První fotky elektromobilu Volkswagen ID.4: překvapení se nekoná!

Elektromobil Volkswagen ID.4 na první nekamuflované fotce produkční verze vypadá jako každý jiný crossover. A to je dobře.

Volkswagen zatím prezentoval svůj další elektromobil ID.4 pouze v pestrobarevné kamufláži. Teď jsou venku první nezamaskované fotky. A ukazuje se to, co bývá u koncernu pravidlem – skutečné auto bude nakonec mnohem konformnější, než naznačovaly kamuflované prototypy.

Volkswagen ID.4 bude druhým elektromobilem řady ID postavené na platformě MEB a prvním takovým elektromobilem prodávaným v . V nejvyšší verzi se očekává dojezd až 480 km.

Právě crossovery, dnes jedna z nejprodávanějších kategorií, budou hlavním kolbištěm elektromobility v následujících letech. Aktuálně na trh vstoupil Tesla Model Y (který má problémy s kvalitou) a už nějakou dobu tu jsou Hyundai Kona Electric a Kia e-Niro.

Právě Modelu Y od Tesly se bude ID.4 velmi podobat, a to i rozměrově. Kdy se ale dočkáme premiéry ID.4 zatím není jasné. Volkswagen má aktuálně vážné problémy s vývojem softwaru pro řadu ID a dodávky elektromobilu ID.3 prvním zákazníkům musel odsunout až na konec letošního léta.

60 Comments on “První fotky elektromobilu Volkswagen ID.4: překvapení se nekoná!”

      1. Pokud bude základ od 45000 €, tak ve verzi „1st“ se
        Pokud bude základ od 45000 €, tak ve verzi „1st“ se střední baterií bude za 55000 €, tedy už bez mála 1,5 milionu Kč.
        Asi máte pravdu, že to bude sedět, přeci jen SUV a navíc o 36 cm delší je výrazný skok na to, aby to bylo jen o 10000 € víc, to by se pak ID.3 přestaly prodávat úplně.
        ID.3 v základu za 30000 € (800 tisíc Kč) by nebylo špatný, kdyby se už tak 2 roky prodávalo, ale uvedení tohoto holobytu s 50kW nabíjením v roce 2021 není revoluce, ale skoro až ostuda a maximálně alternativa k již dostupným Renault Zoe (52 kWh/695000 Kč) nebo Opel Corsa-e (50 kWh/749900 Kč).

      1. Ani ne, ale pokud máte i spalovák, tak při troše
        Ani ne, ale pokud máte i spalovák, tak při troše nepozornosti to bude dost častý omyl. Celkem bych na to sázel. Ta zásuvka měla být preventivně někde úplně jinde. Opakované činnosti děláte automaticky, než vám to dojde, tak už jste u stojanů a otvíráte dvířka. Vím, co dělám já za blbiny po „šichtě“.

        1. Zásuvka má hlavně být na levé straně! U benzínu je
          Zásuvka má hlavně být na levé straně! U benzínu je jedno, kde je, protože ke stojanu u pumpy si najedete ze které strany potřebujete. Ale u elektromobilu (plug-in hybridu) budete asi dost často nabíjet z domácího wallboxu v garáži. A pokud máte garáž o normálních rozměrech, tzn. parkujete pravým bokem „natěsno“, bude se vám kabel fakt špatně zastrkávat…

        1. vzdyt tohle je viral, ta holka s Teslou jezdila dlouho pred
          vzdyt tohle je viral, ta holka s Teslou jezdila dlouho pred tim videem a proste natocila tenkrat viralni video ktereho se chytl kdejaky jouda, je to celkem znama blogerka ktera se podobnyma videama zivi 😀 je dost zvlastni ze jsi na to po roce a pul od vydani toho videa neprisel 😀

  1. stále 10x krásnější a praktičtější než Tesla Model
    stále 10x krásnější a praktičtější než Tesla Model 3, to je ale asi skoro všechno, přesto celkově nemá proti M3 šanci, ani u mě. Tesla má bohužel podřadnýho designéra 🙁

    VW dnes koupí jen blázen, co chce platit za podřadné součástky.

                1. bezmozkové ovečky jsou vždy nekritické, i když experti
                  bezmozkové ovečky jsou vždy nekritické, i když experti oceňuji schopnosti ale velmi často také kritizují design Tesly …. mnohem více než u ostatních automobilek

                  ovečky vždy žijí ve svém jednoduchém omezeném světě 🙂

                2. experti kritizují design Tesly jo? Podle jakých měřítek
                  experti kritizují design Tesly jo? Podle jakých měřítek kritizují design? 🙂

          1. můžu se teda amatérsky zeptat, proč jsou uživatelé
            můžu se teda amatérsky zeptat, proč jsou uživatelé Microsoft a Apple blbci? Dle mého názoru kupují relativně drahý produkt, nabízející ale za cenu specifické vlastnosti (odzkoušenost/rozšířenost/kompatibilitu/způsob ovládání/ekosystém přístrojů apod.), které jiné levnější přístroje nenabídnou. Je to zcela pochopitelný přístup.

            A teď prosím tu info proč jsou to blbečci a detaily …

            1. jen skuteční blbci/oběti nevědí, že co je důležité z
              jen skuteční blbci/oběti nevědí, že co je důležité z hlediska bezpečnosti, rychlosti a spolehlivosti i kompatibilitě se těmto značkám vyhýbá 🙂
              proč myslíš, že servery/všechny přístroje krom pc jsou z 99,9 % linux, lidem stačí LibreOffice atd.?

              Byl i výzkum ovládání Linux/Windows už před cca 20 lety a nebyl u obyčejných lidí prokázán rozdíl v ovládání

              jak říkám, blbci neznají skoro nic, proto se na nich dobře vydělává, proto nám západ zlikvidoval školství 🙂

              ty říkáš nesmysly, prostě jen vypláchnutou propagandu západních korporací, tedy lži, gratuluji, byl jsi dokonale zpracován, přinesl jsi jím úspěch z hlediska vzdělávání, to byl jejich přesný cíl 🙂

              1. 🙂 hned první věta mě rozsekala 🙂
                „jen skuteční

                🙂 hned první věta mě rozsekala 🙂
                „jen skuteční blbci/oběti nevědí, že co je důležité z hlediska bezpečnosti, rychlosti a spolehlivosti i kompatibilitě se těmto značkám vyhýbá“ 🙂

                To je panečku silný argument…

                supr, že stále existují zastánci konspiračních technologií… 🙂

                🙂 tak to mi stačí…takový sračky nedám 🙂

                1. a zbytek textu/faktů ignoruješ, jsi dokonale vypláchnutý,
                  a zbytek textu/faktů ignoruješ, jsi dokonale vypláchnutý, děkujeme za ukázku, je velmi snadné tě ovládat 🙂

                2. tím, že nic konkrétního neřekneš, ale já dám plno
                  tím, že nic konkrétního neřekneš, ale já dám plno faktů? Že ty neumíš ani počítat 1+1, že? 🙂
                  hochu, nad tebou je snadné se bavit, když tu ukazuješ svou hloupost … nesnaž se nikomu namluvit, že je to hra naopak se mnou … tvé neznalosti jsou až příliš očividné/hloupé 🙂

                3. 🙂 s blbcem je to jako s mrtvým… on o ničem neví, ale
                  🙂 s blbcem je to jako s mrtvým… on o ničem neví, ale jeho okolí to má těžké…

                4. ani ne, zase vedle, máme se dobře 🙂
                  podle sebe soudíš? 🙂

                  ani ne, zase vedle, máme se dobře 🙂
                  podle sebe soudíš? 🙂

                5. Ty asi nemáš Ajfoun viď? Nápis ještě něco ftipnyho,
                  Ty asi nemáš Ajfoun viď? Nápis ještě něco ftipnyho, marodím a nudim se…

                6. Hele buď to hraje a pak se doma chechta a nebo je opravdu tak
                  Hele buď to hraje a pak se doma chechta a nebo je opravdu tak hloupej. Těžko říct co je pravda.

                7. Nic z těch blábolů co jsi napsal nejsou fakta 🙂
                  Nic z těch blábolů co jsi napsal nejsou fakta 🙂

                8. Taky jsem ho na to chtěl upozornit, ale přišlo mi, že to
                  Taky jsem ho na to chtěl upozornit, ale přišlo mi, že to nemá smysl… on nepozná rozdíl mezi jeho stihomamem a fakty…

                9. tady je vidět jak vaše neznalost světa, studií, ve vědě
                  tady je vidět jak vaše neznalost světa, studií, ve vědě vás velmi omezuje v chápání světa 🙂

                10. co konkrétně, troubo? 🙂
                  to už neřekneš, protože bys

                  co konkrétně, troubo? 🙂
                  to už neřekneš, protože bys vypadal jak …. 🙂

                11. Nic. Máš to tak konkrétně jak to jenom jde 🙂
                  Nic. Máš to tak konkrétně jak to jenom jde 🙂

    1. Do VW by se Vám z Toyoty nechtělo. Rozmazlen z Leafa a teď
      Do VW by se Vám z Toyoty nechtělo. Rozmazlen z Leafa a teď už z Ioniqa vždy přesedám do služební Fabie s rozpaky. A bohužel ani Kodiaq ve mně tyto rozpaky nijak neutlumil. Nemám rád auta, ve kterých po prvních deseti kilometrech najdu pět chyb. A nedělal bych si iluze – tenhle VW jich bude plný, je to první várka..

Napsat komentář