Renault oznámil cenu elektromobilu Twingo ZE. Ta bude v Německu začínat na nepříjemně vysokých 24 790 euro vč. 19% DPH, tedy přibližně 655 000 Kč. S dotací je ale výrazně levnější!
foto: Renault
Elektromobil Renalt Twingo Z.E. bude vybaven 22kWh/400 V baterií LG Chem (z toho 21,3 kWh využitelných). Doplněna bude o aktivní tepelný management a 22kW palubní nabíječku Caméléon, kterou už automobilka využívá např. také u elektromobilů Renault Zoe.
foto: Renault
NEPŘEHLÉDNĚTE Renault potvrdil elektromobil Twingo ZE pro rok 2020
Při základní ceně elektromobilu Renault Twingo ZE ve výši 24 790 euro a nedávném zvýšení dotace na nákup elektromobilu v Německu na 6000 euro se lze snadno dostat hluboko pod 20 000 euro až k v přepočtu 400 000 Kč.
foto: Renault
Renalt Twingo Z.E. slibuje dojezd 180 km WLTP. Cena elektromobilu je však proti spalovací verze dvojnásobná. Je dokonce o něco málo vyšší, než za kolik se prodávají trojčata Škoda CitigoE iV, Seat Mii, Volkswagen e-Up!
Ta přitom nabízejí větší baterii (36,8 kWh) a vyšší dojezd (253 km), cena za CitigoE iV v Německu začíná na 24 360 eur.
Jsem to říkal, že účel dotací není zlevnit
Jsem to říkal, že účel dotací není zlevnit elektromobily ale nalít peníze do domácích automobilek.
By mě zajímalo proč tam furt cpou tu řadící páku. Však
By mě zajímalo proč tam furt cpou tu řadící páku. Však stačí nějaký přepínač na palubce a to ušetřené místo by šlo určitě využít smysluplněji.
Lidi jsou zvyklí na zpátečku.
Lidi jsou zvyklí na zpátečku.
Přesně, už se vidím na parkovišti u konzumu, kde je
Přesně, už se vidím na parkovišti u konzumu, kde je místa jak v hodinkách, jak při manévrech hledám já nebo moje paní nějakej čudlík pro jízdu vpřed a vzad. Takhle pěkně po hmatu šup sem šup tam a šup šup z parkoviště pryč 🙂
f500e má už desaťročie gombičky a to sa predáva v
f500e má už desaťročie gombičky a to sa predáva v amerike,kde sa dávajú upozornenie k mikrovlnke, kde si ľudia mýlia akcelerátor s brzdou, kde …
bmw i3 má prepínač na páčke pri volante …
a šup sem, šup tam a namiesto „R“ je tam „1“ a bol v pouličnej lampe.
Protože starýho psa novým kouskům nenaučíš.
Protože starýho psa novým kouskům nenaučíš.
Zato vy, mladí eOslíci, hýkáte úžasně…. Aneb též
Zato vy, mladí eOslíci, hýkáte úžasně…. Aneb též jeden z těch, kteří za jednotku času považují jeden FCB pšouk.
Haha. Vy mladí. 🙂 Jsem se po delší době zasmál. Kolik
Haha. Vy mladí. 🙂 Jsem se po delší době zasmál. Kolik ti je?
Dobrá – chceš-li jinak? Tak vy blbí, protože člověk se
Dobrá – chceš-li jinak? Tak vy blbí, protože člověk se všemi pěti pohromadě nemá důvod cokoliv řešit na FB a jak vidím tak Ty řešíš.
da se predpokladat ze cena je umerne zvedla prave diky dotacim
da se predpokladat ze cena je umerne zvedla prave diky dotacim na Nemeckem a domacim trhu, a tak jako Citigo stoji v CR o nejakych cca 150 tisic min nez v Nemecku, tak zde bude zrejme levnejsi i tento Renalt Twingo Z.E. cenu 650k bych v CR asi fakt necekal, spis tak 550k
Já tedy čekal cenu na úrovni citigo-e. Asi jsem moc
Já tedy čekal cenu na úrovni citigo-e. Asi jsem moc optimistický. Tak třeba Dacia s tím čínským Káčkem zamíří pod 400k Kč.
sak cena je srovnatelna s elektrickym Citigem, v Nemecku je
sak cena je srovnatelna s elektrickym Citigem, v Nemecku je rozdil asi 200 eur, Ceska cena zatim stanovena neni, to v clanku je cistej prepocet euro-koruny, Ceska cena jeste stanovena verejne nebyla
Pravda, odsoudil jsem to moc brzo. Počkám si na uvedení na
Pravda, odsoudil jsem to moc brzo. Počkám si na uvedení na český trh a odsoudím to později 🙂
Porad moc drahy.
Porad moc drahy.
No s baterií, která je skoro o 40% menší než v Citigo-e
No s baterií, která je skoro o 40% menší než v Citigo-e je to drahý, nechápu, že se zase vrací k autům s dojezdem, které se vyráběly 10 let zpátky. Než si lidi zvyknou, že opravdu nepotřebují dojezd 500 km, tak to bude trvat a tyhle auta budou kupovat jen okrajově.
Jakékoliv dotace křiví trh.
Jakékoliv dotace křiví trh.
Přesně tak, je třeba se na Německé ceny dívat pohledem
Přesně tak, je třeba se na Německé ceny dívat pohledem dotací a zde Twingo stojí v podstatě stejně jako koncernová trojčata, kde si to jako stylovka rozhodně může dovolit. Osobně jsem čekal u Twinga i cenu vyšší.
Naprosto chápu koncern i Renault, že pak všechnu produkci namíří právě do Německa a do zemí bez dotací jako je ČR vůz buď vůbec neuvedou, nebo rezervují kvóty jen pár kusů. Evidentně i Škodovka by nejraději Citigo prodávala pouze v Německu za 24tis Eur, kde je 6000Eur dotace vlády a 3000Eur dotace automobilky, tedy každé Citigo prodané v Německu je pro automobilku vítaný bonus 3000Eur proti jeho prodeji u nás.
Jinak Renalt Twingo Z.E. ma sice mene kapacitni baterii, ale
Jinak Renalt Twingo Z.E. ma sice mene kapacitni baterii, ale zase ma o 2 dvere navic a ma rozhodne lepsi palubni nabijecku, pro mnoho lidi tak muze bejt lepsi volbou nez zminena VW koncernova elektricka trojcata
Kolik těch dvěří to Twingo má, když má o 2 dveře
Kolik těch dvěří to Twingo má, když má o 2 dveře navíc oproti Citigoe iV? 🙂
aha jasny, ja nejak zil v domeni ze Citigo je 3 dverak 🙂 a to
aha jasny, ja nejak zil v domeni ze Citigo je 3 dverak 🙂 a to jsme v nem nekolikrat jel 😀