Praha má 13 stožárů veřejného osvětlení připravených na nabíjení elektromobilů; může jich být až 6000
V rámci obnovy kabelové sítě pražského veřejného osvětlení vzniklo v pražských Vinohradech 47 nových stožárů veřejného osvětlení. Z nich 13 je připraveno na nabíjení elektromobilů.
Zatím není jasné kdy, jak a kým budou lampy nabíjecími stanicemi osazeny. Připravené už na to ale jsou.
foto: Technologie hlavního města Prahy (THMP)
foto: Technologie hlavního města Prahy (THMP)
Třináct připravených stožárů stačí osadit nabíjecím zařízením a mohou sloužit jako AC 22kW nabíječky elektromobilů. Pražský radní Jan Chabr dodal, že časem by mohlo v Praze vzniknout 3000 až 6000 takových nabíjecích lamp.
Jen v příštím roce to bude 350 lamp připravených na nabíjení. Zatím probíhá projektová příprava pro osm lokalit - Lhotka, Veleslavín, Černý most, Háje, Kamýk, Velká Ohrada, Chodovec a Kobylisy.
tisková zpráva
Nabíječka je tedy ten malý wallbox nahoře, chápu-li správně. A k čemu je ta americká dvoudvéřová lednice dole prosím? Tam je automat na oplatky a kafe a nápoje, pro elektromobilistu, čekajícího na nabití z toho předraženého červeného pětikolíku? Páč na WC je to zase moc malé. Děkuji za fundované odpovědi s odkazy na obrázky vnitřnosti té americké ledničky.
BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.
že by rozvaděč a případné galvanické oddělení? ono jaksi normy říkají, že je nutno striktně oddělit světelný a zásuvkový okruh.
Že by spekulace jsem nechtěl, obrázky jsem chtěl.
BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.
překvapivě podle bajláků oddělení světelného a zásuvkového okruhu... aneb jeden přívod pro světlo a druhý pro nabíječku
https://www.blesk.cz/galerie/regiony-praha-praha-zpravy/985486/vinohrady-obdrzely-nove-sloupy-verejneho-osvetleni-umi-regulovat-svetlo-i-dobijet-elektromobily?foto=7
Super, tak první třetinu krabice známe, teď ještě ta druhá 2 tajemná dvířka :-)
BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.
U ostatnich nabijecich stozaru to vypada elegantne a asi zadne galvanicke oddelovani tam nemaji. To rozdeleni se bude nejspis vztahovat na rozuctovani. Elektrina pro verejne osvetleni je za hubicku a pro nabijeni bude drazsi. Bude teda extra elektromer. Ale tak obrovsky elektromer byl asi v edisonove dobe.
Fakt nikdo nemáte obrázky? Tak pak to bude Black box, pomocí něhož bude nabíjené auto způsobovat Black out celé čtvrti, jak píší fekální novináři :-)
BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.
Muze tam byt treba Balikomat. Nebo to je vylepovaci plocha na reklamu. To by hodilo vic penez nez nabijeni.
Nehledejte v tom žádnou techniku. To bude jenom zábrana aby psi neobechcávali ten chromovaný stožár.
Renault Zoe ZE50 *** FVE 4,55 kWp
Žeby bebjby box? :D
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Muj dojem z foto je ten, ze jde o novy typ kotle na peletky s nerezovym odtahem spalit.
Jako zamer fajnovej, ale jak nekdo vymysli takovejhle fundament, hlava mi nebere.
Elektronům Zdar!
Nyní Leaf40 dojezd dostačující při rychlosti 25tkm/rok (již pětkrát jsem nabil do plna během 40+tkm).
Mozna tam bude 50m nabijeci kabel s konektorem typ 1 a 50m s typ 2.
A oba s navijákem. To by tak sedělo.
Už jen EV, najeto 160 tisíc km.
No to je krása!! :-D :-D :-D Ještě prosím na to dát matraci a natřít na popelářskou oranžovou, aby si neublížil nějaký čmoud při jízdě na elektrickém skútru po chodníku, a hezky rozmístit po celém centru.
To Praze zaručeně chybí!
DISPUTO ERGO SUM.
Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.
Tak už tu máme aspoň náznak nějakýho záměru.
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
V rámci plánovaných rekonstrukcí. Proč ne. Nicméně obyvatelé měst mají většinou menší nájezd, takže si elektromobil zatím nekoupí. Na plug-in hybrid to také není vhodné. Je těžké zaparkovat a ještě těžší bude zaparkovat u nabíječky. Pokud by člověk nemohl dobíjet denně, tak výhoda plug-in hybridu padá.
konečně, toto je skutečná podpora, lepší jak superchargery (ty jsou samo hlavně na dlouhé trasy, pro jiné určení, ale i tak). Do každé ulice taková nabíječka a bude ráj na zemi :)
to ale západní korporace samozřejmě nedovolí, leda za nazi EU ukradené fondy a cena bude vysoká, abychom to zaplatili několikrát, přesně jako IONITY podvod a zlodějna :)
Kremelskej nácek zase bleje svoje rudohnědý konspirační lejna.
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
To blití konspiračních lejn teda sedí.
prosím redakci o vymazání tohoto trolla, nácka a psychopátka nevzdělanou socku, co neumí ani odpovídat, jen šířit nenávist nadávkami :)