Dlouho spekulovaný elektromobil Renault Twingo ZE dorazí na trh konečně letos. Bude konkurovat trojčatům koncernu Volkswagen.
foto: Renault
Očekává se, že Renault odhalí malý městský elektromobil Renault Twingo ZE na autosalonu Ženeva (5. března až 15. března 2020). Spekuluje se, že auto se už vyrábí a testuje na silnicích.
NEPŘEHLÉDNĚTE Renault připravuje elektrické Twingo i SUV
Renault City K-ZE je malý levný městský elektromobil pro Čínu, ale nedávno se objevily informace, že by mohl přijít také do Evropy pod značkou Dacia.
Auto je vybaveno 30kWh baterií (26,8 kWh využitelných), a tak by nejspíš elektrické Twingo mohlo využít podobný nebo úplně stejný pohonný systém, včetně baterie.
Na druhou stranu pak bude mít nevýhodu proti Škoda CitigoE iV a dalším „trojčatům“ ze stáje Volkswagen, která nabízejí baterii o kapacitě 36,8 kWh (32,3 kWh využitelných) pro dojezd 252 km WLTP.
Tak pokud to budou chtít prodat u nás, tak vzhledem k
Tak pokud to budou chtít prodat u nás, tak vzhledem k parametrům to musí mít porovnatelnou cenu s Citygo iV.
Mitsubishi ma svuj Dieselgate. V DE prohledavaji kancelare a
Mitsubishi ma svuj Dieselgate. V DE prohledavaji kancelare a zabavuji podklady. V podvodech jely vsechny ice automobilky.
to je tutovka, ja bych se nedivil kdyby oplátkou za ghosna
to je tutovka, ja bych se nedivil kdyby oplátkou za ghosna skončili fšecky japkovský autodebilky francije 😉
PS: Pro fšechny vyšusovaný plastový světlomety svítíci na měsíc do ksichtu a fšude kolem jen ne na silnici ;))
https://www.youtube.com/watch?v=8oTzQHDFais
Vyhozeny peníze, vydrží to jen chvilku…
Vyhozeny peníze, vydrží to jen chvilku…
Baterka pod 30kWh už je dávná minulost.
Baterka pod 30kWh už je dávná minulost.
Proč? Mě by stačila i 20kwh, pokud by cena byla dobrá (na
Proč? Mě by stačila i 20kwh, pokud by cena byla dobrá (na dojíždění to stačí, a na dlouhé cesty je stejně nepoužitelná 20kwh i 40 kWh)
S 20ti kWh jedu za den i 700 km (na Slovensko a zpět).
S 20ti kWh jedu za den i 700 km (na Slovensko a zpět). Samozřejmě po cestě několikrát nabíjím a u toho si vše zařídím. Se 60ti kWh (co jsem jel naposled) je to pro mě už nuda – nic neřeším a pořád jen skoro jedu.
Tak to už se moooco těším, snad už se na jaře budu nudit
Tak to už se moooco těším, snad už se na jaře budu nudit 🙂
OT: pouze pro informaci: OPEL s příchodem elektrické Corsy
OT: pouze pro informaci: OPEL s příchodem elektrické Corsy VYPRODÁVÁ „staré“ AMPERY-E a to za opravdu super peníze – dle výbavy cena začíná na cca 25.000€ (bez DPH a bez DOTACE – na mobile.de jsou ceny i nižší ale je v nich zahrnuta dotace). A to mně přijde 630.000,- Kč za NOVÉ auto s 60kWh baterií pěkná nabídka!
To ano. Bude to lákadlo pro zájemce o škodovky. Připlatit
To ano. Bude to lákadlo pro zájemce o škodovky. Připlatit si 200 tis a mít daleko lepší auto.
EDIT: přehlédl jsem to bez DPH. Takže pro obyčejného člověka opět nezajímavé.
Nezajímavé? když tedy srovnáme ceny s DPH Leaf 1.162.000,-
Nezajímavé? když tedy srovnáme ceny s DPH Leaf 1.162.000,- vs Ampera-e 762.300,- to mi zajímavé přijde….
tak si ho kup, brani ti nekdo?
tak si ho kup, brani ti nekdo?
už máme
už máme
Což o to, auto je to pěkně (viděl jsem na živo Bolt), ale
Což o to, auto je to pěkně (viděl jsem na živo Bolt), ale předem bych si zjistil, jaká bude dostupnost a hlavně cena servisu nás. Abyste pak neplatil částky typu 12000,- jen za nahrání nového firmware jako kamarád s Amperou ne E.
Já se řídím peněženkou. Takže 800 tis za takové auto
Já se řídím peněženkou. Takže 800 tis za takové auto mi příde nezajímavé.
To raději za 300 tis ojetinu na plyn. V celkové sumě mě provoz vyjde levněji.
Jo, kdyby to bylo 600 tis s DPH. To by se už o tom dalo přemýšlet s přihmouřením oka.
Srovnání s leafem za 1.2 mil je sice hezké, ale je potřeba příhlédnout k tomu, že ta cena leafa je totání úlet. Levněji mě vyjde jezdit taxíkama 🙂
Škodovka nemá elektromobil v dané třidě. Ten bude až
Škodovka nemá elektromobil v dané třidě. Ten bude až později. A zájemce o městké citigo určitě nepůjde to téhle dvoutunové obludy.
Má to 4,1m a 1,69t – to mi nepřijde jako dvoutunová obluda
Má to 4,1m a 1,69t – to mi nepřijde jako dvoutunová obluda 🙂
Na mobile.de jsem koukal ceny od 28.000 eur i s DPH. Akorát
Na mobile.de jsem koukal ceny od 28.000 eur i s DPH. Akorát jsem tam nevyčetl, jestli je to cena s dotací nebo běžná cena a od toho ještě mínus dotace.
Mohu poprosit o nějaký konkrétní případ, kde je cena
Mohu poprosit o nějaký konkrétní případ, kde je cena uvedena bez dotace?
Musíte se obrátit na dealera, aby Vám poskytl cenu bez
Musíte se obrátit na dealera, aby Vám poskytl cenu bez dotace (pro „export“) – všichni se snaží ukázat tu nejnižší cenu. Dotace je 2.000€.
Děkuji, auto se mi dlouhodobě líbí a myslel jsem, že v
Děkuji, auto se mi dlouhodobě líbí a myslel jsem, že v Evropě už není ke koupi.
Dotace je spíše 4.000.
Ono to je trochu slozitejsi. Dotace od vyrobce je 2000 Eur
Ono to je trochu slozitejsi. Dotace od vyrobce je 2000 Eur plus 19% MWSt (dph), teda 2380 Eur. A stat dava cistych 2000 Eur. Nekteri uvadi cenu pri kalkulaci s plnou dotaci a cesky zakaznik si musi pripocitat 4380 Eur. Nekteri uvadi cenu jen s dotaci vyrobce, tak musite pripocitat 2380 Eur. A nekteri uvadi cenu bez zohledneni vsech dotaci. Staci zavolat a zeptat se. A hlavne predem si dohodnout rezim dph abyste neplatil dph i v CR a honil nemeckou MWSt u vsech certu. Myslim ted obcana-smrtelnika.
Co se týká DPH, tak to mi přijde, že to není pořešené
Co se týká DPH, tak to mi přijde, že to není pořešené úplně dobře. Já se na to konkrétně ptal u jednoho německého dealera ojetin, když jsem ještě přemýšlel o dovozu i3.
Teoreticky bt se DPH nemělo platit v Německu při nákupu, ale až v ČR před přihlášením – bez zaplacené CZ DPH auto přihlásit nelze. No ale Němec vám to bez DPH neprodá, protože on musí pak dokazovat německému finančáku, že ta DPH byla odvedena v ČR (nebo obecně v zemi, kam se auto vyvezlo), jinak ji musí odvést on.
Takže dělá to tak, že prodá auto i s DPH, ale jsou to 2 doklady – jeden na cenu bez DPH (pro šeský finančák) a druhý doklad o zaplacení německé DPH, jako záloha. Pak až auto zaregistruji v ČR, donesu potvrzení o zaplacení DPH v ČR, tak mi tu německou DPH vrátí. Říkal, že takto to dělá se všemi exporty, hlavně na „východ“ 🙂
Přesně tak to je – z mých zkušeností to tak ale
Přesně tak to je – z mých zkušeností to tak ale naštěstí není vždy, někdy stačí poslat odkaz na ověření českého DIČ a pokud se ukáže jako validní prodají nám vůz rovnou bez DPH. Asi vždy záleží jak moc přísný je příslušný německý finančák.
Tak jako soukromá osoba DIČ nemáte. Je to záležitost
Tak jako soukromá osoba DIČ nemáte. Je to záležitost bazaru, jak moc chce riskovat, že tu DPH opravdo zaplatíte a že tudíž ji nebude muset platit za vás. Proto se sichtují, což celkem chápu. Akorát je pak opruz, že tam musíte znovu.
Jasně, že bazary a překupníci, co auta tahají pravidelně mají s bazarem v DE už lepší vztahy, resp. toto neřeší 🙂
Ano já psal jako firma (plátce). Po druhé už tam ale
Ano já psal jako firma (plátce). Po druhé už tam ale nemusíte, stačí poslat scan přihlášeného TP a to je pro ně důkaz o zaregistrování v jiné zemi EU a možnost vrácení depozitu (ve výši DPH) zpět.
Jo jasně… na to poslání poštou jsem se ani neptal, já
Jo jasně… na to poslání poštou jsem se ani neptal, já tam pracuji, takže bych to řešil osobně. Tak to je super.
https://www.opel.nl/personenwagens/ampera-e/overzicht.html
V
https://www.opel.nl/personenwagens/ampera-e/overzicht.html
V Nizozemí není dotace na nákup.
Takže cena min. 850 tis., 34.000 eur…
Takže cena min. 850 tis., 34.000 eur…
nemýlíte si to s tou baterií?? není to elektromotor o
nemýlíte si to s tou baterií?? není to elektromotor o výkonu 60Kw a ta baterka mnohem menší?? Nepamatuji si že by jej tak vylepšili…
Pozor neplést si Opel Ampera a Opel Ampera-e …:-)
Pozor neplést si Opel Ampera a Opel Ampera-e …:-)
Hluboce se omlouvam omyl svuj jsem si uvedomil chvili pote co
Hluboce se omlouvam omyl svuj jsem si uvedomil chvili pote co jsem to napsal. Jiste za leafa bych jej vymenil dozajista, akorat ten servis jen za hranici…..
Ano – servis pouze v DE, chybějící navigace (pouze
Ano – servis pouze v DE, chybějící navigace (pouze zrcadlení) a jednofázová 32A nabíječka místo 3x16A jsou jediné mínusy co na tom vidím.
Ne, baterka je opravdu 60 kWh využitelná
Ne, baterka je opravdu 60 kWh využitelná kapacita:
https://www.opel.de/fahrzeuge/ampera-e/uebersicht.html
Výkon 150 kW max., 0-100 za nějakých 7,3s.
nooo dost slabý na rok 2020 vod rendlíku, vypadáto že
nooo dost slabý na rok 2020 vod rendlíku, vypadáto že frantíkům došel dech. Samý stávky ta jejich MULTYKUNDY, marsej temer valecna zona, prezident… no spis prcident neprosadil nic lidu nerozumí no mazec měli by zvolit Ghosna ;)))))