Dalším konceptem rodiny elektromobilů ID postaveným na platformě MEB je pouštní bugina. Volkswagen ji chce představt v březnu na autosalonu v Ženevě.
První obrázek konceptu elektrické pouštní buginy od Volkswagenu
foto: Volkswagen
foto: Volkswagen
Koncept elektrické buginy ID. Buggy má ukázat verzatilitu platformy MEB. A že kromě velkosériových elektromobilů ji lze využít i pro malosériové výrobní modely.
NEPŘEHLÉDNĚTE Razantní elektrická bugina NZT se pouště nebojí
Pouštní bugina Volkswagen ID Buggy
foto: Volkswagen
foto: Volkswagen
Podle Volkswagenu se nová bugina inspirovala podobnými vozy postavenými na modelu Volkswagen Beetle z 80. let minulého století. Její přesné specifikace a to zda se vůbec dočká výroby je zatím nejasné.
Volkswagen
Tesla i VW jsou pekelně otravné tou neustálou PR masáží
Tesla i VW jsou pekelně otravné tou neustálou PR masáží v médiích. Jenže Tesla na rozdíl od VW vyrábí výborné elektromobily, které svět rád kupuje. Jsem zvědavý co ve skutečnosti a kdy VW předvede s použitelnými elektromobily. Jestli mu a Škodovce neujede vlak díky náskoku Tesly a zejména asijských výrobců. Vemte si jak dopadla Nokia, nebo Kodak jejichž management zareagoval na evoluční technologické změny příliš pozdě.
Zrovna Kodak vyráběl digitální fotoaparáty po celou dobu,
Zrovna Kodak vyráběl digitální fotoaparáty po celou dobu, akorát to nikdo moc nekupoval. Už před tím se snažil i digitálním formátem foto CD nebo co to bylo a taky měli nějakou videokameru. Takže že by se neúčastnili digitálního vývoje to se nedá říct. Dále myslím vyráběli čipy, litigrafický technologie pro čipy a spousty jinejch technologií. Dokonce měli někde na Manhatnu i nějaký jaderný zařízení.
Kodak měl s vývojem výkonějších PC schopných střihat video udělat super levný skenery pro fotografy a amatérský filmaře a to by jim dost prodloužilo život.
OT: Lež Volkswagenu oficiálně potvrzena. Zapomeňte na
OT: Lež Volkswagenu oficiálně potvrzena. Zapomeňte na dostupné I.D. za polovinu ceny TM3. Nové plány jsou „dostupné“ auto za půl mega v základu až za 5 let.
Zdroj
Som zvedavy na komentare folcvagenfilov 🙂
Som zvedavy na komentare folcvagenfilov 🙂
Švarc je mamlas, a ta zpráva je o prvním modelu, který se
Švarc je mamlas, a ta zpráva je o prvním modelu, který se začne vyrábět v továrně VW Emden, až se ta za 3 roky kompletně přestaví na produkci jen elektromobilů.
Dokomentováno 🙂
Polovina ceny Tesly je zhruba 800 tisíc Kč.
Polovina ceny Tesly je zhruba 800 tisíc Kč.
V době, kdy to VW prohlásil se již nějakou dobu prodávala
V době, kdy to VW prohlásil se již nějakou dobu prodávala nejlevnější TM3 za $46000 (nyní $44000), cena 1,6 milionu je jenom pro pár tisíc prvních kusů do Evropy, ale budiž, tvrdili stejných parametrů, tak chci vidět příští rok od Volkswagenu AWD auto se 75+ kWh baterií za 800 tisíc Kč vč. DPH (nebo tedy RWD se 62 kWh za $23000 v USA).
Hlavně se v té zprávě vůbec nehovoří o prvním
Hlavně se v té zprávě vůbec nehovoří o prvním dostupném elektroautě VW, ale o parametrech modelu, který se začně vyrábět první roku 2023 v Emdenu.
Takže jsi se tady krásně ztrapnil ty.
Když myslíte… Však sám uvidíte příští rok, jak to
Když myslíte… Však sám uvidíte příští rok, jak to dopadlo 🙂
Jestli se rozlobíme, budeme zlý :))))
Jestli se rozlobíme, budeme zlý :))))
„verzatilitu“? 😀 Nestačilo by použiť jednoduchsie a úplne
„verzatilitu“? 😀 Nestačilo by použiť jednoduchsie a úplne kazdemu jasne slovíčko „mnohostrannost“? Príde mi ze sa niekomu nechce prekladať…
Děkuji 🙂
Děkuji 🙂
Pŕesně té jak už když se v parlamentu mluví o
Pŕesně té jak už když se v parlamentu mluví o valorizaci. 🙂
práve dnes som hľadal výraz New Small Family a wiki mi
práve dnes som hľadal výraz New Small Family a wiki mi vyhodila článok, kde medzi prototypmi je VW Buggy up! (Kit Car, 2011)
https://de.wikipedia.org/wiki/New_Small_Family
jupíííí
Kdyby nevymýšleli pič*viny a raději se soustředili na to
Kdyby nevymýšleli pič*viny a raději se soustředili na to co mají dělat.
Tohle mají na starosti dizajnéři, a ti vám se urychlením
Tohle mají na starosti dizajnéři, a ti vám se urychlením stavby linky fakt nepomůžou.
A u VW náhodou už skoro přešli na režim jako ve Škodovce, a proti jiným automobilkám už tolik nevymýšlí hovadiny, které nemají šanci se dostat do výroby, i když u ID Neo teda ještě otravovali s těmi obrácenými dveřmi.
A kdy na to přešli?
A kdy na to přešli?
Tuším, že ve středu 🙂
Tuším, že ve středu 🙂
No dizajn a PR ma zpravdidla v popisu prace delat presne tohle
No dizajn a PR ma zpravdidla v popisu prace delat presne tohle ne?
Ne,má hlavně propagovat prodeje a udržovat stádo v
Ne,má hlavně propagovat prodeje a udržovat stádo v klidu,ne je dráždit. Ale defacto ať udělají cokoliv je to jejich boj.
Jou furt něco představujou, ale nic nevyrábí na
Jou furt něco představujou, ale nic nevyrábí na prodej…
Prostě samé kecy a skutek utek, počítají se výsledky a ne kolik nakecají, proto Tesla je tak oblíbená i když „vyrábí průměr za hodně peněz“, ale něco vyrábí, říše jenom kecá, kecá a vlak ujíždí…
A proč jen kecaji a nic nevyrabí, já nevím?
A proč jen kecaji a nic nevyrabí, já nevím?
Protože za to za kolik by ti to prodaly,tak to tve stádo
Protože za to za kolik by ti to prodaly,tak to tve stádo jehož si součástí prostě nekoupi.