Mitsubishi Evo XI jako plug-in hybrid? Díky magazínu Autocar.co.uk máme další podrobnosti. Podle jeho zdrojů byla nová generace Evo skutečně odsouhlasena. Půjde nakonec o diesel-hybrid (není jasné, zda zároveň plug-in) a na trhu bude do tří let.
foto: DAA Heathrow/Ultra PRT
Magazínu Autocar.co.uk tyto nové informace údajně potvrdil sám šéf firmy Osamu Masuko. Samozřejmě se nepodělil o veškeré podrobnosti, nicméně nejnovější informace hovoří o tom, že auto zvládne zrychlení z 0 na 100 km/h i díky elektrické výpomoci pod pět vteřin.
Trident Iceni – sporťák za $150 000 na bionaftu
VIDEO: elektrický sporťák Exagon Furtive e-GT na závodní dráze
Zároveň se spekuluje o emisích pod 200 g/km, což už ale není žádná oslnivá hodnota v dnešní době, natož za tři roky. Evo XI bude využívat inovovanou verzi pohonného systému S-AWC s pohonem na všechny čtyři.
O budoucnosti oblíbeného sportovního vozu Mitsubishi Evo se diskutuje už déle než rok. Nejprve se zdálo, že vývoj vozu byl ukončen starším managementem společnosti proto, aby se Mitsubishi mohlo zaměřit na vývoj elektromobilů. Později ovšem rada své rozhodnutí revidovala.
“Vytyčil jsem si za cíl postavit sportovní auto s elektrickým pohonem,” řekl doslova Masuko. Je pravděpodobné, že nové Evo bude chtít automobilka využít jako auto, které ukáže světu jak šetrným směrem vývoje se Mitsubishi jako celek vydává.