že Tesla údajně přetáhla některé zaměstnance Apple.
Obrovský displej bude sloužit mimo jiné pro navigaci skrze GPS a Google Maps. Navíc bude možné v něm spouštět také aplikace třetích stran. Operační systém bude založený na open-source operačním systému Google Android, který je hlavní konkurencí pro iPhone OS.