Autosalon Ženeva 2019: Volkswagen představí elektrickou pouštní buginu

Dalším konceptem rodiny elektromobilů ID postaveným na platformě MEB je pouštní bugina. Volkswagen ji chce představt v březnu na autosalonu v Ženevě.

První obrázek konceptu elektrické pouštní buginy od Volkswagenu
foto: Volkswagen

Koncept elektrické buginy ID. Buggy má ukázat verzatilitu platformy MEB. A že kromě velkosériových elektromobilů ji lze využít i pro malosériové výrobní modely.

Pouštní bugina Volkswagen ID Buggy

Pouštní bugina Volkswagen ID Buggy
foto: Volkswagen

Podle Volkswagenu se nová bugina inspirovala podobnými vozy postavenými na modelu Volkswagen Beetle z 80. let minulého století. Její přesné specifikace a to zda se vůbec dočká výroby je zatím nejasné.

Volkswagen

23 Comments on “Autosalon Ženeva 2019: Volkswagen představí elektrickou pouštní buginu”

  1. Tesla i VW jsou pekelně otravné tou neustálou PR masáží
    Tesla i VW jsou pekelně otravné tou neustálou PR masáží v médiích. Jenže Tesla na rozdíl od VW vyrábí výborné elektromobily, které svět rád kupuje. Jsem zvědavý co ve skutečnosti a kdy VW předvede s použitelnými elektromobily. Jestli mu a Škodovce neujede vlak díky náskoku Tesly a zejména asijských výrobců. Vemte si jak dopadla Nokia, nebo Kodak jejichž management zareagoval na evoluční technologické změny příliš pozdě.

    1. Zrovna Kodak vyráběl digitální fotoaparáty po celou dobu,
      Zrovna Kodak vyráběl digitální fotoaparáty po celou dobu, akorát to nikdo moc nekupoval. Už před tím se snažil i digitálním formátem foto CD nebo co to bylo a taky měli nějakou videokameru. Takže že by se neúčastnili digitálního vývoje to se nedá říct. Dále myslím vyráběli čipy, litigrafický technologie pro čipy a spousty jinejch technologií. Dokonce měli někde na Manhatnu i nějaký jaderný zařízení.

      Kodak měl s vývojem výkonějších PC schopných střihat video udělat super levný skenery pro fotografy a amatérský filmaře a to by jim dost prodloužilo život.

      1. V době, kdy to VW prohlásil se již nějakou dobu prodávala
        V době, kdy to VW prohlásil se již nějakou dobu prodávala nejlevnější TM3 za $46000 (nyní $44000), cena 1,6 milionu je jenom pro pár tisíc prvních kusů do Evropy, ale budiž, tvrdili stejných parametrů, tak chci vidět příští rok od Volkswagenu AWD auto se 75+ kWh baterií za 800 tisíc Kč vč. DPH (nebo tedy RWD se 62 kWh za $23000 v USA).

    1. Tohle mají na starosti dizajnéři, a ti vám se urychlením
      Tohle mají na starosti dizajnéři, a ti vám se urychlením stavby linky fakt nepomůžou.
      A u VW náhodou už skoro přešli na režim jako ve Škodovce, a proti jiným automobilkám už tolik nevymýšlí hovadiny, které nemají šanci se dostat do výroby, i když u ID Neo teda ještě otravovali s těmi obrácenými dveřmi.

  2. Jou furt něco představujou, ale nic nevyrábí na
    Jou furt něco představujou, ale nic nevyrábí na prodej…

    Prostě samé kecy a skutek utek, počítají se výsledky a ne kolik nakecají, proto Tesla je tak oblíbená i když „vyrábí průměr za hodně peněz“, ale něco vyrábí, říše jenom kecá, kecá a vlak ujíždí…

Napsat komentář