Studie elektromobilu Volkswagen ID. BUGGY na základě techniky rodiny ID. získala ocenění publika na soutěži elegance v areálu francouzského zámku Chantilly.
foto: Volkswagen
Studie ID. BUGGY zažila na akci „Chantilly Arts & Elegance, Richard Mille“ své první velké veřejné vystoupení po světové premiéře na autosalonu v Ženevě. Elektrická buggy se předvedla na pomyslném mole společně s módními kreacemi belgické návrhářky Ann Demeulemeester a v soutěži elegance obdržela ocenění publika.
Šéfdesignér značky Volkswagen, Klaus Bischoff, který při přehlídce seděl za volantem, neskrýval nadšení: „Je to senzační vyznamenání pro náš designérský tým, když mezinárodní fanoušci automobilů zvolili na tak prestižní akci ID. BUGGY miláčkem publika. Naše vize elektromobility byla lidmi přijata i na emocionální úrovni.“
Studie ID. BUGGY přesvědčila puristickým designem, který je nadčasový a zároveň nezaměnitelný, již při své světové premiéře. Srdce publika si nyní získala i na jedné z nejprestižnějších soutěží krásy na světě.
„Chantilly Arts & Elegance, Richard Mille“ patří společně s designérskými soutěžemi v areálu italské vily Villa d’Este a v kalifornském Pebble Beach mezi nejdůležitější akce svého druhu v automobilovém odvětví. Renesanční zámek v malém městě 50 kilometrů severně od Paříže je světoznámý a soutěži elegance propůjčuje jedinečnou atmosféru.
Jedinečný je také koncept akce. Světoznámí módní návrháři připravují exkluzivní módní kreace, které ladí s příslušnými automobily. Jejich díla jsou pak během přehlídky představována na pomyslném mole modelkami a modely za doprovodu automobilu.
„Chantilly je naprosto vrcholnou událostí, na níž jsou nejvzácnější automobily prezentovány zainteresovanému a zkušenému publiku. Krásnější prostředí pro budoucí design naší značky si nedokážu představit,“ vysvětloval šéfdesignér Volkswagenu Klaus Bischoff.
ID. BUGGY ukazuje, že i elektrická mobilita může poskytovat potěšení. Jedinečné zážitky z jízdy vyjadřuje čistý designérský styl. Nezničitelný interiér se vyznačuje minimalistickou koncepcí.
Designéři přitom záměrně upustili od pevné střechy a dveří. ID. BUGGY tak navazuje na koncept kultovních kalifornských plážových buggy z 60. let a je moderní interpretací ikony. Základem studie ID. BUGGY je modulární platforma pro elektricky poháněné automobily (MEB). Volkswagen tímto konceptem zřetelně ukazuje, jak široké spektrum mobility s nulovými emisemi lze prostřednictvím MEB realizovat.
VW klasika, opět další elektrický koncept, studie, prostě
VW klasika, opět další elektrický koncept, studie, prostě cvičeníčko.
A zatím Citroen už vesele další rok prodává e-Méhari. Škoda, že ne v ČR.
Kde opakovaně dělají soudruzi z NSR chybu?
Off: Tesla Q2 Prodáno 95.200ks. Vyrobeno 87047ks
Off: Tesla Q2 Prodáno 95.200ks. Vyrobeno 87047ks
off
Kdo ztratil značku EL34AA?
off
Kdo ztratil značku EL34AA?