
Štítek: nové logo



Autosalon Brno 2011: ŠKODA představí designový koncept VisionD
Stánek značky Škoda Auto na letošním brněnském Autosalonu své návštěvníky přivítá řadou národních premiér. Největším lákadlem bude česká výstavní premiéra designového konceptu VisionD. Produktové novinky modelového roku 2012 jsou k vidění na kompletní produktové paletě sériových modelů. Od 4. do 9. června je brněnské výstaviště určeno všem příznivcům automobilů; stejně jako loni mají návštěvníci, kteří se prokáží klíčkem od vozu ŠKODA, v sobotu 4. června vstup zdarma.

Nové logo Škoda Auto a designová studie
Škoda Auto představila na koncernovém večeru Volkswagen Group pod heslem „The New Power of ŠKODA“ nový korporátní design a designovou studii naznačující nový směr značky. Ta se ubírá směrem k rozšíření modelového portfolia a zesílení aktivit nejen v Evropě, ale také na trzích Číny, Indie a Ruska.

Škoda Auto strmě roste, představila novou strategii
Slibný začátek roku pro Škoda Auto: s 68.400 prodanými vozy se prodejní výsledky české automobilky v lednu 2011 v porovnání s předchozím rokem zlepšily o 26,4 % (leden 2010: 54.100 prodaných vozů). Značka tak i v novém roce jasně sleduje růstový trend. Mimořádnému zájmu se na počátku roku těšily modelové řady Fabia (+ 30,9 %) a Superb (+ 80,3 %). Vysokých dvojciferných přírůstků podnik dále dosáhl v růstových regionech – v Číně, Indii a v Rusku.

Škoda nové logo odhalí na autosalonu v Ženevě
Škoda Auto bude mít nové logo. To už víme delší dobu, před pár týdny zpráva proběhla tuzemskými on-line médii, Hybrid.cz nevyjímaje. S největší pravděpodobností šlo o kachnu. Definitivní podobu nového loga odhalí Škoda v březnu na autosalonu v Ženevě.