Toyota Prius je díky nízké spotřebě v Guinnessově knize rekordů
Toyota Prius páté generace má velmi účinný hybridní systém. Auto aktuálně ujelo trasu z Los Angeles do New Yorku s průměrnou spotřebou 2,52 l/100 km.
Elektromobily, hybridy, Tesla, Volkswagen, Škoda, auto, vytápění
Toyota Prius páté generace má velmi účinný hybridní systém. Auto aktuálně ujelo trasu z Los Angeles do New Yorku s průměrnou spotřebou 2,52 l/100 km.
Toyota Mirai se zapsala do Guinnessovy knihy rekordů s novým rekordem – nejdelší vzdáleností ujetou na jedno natankování elektromobilem na …
Na trase mezi nejvzdálenějšími obydlenými místy Velké Británie dosáhl Mustang Mach-E nejkratší doby nabíjení. Rekordně nízký byl také počet zastávek …
Automobilce Nissan zjevně nestačí všechny ceny, které zatím elektromobil Nissan Leaf sesbíral. A lační po dalších. Aktuálně jednu vyfoukla americkému Chrysleru: na závodním okruhu Silverstone se uskutečnila přehlídka 225 elektrických aut.
Je tomu teprve pár týdnů co Toyota představila nové hybridní auto Toyota Auris HSD. Malý hatchback se ukazuje v tom nejlepším světle, když v Německu v přísném testu předvedl spotřebu 3,46 l/100 km.
Volkswagen Passat ujel na jednu nádrž 2456,872 km. Vytvořil tak nový rekord v dojezdu na jednu nádrž u sériově vyráběného osobního automobilu, který je zapsán v Guinessově knize rekordů.
V Japonsku padl rekord v nejdelším dojezdu elektrického auta. Postaral se o to přestavený elektromobil Daihatsu Mira s bateriemi Sanyo. Zapsal se tak do Guinessovy knihy rekordů jako elektromobil, který podnikl dosud nejdelší cestu bez dobíjení.
Guinessova kniha rekordů má novou senzaci. Nejrychlejším automobilem na baterie (tedy elektromobilem), který je poháněn běžnými tužkovými bateriemi, se stalo japonské závodní vozítko Oxyride. To je jen o „málo“ náročnější než běžný televizní ovladač. K dosažení maximální rychlosti 120 km/h bylo potřeba 192 tužkových baterií. Řidičem byl Takashi Sudo, který zaznamenal rekord na testovací dráze poblíž Tokia. Tělo automobilo bylo vytvořeno z uhlíkových vláken a plastu. Na projektu společně pracovala soukromá společnost a studenti na univerzitě Osaka Sangyo.