Elektromobil Volkswagen ID.4 na první nekamuflované fotce produkční verze vypadá jako každý jiný crossover. A to je dobře.
Volkswagen zatím prezentoval svůj další elektromobil ID.4 pouze v pestrobarevné kamufláži. Teď jsou venku první nezamaskované fotky. A ukazuje se to, co bývá u koncernu pravidlem – skutečné auto bude nakonec mnohem konformnější, než naznačovaly kamuflované prototypy.
Volkswagen ID.4 bude druhým elektromobilem řady ID postavené na platformě MEB a prvním takovým elektromobilem prodávaným v USA. V nejvyšší verzi se očekává dojezd až 480 km.
Právě crossovery, dnes jedna z nejprodávanějších kategorií, budou hlavním kolbištěm elektromobility v následujících letech. Aktuálně na trh vstoupil Tesla Model Y (který má problémy s kvalitou) a už nějakou dobu tu jsou Hyundai Kona Electric a Kia e-Niro.
Právě Modelu Y od Tesly se bude ID.4 velmi podobat, a to i rozměrově. Kdy se ale dočkáme premiéry ID.4 zatím není jasné. Volkswagen má aktuálně vážné problémy s vývojem softwaru pro řadu ID a dodávky elektromobilu ID.3 prvním zákazníkům musel odsunout až na konec letošního léta.
tvl kde je zpráva dne?: Práglcajti vyfasovali 38 nových
tvl kde je zpráva dne?: Práglcajti vyfasovali 38 nových elektrohraček Hyundai Ioniq EV 😉
https://www.garaz.cz/clanek/policiste-vyfasovali-elektromobily-vime-kde-budou-jezdit-21004235
Tady.
Tady.
Na německých stárnkách VW už je spuštěn konfigurátor
Na německých stárnkách VW už je spuštěn konfigurátor ID.3
Cena od 39995 € (kurzovým přepočtem a přepočtem DPH to vychází u nás na 1 080 000 Kč), takže ID.4 bude s podobnou baterií (58 kWh) pravděpodobně od 49995 €, tedy od 1 350 000 Kč.
Hmm tak kdo chce trochu vetsi auto a trochu mensi dojezd, tak
Hmm tak kdo chce trochu vetsi auto a trochu mensi dojezd, tak ID3 je alternativa ke Kone.
Na ev-database.org mají cenu pro ID.4 45.000 EUR a celkem jim
Na ev-database.org mají cenu pro ID.4 45.000 EUR a celkem jim to vždy sedělo. ID.3 přijde později s 48 kWh, což taky není úplně špatný vzhledem k ceně 30.000 EUR.
Pokud bude základ od 45000 €, tak ve verzi „1st“ se
Pokud bude základ od 45000 €, tak ve verzi „1st“ se střední baterií bude za 55000 €, tedy už bez mála 1,5 milionu Kč.
Asi máte pravdu, že to bude sedět, přeci jen SUV a navíc o 36 cm delší je výrazný skok na to, aby to bylo jen o 10000 € víc, to by se pak ID.3 přestaly prodávat úplně.
ID.3 v základu za 30000 € (800 tisíc Kč) by nebylo špatný, kdyby se už tak 2 roky prodávalo, ale uvedení tohoto holobytu s 50kW nabíjením v roce 2021 není revoluce, ale skoro až ostuda a maximálně alternativa k již dostupným Renault Zoe (52 kWh/695000 Kč) nebo Opel Corsa-e (50 kWh/749900 Kč).
Mě teď největší smysl dává Kona, dnes jsem se byl
Mě teď největší smysl dává Kona, dnes jsem se byl projet a spokojenost, výbava parádní, za kterou by se nemusel stydět ani Mercedes.
Asi trochu mimo mísu, ale potvrzuje se, že koupit Nissan
Asi trochu mimo mísu, ale potvrzuje se, že koupit Nissan bude problém na náhradní díly a servis obecně, protože se Nissan stahuje z Evropy.
https://industryeurope.com/sectors/automotive-maritime-transport/nissan-to-leave-europe-to-expand-in-us-china-japan/
Vypadá to tak nějak normálně a obyčejně. Dokonce i
Vypadá to tak nějak normálně a obyčejně. Dokonce i nabíjecí zásuvka je tam, co má spalovák nádrž. Což může zmást. To bych raději nedělal. Zvyk je zvyk. Někdo do těch drátů může tlačit benzín.
Jako že uživatelé jsou úplní kreténi?
Jako že uživatelé jsou úplní kreténi?
Ani ne, ale pokud máte i spalovák, tak při troše
Ani ne, ale pokud máte i spalovák, tak při troše nepozornosti to bude dost častý omyl. Celkem bych na to sázel. Ta zásuvka měla být preventivně někde úplně jinde. Opakované činnosti děláte automaticky, než vám to dojde, tak už jste u stojanů a otvíráte dvířka. Vím, co dělám já za blbiny po „šichtě“.
Zásuvka má hlavně být na levé straně! U benzínu je
Zásuvka má hlavně být na levé straně! U benzínu je jedno, kde je, protože ke stojanu u pumpy si najedete ze které strany potřebujete. Ale u elektromobilu (plug-in hybridu) budete asi dost často nabíjet z domácího wallboxu v garáži. A pokud máte garáž o normálních rozměrech, tzn. parkujete pravým bokem „natěsno“, bude se vám kabel fakt špatně zastrkávat…
Tesla ma nabijeni na leve zadni strane. Vzorny priklad
Tesla ma nabijeni na leve zadni strane. Vzorny priklad spravneho umisteni. V tesne garazi je tam nejlepsi pristup. V GB, Australii a jinych zemich s volantem na prave strane maji halt smulu, potrebuji vetsi garaz.
To spíše lidi zamění pistoli na benzín a naftu a taky
To spíše lidi zamění pistoli na benzín a naftu a taky kvůli tomu nejsou jiné pozice víček. A netvrď mi, že to nejde zaměnit, protože jde. Zvláště pak v cizině 😀
A nejsou?
A nejsou?
vzdyt tohle je viral, ta holka s Teslou jezdila dlouho pred
vzdyt tohle je viral, ta holka s Teslou jezdila dlouho pred tim videem a proste natocila tenkrat viralni video ktereho se chytl kdejaky jouda, je to celkem znama blogerka ktera se podobnyma videama zivi 😀 je dost zvlastni ze jsi na to po roce a pul od vydani toho videa neprisel 😀
Off. V C. Tesine hori plnicka LPG a nikoho to nevzrusuje.
Off. V C. Tesine hori plnicka LPG a nikoho to nevzrusuje. Evakuace v sirokem okoli. Kdyby horela Tesla, to by bylo jine echo. Cely svet by se bouril.
Já si toho hned všimnul.
Já si toho hned všimnul.
TAk svoje zákazníky si to najde, to se nebojím. Zásadní
TAk svoje zákazníky si to najde, to se nebojím. Zásadní otázky jsou asi dvě. Kdy a za kolik. Bez toho je to moc hezký asi jako lidový model ID.3, který zase tak lidový není a vlastně ještě není vůbec (na silnicích).
To bude dvojče se škodovkovým elektromobilem
To bude dvojče se škodovkovým elektromobilem
Jo to bude. S Maniakem. jen na to lípnou prostřelenou
Jo to bude. S Maniakem. jen na to lípnou prostřelenou slepici.
stále 10x krásnější a praktičtější než Tesla Model
stále 10x krásnější a praktičtější než Tesla Model 3, to je ale asi skoro všechno, přesto celkově nemá proti M3 šanci, ani u mě. Tesla má bohužel podřadnýho designéra 🙁
VW dnes koupí jen blázen, co chce platit za podřadné součástky.
Si říkám, že už jsem to někde viděl. Z boku to vypadá
Si říkám, že už jsem to někde viděl. Z boku to vypadá jako Hyundai ix35.
Vzali kompresor a nafoukli id3.
Vzali kompresor a nafoukli id3.
to je fuk, hlavně to není ošklivý a nepraktický jako
to je fuk, hlavně to není ošklivý a nepraktický jako Tesla M3…. co bych dal za to, aby Tesla vypadala aspoň takto…
Co bych dal za to, abyste nemlel nesmysly. Tak si TM3
Co bych dal za to, abyste nemlel nesmysly. Tak si TM3 nekupujte a netrapte se tim. Ale asi byste nemel pak nic na odreagovani.
jen pro hloupé je design nejdůležitější, takoví melou
jen pro hloupé je design nejdůležitější, takoví melou nesmysly tím, že dělají závěry jen nad jedním faktorem 🙂
Jste ten samy honzal co by dal cokoli aby byla TM3 hezci?
Jste ten samy honzal co by dal cokoli aby byla TM3 hezci? Vypada to, ze se sam oznacujete za hloupeho.
co to meleš, troubo? 😀
ale chtěl bych, aby M3 byla aspoň
co to meleš, troubo? 😀
ale chtěl bych, aby M3 byla aspoň průměrná ve vzhledu a praktičnost, když kupuju 🙂
Ona není průměrná. Ona je velmi nadprůměrná.
Ona není průměrná. Ona je velmi nadprůměrná.
bezmozkové ovečky jsou vždy nekritické, i když experti
bezmozkové ovečky jsou vždy nekritické, i když experti oceňuji schopnosti ale velmi často také kritizují design Tesly …. mnohem více než u ostatních automobilek
ovečky vždy žijí ve svém jednoduchém omezeném světě 🙂
Tak si davejte bacha na vlka. A nezapomente bacovi spravne
Tak si davejte bacha na vlka. A nezapomente bacovi spravne odpovedet 🙂
experti kritizují design Tesly jo? Podle jakých měřítek
experti kritizují design Tesly jo? Podle jakých měřítek kritizují design? 🙂
Na něj radši nereagovat. Pořád tu vypráví nějaký
Na něj radši nereagovat. Pořád tu vypráví nějaký konspirační teorie. Nechápu jak jim může někdo věřit.
Čoveče nevypadá.
Čoveče nevypadá.
Za me dobry. To bych si klidne koupil.
Za me dobry. To bych si klidne koupil.
VW cílí na blbce, stejně tak Apple, Intel či Microsoft 🙂
VW cílí na blbce, stejně tak Apple, Intel či Microsoft 🙂
tak takovymhle nazorem cili na blbce hlavně honzal ….
tak takovymhle nazorem cili na blbce hlavně honzal ….
blbci/oběti totiž neznají detaily, např. poruchovost VW ve
blbci/oběti totiž neznají detaily, např. poruchovost VW ve srovnání s ostatními značkami 🙂
stejně tak detaily u výše zmíněných dalších značek 🙂
psst poruchovost je tajna..
btw. jaka je u Xpeng G3 ? ;p
psst poruchovost je tajna..
btw. jaka je u Xpeng G3 ? ;p
můžu se teda amatérsky zeptat, proč jsou uživatelé
můžu se teda amatérsky zeptat, proč jsou uživatelé Microsoft a Apple blbci? Dle mého názoru kupují relativně drahý produkt, nabízející ale za cenu specifické vlastnosti (odzkoušenost/rozšířenost/kompatibilitu/způsob ovládání/ekosystém přístrojů apod.), které jiné levnější přístroje nenabídnou. Je to zcela pochopitelný přístup.
A teď prosím tu info proč jsou to blbečci a detaily …
jen skuteční blbci/oběti nevědí, že co je důležité z
jen skuteční blbci/oběti nevědí, že co je důležité z hlediska bezpečnosti, rychlosti a spolehlivosti i kompatibilitě se těmto značkám vyhýbá 🙂
proč myslíš, že servery/všechny přístroje krom pc jsou z 99,9 % linux, lidem stačí LibreOffice atd.?
Byl i výzkum ovládání Linux/Windows už před cca 20 lety a nebyl u obyčejných lidí prokázán rozdíl v ovládání
jak říkám, blbci neznají skoro nic, proto se na nich dobře vydělává, proto nám západ zlikvidoval školství 🙂
ty říkáš nesmysly, prostě jen vypláchnutou propagandu západních korporací, tedy lži, gratuluji, byl jsi dokonale zpracován, přinesl jsi jím úspěch z hlediska vzdělávání, to byl jejich přesný cíl 🙂
🙂 hned první věta mě rozsekala 🙂
„jen skuteční
🙂 hned první věta mě rozsekala 🙂
„jen skuteční blbci/oběti nevědí, že co je důležité z hlediska bezpečnosti, rychlosti a spolehlivosti i kompatibilitě se těmto značkám vyhýbá“ 🙂
To je panečku silný argument…
supr, že stále existují zastánci konspiračních technologií… 🙂
🙂 tak to mi stačí…takový sračky nedám 🙂
a zbytek textu/faktů ignoruješ, jsi dokonale vypláchnutý,
a zbytek textu/faktů ignoruješ, jsi dokonale vypláchnutý, děkujeme za ukázku, je velmi snadné tě ovládat 🙂
🙂 a nebo naopak 🙂
🙂 a nebo naopak 🙂
tím, že nic konkrétního neřekneš, ale já dám plno
tím, že nic konkrétního neřekneš, ale já dám plno faktů? Že ty neumíš ani počítat 1+1, že? 🙂
hochu, nad tebou je snadné se bavit, když tu ukazuješ svou hloupost … nesnaž se nikomu namluvit, že je to hra naopak se mnou … tvé neznalosti jsou až příliš očividné/hloupé 🙂
🙂 s blbcem je to jako s mrtvým… on o ničem neví, ale
🙂 s blbcem je to jako s mrtvým… on o ničem neví, ale jeho okolí to má těžké…
ani ne, zase vedle, máme se dobře 🙂
podle sebe soudíš? 🙂
ani ne, zase vedle, máme se dobře 🙂
podle sebe soudíš? 🙂
Ty asi nemáš Ajfoun viď? Nápis ještě něco ftipnyho,
Ty asi nemáš Ajfoun viď? Nápis ještě něco ftipnyho, marodím a nudim se…
Hele buď to hraje a pak se doma chechta a nebo je opravdu tak
Hele buď to hraje a pak se doma chechta a nebo je opravdu tak hloupej. Těžko říct co je pravda.
obavam se, ze b) je spravne
obavam se, ze b) je spravne
LOL
LOL
Nic z těch blábolů co jsi napsal nejsou fakta 🙂
Nic z těch blábolů co jsi napsal nejsou fakta 🙂
Taky jsem ho na to chtěl upozornit, ale přišlo mi, že to
Taky jsem ho na to chtěl upozornit, ale přišlo mi, že to nemá smysl… on nepozná rozdíl mezi jeho stihomamem a fakty…
tady je vidět jak vaše neznalost světa, studií, ve vědě
tady je vidět jak vaše neznalost světa, studií, ve vědě vás velmi omezuje v chápání světa 🙂
co konkrétně, troubo? 🙂
to už neřekneš, protože bys
co konkrétně, troubo? 🙂
to už neřekneš, protože bys vypadal jak …. 🙂
Nic. Máš to tak konkrétně jak to jenom jde 🙂
Nic. Máš to tak konkrétně jak to jenom jde 🙂
Toho ignoruje. To je samá konspiračka.
Toho ignoruje. To je samá konspiračka.
Do VW by se Vám z Toyoty nechtělo. Rozmazlen z Leafa a teď
Do VW by se Vám z Toyoty nechtělo. Rozmazlen z Leafa a teď už z Ioniqa vždy přesedám do služební Fabie s rozpaky. A bohužel ani Kodiaq ve mně tyto rozpaky nijak neutlumil. Nemám rád auta, ve kterých po prvních deseti kilometrech najdu pět chyb. A nedělal bych si iluze – tenhle VW jich bude plný, je to první várka..
No je pravda ze s Toyotou žádný problémy. A to ta první
No je pravda ze s Toyotou žádný problémy. A to ta první byla ke konci 20 let stará.