Štítek: enduro
Do terénu s elektrickým speciálem EMX
Chcete si užít při jízdě v terénu lehkosti a obratnosti horského kola, ale nechce se vám šlapat? Zapomeňte na těžkou, neohrabanou a velkou motorku. Pokud si chcete užít dokonalý sjezd terénem, potřebujete lehký stroj, který bude dokonale kopírovat pohyby vašeho těla. Pokud nemáte hluboko do kapsy, zkuste se podívat na elektrický speciál EMX od stejnojmenné rakouské firmy.
Elektrokola a elektromotorky Stealth: ultimátní outdoor
Australská společnost Stealth Electric Bikes vyrábí elektrokola a elektromotorky. Jde o nekompromisní outdoorové stroje pro pořádné elektrické řádění. Podívejte se na některé z jejích modelů.
VIDEO: Elektromotorka od KTM? V roce 2013
Klasický rakouský výrobce motocyklů, společnost KTM, už nemůže déle ignorovat aktuální módu jménem elektromotorky. V současné době už má k dispozici první kusy elektrického endura. Prozatím jsou ale stroje určeny pouze pro intenzivní testování, do prodeje půjdou v roce 2013.
VIDEO: elektromotorka e-Moto-CRF250R – stroj do nepohody
Společnost EVDrive dodává elektrický pohon ‘bez kompromisů’. Zaměřuje se na hybridy a plug-in hybrid, ale tým zaujaly také motorky. Představila elektromotorku e-Moto-CRF250R vycházející z oblíbeného modelu dirt-biku značky Honda.
Elektrokolo jako z videohry – M55 Bike EVO 001
V oblasti terénních kol se v extrémních případech téměř stírají rozdíly mezi kolem a motorkou. Elektrokolo M55 Bike EVO 001 si už pak s terénním motocyklem v ničem nezadá. Vypadá jako kdyby vyjelo z nějaké počítačové hry!
Elektromotorka KTM Freeride – 30 koní, 90 kg, 10 000 euro
KTM stihlo před tokijským motosalonem odhalit oponu nad svými chystanými elektromotorkami. Jmenují se Freeride a jde o enduro a supermoto s výkonem 30 koní, hmotností něco málo přes 90 kg a cenou min. 10 000 euro.
KTM předvede na mototosalonu v Japonsku elektrické motorky
Známý rakouský výrobce motorek KTM předvede na japonském motosalonu ještě tento rok své první elektromotorky. Půjde o dva modely, které původně měly jít na trh už tento rok, nicméně ekonomická krize plány jaksi přibrzdila.
Quantya jako sněžný elektroskútr? Nejlepší jízda na sněhu!
Motorové saně čili „sněholet“ lze sice ve středočeské nížině využít pouze ve výjimečně, třeba v roce jako byl tento. Přesto, proč ne? Quantya, výrobce enduro elektromotorek, upravil jeden svůj model na elektrický sněžný skútr. Firma aktuálně představila první prototyp.
EMAX 72DS – nová konkurence pro elektromotorky Quantya a Zero
Kalifornie se stala domovem dalšího výrobce elektrických enduro motorek. Electric Moto Corporation aktuálně představila model EMAX 72DS vybavený 14kW 72V baterií, která má vydržet až tři hodiny. Elektromotorka je schopná jezdit jak off-road, tak na silnici.
Nová elektromotorka eKrad
Letos v lednu byl na výstavě ve Friedrichshaffenu představen elektromotocykl eKrad pocházející z dílny stejnojmenné společnosti. Tento zajímavě vypadající stroj disponuje elektromotorem o špičkovém výkonu 21 kW a točivém momentu 45 Nm, což z něj při hmotnosti 96 kilogramů dělá poměrně živý stroj.
Kawasaki se zaměřuje na spotřebu
Kawasaki, známý japonský výrobce silničních motocyklů, se hodlá přizpůsobit trendu a zaměřit se na snižování spotřeby. Tento proces začal už dříve a jeho nejnovějším „hmotným“ dítkem je enduro motocykl KLX 250S s vynikající spotřebou 4 l/100 km. V nehmotném prostoru sítě Kawasaki alespoň ukazuje novou stránku zaměřenou na „MPG“ neboli „miles-per-gallon“. Jednoduchá prezentace nabízí přehled motocyklů Kawasaki, jejich základní specifikace a samozřejmě spotřebu. Také ve světě motocyklů začíná hrát spotřeba výraznou roli. Plíživý nástup elektromotocyklů (viz. náš test Quantya) by jednou mohl velkým výrobcům znepříjemnit situaci.