Peugeot 508 RXH spojuje plně hybridní dieselový pohon s elegancí vyšší třídy a představuje originální vizi světa all-road. Model 508 RXH je ukázkou nového vývoje modelové řady vozů Peugeot. S výkonem blížícím se 200 koní, pohonem všech čtyř kol a oficiální kombinovanou spotřebou 4,2 l/100 km představuje výjimečné hybridní auto nejen na českém trhu.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Test: Peugeot 508 RHX – hybridní all-road za milion
Automobilka: Peugeot
Název: Peugeot 508 RXH
Typ: pětidveřový all-road
Pohon: diesel-hybrid
Typ pohonu: Hybrid4
Typ motoru: elektromotor 28 kW, 2.0 l HDi FAP diesel 120 kW
Převodovka: robotická
Baterie: NiMH Sanyo 1,1 kWh
Počet míst: 5
Délka / šířka / výška (mm): 4823 / 1864 / 1525
Rozvor (mm): 2815
Objem nádrže (l): 72
Spotřeba (l/100 km): 4,2 kombinovaná oficiální
Celková hmotnost (kg): 1910
Zrychlení 0-100 km/h: 8,8
Maximální rychlost (km/h): 213
Aerodynamický koeficient: ?
Výkon: 120 kW
Emise CO2 (g/km, kombinované): 107
Dobíjení: ne
Objem zavazadlového prostoru (l): 423 / 1439
Dostupnost v ČR: ano
Cena: 995 000 Kč vč. DPH
Super ťah od Peugeotu.
Super ťah od Peugeotu. Hybridná 3008 s tou ich zázračnou robotizovanou prevodovkou stojí za houby a žerie rovnako ako čistý diesel, tak prečo nespraviť ďalší nezmysel na túto tému.